Näytä tavallinen näkymä : Rengaspaineen mittaus ongelma

Elikkäs mittarina shwalbe airmax pro ja jäykkäperään näyttää oikein *luulisin* 1,5bar, mutta kun läskistä menee mittaamaan heittää se lukemaa 0,3bar renkaan kuitenkin ollessa vielä suhteellisen kova. Molemmissa pyörissä prestat venttiileinä. Tornipumpulla sain jäykkäperään saman lukeman mutta läskistä sekään ei suostu mittaamaan. Muilla joskus käynyt samaa? Vinkkejä?
Eikös toi oo ihan oikeassa suunnassa,noin niinku paineellisesti.Läskin rengas ei välttis kovasti tykkäisi tuosta 1.5 bar paineesta.Mitä kapeampi nakki,sen enempi tarvii painetta.
Maantiepyörän 21mm. renkhaas normaali lienee 9 - 10 bar.
Mut nyt puhutaankin niin kovasta läskin renkaasta että se ei vielä edes pyörätiellä niele kaikkia halkeamia yms
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Ja tarkottaisi että oma ajopaineeni olisi luokkaa 0,2 poluilla. Paketissa se oli 0,7 paineella mittarin mukaan ja sormi ei renkaaseen juurikaan painunut
Jos sulla on alkuperäset (bulldozer) renkaat vielä silverbackissä niin sen kyllä huomaa ku mennään alle 0.5bar/7psi. Eturengas rupiaa itseohjaamaan.
Oma airmax on kyllä ollu tarkka. Oiskohan joku maanantaikappale?
Pientä itse ohjautuvuutta nyt noil paineilla havaittavissa muttei kyllä juurikaan huomaa. 

vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.