PDA

Näytä tavallinen näkymä : minkä näköiseksi kuvittelet foorumilaisia?

tommi2
12.12.2017, 12.08
sun ulkonäkö on siitä huono, että mä näin sut videolla, se muutti. aikaisemmin mä kuvittelin ylilaihan maantiepyöräilijän, jolla oli sininen ajoasu valkoisilla ja punaisilla raidoilla. myös terhakka ja ryhdikäs olemus kuuluivat kuvitelmaan

tästä se idea sitten lähti, kyseessä on siis LJL. tähän ketjuun voi kuvailla minkä näköiseksi kuvittelee kanssafoorumilaisiaan. ehkä joku kuvailtu uskaltaa laittaa kuvansakin? myös "lähin julkkis" eli kuka julkisuuden henkilö näyttää eniten mielikuvaltasi, voisi olla hyvä lisä.

aloitan muutamia (huom! ihmiset joista olen nähnyt kuvan esim. aidalla tai muualla, eivät pääse tähän) kuvailemalla:

JiiPee: noin 35v. laihanjämäkkä veikkonen, lyhyt vaaleahko tukka jakauksella, silmälasit. ei naamakarvoitusta. lähin julkkis: Tero Pitkämäki
bici74: tummatukkainen, hiukset lähes hartioille, vähän pallomaisesti leikattu. ehkä asuinpaikasta tullut, että jonkin sortin espanjalaisen näköinen itsekin. lähin julkki: Anthony Kiedis
Jopotuinen: vanhahko, kuivahko, laihahko äijä. lähin julkkis: Jaakko Kolmonen

tempokisu
12.12.2017, 12.15
^ epäreilua, mä en siis pääse?

tommi2
12.12.2017, 12.18
^mä oon nähny sun kuvia... Seura-lehdenkin suht tuoreet(?), eli ei ole "vapaata mielikuvaa". sori.

tempokisu
12.12.2017, 12.21
^ en ole kuitenkaan ihan niin ruma, en onnistu valokuvissa vaikka miten olisi ammattilainen ottamassa. ( en ole vieläkään katsonut sitä Fillari-lehteä jossa on ilmeisesti kuvia minusta, enkä Seura-lehdenkään kuvia, enkä myöskään katso, sen verta on itsesuojeluvaistoa).

bici74
12.12.2017, 13.28
bici74: tummatukkainen, hiukset lähes hartioille, vähän pallomaisesti leikattu. ehkä asuinpaikasta tullut, että jonkin sortin espanjalaisen näköinen itsekin. lähin julkki: Anthony Kiedis

Kiitos kohteliaisuudesta! Hieman metsään meni tuo arvuutus sillä lähin julkki on Jari Kurri (nykyhabituksessaan, parilla liikakilolla). Yhdennäköisyys todettu useaan otteeseen juopuneiden toimesta Stadin snagarijonoissa.

Iglumies
12.12.2017, 14.10
Izmon voisi kuvitella näyttävän Tarzanilta.

izmo
12.12.2017, 14.15
http://www.tunturisusi.com/tarzan/tarzan.gif

jumahuite... ton näkönen mä

LJL
12.12.2017, 14.17
Iglumiehen voisi kuvitella näyttävän jonkinlaiselta inuuitilta, jolla on valaannahkasaappaat, turkiksia, kirves ja noitarumpu. Totuus on kuitenkin toinen, ainakin kesällä.

tommi2
12.12.2017, 15.25
musta izmo on toi mäyris, en pääse siitä yli... sen sijaan Jami2003 on tosi roteva jätkä, täysin pellavapää, pituus lähes 190cm

JiiPee
12.12.2017, 15.46
Heh, hyvä topikki!
Liitiä on viisissäkymmenissä oleva laihankuikelo toimistoinsinööri Keravalta, terävä katse, silmälasit ja tumma jakaukselle kammattu tukka. Tuoksuu vanhalle talolle. Järkimiehiä.
Lähin julkkis Jyrki Katainen

p bonk 45v on kuivahko tummahiuksinen atleetti, armottomat reisilihakset.
Työskentelee it-alalla vastuullisessa tehtävässä, polttaa kynttilää sen molemmista päistä. Hänen sisällään asuu villi hipsteri joka tahtoisi kaapista ulos mutta huutavat muksut takapenkillä ja hänen ylhäisyytensä apukuljettajan paikalla tyrehdyttävät yritykset kerta toisensa jälkeen.
Lähin julkkis Vesa Keskinen

Tommi2 46v työskentelee cnc-sorvaajana paikallisessa metallialan yrityksessä. Ammattimies, jäljestä saanut kiitosta. Hyvä jätkä, hänen seurassaan on turvallista olla.
Rakentelee pilvilinnoja, maalailee taivaanrantoja uusilla väreillä. Hieman erakko. Olen nähnyt kuvan.

LJL 34v on nuorempi suunnittelija graafisen alan suuryrityksessä, pyrkyri ja toimelias tehopakkaus.
Käyttää kaiken energiansa uransa kohentamiseen, polttaa itsensä loppuun liian nopeasti.
On pyöräilijä, sen näkee kävelytyylistä joka ikäänkuin pyörii. Reisilihakset ovat niin suuret muuhun torsoon nähden, että kävely on ankkamaista lyllertämistä. Istuu köyryssä suipot aerodynaamiset hartiat lysyssä. Leposyke 42.
Viiltävän älykäs persoona, elää sisäisessä vankilassa, haluaisi olla hedonisti perfomanssitanssija mutta perheen päänä hautaa fantasiansa tahtomattaan.
Tumma, silmälasit, hipsterimäinen ulkonäkö.
Lähin julkkis Bonn Scott

JackOja 48v toimii tutkijana argeologian laitoksella, elämäänsä sangen tyytyväinen perusjantteri.
Työssään jämähtänyt, fantasioi Indiana Jones-tyyppisestä sankariseikkailijan urasta, mutta on hautautunut homeelta haisevaan toimistotuoliin Helsingin kantakaupungissa.
Työkavereiden mielestä koko firman tuki ja turva, kivijalka johon kaikki nojaavat.
Kotona perusvässykkä, kokinessu ja tiskiharja peruskauraa. Vaimon mielestä hiomaton timantti. Keräilee perhosia.
Vaaleat lyhyet hiukset, pitkähkö roteva mies.
Lähin julkkis Indiana Jones

Tässä vaiheessa ei muuta, oma diagnoosi meni metsään silmälaseja myöten, sorry

tommi2
12.12.2017, 16.14
toi ammatti ja muut olikin hyvä lisä! defaultina mulla kaikki fillarifoorumilaiset ovat insinöörejä, jossei toisin todisteta. osahan on ammattinsa kertonutkin.

JiiPee on ... insinööri. Jopotuinen on maanviljelijä. PK1 on raksamies.

Vilhelm V
12.12.2017, 16.29
Kuvittelen itseni nuoreksi ja urheilulliseksi. Valokuvat ja katse peiliin palauttavat sitten maanpinnalle. Muuten ei ole sen turhempia kuvitelmia.

tempokisu
12.12.2017, 16.40
^ joo :D ja en ole itse ammattiani kertonu, mutta joku juorusi sen tänne. Oikeesti olen ITE-taiteilija, teen vaan niitä ajokorttitodistushommia että voisin olla ITE-taiteilija. Kaukana insinööristä.
Sieluni sisuksissa olen nahkiainen, se muodonmuutos tapahtui tänä syksynä, sitä ennen olin jänis.

PK1
12.12.2017, 16.43
Hohoo, oikein meni, tarkemmin sanottuna Rappari 💩

tommi2
12.12.2017, 16.45
^ihan tosi? ulkonäköä ei tarvinnut kuvitella sen hienon pienoismallin nähtyäni.

Jami2003
12.12.2017, 16.54
musta izmo on toi mäyris, en pääse siitä yli... sen sijaan Jami2003 on tosi roteva jätkä, täysin pellavapää, pituus lähes 190cmHah... Kolmesta puolitoista oikein :) Roteva pyöräilijäksi kiitos kymmenen vuoden punttisalin mutta hintelä kyllä puntinnostajaksi kiitos kolmen-neljän vuoden panostuksen aerobiseen. Täysi pellavapää kyllä olen ja pituutta vain 178.

Tommi2 on sellainen kuiva 55 vuotias jäntevä jässikkä. Mielikuva johtuu osittain tuosta posket lontolla kuvasta.

LJL on sellainen 35 succis mies joka vetää puvun päälle töihin fillaroinnin jälkeen lakifirmassa. Sliipattuna ja suihkun raikkaana se ottaa kupin kahvia ja menee tärkeän näköisenä omaan huoneeseen kirjoittamaan fillarifoorumille "oletko alasti" tai "millainen oli vauvasi kakka" -palstalle .

tommi2
12.12.2017, 16.59
^tuo on kyllä ihan valokuvasta piirretty, ilme nyt varmaan tekee ton posket lontolla. ikää on "vasta" 50 ja jäntevyys nyt on mitä on. sanotaan näin että pyöräilijäksi ihan hirveen isot hauikset, mutta varjopuolena myös kaljamahaa. aika normaalin näköinen ihminen tavallisen ihmisen silmään

LJL
12.12.2017, 18.45
LJL on sellainen 35 succis mies joka vetää puvun päälle töihin fillaroinnin jälkeen lakifirmassa. Sliipattuna ja suihkun raikkaana se ottaa kupin kahvia ja menee tärkeän näköisenä omaan huoneeseen kirjoittamaan fillarifoorumille "oletko alasti" tai "millainen oli vauvasi kakka" -palstalle .

Erittäin tarkka arvio :D :D (olen tosin 31)

tempokisu
12.12.2017, 19.00
Erittäin tarkka arvio :D :D (olen tosin 31)

Mitäh?!? anteeksi, mutta "näytät" ikäistäsi paljon vanhemmalta koijarilta...

LJL
12.12.2017, 20.41
Mitäh?!? anteeksi, mutta "näytät" ikäistäsi paljon vanhemmalta koijarilta...

Olen ns. kääkkä

p bonk
12.12.2017, 21.19
p bonk 45v on kuivahko tummahiuksinen atleetti, armottomat reisilihakset.
Työskentelee it-alalla vastuullisessa tehtävässä, polttaa kynttilää sen molemmista päistä. Hänen sisällään asuu villi hipsteri joka tahtoisi kaapista ulos mutta huutavat muksut takapenkillä ja hänen ylhäisyytensä apukuljettajan paikalla tyrehdyttävät yritykset kerta toisensa jälkeen.
Lähin julkkis Vesa Keskinen

Repesin!

Ikä melkein, kuivaa ainoastaan huumori, enemmän kotleetti kuin atleetti tai ainakin kotleettia vastaan on taisteltava, hyvän ruoan ja viinin johdosta. Onneksi muksu ei huuda, eikä vaimokaan, enkä juuri aja autolla. Ammatti lähinnä pukumies, sanovat vastuulliseksi. Enkä ole bittimies. Kiusaavat joskus lähimmäksi julkkikseksi Carl Haglundia, Björn Wahlroosia ja joku väitti täällä joskus Kari Häkämieheksi. Onneksi ei mikään noista.

Tää on hauska topic.

JiiPee
12.12.2017, 21.32
^Arvasin :) ja juu niin on!

tommi2
12.12.2017, 21.42
Puffe on luurankomaisen laiha (no, mistäs tämä mielikuva tuli :D ) valtavat paksusankaiset silmälasit omaava tummatukkainen puolihipsteri, joka puuhailee tietotekniikan kanssa leipänsä eteen.

Blackborow on taas maalla elävä äijä, joka ei tunne kirvestä pienempää työkalua, edes syömiseen. haulikko on usein teipattuna lenkeillä vaakaputkeen kiinni. hänellä syvän siniset silmät, hiekanharmaa tukka ja aina punamustaruudullinen paksu flanellipaita päällä, kesät talvet

puffe
12.12.2017, 22.26
Puffe on luurankomaisen laiha (no, mistäs tämä mielikuva tuli :D ) valtavat paksusankaiset silmälasit omaava tummatukkainen puolihipsteri, joka puuhailee tietotekniikan kanssa leipänsä eteen.

Heh-he, täähän on ihan hervoton topici!
Luurangon päällä on myös kertynyt läskia ja lotinaa, ei siis mikään ohukainen muttei myöskään paksukainen, 181/76.
Prillit on myös, mutta mallia John Lennon. Tietotekniikka meni just nappiin, sen parissa on nähty vilua ja nälkää viimeiset 30 vuotta.

JiiPee
12.12.2017, 22.43
t
JiiPee: noin 35v. laihanjämäkkä veikkonen, lyhyt vaaleahko tukka jakauksella, silmälasit. ei naamakarvoitusta. lähin julkkis: Tero Pitkämäki

190/95 ja kohta viisissäkymmenissä, en tarvitse kampaa.

JiiPee on ... insinööri.

Mie oon puusuutari, raksaUkko :)

Jartsu01
12.12.2017, 22.52
Näitähän on mielenkiintoista lukea [emoji3][emoji3][emoji3]

Illan parasta viihdettä...

Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

tempokisu
13.12.2017, 01.04
^ no ei ole, kun mä en pääse mukaan arviointiin. EPÄREILUA.

lisäys: tai sitten se nimenomaan on reilua...(aamukaffella pohdintaa).

tommi2
13.12.2017, 07.53
Heh, hyvä topikki!

Tommi2 46v työskentelee cnc-sorvaajana paikallisessa metallialan yrityksessä. Ammattimies, jäljestä saanut kiitosta. Hyvä jätkä, hänen seurassaan on turvallista olla.
Rakentelee pilvilinnoja, maalailee taivaanrantoja uusilla väreillä. Hieman erakko. Olen nähnyt kuvan

Olen fysiikanmaikka, muista jutuista en tiedä, ainakin vähän erakko

JiiPee
13.12.2017, 08.22
Olen fysiikanmaikka, muista jutuista en tiedä, ainakin vähän erakko

Toi sun profiilikuvasi johtaa harhaan, näytät ihan sorvaajalta :)

tommi2
13.12.2017, 08.26
ehkä se olis mun oikee ammatti. nykyiseen eksyin ihan vahingossa.

