PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kona Paddy Wagon



Pancho
03.05.2017, 18.51
https://www.bikeshop.fi/Kona-Paddy-Wagon-2016/ekauppa/pKOWAP16/

Kyseinen pyörä menee hankintaan, mutta ohjaustanko mietityttää. Millaista on ajaa bullhorn-tangolla? En ole koskaan kokeillut. Lähtökohtasesti pidän toisena vaihtoehtona suoraa tankoa. Kaupunkiajeluun ja lyhyeen työmatkaan ja Tampereella ehkä esim. Pyhäjärven kiertämiseen ynnä muuhun sellaiseen.

Pancho
04.05.2017, 19.27
Ostettu. Kovaa menee, toivotaan ajokelejä.

nure
06.05.2017, 00.43
Takaisin kivikaudelle... Runko kylläkin ihan ok.

Köfte
06.05.2017, 01.05
Täh? Aivan mainio kulkine noilla spekseillä?
Mikä kivikausi? Ei levyjarruja?

Kalle H
06.05.2017, 01.16
Arvostan nopeaa toimintaa! Tuollaisella kyllä ajelee ihan mukavasti Pyhä- ja/tai Näsijärven ympäri (ei saa sitten oikoa siltojen kautta ;) )

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

goljat
06.05.2017, 08.28
Erittäin mukava teräsrunkoinen tuo oli ajella. Tosin myin pois muuton takia. Piti vähentää fillareita koska ei ole enää omaa autotallia säilytystä varten. Bulhornilla ajelin jonkun aikaa. Jotenkin en tykännyt. Vaihdoin leveän maasturin tangon. Tossa on videopätkä mun entisestä fillarista. https://www.youtube.com/watch?v=HoGInMrH2FM

Blackborow
06.05.2017, 09.23
Takaisin kivikaudelle... Runko kylläkin ihan ok.
Eikö nuo teräsrungot ole juuri sitä kivikautta.

nure
06.05.2017, 11.24
Lähinnä tuota sinkulaa tarkoitin. Teräs titaanin jälkeen paras materiaali, siis mielestäni...

Pancho
06.05.2017, 17.29
Täh? Aivan mainio kulkine noilla spekseillä?
Mikä kivikausi? Ei levyjarruja?

Aivan mainio kulkine on, nautintoa joka metri.


Arvostan nopeaa toimintaa! Tuollaisella kyllä ajelee ihan mukavasti Pyhä- ja/tai Näsijärven ympäri (ei saa sitten oikoa siltojen kautta ;) )


Alkuperänen ajatus oli kyllä vähän oikoa, mutta katsotaan.


Lähinnä tuota sinkulaa tarkoitin. Teräs titaanin jälkeen paras materiaali, siis mielestäni...

Sinkula oli juuri se mikä vielä pyörävalikoimasta puuttui eli käyttötarkoitukseen sopiva kuin mikä. Pyöräily ei ole innostanut pitkään aikaan yhtä paljon kuin nyt.

Pari kilometriä meni häränsarviin tottumisessa. Kieltämättä maasturin sarvet on aika paljon leveemmät ja alkuun tuntu erikoiselta, mutta myös nopeelta.

Ilmanvastuksen eron huomaa selvästi ja pyörä kulkee kevyesti. Ehkä titaani olisi vaihtoehto, mutta nyt operoidaan tällä budjetilla ja teräksellä. Jarrut tuossa ei ole kummoiset ja renkaat menee ehkäpä vaihtoon, mutta eipä tuolla tee mieli edes jarrutella.