PDA

Näytä tavallinen näkymä : Crescent Elin E-going

Tapani Lehikoinen
14.01.2018, 17.35
Olen aikeissa ostaa tuon Chresentin. Onko kenelläkään kokemuksia?

jone1
14.01.2018, 18.19
Pistä linkki pyörään niin saat helpommin vastauksia.

oppes
14.01.2018, 19.59
http://www.bikedealer.fi/crescent-elin-e-going-naisten-7-v-17

?

Metsämuija
15.01.2018, 07.27
Moottorin merkistä ei ole minulla mitään kokemusta. Akku on ainakin vähän pienempi kuin isojen toimintasäteiden pyörissä. Kannattaa koeajaa, jotta ymmärtää miten mukava se on ja miten se oikeasti avustaa. Esim kannattaa tarkistaa, millä periaatteella avustus alkaa (vaatiiko se oikeasti polkaisun vai pienestä vahinkokosketuksista polkimiin). Pyörä on ihan järjettömän painava, ottaen huomioon että se pitäisi olla pienellä runkokoolla eli käyttäjä on todennäköisesti pieni nainen. Olen iso nainen ja minä en tuota pyörää niin vaan nostelisi yhtään mihinkään (esim jos rappusia olisi paljon vaikkapa pyörävarastoon). Katsoin, että ko pyörämerkillä on naistenpyöriä esim 4kg kevyempänäkin. Jäisi siis minulla kauppaan ihan heti, enkä vaikkapa äidilleni sitä suosittelisi speksien perusteella.

oppes
15.01.2018, 14.07
25.2kg - Dsiisus! :rolleyes: Tuosta kun akku loppuu, niin tietää polkevansa...

magnuken
19.01.2018, 20.49
No, tuo paino 25 kg on aivan normaali nykyisille normi sähköfillareille, kuten esim. Helkamoille. Kevyemmät pääsevät sitten kunnon kokoisella akulla johonkin 20 kg tai jopa hieman alle, mutta hinta onkin sitten aivan eri.

Metsämuija
20.01.2018, 21.02
No se riippuu käyttäjästä haittaako paino. Mutta jos pyörä on tarkoitettu pienille naispuolisille immeisille, niin tuollaiset painot ovat järjettömiä. Pyöriä joutuu myös siirtelemään, ei aina ajeta...