LJL
13.12.2017, 08.37
Tommi2 on varmasti hyvä mutta todennäköisesti myös alustavasti jäätävä ope, joka mielessään hokee passiivia kun lapset ei ymmärrä eikä keskity. Ei kuitenkaan koskaan hermostu ja on aina rakentava. Saattaa olla sarkastinen. Näyttää ajoittain hieman Heikki Silvennoiselta tonnin seteli -ilmeineen.

LJL
13.12.2017, 08.41
JiiPee on todennäköisesti erittäin kova sälli vääntämään kättä, ja on erinomaisen viihdyttävää seuraa kahvitauolla. Ei tupakoi ehkä vaikka muut sitä raksalla harrastavatkin. Kova saunomaan. Alustavasti karvainen mies ja siitä naiset tykkää, parta. Ei silmälaseja. Näyttää lähinnä Martti Ahtisaarelta laihana ilman liikkumisen ogelmia.

tommi2
13.12.2017, 09.48
Tommi2 on varmasti hyvä mutta todennäköisesti myös alustavasti jäätävä ope, joka mielessään hokee passiivia kun lapset ei ymmärrä eikä keskity. Ei kuitenkaan koskaan hermostu ja on aina rakentava. Saattaa olla sarkastinen. Näyttää ajoittain hieman Heikki Silvennoiselta tonnin seteli -ilmeineen.

onneks nää mun lapset on aikuisia. ei haittaa vaikka ääneen sanoisi (vahingossa) passiivi joskus. oikeesti tuntuu että oudosta huumorista on vaan hyötyä, jengi alkaa kuunteleen sun ihmeellisiä jorinoita ja vahingossa oppii jotain.

puffe
13.12.2017, 11.53
Aiemmin kuvittelin Mutanaaman olevan juurikin kuten hänen avatar-kuvansa. Noin 35-vuotias piinkova pyöräilijä joka menee sieltä missä hengenlähtö on lähimpänä. Kropan rasvaprosenttia on turha mitata, kun rasvaa ei löydy vaan pelkkää teräksenkovaa lihasta. Luonnollisesti hän on myös pyöräilyn teknisellä puolella oikea MacGyver. Ammatti on maaperätutkimuksia tekevä yksityisyrittäjä jolla pari palkattua työntekijää. Avatar-kuva on napattu viikon mittaisen läskipyöräsafarin jälkeen.

SITTEN MAAILMANI ROMAHTI!
Näin videon jossa avatar-kuva seikkailee ja sen jälkeen mikään ei ollut entisellään. En saa millään pyyhittyä video-pätkää mielestäni.

https://www.youtube.com/watch?v=Qqyh2J07vQs

tinke77
13.12.2017, 12.04
Haluatko puhua lisää, kyllä me porukalla kuunnellaan ja lohdutetaan [emoji3]

tommi2
13.12.2017, 12.17
ei ehkä edes off-topicina, niin kyllä minä pidän aina vähän noita avataria kyseisen henkilön kuvana, siksi ei voi oikein ymmärtää, jos jollain naisella on vaikka Olli Lindholmin kuva tai vastaavia "ei natsaa" kuvia. kuitenkin fillarin, lemmikin, suosikkibändin logo on täysin hyväksyttyjä. olen näköjään kehittänyt itselleni monimutkaiset säännöt noita varten.

kuovipolku: näyttää ihan Janne Lehdeltä 90-luvulla, aina mustat ajolasit ja kypärä päässä. sininen ajoasu (niinkun kaikilla melkein mun kuvitelmissa). yllätys yllätys on ammatiltaan insinööri.

tempokisusta mulla oli mielikuva ennen kuvien näkemistä vuosia sitten, että oli vähän vaalean kissan näköinen (oliko tällänen avatar?) ja kauhean lihaksikas, sekä kovanaama, vähän pelottavakin.

Kampinalle on alle 170cm pitkä ja kohtuu pullea (no, nalle... siitä tämä tulee, ei mitään henkilökohtaista) tsekkiläistä olutta arvostava veikkonen, joka ajaa kohtuu huonoilla pyörillä. opiskelija.

Köfte: melkein tohtori, kerää jotain tutkimusapurahoja ihmeellisiin hankkeisiinsa. sään ahavoittamat uurteikkaat kasvot, vähän Clint Eastwoodin näköä, mutta hitusen itäblokkimaisemmilla piirteillä ja vaalea.

kuovipolku
13.12.2017, 12.23
http://az617363.vo.msecnd.net/imgmodels/models/MD50000700/justin_oshea_gq_spain_05053c1928687d1230b1217853f8 61d1c0_thumb.jpg

Kuvassa oleva foorumilainen tunnistaa kyllä itsensä!

tempokisu
13.12.2017, 13.09
ei ehkä edes off-topicina, niin kyllä minä pidän aina vähän noita avataria kyseisen henkilön kuvana, s
tempokisusta mulla oli mielikuva ennen kuvien näkemistä vuosia sitten, että oli vähän vaalean kissan näköinen (oliko tällänen avatar?) ja kauhean lihaksikas, sekä kovanaama, vähän pelottavakin.

.

Ei ollut ihan vaaleaa kissaa vaan sellainen raidallinen ja huutaa suoraa kurkkua kääk! Olen ihan ruipelo ja nahkiainen, paitsi yhdestä typerästä kohtaa joten on hirvee epäsuhta ( olin idiootti nuorempana). Oon tosi pelottavan näköne, koska olen ruma. Aika kärkevä ja en yhtään rauhallinen ( töissä yritän olla).
Avatar-kuvani kertoo mielenkiinnon kohteista ja vähän mun luonteesta. Ei mikään hymynaama.

Kampinalle
13.12.2017, 13.28
Kampinalle on alle 170cm pitkä ja kohtuu pullea (no, nalle... siitä tämä tulee, ei mitään henkilökohtaista) tsekkiläistä olutta arvostava veikkonen, joka ajaa kohtuu huonoilla pyörillä. opiskelija.

Kiitos oikeasti, en muista, että tämä foorumi olisi kertaakaan aiemmin naurattanut yhtä spontaanisti! Pituutta on yli 170, olut kyllä maistuu, tsekkiläinenkin, pulleus osuu vain osittain kohdalleen, eikä Cannondalen cycloa oikein voi miksikään superpyöräksi kutsua, vaikka mulle kelpaakin hyvin. Opiskelija meni poskelleen, virkamies olen.

puffe
13.12.2017, 13.38
Nassetäti.
100% sukupuolineutraali henkilö. 27-vee, ei tee töitä koskapa perintörahaa löytyy. Vartalomalli on ehkä lähinnä kuin Juha Förillä, mutta korostan sitä, että ilman mitään naiseen tai mieheen viittavaa.

Ilmora.
Projektipäällikkö tai firman luova johtaja.
Ulkoisesti kuin Anne Kukkohovi, mutta ikää vain 32.5 vuotta.

tommi2
13.12.2017, 13.57
Katila: ruskeat hartioille ulottuvat hiukset, mainosgraafikko, lähin julkkis: Ultra Bran Terhi
H.Moilanen: vähän Mikko Alatalon näköinen, mutta nuorempi, noin 35 v. LVI-suunnittelija. supervoimana tasavauhtiset, yli 5 tuntia kestävät lenkit.

