Näytä tavallinen näkymä : Pikakysymys (mode voi siirtää oikeaan kansioon)
Anteeksi jos tämä on tyhmä kysymys. Olen aloittelija ja tilasin uuden radon merkkisen polkupyörän ja siinä on yksi läpivienti vaijeri mikä pistää epäilyttämään että miten noin paljas vaijeri tulee kestämään. Tämä siis tulee runkoputken sisältä ja menee Sram NX vaihtajalle.
http://imgur.com/a/XUyFp
Ei näy näköjään tuo kuva muutenkun klikkaamalla sitä oikealla napilla ja menemällä katsomaan. Noob forumistiki vielä. :D
shitmonkey
20.05.2017, 01.21
että miten noin paljas vaijeri tulee kestämään
Tulee kestämään. Ihan normaalia.
Ennenvanhaan nuo paljaat vaijerit ruukas rispaantua tavalla tai toisella.
Vaijerit menee jollain aikataululla vaihtoon joka tapauksessa.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
maalinni
20.05.2017, 08.29
Ainahan sen voi korvata rungon ulkopuolella kulkevalla kokopitkällä suojakuorella, nippareilla kiinni.
kuovipolku
20.05.2017, 08.44
Sitten laitettiin uusi vaijeri - ja yleensä oli jo korkea aikakin, sillä sama vaijeri tuppaa olemaan rispaantunut myös kahvapäässä ja sieltä katkennutta vaijeria ja siitä mahdollisesti irtautuneita pätkiä on ikävämpi kaivaa.
FillaRilla
20.05.2017, 10.32
Sitten laitettiin uusi vaijeri - ja yleensä oli jo korkea aikakin, sillä sama vaijeri tuppaa olemaan rispaantunut myös kahvapäässä ja sieltä katkennutta vaijeria ja siitä mahdollisesti irtautuneita pätkiä on ikävämpi kaivaa.
Aivan oikein; ikinä ei ole, ainakaan minulla, vaijeri tuosta kohdasta rispaantunut. Aina ensin kahvan sisältä.
Kuvan tapauksessa näyttää vaijeri kulkevan hieman mutkaa tehden ohjaimesta ulos tullessa. Saattaisi aiheuttaa tuossa kohdassa hieman kitkaa vaijeriin. Olisiko hieman varaa kääntää ohjainta kiinnitysruuvin suhteen vastapäivään?"Ongelma" (joka saattaa olla vain mun korvien välissä) poistuisi.
^Tai sitten hieman viilata mutkaa suoraksi, pikkuinen suunnittelvirhe kun tuollainen mutka saatu aikaiseksi.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.