PDA

Näytä tavallinen näkymä : Canyon Inflite AL inhouse osat.

Herra55
17.03.2018, 18.25
Moi.
Cycko mielessä on noita canyon Inflite AL tutkiskellu. Keulan laakerointi: osaluettelo antaa vain tiedon tosta Acros the
clampista.Joku inhouse kiristävä spaceri, laakeri jos on, mikä? Sama ton satulatolpan clampin kanssa, en nää toiselle puolelle.
Pakko! kai siellä joku ruuvi on. Kummastuttaa ton pystyputken vino katkaisu lyhyeksi. Käykö tohon enää joku perus clamppi?
Oisko Canyon miehillä kokemuksia näistä inhouse ratkaisuista.

LJL
17.03.2018, 19.45
Acroksen ohjainlaakeri on yläosansa puolesta aika harvinainen, siinä on se ns. kävyn korkkia vastaava kiristyskorkki. Alhaalla ihan vaan normaali laakeri. Ajoin itse Inflitellä joku +5000km ilman että oli tarvetta vaihtaa, ihan laadukas laakeri kyseessä. Alalaakerin saa tarvittaessa helposti vaihdettua. Ylälaakeria tuskin tarvii koskaan vaihtaa, joten systeemi on aika hyvä poislukien maailman pienin torx jolla kireys säädetään.

Clamppi ja satulaputki on ihan tavallinen, ei siis viisto muuten kuin clampin kauluksen osalta, mutta muistaakseni koko 30,0mm eli todella harva muu klemmari sopii. Eli ajaa vaan sillä Canyonin omalla kun se on suunniteltu.

J.U.K
19.03.2018, 12.41
Mulla samanlainen haarukka ja olen pohtinut josko yläpäästä lyhentäisin sitä kun kaikki specerit ohjainkannattimen yläpuolella. Siis noin 25mm vois lyhentää. Onko sillä merkitystä katkaisun suhteen kun tässä ei ole käpyä, vaatiiko vähemmän pituutta kannattimen yläpuolella ollakseen riittävän tukeva tms. Miten muuten tuo katkaisu kannattaa tehdä ( rautasahanterä 32 ?? tiheä ainakin ), vai onko viisainta aina viedä osaavalle tekijälle, kyseessä on kuitenkin ulkonäkö kysymys ja mahdollisuus pilata haarukka on tietty olemassa. Mitä mieltä ja kokemuksia asiasta.

LJL
19.03.2018, 13.14
^ Ei nähdäkseni mitään eroa kävyn korkkiin tältä osin - toisessa veto tulee ylhäältä, tässä työntö alhaalta. Funktio on sama, eli ohjainlaakerin välyksen poistaminen ennen stemmin kiristystä. Itse lyhennän eräiden epäonnisten tapahtumien myötä nykyään niin, että keula on kiinni rungossa ja stemmissä. Jos epäilyttää, kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen.

paaton
19.03.2018, 13.57
Nimim: Myydään enven kuituhaarukka 12cm pitkällä kaulaputkella.

JackOja
19.03.2018, 13.59
^se oli Ritchey.

LJL
19.03.2018, 15.41
Nimim: Myydään enven kuituhaarukka 12cm pitkällä kaulaputkella.

:D Hirveetä veitsen kääntämistä haavassa. Teen valituksen wc-konsulien vetoomustuomioistuimeen.

Nimim. En koskaan laittanut keulaa myyntiin enkä roskiin, vaan pidin sen kirvelevänä muistutuksena tyhmyydestä.

Herra55
19.03.2018, 20.25
Moi.
Kiitoksia tiedoista. Nyt toi Inflite 8.0 AL racer XL tilattu. Löyty vain toi akkojen väri.
Kesällä motarista mustaa kolinaa...

Juppo
19.03.2018, 21.14
Moi.
Kiitoksia tiedoista. Nyt toi Inflite 8.0 AL racer XL tilattu. Löyty vain toi akkojen väri.
Kesällä motarista mustaa kolinaa... Paljon on pituutta ja haaramitta, täälläkin ois suunnitelmissa tilata. Koko vähän mietityttää.

Herra55
20.03.2018, 21.45
Hoi.
Täällä olis 190cm(sama kuin Mannerheim)/90/100kg. Ompa somat tasaluvut. XL/61cm on mulla toiminut pyörissä.
Tossa 8.0 racessa on se tolppa 25 offset, mulle ehkä sopii? Kattelee netistä niitä kokolaskureita ja ottaa sen keski-
arvon niistä. Jos on lyhyttä/pitkää,selkää, jalkaa pitäs päästä kokeileepyörää. Jos homma hanskassa niin ostohousut
jalkaan. Mun canyoni nyt itämerellä.