LJL
13.12.2017, 14.12
Kuvassa oleva foorumilainen tunnistaa kyllä itsensä!

Siinähän on ilmiselvästi VesaP.

ilmora
13.12.2017, 14.34
Ilmora.
Projektipäällikkö tai firman luova johtaja.
Ulkoisesti kuin Anne Kukkohovi, mutta ikää vain 32.5 vuotta.

Anne Kukkohovi! Joo pidetään tää, ettei tule reaalissa pettymyksiä. :-)

Ainoa julkkis, johon on joskus muutama vuosi takaperin meikäläistä verrattu on brittien herttuatar Catherine. Yhtä sorja en kyllä ole.

tempokisu
13.12.2017, 14.46
Sori, mutta ilmora on ituhippi ja maailmanparantaja siinä kuitenkaan onnistumatta. Avattaren perusteella tosi itteensä täynnä, minä olen maailman paras ja kaunein. Sori mutta et ole.
Anteeksi vielä, mutta eikös tähän saa laittaa rehelliset mielipiteet?
Mua on verrattu peikonpoikaseen, ja se pitää just paikkansa. Vähän vaikeeta löytää mua muistuttavaa julkkista, koska mun näköset EI ole julkkiksia, ne lymyää pimeessä kotonaan ja kammoaa kameran eteen joutumista.

JiiPee
13.12.2017, 14.57
Puffe 42v on tasapaksu väkivahva jantteri, alkaa lämmetä vasta 30km ajon jälkeen.
Tummat hiukset, sivut leikattu siiliksi "ananas-tyyppisesti". Grunge-tyyppinen parta.
Luonteeltaan reilu ja lempeä, esittää karua kaveriporukoissa.
Ammattikalastaja, kesäisin pyytää perämereltä turskaa, talvisin pitää rannikolla matikkakatiskoja.
Sivutoiminen rumpali tanssiorkesterissa.
Lähin julkku Tommi Mäkinen

Ilmora 39v on lyhyenläntä viehättävä tummaverikkö, siro ruumiinrakenne.
Ruskeat silmät ja pitkät hiukset.
Parisuhteessa, haaveilee lentoemännän ammatista mutta pelkää lentää.
Luonteeltaan räiskyvä kotihiiri, tykkää takkatulesta ja punk-rock musiikista.
Ammatiltaan johdon assistentti, kipittää toimistorakennuksen rappusia edestakaisin palaverista toiseen, kokouksesta tapaamiseen.
Pyöräilee töihin kesät talvet.
Harrastaa joogaa ja pilatesta, laaja ystäväpiiri.
Lähin julkku Jodie Foster

JiiPee
13.12.2017, 15.00
JiiPee on todennäköisesti erittäin kova sälli vääntämään kättä, ja on erinomaisen viihdyttävää seuraa kahvitauolla. Ei tupakoi ehkä vaikka muut sitä raksalla harrastavatkin. Kova saunomaan. Alustavasti karvainen mies ja siitä naiset tykkää, parta. Ei silmälaseja. Näyttää lähinnä Martti Ahtisaarelta laihana ilman liikkumisen ogelmia.

Aika hyvä, en oo varma pahoitinko mieleni tuosta Ahtisaari-jutskasta...mietin vielä :D

Farina
13.12.2017, 15.15
Sori, mutta ilmora on ituhippi ja maailmanparantaja siinä kuitenkaan onnistumatta. Avattaren perusteella tosi itteensä täynnä, minä olen maailman paras ja kaunein. Sori mutta et ole.
Eikös ketjun aiheena ollut kuvitella että miltä kanssafoorumilainen näyttää, eikä ilkeämielinen ja heikkotasoinen roustaus?

VesaP
13.12.2017, 15.23

No jo on *ittu sentään. Yli kuukauden palstahiljaisuus piti päättää ihan vaan kun tulee tänne katsomaan onko meno muuttunut niin ei, nahkiaisia joka *itun ketju täynnä ja tämmönen muiden dissaus jatkuu. Tämän ketjun piti olla hauskalla läpällä tarkoitettu varmasti, ja sinä lyttäät sit heti negatiivista paskaa kehiin. Kasva aikuiseksi perkele.

Ja tommi2, pliiiis, käytä edes silloin isoa lauseen aloituskirjainta jos teet jonkun uuden ketjun otsikkoa. Thanks!

Jees, ei muuta jatkakaa.

ps) LJL, mulla ei oo tatskoja.

tommi2
13.12.2017, 15.25
^asiallinen toivomus, otan huomioon.

ilmora
13.12.2017, 15.26
No olihan se tavallaan aiheesta - millaiseksi kukin toisen kuvittelee tai millaisena näkee.

JiiPeen näkemys oli kyl hauska. Tästä tulee mieleen se kuvitteelliset foorumipyöräilijät ketju - oliko se viime vuonna?

tommi2
13.12.2017, 15.29
^nyt joudut melkein laittamaan kuvaa kehiin :D

LJL
13.12.2017, 15.33
Aika hyvä, en oo varma pahoitinko mieleni tuosta Ahtisaari-jutskasta...mietin vielä :D

Tuosta 30kg pois niin..? Ehkä on kyllä silti syytä varmuuden vuoksi loukkaantua

http://suomenpresidentit.fi/sp/wp-content/uploads/2017/04/ahtisaariYK.jpg

Vai onko Pave sittenkin lähempänä..?

http://static.iltalehti.fi/presidentinvaalit/tarina_vayrynen1_1312TM_pd.jpg

bici74
13.12.2017, 15.39
Jees, ei muuta jatkakaa.

No nyt on mystiikkaa ilmassa! Meinasin just ihmetellä ihmettelytopikissa notta missäs VesaP luuraa ja samaan aikaan pamahtaa herralta uutta viestiä areenalle. Kuka kertoisi minkälaiseksi toveri BONKin kuvittelee josko vaikka hänetkin saataisiin takaisin linjoille?

puffe
13.12.2017, 15.44
Puffe 42v on tasapaksu väkivahva jantteri, alkaa lämmetä vasta 30km ajon jälkeen.
Tummat hiukset, sivut leikattu siiliksi "ananas-tyyppisesti". Grunge-tyyppinen parta.
Luonteeltaan reilu ja lempeä, esittää karua kaveriporukoissa.
Ammattikalastaja, kesäisin pyytää perämereltä turskaa, talvisin pitää rannikolla matikkakatiskoja.
Sivutoiminen rumpali tanssiorkesterissa.
Lähin julkku Tommi Mäkinen

Voi pojat, tipahdin tuolilta :-)
30km ajon jälkeen yleensä rupean odottelemaan Medi-Heliä paikalle.
Absoluuttinen musiikkikorvan puute estää rumpalin hommat, en pysty edes yksin kävelemään tahdissa.
T. Mäkinen voisi olla aika lähellä totuutta.

