PDA

Näytä tavallinen näkymä : Whyte S-150 Kokemuksia kellään?

Villetre
05.04.2018, 14.13
Tässä kun tämä seuraavan pyöräostoksen ihmettely jatkuu niin kysytään onko täällä kokemuksia sinänsä hyviä arvosteluja saaneesta fillarista?

nure
05.04.2018, 17.41
Linkin laittamiseen kului pari sekunttia https://www.sportax.fi/product/1703/whyte-s-150-s-maastopyora?gclid=EAIaIQobChMI9LGA_qCj2gIVUImyCh0d owl3EAAYASAAEgIQmfD_BwE Siitä helppo aloittaa kun kyselee...
Tuossa hintaluokassa löytyy kyllä vaihtoehtoja ja itse en ehkä enää tyytyisi alumiinirunkoiseen...

järtsy
05.04.2018, 18.37
Kaveri siis kyselee kokemuksia ko. pyörästä niin varmasti ne joilla siitä oikeasti kokemuksia on tunnistaa pyörän ilman linkkiäkin, ne joilla ei ole niin tsekkaa linkin ja rupeaa arvostelemaan vaikka ei oikeasti mitään kokemusta olekkaan. Semmosta se täällä tuppaa olemaan.

Villetre
05.04.2018, 20.19
Anteeksi,että en linkittänyt hetimitin ko.pyörää mutta ihan vilpittömästi kyselen. Geo on kiitelty (moderni) ja tuo mainittu alumiinirunko on tietysti miinusta. Painoa oli 14.5kg joka tietysti on mitä on mutta ei kait liikaa sentään. 335mm on keskiön korkeus ja sitä tässä peräänkuulutankin ,tälläinen ei-niin-tarkka ajaja kolistelee kampia aika-ajoin kiviin mutta kyllä tuo korkeus siellä keskiarvolla huitelee kait?Mitä äkkiä katsoin niin samoja monella muullakin. Rahallisesti tuo alkaa oleen kipurajalla..

nure
05.04.2018, 20.58
Järtsy, ja sinulla on...?

Kalle H
05.04.2018, 22.40
Mun mielestä tuollainen 14,5kg ei todellakaan ole mikään mahdoton paino tuollaiselle hieman järeämmälle 29er fillarille. En itse myöskään näe mitään merkittävää syytä sille, miksi hiilikuituinen olisi jotenkin merkittävä parempi.

Tuon painoisia ne muutkin vastaavat varmasti ovat, joku valmistaja tosin saattaa ilmoittaa vähän vähemmän painoa omalle kokoonpanolleen, vaikka totuus olisikin eri.

Mulla on omassa (Trek Flue Ex 8 Plus) täpärissä keskiö n. 32,5cm korkeudessa ja se on just hyvä. Nopeasti sitä oppii rytmittämään polkemisen, jonka jälkeen matala keskiö tuo mukavasti vakautta ja vauhtia.

Lare
06.04.2018, 08.29
Mee testaamaan? Kysymällä Hi5bikeen järjestyi Whyten t130 oikean kokoisena. Parin tunnin testilenkillä sai jo hyvän kuvan pyörästä.

Villetre
06.04.2018, 10.06
Tämä on vielä vaiheessa, eli kartoittelu asteella. En tiedä onko paikallisella kauppiaalla varastossa l-kokoista 150-mallia. Mutta kokemuksia jos olisi niin helpottaisi pohdintaa. Mielelläni suosisin paikallista kauppaa,jo työllistävässä muodossa. 100kg kaverina ehkä kaipaan joustoa enemmän kuin tuo 130mm, kun tuntuu että suunnittelussa lähdetään tekemään pyörää sille 75kg ajajalle.. :D

Lare
06.04.2018, 10.12
Tsekkaa MBR:n trail bike 2018. Whyte on siinä mukana.

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla