Näytä tavallinen näkymä : "Rennot"(city?-) ajohousut
Minkälaisia kokemuksia jengillä on tämänkaltaisista, esim Enduran Urban strech pants, Trekkit pants tai Shimanolla
olevasta vastaavasta mallista. Muillakin valmistajilla varmasti on, mutta siis miten skulanneet, koot ja kaikki tälläinen.
Kysehän siis on säällisen kuvan antavista, ei ihon myötäisistä mutta kuitenkin fillari-spesifisesti tehtystä pökistä. Jotkut taitavat jopa tämänkaltaisilla duunimatkafillaroinnin jälkeen jatkaa duunipäivää toimistolla muina miehinä vaihtamatta.
Ja en tosiaan ketjua tms mitään löytänyt, haulla ainakaan.
Mulla on jotku enduran pökät. En kyllä mallia muista. Oisko humvee? Maastopyöräilyssä käytän vähän viileemmillä keleillä. Talvellaki pärjää
Mukavat housut. Clickfast vaipat menee alle. Lähkeet säädettävissä tarroilla kapeammiksi ettei mene ketjujen välii.
Vettä sais hylkiä vähä paremmin
Samoja Enduran housuja olen katsellut mutta mistään ei löydy lahkeen sisämittaa mikä on minulle tarpeellinen tieto.
Olen pitkä ja vielä pitkäjalkainen, normihousuissa inseam 87cm/35"
Ei millään taas huvittaisi tilata housuja huomatakseen että taas tuli puoleen sääreen asti yltävät housut...
Aika normaali mitotus noissa on. Itellä sisäpituus jotai 81 ja noissai ei kauheesti ole ylimäärästä. Oisko 1-2cm
koko M
Mulla taitais olla kaapissa L Kokoiset, voin illemmalla mittailla. On tosi vähän käytetyt ja joutais kiertoon.
Näitä suosittelen sillä varauksella, että omat on jo ehkä seitsemän vuotta vanhat ja regular fittiä (näiden lahkeet on turhan leveät).
https://www.swrve.co.uk/collections/trousers/products/midweight-wwr-trousers
Vedenhylkivyys vuosien jälkeen heikko, mut blokkaavat tuulta sopivasti, hengittävät hyvin ja kuivuvat nopeasti. Todella kevyet, kestävät, eikä kinnaa itellä ajaessa mistään. Toimistolle nuo voi silti olla turhan lämpimät, mut samoista housuista on nykyään myös lightweight-versio, joka saattaisi toimia siinäkin. Midweightit menee mulla shortsikauden loppumisesta shortsikauden alkuun, talvella vaan merinoa alle.
Samoja Enduran housuja olen katsellut mutta mistään ei löydy lahkeen sisämittaa mikä on minulle tarpeellinen tieto.
Olen pitkä ja vielä pitkäjalkainen, normihousuissa inseam 87cm/35"
Ei millään taas huvittaisi tilata housuja huomatakseen että taas tuli puoleen sääreen asti yltävät housut...
Pari kertaa näitä Enduran suosittuja housumalleja kokeilleena tulos on juuri kuvailemasi kaltainen: puolisääreen.Ei siis jatkoon. Suositan, että kokeilet ennen hankintaa. Voihan noissa olla mallikohtaisia eroja.
Terv. jalan sisänmitta 95cm
Muakin kiinnostais sellaiset. Onko tietoa löytyy Helsingistä kaupoista (siis ei netistä)?
biemmezeta
25.08.2018, 13.33
Aloittajan mainitsemat Endurat on olleet käytössä jo vuosia ja on ihan ok. Mieluisammat on kuitenkin olleet Leviksen pyöräilymallit https://www.levi.com/US/en_US/levis-commuter/c/levi_clothing_men_commuter_us
Tällaiset perushousut olleet joinakin kesäkausien viileimpinä jaksoja, jostain muistelin löytyneen tarkemman mitoituksen, nyt en löytänyt, housujen koko M ja kuskin mitat 174/83/n.65. Hyvin palvelleet.
https://www.bike-components.de/en/Endura/Hummvee-Trouser-p59503/
Eipä noista Enduran pitkistä byysistä ole mitään iloa jos oma lahkeen mitta ylittää 32”.
Muutenkin kyrsii näissä pyöräilyvermeissä että koot menevät S, M, L, XL...Jos jossain mallissa sattuu olemaan tarpeeksi pitkät lahkeet niin vyötärö on sitten mallia Obelix. Ja mulla on ihan tavallinen 34” lahkeen pituus. Vyötärö saman mittainen.
Itsellä mitään hajua mikä "virallinen" lahkeen pituus itsellä olisi, sen tiedän että olen about 176 pitkä ja leviksissä 33(joskus 32 joissain) mahtuu, farkkujen pituutena
taitaa olla 30/31. Enduralta ennestään Humvee ja Strack-shortsit, taitaa olla molemmat 1 sukupolvea, M:nä vielä mahtuvat, tosin aika tiukat nykyään vyötäröstä.
Ilmeisesti Endurat suurentuneet siitä aiemmasta? Se on kyllä kumma ettei mitään yleistä standardia saada millään vaan kaikki firmat tekee mitä sattuu.
Pari kertaa näitä Enduran suosittuja housumalleja kokeilleena tulos on juuri kuvailemasi kaltainen: puolisääreen.Ei siis jatkoon. Suositan, että kokeilet ennen hankintaa. Voihan noissa olla mallikohtaisia eroja.
Terv. jalan sisänmitta 95cm
Kiitos tiedosta, mulla jalan sisämitta 96cm...
Oletko sattunut löytämään tarpeeksi pitkälahkeisia housuja?
Eipä noista Enduran pitkistä byysistä ole mitään iloa jos oma lahkeen mitta ylittää 32”.
Muutenkin kyrsii näissä pyöräilyvermeissä että koot menevät S, M, L, XL...Jos jossain mallissa sattuu olemaan tarpeeksi pitkät lahkeet niin vyötärö on sitten mallia Obelix. Ja mulla on ihan tavallinen 34” lahkeen pituus. Vyötärö saman mittainen.
Samaa kyrsimistä yleensäkin urheilu tms vaatteissa, aina lahkeet lyhyet tai vyötärö obelix.. Työhousuja/farkkuja yms saa pitkillä lahkeilla...
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.