Näytä tavallinen näkymä : 2018 uutuuksia
En huomannut, että tätä ketjua olisi vielä olemassa.
2018 Cannondale SuperX cyclocross-pyörä:
http://www.cyclingnews.com/reviews/2018-cannondale-superx-force-1-review/
Arvostelija on löytänyt useampia kohtia, joista hieman kriittisiä kommentteja.
http://cdn.media.cyclingnews.com/2017/10/12/1/cannondale_super_x_1507731714054_se5mjxgseqm5_630_ 80_670.jpg
Uusi Colnago C64:
http://www.colnago.com/en/c64/
http://www.colnago.com/wp-content/uploads/2018/01/C64-slide-3-1280x720.jpg
http://www.velonews.com/2018/02/bikes-and-tech/first-ride-colnago-c64_456581
http://road.cc/content/tech-news/236455-colnago-c64-first-look-design-photos-and-video
JohannesP
10.02.2018, 09.54
Tiivistettynä:
Merkittävimmät uudistukset kevyempi paino ja suurempi rengastila.
noniinno
11.02.2018, 08.36
En huomannut, että tätä ketjua olisi vielä olemassa.
2018 Cannondale SuperX cyclocross-pyörä:
http://www.cyclingnews.com/reviews/2018-cannondale-superx-force-1-review/
Arvostelija on löytänyt useampia kohtia, joista hieman kriittisiä kommentteja.
Cännäri ostetaankin tunteiden, ei järjen ohjaamana.
Shimanolta päivitetty 105-sarja R7000:
http://productinfo.shimano.com/#/lc/1.8/105_r7000/2x11
Ja mikä parasta hydraulikahvat näyttävät huomattavasti paremmilta:
http://productinfo.shimano.com/images/spec/products/ST-R7025-R_zz_zz_zz_zz_zz_zz_S1_draft.pnghttp://productinfo.shimano.com/images/spec/products/RD-R7000_zz_zz_zz_zz_SS_L_S1_draft.png
Ja sitten joskus myöhemmin kytkimellinen/ketjujarrullinen (clutch) maantievaihtaja Ultegra RX:
https://www.bikeradar.com/road/news/article/shimano-ultegra-rx-road-clutch-rear-derailleur-mechanical-and-di2-52018/
Tuo R7000 tullee varmaan olemaan vakiovarustelu aika laajassa hintahaitarissa cyclocrosseissa ja maantiepyörissä. Myyntimäärät lienee aivan tähtitieteelliset.
Tulee kyllä olemaan suosittu sarja. Just eilen cyclolenkillä mietin miten hyvät jo nykyisen 5800-sarjan 105 vaihteet oikein onkaan. Mutta pääasia, että nämä jäävät pian historiaan: http://cdn.road.cc/sites/default/files/styles/main_width/public/shimano-105-hydraulic-levers.jpg
R7000 markkinointipuheet: https://theride.cc/blogs/latest-news/shimano-105-r7000-offers-race-inspired-performance-for-greater-riding-styles
R7000 jatkaa samaa muotokieltä kuin Ultegra ja DA, ja kuten sanottu niin uudet hydrauliset kahvat ovat iso parannus RS505 -kahvoihin verrattuna. Jään odottamaan hinta- ja saatavuustietoja.
https://i.imgur.com/hiQmhil.png
Kugelschreiber
02.04.2018, 18.21
^ krhm, RS505:t on aivan hyvät kahvat (mun mielestä sopivat käteen paremmin kuin esim. 685:t) lukuunottamatta ulkonäköä joka on luonnollisesti toissijainen asia pyörän osia valittaessa :rolleyes:
Itseänihän tuossa kiinnostaa kahvojen ulkonäköä enemmän mm. tämä: "The optional long cage derailleur (RD-R7000-GS) can accommodate up to an 11-34T cassette".
Ultegra RX
https://www.fiets.nl/app/uploads/276127-RD-RX805_800_cobble-f98ffe-large-1521976216-800x525.jpg
Campagnolo pistää taas paremmaksi.
Campagnolo Record/Super Record 12-speed:
http://www.cyclingnews.com/news/campagnolo-12-speed-record-and-super-record-groups-launch/
Jos ei 11:lla kulkenut tarpeeksi lujaa, asia korjaantuu vaihtamalla vielä extra vaihteen päälle!
JohannesP
10.04.2018, 20.46
SR ollut hankinnassa mutta menipä taas vaikeaksi.
