Onko sekaporukkaa Seinäjoen alueella? Tällä hetkellä ajan Trekin maastopyörästä x - caliberia, en tosin vielä maastossa mutta haluaisin maastoonkin. Jos joltakin löytyisi maantiepyörä lainaan tai koekäyttöön, niin maantielenkitkin kiinnostavat. Onko ketään täällä päin? Myös ihan yhden hengen lenkkiseura huomioidaan!
Yhteislenkkejä Seinäjoella tai Lapualla?
Collapse
X







Comment