JiiPee
13.12.2017, 15.45
Tuosta 30kg pois niin..? Ehkä on kyllä silti syytä varmuuden vuoksi loukkaantua

http://suomenpresidentit.fi/sp/wp-content/uploads/2017/04/ahtisaariYK.jpg

Vai onko Pave sittenkin lähempänä..?

http://static.iltalehti.fi/presidentinvaalit/tarina_vayrynen1_1312TM_pd.jpg

Ei helv...mie romahin ;)

tommi2
13.12.2017, 15.46
^^ilmankos siitä rumpalitytöstä haaveilit :)

puffe
13.12.2017, 15.55
^^ilmankos siitä rumpalitytöstä haaveilit :)

Täähän on julma topiici, kun kaikki vanhat synnit kaivetaan esille.

tommi2
13.12.2017, 16.12
ei ei, mulla olis ollu nyt sen numero vaan. no ei ole. mun silmään ihan viatonta haaveilua, ei mitään pahaa.

tommi2
13.12.2017, 17.44
no menihän melkein off-topicin off-topiciksi, jatketaas aiheksella:

hcfreak: nuori, lievällä kaljamahalla , reisitaskuhousuilla ja hupparilla, sekä niittivyöllä (hillitty malli) varustettu hevimies. opiskelija
J.Kotterberg: liki kuusikymppinen, Fakta Homman Auliksen oloinen isäntämies. työnjohtaja metallipajalla.
PetriV: ponihäntä, neliskulmaiset silmälasit, kauluspaita aina päällä. insinööri.

ilmora
13.12.2017, 17.54
^nyt joudut melkein laittamaan kuvaa kehiin :D

Njääh. Pysytte nyt vaan niissä Anne Kukkohovi- ja Jodie Foster -mielikuvissa. Saanpahan ajella incognito, jos joku foorumilainen joskus tulee raitilla vastaan. :D

Katila
13.12.2017, 18.02
Aiemmin kuvittelin Mutanaaman olevan juurikin kuten hänen avatar-kuvansa. Noin 35-vuotias piinkova pyöräilijä joka menee sieltä missä hengenlähtö on lähimpänä. Kropan rasvaprosenttia on turha mitata, kun rasvaa ei löydy vaan pelkkää teräksenkovaa lihasta. Luonnollisesti hän on myös pyöräilyn teknisellä puolella oikea MacGyver. Ammatti on maaperätutkimuksia tekevä yksityisyrittäjä jolla pari palkattua työntekijää. Avatar-kuva on napattu viikon mittaisen läskipyöräsafarin jälkeen.

Näin videon jossa avatar-kuva seikkailee ja sen jälkeen mikään ei ollut entisellään. En saa millään pyyhittyä video-pätkää mielestäni.

Tihihii. Ihan kuin Mutis :)

Katila: ruskeat hartioille ulottuvat hiukset, mainosgraafikko, lähin julkkis: Ultra Bran Terhi.

Terhi ei kaukana habitukseltaan, mutta mun hiukset on lyhyet ja usein väriä vaihtavat. Nyt ruskeat.

Kiitos kohteliaisuudesta! Hieman metsään meni tuo arvuutus sillä lähin julkki on Jari Kurri (nykyhabituksessaan, parilla liikakilolla). Yhdennäköisyys todettu useaan otteeseen juopuneiden toimesta Stadin snagarijonoissa.

En ois kuvitellut Kurrin näköiseksi. Ei ehkä olis tunnistanut jos olisit käppäillyt / ajanut Madridissa vastaan.

Ilmorasta mulle tulee mieleen sellainen ihana taiteellinen puoli-ituhippi. :) Boheemi mutta ei ihan maiharityyppiä.

Luonnossa nähtyjä tuttuja on niin paljon, että vaikea arvioida ketään. Bonkin kuvaukselle hihittelin :)

bici74
13.12.2017, 20.28
En ois kuvitellut Kurrin näköiseksi. Ei ehkä olis tunnistanut jos olisit käppäillyt / ajanut Madridissa vastaan.

Elämä on täynnä valintoja ja mun piti valita Jari Kurrin ja George Clooneyn väliltä :-)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

tommi2
13.12.2017, 20.57
^olisit valinnut jomman kumman etkä siitä väliltä. aika outo sekoitus :D

JiiPee
14.12.2017, 09.37
VesaP 44v pepsimax-pullomaisen vanttera jäpikkä, harteikas voimanpesä.
Harmahtavat puolipitkät hiukset, jäätävä katse.
Luonteeltaan joskus räiskyvä mutta oikeudenmukainen, mukava ja yleensä leppoisa kaveri.
Oon kerran tavannut, tarkemmin peesannut Keravan kevätpolkaisussa hänen toimiessaan nopeusryhmän vetäjänä.
En tosin muista tapahtumasta mitään koska vuosia on kulunut ja näköni sumeni jo hyvän matkaa ennen puoliväliä.
Hän haaveilee lentäjän ammatista, mutta reputti valintakokeen etsiessään matkustajakoneen ohjaamosta ohjusten laukaisuvipua.
Työskentelee johtotehtävissä suuren yrityksen tulosyksikössä.
Harrastaa sumopainia.
Lähin julkku Clint Eastwood

Köfte
14.12.2017, 11.29
[QUOTE=tommi2;2736793Köfte: melkein tohtori, kerää jotain tutkimusapurahoja ihmeellisiin hankkeisiinsa. sään ahavoittamat uurteikkaat kasvot, vähän Clint Eastwoodin näköä, mutta hitusen itäblokkimaisemmilla piirteillä ja vaalea.[/QUOTE]

Joo! Pidetään tämä:) Terve pintarasva pitää uurteet sileänä, olin lapsena vaalea, nyt harmaantuva maantie.
Onhan tuo parempi puolisko tri, eli melkein... Ainoa itäblokkiin viittaava piirre taitaa olla Политбюро-mallin
yksittäiset häirikkökulmakarvat:) Erinomaista viihdettä.

Markku Liitiä
15.12.2017, 12.07
Liitiä on viisissäkymmenissä oleva laihankuikelo toimistoinsinööri Keravalta, terävä katse, silmälasit ja tumma jakaukselle kammattu tukka. Tuoksuu vanhalle talolle. Järkimiehiä.
Lähin julkkis Jyrki Katainen

Kerava, silmäläsit ja järkimiehiä oikein. Laihankuikelo ja terävä katse tulkinnanvaraisia. Vanhalle talolle tuoksun mökillä käynnin jälkeen, en muuten.

Jakausta on tällä tukanpituudella ja keskikuuppakaljulla turha yrittää. :D

JiiPee
15.12.2017, 13.50
^Hienoa, oikein mahtavaa :).
Yleisesti:
Muistuttelen että verbaaliset "karikatyyrit" ovat kirjoittajan hyväntahtoisia mielikuvia fiktiivisistä foorumi-nimimerkeistä.
Nyt ei muuta, antakaapa ajatusten lentää. Tämä vanhalle pierulle tuoksuva huoltoukko lähtee tekemään väliseiniä, moikka

usko juntunen
15.12.2017, 21.13
Vihreän palleron topic:D

JiiPee; Saimaannorpan näköinen puolisukeltaja. Mela tanassa Hän pukeutuu kumipukuun. Liivit kuuluvat tietty mynteerinkiin. Turvallisuus edellä sukeltelee hän.
Taivaantulia tuijotellessan seurustelee karhulauman kanssa unohtamatte ettei karhun ja pennun väliin kannata mennä.
Taitava puusuutari tekee linnunpöntön omasta päästään.
Diggaa Seppo Kääriäistä.