Jos nyt ostaisi 11sp mahdollisesti alempaan hintaan niin kuinkakohan 11sp takapakkoja Chorusta parempia voi odottaa saavan vaikka 5v päästä? Tai ylipäätään muita yksittisiä pienempiä varaosia. Eipä ikinä ole tullut huomioitua tälläistä.
12 speed tulee olemaan sen verran kalliimpi ettei ihan niihin viittisi siirtyä näin kun runkokin on jo iäkäs nykymittapuulla. Sit jos eturattaatki mahdollisesti vaatii 12sp niin kammetkin pitäisi hankkia. Muutenkin vanha SR näyttää paremmalta.
Campagnolo pistää taas paremmaksi.
Campagnolo Record/Super Record 12-speed
(http://www.cyclingnews.com/news/campagnolo-12-speed-record-and-super-record-groups-launch/)Jos ei 11:lla kulkenut tarpeeksi lujaa, asia korjaantuu vaihtamalla vielä extra vaihteen päälle!
Mainio homma, paitsi tuo kampisetin muotoilu, makuasia, mutta en tykkää.
Muut kilkkeet toki ovat taattua ulkomuotoiluakin.
Tuo R7000 tullee varmaan olemaan vakiovarustelu aika laajassa hintahaitarissa cyclocrosseissa ja maantiepyörissä. Myyntimäärät lienee aivan tähtitieteelliset.
Aivan varmasti; tässä on kyllä osuttu liikevoiton tavoittelun ytimeen
tarve-tuote oppikirjan mukaisesti.
Aika näyttänee, missä osa-alueessa on säästetty edellisiin verrattuna.
Campan uudet osat ovat rumia. Ei nyt yhtä rumia kuin kilpailijoilla, mutta aletaan lähenemään pikkuhiljaa. Alamäki on jatkunut vuodesta 2014.
Campan uudet osat ovat rumia. Ei nyt yhtä rumia kuin kilpailijoilla, mutta aletaan lähenemään pikkuhiljaa. Alamäki on jatkunut vuodesta 2014.
En ole perehtynyt siihen minkälaisia osat ovat ennen olleet mutta nuo kyseiset olivat kautta linjan varsin rumia. Jotenkin tuli semmoinen 90-luvun autojen rumuus mieleen
...Jotenkin tuli semmoinen 90-luvun autojen rumuus mieleen
...ja silloinhan puhutaan ns. absoluuttisesta rumuudesta.
anomuumi
12.04.2018, 21.15
Itseänihän tuossa kiinnostaa kahvojen ulkonäköä enemmän mm. tämä: "The optional long cage derailleur (RD-R7000-GS) can accommodate up to an 11-34T cassette".
Tuo shadow vaihtaja ja 10-napaan sopiva 11-34 pakka olivat minusta mielenkiintoisimmat uudistukset. Voisin veikata että tuo venyy 11-36 maastopakallekin ja sellaisen mielellään ottaisinkin sorapyörääni.
Toisaalta tarjolla on vain flatmount jarruja, eikä ne sovi runkooni, joten ei ainakaan koko osasarjaa tule ostettua.
Ihmekameli
14.04.2018, 19.31
SR ollut hankinnassa mutta menipä taas vaikeaksi.
Jos nyt ostaisi 11sp mahdollisesti alempaan hintaan niin kuinkakohan 11sp takapakkoja Chorusta parempia voi odottaa saavan vaikka 5v päästä? Tai ylipäätään muita yksittisiä pienempiä varaosia. Eipä ikinä ole tullut huomioitua tälläistä.
12 speed tulee olemaan sen verran kalliimpi ettei ihan niihin viittisi siirtyä näin kun runkokin on jo iäkäs nykymittapuulla. Sit jos eturattaatki mahdollisesti vaatii 12sp niin kammetkin pitäisi hankkia. Muutenkin vanha SR näyttää paremmalta.
Ottaen huomioon, että kymppivauhtisiin sarjoihin saa vieläkin kaikkea mitä tarvitsee, en olisi tuosta huolissani.
Toisaalta Chorusta ylempien takapakkojen osto on rahan haaskausta, painonsäästö on marginaalinen ja hinta aikalailla kovempi.
