PDA

Näytä tavallinen näkymä : Commencalilta tilaaminen?

Makeas
28.05.2018, 23.31
Onko kukaan tilannut commencalilta pyörää? Millainen toimitusaika pyörillä?

marttpe
28.05.2018, 23.38
Onko kukaan tilannut commencalilta pyörää? Millainen toimitusaika pyörillä?

Pojalle tilasin vastikään pääsiäispyhinä Commencalin Ramonesin. Maanantaina (pyhäpäivä) tilaus sisään ja jo saman viikon perjantaina dhl kuriiri soitteli, että pyörä olisi hetken päästä oven takana. Olin melko yllättynyt.

Makeas
29.05.2018, 00.36
Pojalle tilasin vastikään pääsiäispyhinä Commencalin Ramonesin. Maanantaina (pyhäpäivä) tilaus sisään ja jo saman viikon perjantaina dhl kuriiri soitteli, että pyörä olisi hetken päästä oven takana. Olin melko yllättynyt.

Oliko pyörällä seurantaa?

nure
29.05.2018, 07.17
Eiköhän DHL:Ilä ole aina seuranta, loppuu kylläkin usein kun saapuu Suomeen ja sitten ovikello soi iloista säveltä.

marttpe
29.05.2018, 07.21
Itse asiassa seurantasessio meni täysin ohi, kun paketti saapui niin nopeasti. Yleensä en hötkyile seurannan kanssa, kuin about viikko tilauksesta, mutta nyt sitä ei tarvinnut tehdä lainkaan. Tarkistin just sähköpostit, mutta sieltä en äkkiseltään löytänyt seurantanumeroa.

Itse pyörä tuli Ranskasta paketin merkintöjen mukaan.

Makeas
29.05.2018, 15.56
Menisköhän tossa commencalin meta ht am 650b:ssä M kokonen runko 178 pitkälle 🤔 normi metsä ajoihin ois tulossa

alteregoni
29.05.2018, 23.00
Hmm vois mennä L kokokin, aikalailla olet kokojen välissä. Mikäs on Makeas:in sisäjalan mitta? Mulla on M koossa Meta V4 AM ja olen sen 168 pitkä noin 80cm sisäjalalla. Noissa geo aikalailla sama, stack korkeampi HT:ssa (2018 malli)

Jenkka
29.05.2018, 23.09
Takavuosina aspa ainakin oli persiistä. Aivan käsittämättömän fransmannia. Tilasin pojalle maasturin, jonka jarrut eivät toimineet. Ongelma oli minun ja jouduin ostamaan korvaavan setin, lähettämään omalla kustannuksella vanhat heille ja kymmenen eri meiliä. Joskus 6 kk päästä tuli korvaava jarrusetti joku halvin avid.
Nimim. Ei koskaan enää

alteregoni
29.05.2018, 23.33
Niin ja meinas ihan unehtua, että näitä saa Suamesta samaan rahaan. Mtbcentre.fi. Sieltä omani ostin. Takuu hommakin satulatolpan kohdalla hoidettiin mallikkaasti.

Makeas
30.05.2018, 10.11
Hmm vois mennä L kokokin, aikalailla olet kokojen välissä. Mikäs on Makeas:in sisäjalan mitta? Mulla on M koossa Meta V4 AM ja olen sen 168 pitkä noin 80cm sisäjalalla. Noissa geo aikalailla sama, stack korkeampi HT:ssa (2018 malli)

Laitoinkin jo tuolta commencalita tulemaan M kokosena :) Sisäjalka on noin 82cm.

EeTee80
20.09.2018, 12.13
Takavuosina aspa ainakin oli persiistä. Aivan käsittämättömän fransmannia. Tilasin pojalle maasturin, jonka jarrut eivät toimineet. Ongelma oli minun ja jouduin ostamaan korvaavan setin, lähettämään omalla kustannuksella vanhat heille ja kymmenen eri meiliä. Joskus 6 kk päästä tuli korvaava jarrusetti joku halvin avid.
Nimim. Ei koskaan enää
Ainakin maileihin vastataan nopeasti, meni noin 15 min kun kysyin kokosuosituksia. Nyt on sitten tilaus sisällä, toivotaan että hommat jatkuu yhtä nätisti. Meta HT Am Essential olis tulossa.