PDA

Näytä tavallinen näkymä : Polar M460



Vekkuli81
13.06.2017, 07.23
Moi!
Polarin m460 ajotietokone näytti tulleen kaupan hyllyille, joko jollain löytyy omakohtaisia kokemuksia ko laitteesta? Arvon tässä wahoon boltin ja polarin välillä...

hcf
13.06.2017, 14.39
Entiiä miksi maksaisin tosta enemmän ku v650:stä.
Eikös v650 on kaikinpuolin parempi vehe? Saa kartatki.

Vekkuli81
13.06.2017, 16.55
Entiiä miksi maksaisin tosta enemmän ku v650:stä.
Eikös v650 on kaikinpuolin parempi vehe? Saa kartatki.

M460:n hinta on 179eur (ainakin paikallisessa gigantissa) v650 lienee n.220eur...?? toki 650 olisi myös yksi hyvä vaihtoehto...

Ski
13.06.2017, 18.39
M460 on kiva jos sulla on wattikammet ja Stravan premium jäsenyys (Live Segmenttejä varten) ja halu pieneen kevyeen mittariin.

V650 antaa enemmän isolla näytöllä ja kartoilla. Totuttele kosketusnäyttöön ja sitten vaan helpottuu.

hcf
13.06.2017, 18.53
M460:n hinta on 179eur (ainakin paikallisessa gigantissa) v650 lienee n.220eur...?? toki 650 olisi myös yksi hyvä vaihtoehto...

Kyl tota v650:sta saapi 180€:n pintaan netistä esim täältä (http://www.keskisenkello.fi/tuotteet/polar-v650-pyorailytietokone)

Kuronen
13.06.2017, 19.42
Käyttöohjeen perusteella Live Segmenttejä on laitteen muistissa polarmaiseen tapaan rajoitetusti, eli 20. Itse olisin pitänyt parempana määrää 16 tai 32 -jos sitä muistia on heikosti.

Ski
13.06.2017, 19.47
😂😂 miksei 64 ?
Juu voisihan noita enempikin mahtua, tilaa on,mutta jos tuo 20 on testattu riittäväksi ?
Onhan tuo "suosikkien näpyttely" itselle vähä vastenmielistä. Sana Live-Segmentti mulle voisi mulle tarkoittaa mahdollista Mittari-Älypuhelin - yhteyttä, mutta olenkin laiska....

Kuronen
13.06.2017, 20.39
^Vaikka 64, mutta se on jo aika paljon. Tuo 16 tulee mieleen, senhän voi sitten indeksoida alimmilla neljällä bitillä ja käyttää ylintä neljää vaikka lippuina.

Määrän riittävyys on täysin riippuvainen käyttäjästä. Jos lenkkeilee useampaa, kuin yhtä lenkkiä, niin segmenttejä kertyy. Olisi miellyttävää antaa käyttäjän päättää muistin käytöstä, minkä verran haluaa varata tallennukseen ja minkä verran muuhun.

huotah
13.06.2017, 23.35
Arpominen Polarin ja Wahoon välillä on sama kuin arpoisi Nokia S60 vai Apple iOS. Itse valitsisin Wahoon, Polarin puolelle vaakaa kallistaisi ainoastaan Polar Flow.

Vekkuli81
14.06.2017, 08.01
Arpominen Polarin ja Wahoon välillä on sama kuin arpoisi Nokia S60 vai Apple iOS. Itse valitsisin Wahoon, Polarin puolelle vaakaa kallistaisi ainoastaan Polar Flow.

Näin omppumiehelle tuo kommentointi osu ja uppos=) Polaria olen muussa urheilussa käyttänyt ja juuri tuo Flow onkin yksi tekijä mikä puoltaa polaria...

maalinni
14.06.2017, 14.26
Arpominen Polarin ja Wahoon välillä on sama kuin arpoisi Nokia S60 vai Apple iOS. Itse valitsisin Wahoon, Polarin puolelle vaakaa kallistaisi ainoastaan Polar Flow.