Titaanilehdet ovat aikalailla pehmeämpiä kuin teräslehdet.Tämän tietää, kun on ajanut muutaman Record ja yhden SR pakan kuralle, kun ei ole ajoissa viitsinyt ketjuja vaihtaa. Ketuttaa joka kerta yhtä paljon
Jo on aikoihin eletty, itse Specialized lanseeraa seuraavaan Stumpjumper FSR:ään (https://www.bikerumor.com/2018/04/17/2018-specialized-stumpjumper-gets-new-sidearm-frame-less-proprietary-evo-st-versions-more/) kierteellisen keskiömuhvin.
^eikös se palannut jo viime vuonna hiilari-Enduroonkin?
Jotenkin en tykkää tuosta uudesta rungosta. Muistuttaa liikaa Ninerin pöljimmän näköisiä.
Jotenkin en tykkää tuosta uudesta rungosta. Muistuttaa liikaa Ninerin pöljimmän näköisiä.
On kyllä rysss-kööhhhöhöh-vänsinisenä alustavasti masentavan näköinen. Miksei uutuudet voi olla aina hienoja?
^eikös se palannut jo viime vuonna hiilari-Enduroonkin?
Jotenkin en tykkää tuosta uudesta rungosta. Muistuttaa liikaa Ninerin pöljimmän näköisiä.
Juu ja Epicissä myös. Aika tylsiä värivaihtoehtoja tarjolla. Tuolla se sai ainakin aikamoista suitsutusta https://singletrackworld.com/2018/04/review-2019-specialized-stumpjumper-expert-carbon-29/
rocksted
17.04.2018, 18.46
https://ep1.pinkbike.org/p5pb15793209/p5pb15793209.jpg
https://www.pinkbike.com/news/meta-am-29-commencal-2018-enduro.html
On kyllä rysss-kööhhhöhöh-vänsinisenä alustavasti masentavan näköinen. Miksei uutuudet voi olla aina hienoja?
Oli joskus aika kun innolla odotti uutta mallistoa että mitä hienoa tällä kertaa. Ei ole tarvinnut paljon viimeiseen kolmeen vuoteen intoilla.
Jotenkin tylsää että mallisarjoja sulautetaan toisiinsa saman nimen alatyypeiksi ja mallin nimestä alkaa olla aika vaikea sanoa että mikä se nyt sitten on. Camber oli oma mallinsa, nyt siitä tulee Stumpjumper ST. Toki se vähän sellainen kevytversio on siitä koko ajan ollutkin mutta silti. Jäykkäperä-Stumpjumper on sekin jo kadonnut, siitä tuli Epic HT vaikka se alkuperäinen Stumpjumper oli juuri jäykkää mallia.
Jo on aikoihin eletty, itse Specialized lanseeraa seuraavaan Stumpjumper FSR:ään (https://www.bikerumor.com/2018/04/17/2018-specialized-stumpjumper-gets-new-sidearm-frame-less-proprietary-evo-st-versions-more/) kierteellisen keskiömuhvin.
Ovat luopuneet myös siitä omasta iskarin kiinnityksestäkin. Ehdottomasti oikea suunta Spessulta mielestäni.
On kyllä rysss-kööhhhöhöh-vänsinisenä alustavasti masentavan näköinen. Miksei uutuudet voi olla aina hienoja?
S-Works Stumpjumper ST on kyllä mielestäni todella hieno.
SamiMerilohi
18.04.2018, 08.37
Mielenkiintoista, että Stumpjumper ST:stä vaikuttaa puuttuvan Comp Aluminium -malli. Parin tonnin perusmallin ja reilun neljän tonnin hiilikuitumallin väliin jää aika iso gäppi.
Mutta omaan silmään pyörä on hieno, kuten Specializedit yleensä.
Cane Creekiltä 400-grammaiset titaanikammet maasturiin :eek:
https://www.pinkbike.com/news/cane-creek-eewings-titanium-cranks-first-look.html
NAM! Jaa mutta $999.
Cane Creekiltä 400-grammaiset titaanikammet maasturiin :eek:
https://www.pinkbike.com/news/cane-creek-eewings-titanium-cranks-first-look.html
NAM! Jaa mutta $999.
Saako nuo pultata vain titamiinipyörään?
maalinni
18.04.2018, 19.45
Saako nuo pultata vain titamiinipyörään?
Todellakin. Alumiinipyörässä saisi polkea muotipoliisia karkuun.
pturunen
18.04.2018, 20.16
Oneup Components on julkaissut uuden hissitolpan:
https://int.oneupcomponents.com/collections/dropper-posts/products/dropper-post
Hinta on yllättäen hyvin maltillinen, speksit muutenkin kohdillaan.