LJL; Pitkä hujoppi, jolla housut ilman henkseleitä ovat koko ajan tippumassa. Muistaa kuitenkin sitoa tennariensa nauhat ja vaihtaa vaipat. Aina. Tarkka speksaaja. Haukankatseellaan näkee Kinahmin nousussa 100m päästä edellään tunkkaavan kuskin väärinpäin asennetun ketjulinkin. Asuu passiviivitalossa. Ihan lunki tyyppi, mutta en alakaisi käsipäivää lopsimaan. On liika tyyris käteltävä. Kättelin vast`ikään Hänen naispuolista kolegaansa hintaan 980€ Edellämainitusta seikasta huolimatta uskaltaisin ostaa häneltä käytetyn auton.
Ilmetty Jerry Gotton. Ajaa punaisella Jaguaarilla. Taitaa kolmannen asteen. Osaa viedä roistoille haasteen.

izmo
15.12.2017, 22.45
Kyllä LJL on rosmojen kanssa kyllä jonkin verran tekemisessä mutta se kottero on semmonen Mitsubishi vaan :eek:

JiiPee
16.12.2017, 00.01
Vihreän palleron topic:D

JiiPee; Saimaannorpan näköinen puolisukeltaja. Mela tanassa Hän pukeutuu kumipukuun. Liivit kuuluvat tietty mynteerinkiin. Turvallisuus edellä sukeltelee hän.
Taivaantulia tuijotellessan seurustelee karhulauman kanssa unohtamatte ettei karhun ja pennun väliin kannata mennä.
Taitava puusuutari tekee linnunpöntön omasta päästään.
Diggaa Seppo Kääriäistä.

:) kyllä tää oli tähän asti paras analyysi, puupäätä myöten.
Ot: Kylillä huastaavat että Seppo oli nuorna miehenä Ylä-Savon paras lantunharventaja...ja olipa hän mulle työnantajakin. Lepposa jämpti mies.
Edit. Tässä (https://jiipeen.otokset.fi/kuvat/Forum/IMG-20170727-WA0147.jpg/_smaller.jpg) sohvakuuttiuros naamioitumisharjotuksissa puoliks sukelluksissa.

Köfte
16.12.2017, 02.14
tommi2 : On juurikin avansa oloisen näköinen. Fyssanmaikka oli ylläri.
iglumies : 5 lapsen isänä semmoinen leppoisa, mutta säällinen.
se mopoileva Shrek osoittaa sarkasmin taitoja.
Lansive: jämeriä vastauksia lasien takaa.
Mutis : kohtalotoveri, minulla vähemmän rapaa naamassa.

Sitten röykkiö muita, jotka ovat saaneet/menettäneet:rolleyes:
kasvonsa eri medioiden kautta. Radion aikakaudella tämä
oli aivan yhtä hupaisaa touhua, eikö?

tempokisu
16.12.2017, 05.25
Ai iglu on leppoisa? Kovin paljon pahaa tuntuu kantavan sisällään, jotain kaunoja mua kohtaan mutta en tiedä mitä.

Ei se tässä konkurssissa enää väliä ole onko kasvotkin menetetty. Mä olen menetetty tapaus muutenkin.

tommi2
16.12.2017, 07.18
tommi2 : On juurikin avansa oloisen näköinen. Fyssanmaikka oli ylläri.
ö?
Puolustustuksekseni sanon että ko. Ammatti ei ollut suunitelmissa, henkisesti olen ihan tavallinen ihminen

LJL
16.12.2017, 10.18
Haukankatseellaan näkee Kinahmin nousussa 100m päästä edellään tunkkaavan kuskin väärinpäin asennetun ketjulinkin.

Heh :D Olin unohtanut tämän hienon Tahko-episodin, mutta nyt se muistui mieleen. Kuten izmo aiheellisesti totesi, on jaguaarini toistaiseksi riisikippo. Passiivitaloonkin saa hetken säästää. Mutta vaipat vaihtuu, omat ja lasten!!

usko juntunen
16.12.2017, 21.48
Köfte; Väkisinkin tulee mieleen Indiana Jones pyöreine kakkuloineen. Hämärässä kellarihuoneessa pääkallojen seassa pyöreät rillit nenällään tutkii jotain vanhaa kelloa.
Jos ois tarve kaverille pärekaton kulotukseen, Köfte ois jonossa ekana. Kellojen sepitys ja pärekaton kulotus ne ovat tarkkoo hommoo.
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/36/590x/secondary/Indiana-Jones-movies-whip-Harrison-Ford-the-Last-Crusade-1031935.jpg
Tosallta tulee mieleen Mauno Koivisto fundeeramisineen

Köfte
16.12.2017, 22.44
^ Ei paha visio henkisesti; pienet pyöreät mahtuisivat nätisti 3-D-lasien alle teatterissa.
Kynsien leikkaus kirveellä takareunasta vaatii myös tarkkuutta; ei ollut riittävästi.

Hyvin kuutioitu on jo lähes tehty, odottaa vaan inspiraation löytymistä:)
Se utelias pikkupoika asuu edelleen tuolla jossakin pääkopan sivunurkassa.

Ai niin! Ne Maunon kulmakarvat, no niihin on vielä pitkä matka.

tempokisu
17.12.2017, 13.36
Puolustustuksekseni sanon että ko. Ammatti ei ollut suunitelmissa, henkisesti olen ihan tavallinen ihminen

Ei ollut minullakaan, mutta olen tosi iloinen että EN pyrkinyt luokanopettajaksi. Se ammatti on muuttunut ihan toiseksi sitten omien haave-aikojeni.
Sä ole tomppa NAHKEE ihminen :) ja se ei ole huono asia ollenkaan.

tommi2
17.12.2017, 14.34
^nimenomaan :D

Greycap
17.12.2017, 14.59
Kerava, silmäläsit ja järkimiehiä oikein. Laihankuikelo ja terävä katse tulkinnanvaraisia. Vanhalle talolle tuoksun mökillä käynnin jälkeen, en muuten.

Jakausta on tällä tukanpituudella ja keskikuuppakaljulla turha yrittää. :D

Toisin sanoen paikallinen Speden ja Juicen välimuoto siis.

usko juntunen
17.12.2017, 17.25
^ Ei paha visio henkisesti; pienet pyöreät mahtuisivat nätisti 3-D-lasien alle teatterissa.
Kynsien leikkaus kirveellä takareunasta vaatii myös tarkkuutta; ....

Samaten tuikituntemattoman foorumilaisen profilointi on tarkkuutta vaativa laji. Pikkusen joutuu katsomaan ettei kirves lipsahda kynnen väärälle puolelle:)

mpk
17.12.2017, 17.50
^
Äh, vauhti korjaa virheet ja nopeet liikkeet on näyttäviä!