Jos käyttää sykevyötä, niin Polar analysoi sykkeen paremmin ja monipuolisemmin.

Laroute
18.06.2017, 15.01
Mitenkäs on, että tarvitseeko tämä M460 erillisen nopeusanturin lisäksi, kun tarjoavat sitä Polarin sivulla ostettavaksi. Luulisi vehkeen näyttävän nopeuden ilman mitään kivikautisia erillisantureita. Entäpä tuo V650?

En ole fyysisesti kumpaakaan nähnyt, mutta painotietojen perusteella tuo V650 vaikuttaa järkäleeltä tuohon 460 verrattuna.

hcf
18.06.2017, 15.10
Eiköhän se ole polkemisnopeus anturi eli kadenssinanturi.
GPS mittaa ajonopeuden.

Edit: jaa on sielä nopeussensoriki. En hajua mihin sitä oikeen tarvii. GPS:ssä toki on pikku viive

Blackborow
18.06.2017, 15.10
Ei tarvitse mutta tottakai se on tarkempi kuin GPS.

maalinni
18.06.2017, 16.47
Ei tarvitse mutta tottakai se on tarkempi kuin GPS.

Ja toimii tiheässä metsässä Euroopan pitkissä tunneleissa tms.

Inline Biker
19.06.2017, 09.42
Eikös erillinen nopeussensori ole ihan tarpeellinen, jos vaikkapa polkee sisällä rullilla? Tietenkin näin kesällä tuommoinen tarve ei tule helposti mieleen :-)

Laroute
20.06.2017, 09.54
^Aikoinaan kun tuli paljon ajeltua rullilla talvisin, niin etenemisnopeus oli aina 0 km/h. Tuskinpa tuo nopeussensori tänäpäivänäkään liikuttaa pyörää rullien päällä.
Tuli tuo nyt hommattua XXL:stä hintaan 170 euroa.

Laroute
20.06.2017, 13.12
^Eipäs ollutkaan sykevyötä H10 mukana, joten käyn palauttamassa vehkeen ja ostan M450 mallin, jossa sykevyö 150 euron hintaan. XXL ei ollut vielä ottanut H10 sykevyötä myyntiin, joten kävin Gigantista kysymässä ja hinta oli 89 euroa. Puhdasta rahastusta Polarilta laittaa vehkeeseen sellainen sykeanturi, vaikka sen olisi saanut toimimaan muillakin sykeantureilla.

hcf
20.06.2017, 14.58
Myydäänkö näitä kenties sykevyöllä ja ilman


Toisessa firmassa... Hinta tosin 229€
Pakkauksessa:



Polar M460 pyöräilytietokone
H10 sykesensori
säädettävä pöyräteline
lataus/data -kaapeli
Pikaohje

Laroute
20.06.2017, 16.37
M460 sekoiluni jatkuu! Enpä viekään takaisin kauppaan. XXL neito ei ollut ihan perillä, kun sanoi, että H7 anturi ei käy tämän kanssa. Vilkaisin kuitenkin uudestaan XXL sivuilta ja kyllähän siihen muutkin käy. Kotona testasin Tacx anturin ja Polarin H7 anturin. Toimii, joten laite sai sittenkin uuden kodin.

AnttiWalker
10.08.2017, 13.19
Ostin tänään polar m460:n ja ongelma on nyt ettei polar ja iphone löydä toisiaan bluetoothilla. Saatanan rasittava ongelma kun siihen ei oo pikavastauksia useasti

Ski
10.08.2017, 14.55
Ostin tänään polar m460:n ja ongelma on nyt ettei polar ja iphone löydä toisiaan bluetoothilla. Saatanan rasittava ongelma kun siihen ei oo pikavastauksia useasti
Iphone 5S toimii kyllä moitteettomasti ja synkkaa. Synkkaa kyllä hitaammin kuin johdolla.