Todellakin. Alumiinipyörässä saisi polkea muotipoliisia karkuun.
Mutta entäs teräs :p
jame1967
18.04.2018, 22.33
Kehtaako kuituseen?
Kehtais tietty, LJL:n Rotikkaankin menis pätevästi.
Kehtais tietty, LJL:n Rotikkaankin menis pätevästi.
Huh huh..! Siitä esteettisestä elämyksestä ei ehkä toipuisi. Ikinä
tunkkari
29.04.2018, 11.10
Ollapa rahaa :)
https://www.campagnolo.com/WW/en/CampyWorld/Products/campagnolo_launches_new_aero_optimized_bora_wheels
DeCadence
03.05.2018, 12.12
Oli jo vanha uutinen.. Siis Campagnolon 12 lehtinen osasarja..
Tänään
https://fi-fi.facebook.com/Shimanomtb/
https://www.pinkbike.com/news/spotted-new-2018-2019-shimano-xtr.html
Tänään
https://fi-fi.facebook.com/Shimanomtb/
https://www.pinkbike.com/news/spotted-new-2018-2019-shimano-xtr.html
Ei deeii kakkosta?? Shimanon mittapuulla sieltä parhaasta päästä muotoilultaan
Ohiampuja
26.05.2018, 11.38
Tässä RC:llä hyvää tarinaa Shimpan tilanteesta ja tuosta sarjasta. Kyllä Shimano oli hiukan kuutamolla tässä jonkin aikaa...
https://m.pinkbike.com/news/first-look-shimanos-new-xtr-m9100-is-more-than-just-12-speed.html
Sinänsä 12-pykälää on ihan hyvä tekninen perustelu uudelle vapaarattaalle, mutta miksi taas uusi standardi? Jos tosiaan käy noin kuten artikkelissa mainitaan ettei tuota vapaaratastyyppiä lisensoida ainakaan hetkeen Shimanon ulkopuolelle kuin DT Swissille, ei kai kukaan XD-vapaarattaaseen päivittänyt lähde hankkimaan taas uusia kiekkoa erilaisella vapaarattaalla? Lisensointi DT Swissille voi toki tarkoittaa että 180/240s/350-napoihin tulee vain uusi vapaaratas, joka mahdollistaisi päivittämisen aika monelle.
11-pykäläisen elättäminen 12:n rinnalla vaikuttaa järkevältä juuri päivittämisen kannalta. Asiaa ei erikseen käsitellä artikkelissa, mutta voisi kuvitella että 11-pykäläisenä M9100-sarjaa voisi käyttää vanhojen 11-lehtistenkin pakkojen kanssa. Koska 12-pykäläinen on fyysisesti leveämpi, ratasvälit lienee samat kuin vanhemmissa.
Kampien kiinnitysstandardi jäi artikkelissa vähän auki. Todetaan vaan lyhyesti että se eroaa Hollowtech II:sta ja siinä on integroitu ulosvetopultti SRAM:n ym. kampien tyyliin, mutta mahtavatko olla edelleen Hollowtech II-yhteensopivat? Isot pyörävalmistajat taitaa olla palaamassa maasturirungoissa kierteellisiin keskiöihin, jolloin Hollowtech II puolustaa varmasti paikkaansa vielä pitkään.
Juha Jokila
27.05.2018, 13.01
Vaikuttaa sille, että Shimano on kehitellyt vapaarattaansa DT Swissin kanssa ja siksi jakavat myös valmistuksen. Tuolla Pinpikessä hirveä poraus siitä, että kunnon napafirmat eivät ole päässeet mukaan. Mutta mikä tekee navasta kunnollisen? Aivan, DT:n napa on tunnetusti riittävän hyvä ja varmaan XTR on nytten yhtä hyvä. Tuskin moni vaihtaa XD-drivellä rakennettuun pyöräänsä uutta Shimanon sarjaa, vaikka saisi vapaarattaan ilmaiseksi. Vanha XTR taas oli sivuraiteella niin pitkään, että niillä edelleen kihnutavat vaihtaa herkästi koko pyörän. Muutenkin hassua, että joka vuosi uusimman perään hönkäävät perustelee vapaaratasmuutosta vastaan haluamalla jotain 10 vuoden käyttöaikaa kiekkoseteilleen.
Ohiampuja
27.05.2018, 20.27
Muutenkin hassua, että joka vuosi uusimman perään hönkäävät perustelee vapaaratasmuutosta vastaan haluamalla jotain 10 vuoden käyttöaikaa kiekkoseteilleen.