Sent from my iPad using Tapatalk

izmo
17.12.2017, 19.31
Ton tempokisun tiedän kun nään sen joka päivä :eek:

tempokisu
17.12.2017, 20.04
Ton tempokisun tiedän kun nään sen joka päivä :eek:

Kysymys: millaiset kuteet mulla on ja minkävärine kypärä?

Sä nyt huijaat, kun olen aika paljon kotosalla vaan enkä käy lähellekään joka aamu ajelemassa, ja työmatkaakin on vaan 1-3 kertaa viikossa. Ja ei sua ole täällä kotosalla kyllä näkyny...Mun auton voi bongata useemmin kun mun fillarin....

izmo
17.12.2017, 20.15
en kyllä huijaa jos ei joka paivä mutta sen neljä kertaa viikossa... Naistenmatkalla Lempääläntiellä Tampere keskusta Loukonlahti tulee mieleen parin viikon ajalta...

Köfte
17.12.2017, 22.17
Samaten tuikituntemattoman foorumilaisen profilointi on tarkkuutta vaativa laji. Pikkusen joutuu katsomaan ettei kirves lipsahda kynnen väärälle puolelle:)

Juurikin näin:o

H. Moilanen
19.12.2017, 15.56
H.Moilanen: vähän Mikko Alatalon näköinen, mutta nuorempi, noin 35 v. LVI-suunnittelija. supervoimana tasavauhtiset, yli 5 tuntia kestävät lenkit.

Pelottavan lähelle. Mistä me tunnetaan toisemme?

ArtoR
19.12.2017, 16.19
Olenhan minä itsekin foorumilainen: kuvittelen itseni fiiksun näköiseksi tyylikkäästi harmaantuneeksi herrasmieheksi. ;-P

tempokisu
19.12.2017, 18.37
en kyllä huijaa jos ei joka paivä mutta sen neljä kertaa viikossa... Naistenmatkalla Lempääläntiellä Tampere keskusta Loukonlahti tulee mieleen parin viikon ajalta...

No olisit heti sanonu että muutama kerta viikossa, sanoit että "joka päivä" ja se oli kyllä huijausta se. Tai sitten meitä on täällä kaksi laskutaidotonta :D ja sori ny vaan mutta tämä auttaakin mua hahmottamaan sun vuosiajokilometrejäsi, ne lienee sitten noin puolet siitä mitä laittelet :D jäitpäs kiinni!

ööö....työmatkaa Tampereelle ajan max 3 kertaa viikossa ( töitä on max 3 kertaa viikossa), ja usein se on ollu vaan se 2 kertaa. Kierrän Pereen kautta, ja ajan Bauhaussin ohitte KVVY ( Kokemäenjoen vesistön vesiensuojeluyhdistys Tampere) kautta, käännyn Pirkkahallille ja ajan ylimääräisen kiemuran ja uudelleen KVVY kautta, ( noin 5km) siitä Rantaperkiöön ja Tampereen valtatien pyörätien kautta keskustaan. Ehkä välissä kiertelen vähän Hatanpään puiston sitä polkua.
Merisään jälkeen ajan joskus pienen lenkin tuossa Pirkkalan valaistuja kelvejä ja Sorkkalantien - Lentokentän pienen lenkuran.

Mutta et vastannu, minkäväriset kuteet, pyörä ja kypärä?! ilman näitä tietoja en usko olenko se ollu minä.

Joo, voisiko perustaa "minkä näköinen foorumilainen olet omasta mielestäsi"?? :D

tommi2
23.12.2017, 09.44
Fat Boy: hieman virtahevosen näköinen (sori, tuo nimimerkki tuo tämän mielikuvan), mutta paksulla mustalla mangatukalla varustettu käytännön pilailija, jonka suusta ei vakavaa lausetta kuulla. Työskentelee kirjastossa.

samooja
23.12.2017, 10.26
Sellaisia Esko Nikkarin näköisiä jamppoja kaikki. Toiset vähemmän kännissä kuin toiset.

JiiPee
23.12.2017, 18.18
Minusta ne on kaikki Teuvo Hakkaraisen ja Teuvo Lååmanin näkösiä hassuja nassuja, pus :)

ilmora
23.12.2017, 18.56
Tjaa? Mä kun aattelin, että 1/3 on sellaisia Chris Froome -kuikeloita, 1/3 Peter Sagan -wannabeita, 1/3 Danny MacAskilleja. :p

missile
23.12.2017, 19.30
Tjaa? Mä kun aattelin, että 1/3 on sellaisia Chris Froome -kuikeloita, 1/3 Peter Sagan -wannabeita, 1/3 Danny MacAskilleja. :p

Nyt sä unohdit mut, mutta ei se mitään.

izmo
23.12.2017, 20.11
No olisit heti sanonu että muutama kerta viikossa, sanoit että "joka päivä" ja se oli kyllä huijausta se. Tai sitten meitä on täällä kaksi laskutaidotonta :D ja sori ny vaan mutta tämä auttaakin mua hahmottamaan sun vuosiajokilometrejäsi, ne lienee sitten noin puolet siitä mitä laittelet :D jäitpäs kiinni!

ööö....työmatkaa Tampereelle ajan max 3 kertaa viikossa ( töitä on max 3 kertaa viikossa), ja usein se on ollu vaan se 2 kertaa. Kierrän Pereen kautta, ja ajan Bauhaussin ohitte KVVY ( Kokemäenjoen vesistön vesiensuojeluyhdistys Tampere) kautta, käännyn Pirkkahallille ja ajan ylimääräisen kiemuran ja uudelleen KVVY kautta, ( noin 5km) siitä Rantaperkiöön ja Tampereen valtatien pyörätien kautta keskustaan. Ehkä välissä kiertelen vähän Hatanpään puiston sitä polkua.
Merisään jälkeen ajan joskus pienen lenkin tuossa Pirkkalan valaistuja kelvejä ja Sorkkalantien - Lentokentän pienen lenkuran.

Mutta et vastannu, minkäväriset kuteet, pyörä ja kypärä?! ilman näitä tietoja en usko olenko se ollu minä.

Joo, voisiko perustaa "minkä näköinen foorumilainen olet omasta mielestäsi"?? :D

mä oon bongannut jopa ikkunasta monta kertaa :eek:

Fat Boy
23.12.2017, 21.27
Fat Boy: hieman virtahevosen näköinen (sori, tuo nimimerkki tuo tämän mielikuvan), mutta paksulla mustalla mangatukalla varustettu käytännön pilailija, jonka suusta ei vakavaa lausetta kuulla. Työskentelee kirjastossa.Vartalo, sinnepäin. Hiukset, ei sinnepäinkään. Joskus joku voi luulla että olen tosissani. Työpaikka, kutakuinkin vastakohta.

Mitäpä vielä?

Metsämuija
23.12.2017, 21.32
Kysymys: millaiset kuteet mulla on ja minkävärine kypärä?

Sä nyt huijaat, kun olen aika paljon kotosalla vaan enkä käy lähellekään joka aamu ajelemassa, ja työmatkaakin on vaan 1-3 kertaa viikossa. Ja ei sua ole täällä kotosalla kyllä näkyny...Mun auton voi bongata useemmin kun mun fillarin....

