PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mitä olet hukannut viimeeksi? - Esineiden kvanttihypypyt toiseen ulottuvuuteen

90kg
01.09.2018, 17.05
Tämä voisi mennä retkipyöräilynkin alle mutta voidaan laajentaa koskemaan kaikkia kodin esineistöä :)

Tuossa juuri tulin muutaman päivän polkaisulta ja ihmettelin kun kotona ennen lähtöä liruttelin biohajoavaa pesunestettä sellaiseen pienempään reissupulloon ja pakkasin sen mielestäni mukaan. Reissussa en sitä kuitenkaan onnistunut löytämään kertaakaan (2 takalaukkua + etulaukku + telttapussi). Päädyin siihen että se jäi kotiin. No kun palasin niin ei se kyllä kotoakaan löydy. Kadonnut kuin tuhkatuuleen.

Mitäs sinä olet hukannut viimeksi?

Dr TuKo
01.09.2018, 18.06
Hienoa. Keksit ihan itse uuden aihealueen. Tämä aiempi onkin aivan erilainen: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?33492-Mit%E4-hukkasit-viimeksi

tempokisu
01.09.2018, 20.13
* isän Norjasta 70-luvulla tuoma pieni hylje-figuuri. Tämän katoaminen sattui sydämeen, isä oli säilyttänyt sitä vuosikymmenet ja sitten kun sain tänne mukaani niin - mä onneton kadotin hylkeen. Olen etsinyt joka ainoasta laatikosta, hyllystä, kipoista ja pokaalien sisältä. ei.
Ostin sitten ebaysta kaikki saatavilla olevat suhteellisen samanoloiset hylkeet.

* nuken "Fabergen muna"-kassi. Jonnekin se vaan kierähti. - löysin lopulta ( voi nolous) nuken käsivarrelta roikkumasta.
* nuken valkoinen kesäkenkä ( ei ole löytyny) ja myös punainen kesäkenkä ( ei ole löytyny) nuken kenkiä häviää aika usein, samoin nuken aurinkolaseja on tipahtanu järveen ( metallisia, joten sinne ovat jääneet)