Olen samaa mieltä.
Tiedä että osaanko minä näitä hakuja käyttää, mutta yllättävän vähän on foorumilla spekulointia tästä XTR:stä.
Minusta tämä on todella iso juttu, jonka soisi saavan enemmän huomiota kuin nuo mitä räpläsit tänään -ketjut. :)
TurboKoo
28.05.2018, 12.31
Sinänsä 12-pykälää on ihan hyvä tekninen perustelu uudelle vapaarattaalle, mutta miksi taas uusi standardi? Jos tosiaan käy noin kuten artikkelissa mainitaan ettei tuota vapaaratastyyppiä lisensoida ainakaan hetkeen Shimanon ulkopuolelle kuin DT Swissille, ei kai kukaan XD-vapaarattaaseen päivittänyt lähde hankkimaan taas uusia kiekkoa erilaisella vapaarattaalla? Lisensointi DT Swissille voi toki tarkoittaa että 180/240s/350-napoihin tulee vain uusi vapaaratas, joka mahdollistaisi päivittämisen aika monelle.
11-pykäläisen elättäminen 12:n rinnalla vaikuttaa järkevältä juuri päivittämisen kannalta. Asiaa ei erikseen käsitellä artikkelissa, mutta voisi kuvitella että 11-pykäläisenä M9100-sarjaa voisi käyttää vanhojen 11-lehtistenkin pakkojen kanssa. Koska 12-pykäläinen on fyysisesti leveämpi, ratasvälit lienee samat kuin vanhemmissa.
Kampien kiinnitysstandardi jäi artikkelissa vähän auki. Todetaan vaan lyhyesti että se eroaa Hollowtech II:sta ja siinä on integroitu ulosvetopultti SRAM:n ym. kampien tyyliin, mutta mahtavatko olla edelleen Hollowtech II-yhteensopivat? Isot pyörävalmistajat taitaa olla palaamassa maasturirungoissa kierteellisiin keskiöihin, jolloin Hollowtech II puolustaa varmasti paikkaansa vielä pitkään.
Keskiöakseli on edelleen sama kuin aiemminkin eli kierteelliset ja pressfitit löytyvät.
12- ja 11-vaihteinen uusi XTR ovat samalla jaolla eikä se ole sama kuin nykyinen 11s jako eli itse en ainakaan viitsisi pilata vaihteiden toimivuutta. Rattaiden väli on 3.5mm kun esim Eaglessa se on 3.65mm. Toisessa päässä ollaan siis "puoli pykälää" sivussa
Barracuda
28.05.2018, 14.04
Tässä RC:llä hyvää tarinaa Shimpan tilanteesta ja tuosta sarjasta. Kyllä Shimano oli hiukan kuutamolla tässä jonkin aikaa...
https://m.pinkbike.com/news/first-look-shimanos-new-xtr-m9100-is-more-than-just-12-speed.html
Japanilaiset yhtiöt tapaavat olla konservatiiveja eikä näennäinen hidastelu tässä yllätä yhtään.
Äänetön vapari!? Kuka ihme sellaisen haluaa? Paitsi PV.
For starters, the teeth completely disengage while coasting. As the name suggests, the system is silent - and that may take some getting used to. For well over a century, the chatter of spring-loaded freewheel pawls has defined the bicycle from all other modes of transportation.
Muuten kyllä hieno ja kiinnostava tuo uusi XTR-setti. Mut miksi toi I-Spec piti taas tehdä uusiksi?
F. Kotlerburg
28.05.2018, 15.13
Sinänsä 12-pykälää on ihan hyvä tekninen perustelu uudelle vapaarattaalle, mutta miksi taas uusi standardi?
Perinteiseen vapariin ei tunnetusti alle 11-hampaiset rattaat käy jne. ja Sramia ei ilmeisesti kiinnostanut XD-Driveriin antaa lisenssiä niin mitä muuta voivat?
Shimano says that the chances of licensing the XD driver were near zero and that Micro Spline gave them more options to optimize their cassette.