Mä pohdiskelin oliko lauantaina ysin aikaan tempokisu ajelemassa kohti Tamperetta Pakkalankulman kohdalla. Oli vahdikas mimmi ajamassa kippurasarvilla... mutta vaatetus kyllä unohtui hetkessä...

izmo
23.12.2017, 21.42
Mä pohdiskelin oliko lauantaina ysin aikaan tempokisu ajelemassa kohti Tamperetta Pakkalankulman kohdalla. Oli vahdikas mimmi ajamassa kippurasarvilla... mutta vaatetus kyllä unohtui hetkessä...

ei ollut... se matelee talvella :eek:

tempokisu
24.12.2017, 00.32

Eli eilen....lähdin seitsemältä ja ajelin Sorkkalantien lenkin, ja kävin S-marketissa. Lähdin sieltä kohti kotia reppu selässä noin ysiltä. Myötätuuleen oli aika mukava ajella...
Että valitettavasti se en ollu minä ( tosin en tiedä mikä paikka on Pakkalankulma).

^ Izmo mä en usko sua edelleenkään, puhut vaan mutta mitään todisteita ei ole kun et pysty kertomaan mitä vaatetusta mulla on. Tällä viikolla olen ajellu Tampereen suuntaan vain kerran.

Ite ärsytitte, siinä on. Mun "noin" kuva.

http://www.ahven.net/kuvat/20_Nahkiainen.jpg

Metsämuija
24.12.2017, 08.49
Että valitettavasti se en ollu minä ( tosin en tiedä mikä paikka on Pakkalankulma).

http://www.ahven.net/kuvat/20_Nahkiainen.jpg

No se asuinalue just ennen lidliä ja smarkettia ja samalla puolella. Partola on taas tien toisella puolella

mutanaama
24.12.2017, 12.21

Melkein,
Tosin koen kuolevani kaikilla muiden vetämillä lenkeillä, 35 on lähempänä bmi arvoa ja terästä on vain pyörän runko. Yksityisyrittäjä meni oikein parilla työntekijällä, ikää yli 50.

izmo
24.12.2017, 14.49
No se asuinalue just ennen lidliä ja smarkettia ja samalla puolella. Partola on taas tien toisella puolella

ja mä nään suoraan ikkunasta Loukonlahteen kun täti lähtee liikkeelle...:eek:

tempokisu
24.12.2017, 15.18
ja mä nään suoraan ikkunasta Loukonlahteen kun täti lähtee liikkeelle...:eek:

Moneltako oon lähteny :D sanot vaan, tuskin oot nähny.

Laroute
24.12.2017, 19.16
Kuvittelen itseni Peter Saganiksi kun lähden kotipihasta alamäkeen ja otan Sagan-kyykyn. Tasaiselle tullessani tunnen ensimmäisten satojen metrien aikana itseni Jens Voigtiksi, ensimmäisen ylämäen tullessa huomaan kaiken olleen vain illuusiota.

samooja
27.12.2017, 10.18
Minusta ne on kaikki Teuvo Hakkaraisen ja Teuvo Lååmanin näkösiä hassuja nassuja, pus :)

Kun mikään ei ole pyhää.

Mainitsemanne Teuvot, heistä toinen tuo mieleen kuin ylinopeutta ajavan öykkärin, jolla ei ole minkäänlaista ymmärrystä mistään, käytöstavoista tai kulttuurista. Kun taas tämä toinen Teuvo, mielettömän viehättävä ja hauska taiteilija vaikka ei pidä naisista onnistuu lisääntymään! Kuten Herra Toivola. Katsokaas sellaisia Miehiä maailma tarvitsee enemmän kuin näitä vanhan ajan homokammoisia metsureita, jotka rikkovat ja särkevät kaiken missä voisi olla turvallista kotimaista luottamusta.

tempokisu
27.12.2017, 12.09
Teuvo, maanteiden kuningas. On siinä laulussa se lause "tässä naamassa arpikin kaunistus olis ja hampaat vois uusiksi laittaa". Pätee minuun.

JiiPee
27.12.2017, 15.53
Ai Lååmanni on pyhä mutta Nikkari ja Hakkarainen vähemmän, ookoo.
No mites Marco "bumtsibumbum" Bjurström ja Suti Aittoniemi, jännää että mihinkä kategoriaan nämä arvoitetaan ;)

Juha Jokila
27.12.2017, 21.47
Moneltako oon lähteny :D sanot vaan, tuskin oot nähny.

Siellä on riistakamera porttia vastapäätä kuitenkin.

tempokisu
28.12.2017, 11.15
Siellä on riistakamera porttia vastapäätä kuitenkin.

no eipä ole kun pari vuotta sitten ...tavallaan poistin sen
heh...niin tuolla aallonmurtajallakin ja rannalla on kylttejä "tallentava videovalvonta" - oikeesti missään ei ole kameroita. Pelkät kyltit on, ja yksi niistä muuten tuhottu. ( ei mun toimesta).

izmo
10.01.2018, 11.20
Riistakamera oli tänään Pirkkahalin katolla...

tempokisu
10.01.2018, 11.50
^ morjensta vaan, tein sitä kautta 6km lisälenkuran, nah o o O O

Juha Jokila
11.01.2018, 03.04
Ŝitkeestäkin riistasta voi jauhaa ihan hyvää makkaraa ja jauhelihaa vaikka lihapiirakoihin tai kastikkeeksi.

tempokisu
11.01.2018, 03.55
Ŝitkeestäkin riistasta voi jauhaa ihan hyvää makkaraa ja jauhelihaa vaikka lihapiirakoihin tai kastikkeeksi.

No jos tykkää luusta ja läskistä, liha(ksis)ta ei mun kohdalla ole (enää) kyse. Tukehdu piirakkaasi, sinä(kin) pska.

kauris
11.01.2018, 09.18
Viimeisestä 31 viestistä 17 on Kisu sinun ja vastapuolten nokittelua toisilleen siitä, onko sinut nähty jossain vai eikö ole ja sen liitännäisiä.
Jokohan riittäisi. Erittäin viihdyttävä keskusteluketju tämä muutoin ja on sääli, että tämä(kin) sotketaan turhalla välittelyllä täysin asian vierestä.
Tuota näitkö jonkun foorumilaisen vai et keskustelua varten on se ihan oma ketjunsakin. Nimeltään kuka ajoi silloin siellä.

tempokisu
11.01.2018, 10.08
^ izmo kun ei suostu sanomaan tuntomerkkejä, niin sitä ei tiedä puhuuko vaan vai onko mahdollisesti nähny, sitä mä olen tässä yrittäny kysellä. Turhaan. Tulee vaan jotain epämääräisiä "täältä näkee ja on kamerat".
Summa summarun: izmo ei ole nähny mua.
Jos on toisin, pitää antaa tuntomerkkejä. Kypärän ja fillarin väri vähintään.
Niin paljo on vuosien varrella täällä kettuiltu että nyt on mun vuoro. Nahkiainen sentään o o