AnttiWalker
05.09.2017, 23.21
Tää elämä 460:n kanssa on raskasta. Nyt siinä on joku kontaktivirhe laturipiuhan kanssa, eikä synkkaa bluetoothilla tai piuhalla. Lentää just seinään.

hcf
06.09.2017, 11.42
Auttasko vetää resetti. http://support.polar.com/fi/support/how_do_i_reset_my_polar_m400_0

Tu mech
04.11.2017, 09.16
Osaako M460 näyttää GPS-jälkeä harmaalla ruudulla tai yleensäkään mitenkään, vai onko jäljen näkyville saadakseen pakko ladata suoritus palveluun? Haluaisin löytää autolle tai takaisin ajettavalle uralle. Karttaa ja opasteita en kaipaa, ja olen nyt kahden vaiheilla M460 vai V650.

Vivve
29.07.2018, 22.07
Minkäslaisia kokemuksia tästä mittarista on? Pohdin tätä ja Garminin 520 mittaria. Aiemmin on ollut käytössä vain tavallinen langallinen mittari joten nämä GPS-mittarit eivät juurikaan ole minulle tuttuja.

Miihkaili
16.08.2018, 10.18
Ostin keväällä xxl synttäreiltä 129€. Siihen hintaan loistava laite.
Ainoa miinus on ettei pysty lataamaan suorituksen aikana. Mutta tällöinkin pitää ajaa jo 16h yhtä soittoo gepsi ja syke toiminnoilla.
Kertaakaan ei oo mennyt jumiin ja kaikki on saanut synkattua pc/android.
Näkee myös aurinkokelillä, aurinkolasien kanssa. Ei tarvinnu tihrustaa kummemmin näyttöä.
Pakkasen kestoa en vielä tiedä, mutta ens talvena sen sitten huomaa...

jouniu
03.09.2018, 15.08
Mitenkäs on, että tarvitseeko tämä M460 erillisen nopeusanturin lisäksi, kun tarjoavat sitä Polarin sivulla ostettavaksi. Luulisi vehkeen näyttävän nopeuden ilman mitään kivikautisia erillisantureita. Entäpä tuo V650?

En ole fyysisesti kumpaakaan nähnyt, mutta painotietojen perusteella tuo V650 vaikuttaa järkäleeltä tuohon 460 verrattuna.

Itellä on tämä härveli nyt pari kk ollut mitä lajin parissa on viihtynyt. Onhan tää vähän semmonen polvenpäällä tehdyn oloinen tuote. Tuo erillinen nopeusanturi tuo varmaan mukananna paremman GPS, tuo integroitu ratkasu tuntuu välillä näyttävän mitä sattuu. (jostain syystä kangasalla asemantiellä sekoilee tavallista enemmän). En oo keksiny miten noita näyttöjä vois kustomoida, onkohan se edes mahdollista?

pulmark
03.09.2018, 15.53
Itellä on tämä härveli nyt pari kk ollut mitä lajin parissa on viihtynyt. Onhan tää vähän semmonen polvenpäällä tehdyn oloinen tuote. Tuo erillinen nopeusanturi tuo varmaan mukananna paremman GPS, tuo integroitu ratkasu tuntuu välillä näyttävän mitä sattuu. (jostain syystä kangasalla asemantiellä sekoilee tavallista enemmän). En oo keksiny miten noita näyttöjä vois kustomoida, onkohan se edes mahdollista?

https://flow.polar.com/settings/sports

Polar Flow palvelun kautta pystyy näyttöjä, teho/syke/nopeus alueita yms. kustomoimaan. Edellyttää että rekisteröit sen laitteesi palveluun. Tiedot siirtyy laitteelle kun synkronoit laitteesi palveluun.

Erillisellä nopeusanturilla saa tarkemman nopeuden aina mitattua. GPS systeemin avulla paikannus on luonnostaan epätarkka, jenkkien keksintö joilla on toki kehittäjänä takaportti tarkempaan paikannukseen kun sellaista tarvitaan esim. sotilaskäytössä.