TurboKoo
28.05.2018, 17.18
Jarrukahvojen panta on siirretty sisäänpäin, jotta se saisi tukea tangosta ja on näin tukevampi.
https://ep1.pinkbike.org/p5pb15936262/p5pb15936262.jpg
Juha Jokila
28.05.2018, 17.19
Tein uudelle XTR:lle ja Micro Splinelle oman topikin tänne: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?58695-XTR-2018-ja-Micro-Spline
Ellei joku ole jo huomannut, niin Schwalbelta tulee uusi rengas maastoon, RalliReiska. Ja RalliRane uudistuu! Kuvio näyttää aika paljon paluulta alkuperäisen RalliRanen suuntaan eli ei voi olla huono.
https://r2-bike.com/navi.php?suche=schwalberacing
Harmi kyllä jos RalliRanea ei enää saa 2.25 leveämpänä. Noh, voihan olla ettei tuossa ole vielä kaikki mallit ennakkotilattavissa.
shitmonkey
05.06.2018, 00.46
http://www.sigmasport.com/en/images/sigma_website/produkte/fahrradcomputer/rox/rox_12/individuelles-design.jpg
Sigma ROX 12.0. Uusi Android-pohjainen GPS-kompuutteri OSM-kartoilla ja navigoinnilla. DC näyttää pitävän.
http://www.sigmasport.com/en/produkte/fahrrad-computer/gps/rox/rox-12-0
https://www.dcrainmaker.com/2018/06/sigma-rox-12-0-sport-cycling-gps-in-depth-review.html
Metsänpeikko
09.06.2018, 22.46
Commencalilta lisää 29 tuumaisia. Ilmeisesti 140 mm keulalla ja yksi malli 150 mm keulalla. https://www.pinkbike.com/news/meta-tr-29-commencal-teases.html Näinköhän siinä olisi seuraava fillari. No odotellaan tarkempis specseja ja hintaa.
usko juntunen
13.06.2018, 20.07
Ei ehkä tule joka polun mutkassa vastaan, mutta siitä huolimatta tämmönen iski kantaan iltalenkillä tällä viikolla.
Muotipoliisien ei kannata vielä riemastua, koska pyörä just laatikosta nostettu ja hirmu polte koeajolle. Ajoasun logot kyllä sotii pyörän merkin kanssa:cool:
https://lh3.googleusercontent.com/_zyTYk8Am0g0XzKBS6FlsWuqttHJiRscEv5avjtYxMmLJVTsK9 6aJpfc_wooT9ou-uXFftagX5hQc5blbFaGXj8cw4J2S_ISg4fRWjtkcBLnSvdycwI UXtps6myN53KDQ4ewYXtgUlgkqPPCK8oPt2f7oZ9TxXQd-E4y9fp7JAxiaA7zDWlDJgkWPf9DzCwSfoDiasRQmGRUxM_9IFa D2FO2odKN8Y5QWOdWzUYw7Ojubryl1IAI_Hnezp1t84fE2thxI PLq-cERTo_dfZ54aFg38T7p6G0OeBwXmrAYRx_koQj36Eo6JEF24sI IzBDOERfYNGzoduGTgGXU8aFwHV9YrjVcJn7rUp0_r8nGkg8RD WbnsQTVFJVTZ77gh62mh-BFIn74WAwkhft6nx3xc11FbEhCBYjjXzB8w1BLKJ9RX_JBupd4 aPEekAZyXasGMi1W2Zw1FbqtnEYpYhJJ5PwN3oBZwSTeMxsd8t obwxWmX9Glyz0_EWK_BylspKQMCexFdVde1jEjnnTT5f93ce4Y cyg6keYa9MOrYeyDhZ6fq5c-2KEJ8mqdvvHJziEACD1-RJW43yihzDlVSfMkrSTIqL1HVK1hpZiDAsHYy87-EbXL3ZgtsUgLSu7nAM3bX-5Z_6ISppdsmnlVpdmpmbUnUoZBVJE4sg=w1248-h702-no
^Joo premiumsport mainosti myyvänsä swixin fillareita. Tais olla aika hintavia. Kiinnostuin heti ku hiihto verissä
Canyon on uusinut Luxin: https://www.canyon.com/en-fi/mtb/lux/
https://static.canyon.com/img/cache/a1/d/9b36de3f196f49700d0159fd22655.jpg
Cane Creekiltä 400-grammaiset titaanikammet maasturiin :eek:
https://www.pinkbike.com/news/cane-creek-eewings-titanium-cranks-first-look.html
NAM! Jaa mutta $999.
Oho, kotimaastakin kotimaan valuutalla alle tonnin!
https://www.hi5bikes.fi/tuotteet/315/733874/cane-creek-eewings-titanium-crankset-175mm
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.