Näytä tavallinen näkymä : Kuljetustelineet
Moikka,
mun pitäisi saada kuljetettua maantiepyörää (välillä, tosin harvoin, kahta) autolla aika pitkiäkin matkoja.
En oikein tiedä näistä kuljetussysteemeistä mitään, mutta olen nyt katsellut kattotelineitä.
Onko joitain telineitä mitä ei ehdottomasti kannata ostaa ja onko jokin teline ehdottomasti paras?
Tervetuloa foorumille!
Lukaise tämä vaikka aluksi, josko jotain vinkkiä saisi:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?46085-Thulen-py%F6r%E4telineet
Kiitos vastauksestasi! Juu, eiköhän tuolta löydy kaikki tarpeellinen :)
H. Moilanen
03.08.2017, 14.40
Nopeana vastauksena Thule 591 tai Thule 598. Pyörää heitetään telineeseen kokonaisena, eikä esim. kiekkoja tarvitse irroitella.
Jos haluaa säästää etukiekkoa erityisesti, osta semmonen haarukasta kiinnitettävä. Mulla on 4x591:iä, pärjännyt. Toisaalta, jos se kiekko ei kestä 591:stä tai uudempaa, ei se kestä fillarointiakaan. Mää vaan aattelin.
Oukkidoukki, eli hankin tollasen Thule 591. Kiitos teille :)
Ota filo/filot mukaan ku meet teline ostoksille,voipi sit sovittaa ennen ostoa.Jos myyjä ei tuota hyväksy,ni vaihda firmaa.Ite tein tollai,kävin eka kysyys et voiko mallata telineitä,et saapi varmasti sen sopivimman.Vähän ihmettelivät tuota,mutta onnistui kyllä ja sopivat telineet löytyi.
Itse tilailin saksasta thulen 598002. Mekkala ilman fillareita isolla tiellä jotakuinkin huomaamaton. Hyvin toimii maantie, cyclo sekä maastofillareiden kanssa.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.