PDA

Näytä tavallinen näkymä : Ulkomaiset reissaajat Suomessa.

Grandi66
13.06.2017, 13.13
En etsimällä löytänyt tähän viittaavaa kirjoitusta. Ajattelin että tähän voisi listata reissaajia ja mihin he ovat menossa. Valokuvan ja www-sivun/blogin osoitteen voi laittaa jos sellainen on ja kuvaan on lupa.

Aline ja Olivier ovat matkalla Helsinkiin ja kohti kotia. www.chasseurs-d-horizon.com on tarinaa heidän reissuista.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170613/aa4edd5d602e12ec49170cda03733f81.jpg

Lähetetty minun K6000 Pro laitteesta Tapatalkilla

via
19.06.2017, 10.17
joku aloitti täällä sarjan kesävieraista jota en löytänyt.

meillä oli yötä ranskalainen n 60v pariskunta joka oli lähtenyt liikkeelle maaliskuussa Bretagnen kieppeiltä, kääntöpisteenä oli ollut Lofootit ja loppuviikosta on tarkoitus jatkaa Tallinnan kautta kohti keskistä Eurooppaa. pyöräilykokemusta oli paljon, mm Turkista ja Bulgariasta, Albaniasta - kuvaa heistä ei ole. satulasta olisi, oli mallia nokaton molemmilla

Grandi66
19.06.2017, 11.57
Eilen pelastin yhden reissaajan vesisateesta. Hyvin oli kastunut ja kylmissään. Onneksi oli sauna lämmin. Tänään jatkoi matkaa ja bikepacking systeemillä liikkeellä.

kuovipolku
19.06.2017, 13.32
Oikein tehty!

Mutta onnistuit herättämään varmasti useammankin lukijan mielenkiinnon juuri sen verran että olisi ollut kiva kuulla reissaajasta, hänen tähänastisesta taipaleesta ja jatkoreitistään edes vähäsen...

Grandi66
19.06.2017, 13.36
Sen verran kerron että Saimaata kiersi telttamajoituksella ja nyt kotiin menossa Pietariin. Oli hiukan väsynyt kun illalla muutama sana vaihdettiin niin päästin nukkumaan ja keräämään voimia tähän päivään. Ihasteli kovasti maisemia ja aikoo tulla uudestaan.