Näytä tavallinen näkymä : Fatbike kiekot
En etsinnästä huolimatta löytänyt fatbiken kiekkoja koskevaa ketjua. Tai löytyi yksi, mutta siinä keskustelun aiheena oli vain hiilarikiekot.
Kiekot saattaa mennä päivitykseen ja houkutteleva vaihtoehto olisi DT Swiss Br2250. 2230g/reilu 600€. Onko muita vaihtoehtoja suositella ihan max samassa hintaluokassa? Painokin tietysti saisi olla samaa luokkaa ja tubeless muunnoskin saisi onnistua helposti.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Sotanorsu666
26.02.2018, 07.58
En etsinnästä huolimatta löytänyt fatbiken kiekkoja koskevaa ketjua. Tai löytyi yksi, mutta siinä keskustelun aiheena oli vain hiilarikiekot.
Kiekot saattaa mennä päivitykseen ja houkutteleva vaihtoehto olisi DT Swiss Br2250. 2230g/reilu 600€. Onko muita vaihtoehtoja suositella ihan max samassa hintaluokassa? Painokin tietysti saisi olla samaa luokkaa ja tubeless muunnoskin saisi onnistua helposti.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä noi dt:n kiekot taitaa olla parasta mitä tuossa hintaluokassa on saatavilla, joten tilausta vaan sisään.
Itsellä juurikin nuo dt ja ihan tyytyväinen ollut. Tänään huomasin takana vanteen toisessa laidassa selkeän kolhun aiheuttaman lommon. On varmaan tyhmä kysymys, mutta voiko noita oikoa mitenkään? Ja miten kolhituilla vanteilla on vielä järkevää ajaa? Jos ilmat kestää sisällä eikä hirveästi vatkaa niin eiku kovaa ajoa vaan vai?
Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
BB Holland
26.02.2018, 15.35
On siellä säie otsikolla KIEKOT LÄSKIPYÖRÄÄN viimeisin vastaus 22.12. En saa suoraa linkkiä.... näitä puhelimia
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.