Näytä tavallinen näkymä : Vääntynyt Reverbin hissitolppa
spessumies
18.05.2017, 16.20
Päivää! Löytyykö täällä kokemuksia hissitolpan vääntymisestä epäkuntoon ilman että mitään ihmeempiä pannuja olisi vedetty? Siis perus ajossa vääntynyt. Rokkarin Reverbin maahantujan mukaan näin on uudelle tolpalleni käynyt, eivätkä ole halukkaita laittamaan takuuseen. Mitään jälkiäkään ei tolpassa ole.
noniinno
18.05.2017, 16.38
Enpä ole kuullut moisesta. Näkeekö tuon vääntymisen jotenkin silmällä, ilman Rockshoxin maahantuojan käyttämiä atomin halkaisijan mittaavia heittokelloja?
Luojan kiitos hankkiuduin omasta ongelmajätteestäni eroon.
Ei tosiaan mitenkään vakuuttava kapistus...
spessumies
18.05.2017, 17.54
Juu, en tiedä... tolppa on vielä Tampereella enkä itse ainakaan lähettäessä moista huomannut. Sen huomasin ettei se liiku ilman että avittaa.
maalinni
18.05.2017, 21.30
No huhhuh. Onko mahdollista, että joku on tehnyt ilkivaltaa? Käynyt varastossa vääntelemässä ihmeellisen näköistä tolppaa? Tosin kyllähän satulatolpan pitäisi aikamoista vääntelyä kestää.
Aika erikoista. Itse painan 95kg ja päästelen aika pahojakin paikkoja paino satulalla. Olen jopa yhden rungon katkaissut tuollai mutta reverbbiä en ole kyllä saanut yhtään mutkalle 3 vuodessa.
spessumies
19.05.2017, 09.40
Vähän kyllä vaikuttaa erikoiselta. Reklamaatio tehty ja seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan, katsotaan miten asia etenee. Velipojan Reverbi meni myös rikki melko pian uuden pyörän hankinnan jälkeen ja se meni kerran takuuseen. Se hajosi heti uudestaan ja tolpassa on sama vika kuin edellisellä kerralla mutta ei mennytkään enää uudestaan takuuseen :) Erikoinen firma...
On tuo Sram-konserni kyllä sellainen epeli, että... Valmistavat aika paljon sellaista kuraa, että huhhuh ja hyvää päivää.
Jami2003
19.05.2017, 22.23
Joo toi reverb on kyllä ihme esimerkki tuotteesta joka ei toimi toivotulla tavalla ja kuitenkin varmaan kaikkein yleisin hissitolppa.
Jani Mahonen
20.05.2017, 00.27
Kaverilla meni viime keväänä samallalailla tolppa väännyksiin. Että on se mahdollista!
Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
Mutta missä tilanteessa.. Ei sen omia aikojaan pitäis nurjahtaa.
nih..
Minulla oli Radonissa Reverbi jonka lähetin Bike-Discountiin takuu huoltoon kun jumittui. Sieltä tuli ensin vastaus että tolppa on taipunut, ei mene takuuseen!
Kirjoitimme kaverin kanssa vastauksen jossa oli esim. että tolpan pitää kestää painoni (n.100kg/198cm) kun on vakiovarusteena kokoiselleni suositellussa pyörässä.
Ja mitään jälkiä ei tolpassa ollut.
Viestiin ei vastattu mitenkään mutta seuraavalla viikolla lähetti toi uuden tolpan! Että silleen :)
Reverbiä ei nykyisessä pyörässäni ole eikä tule...
spessumies
20.05.2017, 22.36
Kaverilla meni viime keväänä samallalailla tolppa väännyksiin. Että on se mahdollista!
Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
Muistatko mikä oli syynä tuohon vääntymiseen ja mite se ilmeni? Huomasiko kaverisi vääntymisen vai vastako huollossa? Mä en itse ainakaan huomannut vääntymistä silmällä, voi olla että sen huomaakin jos oikein tiirailee ja jos nyt sellaista ylipäänsä on. Nyt tolppa on tosiaan vielä Tampereella enkä pysty asiaa tarkistamaan.
spessumies
20.05.2017, 22.39
Minulla oli Radonissa Reverbi jonka lähetin Bike-Discountiin takuu huoltoon kun jumittui. Sieltä tuli ensin vastaus että tolppa on taipunut, ei mene takuuseen!
Kirjoitimme kaverin kanssa vastauksen jossa oli esim. että tolpan pitää kestää painoni (n.100kg/198cm) kun on vakiovarusteena kokoiselleni suositellussa pyörässä.
Ja mitään jälkiä ei tolpassa ollut.
Viestiin ei vastattu mitenkään mutta seuraavalla viikolla lähetti toi uuden tolpan! Että silleen :)
Reverbiä ei nykyisessä pyörässäni ole eikä tule...
Täähän on täsmälleen kuten minun tilanne! Lähetin myös kirjallisen reklamaation Cyckle Service Nordicille mutta sieltä ei kukaan ole toitaiseksi vastannut.
ilkkaluukkonen
21.05.2017, 18.39
Kuulostaa vähän samalta kuin pyörän runko ei menisi katkettuaan takuuseen... kuinkahan usein tolppa on kovaa pannutettaessa ylhäällä. Tuskin se ala-asennossa kuitenkaan vääntyy.
^Joo kuulostaa juurikin tuolta!
Toivottavasti spessumies saa uuden tolpan.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.