Yamppa
27.05.2017, 22.55
Omistan 2015 mallisen Kona Process 153:n ja vaikka muuten olen ollut kovin tyytyväinen niin alusta asti on itseäni häirinnyt omaan makuun turhan tehottomat jarrut. Kyllä noilla pärjää, mutta parempaakin varmasti on maailmassa. Tuossa perusmallissahan on shimanon deore jarrut, numeroa en tähän hätään ulkoa muista. Edessä 203mm ja takana 180mm centerlock levyt. Eri jarrupalojakin on koetettu, mutta silti tehoa kaipaisin lisää. Varmasti myös painava kuljettajakin vaikuttaa asiaan. Myös liike on kahvassa minusta turhan pitkä, saisi ottaa selkeästi terävämmin. Nyt on säädettävä kahva kohtuu kauas tangosta, ettei tule liian lähelle kovassa jarrutuksessa.
Onko ehdotuksia järkihintaisista jarruista? Teho on ykkönen, mutta toki laatu ja hyvä tuntumakin ovat positiivisia asioita. Oikeasti hyvistä olen kyllä valmis maksamaankin.
Onko ehdotuksia järkihintaisista jarruista? Teho on ykkönen, mutta toki laatu ja hyvä tuntumakin ovat positiivisia asioita. Oikeasti hyvistä olen kyllä valmis maksamaankin.