PDA

Näytä tavallinen näkymä : Uusi fättirunko 170mm perällä.

Legsa^
01.03.2018, 11.42
Eli tilanne on se, että wanhasta rungosta alkaa olemaan kilsat ajettu loppuun ja periaatteessa taloudelliseen tilanteeseen fiksuin ratkaisu olisi hankkia vain uusi runko johon saisi valtaosan wanhoista osista ripoteltua suoraan.

170mm qr perällisiä runkoja alkaa olevaan aika harvakselleen myynnissä eli listataanio vaihtoehtoja joita olisi kohtuuhinnalla saatavilla.

Salsan mukluk16 ja Surlyn Wednesday olisi suomesta toistaiseksi saatavilla, mutta mitäs muita.

Kuskin specksit 185cm/130kg eli L tai XL runko hakusessa.

Oulunjulli
01.03.2018, 13.06
Sehän kuulostaa Singular Puffinilta sitten ja samalla tyylitaju menee kohdalleen. Mutta miten runkosta ajetaan kilsat loppuun?
Kona Wozo 170mm peräinen vaan mitäpä se tieto hyövää, ja olikos Rosen Tuskerikin muttei kai noita runkoja mistään löydy.

Itellä kaksi 170mm perästä alu-Salsaa ja Salsan navoilla. Ne navat ainakin taipuu 177mm peräisiksi niin on käynyt mielessä kuituinen Beargrease runkosetti.
Tosin niissä uusissa on 150mm keula joka tekee jumppaa, kun nykyisessä 135/142mm.

Legsa^
01.03.2018, 14.05
Eli siis kertaalleen on 907 hitsattu ja uudelleen halkeaa satulatolpan juuresta. Ja kun noi isot pojat sanoo että se ois löystyny se runko...

travelleroftime
04.03.2018, 18.38
Ihan mielenkiinnosta, kuinka monta kilometriä takana tarkalleen ?

Farina
05.03.2018, 09.30
... Kona Wozo 170mm peräinen vaan mitäpä se tieto hyövää, ja olikos Rosen Tuskerikin muttei kai noita runkoja mistään löydy...

Wozon runkosettejä myydään erikseen rapakon takana noin 600-700 USD:llä. Rahtien ja mahdollisten tullien hinnasta en tiedä mitään.

Legsa^
05.03.2018, 10.49
Ihan mielenkiinnosta, kuinka monta kilometriä takana tarkalleen ?Olen kyseisen rungon n:s omistaja joten tarkkaan en mene sanomaan. Minä olen kellotellut tuhannen kilsaa tuolla varovaiselta arviolta.

Ymmärsin että wanhemmissa 907 rungoissa isokokoisella kuskilla tuo pystyputken murtuminen on ominaisuus.