Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Nuoren miehen unelma menestyksestä

Baik
12.09.2017, 22.32
No siis, mä oon 15v nuorimies, joka on noin vuosi sitten huomannut hankkineensa maantiepyörän ja aloittaneensa maantiepyöräilyn. Nyt olis semmonen juttu että haluaisin lähteä mukaan kilpailuihin, joista en tiedä mitään, ja haluaisin myös päästä "kilpailupiireihin" sisälle, mutta ongelma tulee siinä että en tiedä kaikkea, mitä se vaatii, ja minkälaisilla valinnoilla niihin kilpailuihin pääsisin. Jos jollain sattuisi olemaan kokemusta niin kiittäisin ja kumartaisin jos kerrot siitä kommenteissa. Kiitos jos jaksoit lukea epäselvän teksin loppuun:)

Trollberga
12.09.2017, 22.54
Oleellinen kysymys: missä päin asut? Kannattaa nimittäin ottaa rohkeasti yhteyttä paikalliseen pyöräilyseuraan tai -seuroihin ja kysyä niiden toiminnasta. Itse tartuin 15-vuotiaana lankapuhelimen luuriin ja etsin puhelinluettelosta erään paikallisen pyöräilygurun numeron. Hän osasi sitten kertoa paikallisista seuroista ja suositella sitä sopivinta.

Baik
12.09.2017, 23.08
Hämeenlinnastahan olen. Kaikki netin syvimmätkin luolastot olen katsonut läpi, mutta en yhtään ole löytänyt hämeenlinnalaista pyöräilyseuraa/nuorille tarkoitettua toimintaa, nimenomaan hämeenlinnasta.

RATE
12.09.2017, 23.35
Otappa yhteystiedot vaikkapa TCC.seurasta, google varmaan auttaa.

Olmi
13.09.2017, 23.43
Komppaan edellistä. TCC on hyvä seura aloitella ajohommia monella tapaa. Mä voin kanssa jeesailla täällä Hämeenlinnassa, jos on kysyttävää. Just alkaa olla kesä ohi, mutta kesäisin pyörii esim. Ahvenistolla maantiekisat viisi kertaa kesässä. Oikein hyviä paikkoja aloitella kisahommia ja tutustua porukkaan.