PDA

Näytä tavallinen näkymä : Tampereen opiskelijapyöräilijät



Rikkutus
28.05.2017, 20.11
Hohoi!

Heräsipä mieleeni kysymys, löytyykö Tampereen Yliopistolta, Teknilliseltä Yliopistolta tai TAMKilta kuinka paljon pyöräilijöitä? Turvoke järjestää TAMKilla spinninkiä, mutta itse alajaostoa ei sieltä löydy. Pieniä porukoita kuitenkin tiedän, joiden kanssa olen itse käynyt lenkkeilemässä. Tiedättekö itse löytyykö lähipiiristä ihmisiä, jotka harrastaa mitä ikinä pyöräilykategorian alle voidaankaan jaotella (maantie, maasto, fixihifistely, sunnuntaipyöräily jne.)? Mikäli porukkaa löytyisi, olisi tietysti hauskaa yhdistää porukkaa ja järjestellä erilaisia lenkkejä sekä auttaa toisia mahdollisissa ongelmissa!

-VsQ-
30.05.2017, 18.18
Itse TAMKilaisena pyöräilynharrastajana olisin myös kiinnostunjt kasaamaan opiskelijaporukan lenkeille :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

znood
31.05.2017, 11.14
Taitaa yhteislenkit tampereella ja Kaupin Kanuunat tarjota parhaan annin hervanta-kauppi akselilla.

-VsQ-
31.05.2017, 12.10
Taitaa yhteislenkit tampereella ja Kaupin Kanuunat tarjota parhaan annin hervanta-kauppi akselilla.

Lähinnä opiskelijoiden kanssa olisi mukava käydä vaihteeksi pyörimässä jossain. Tokihan tuo menee ihan normiyhteislenkeilläkin, mutta ihan mielenkiinnosta ja verkostoitumisen kannalta :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

znood
31.05.2017, 14.32
Suurin osa hervannan kanuunalenkittelijöistä oli ainakin taannoin opiskelijoita.