Näytä tavallinen näkymä : pääsiäinen pilalla vaihteet rikki
jmjlaine
14.04.2017, 14.20
Onko tietoa voiko jostain huomenna ostaa tuollaisen deore vaihtajan kannakkeen pääkaupunkiseudulla. Vanha napsahti poikki.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170414/e318361ec856ffa31ef764e566f8e67a.jpg
Lähetetty minun F3111 laitteesta Tapatalkilla
Näyttäs, että vaihtaja on ok, mutta rungossa oleva vaihtajan korvake poikki. Eli uus vaihtaja ei vielä pelasta pääsiäistä.
jmjlaine
14.04.2017, 14.56
Näyttäs, että vaihtaja on ok, mutta rungossa oleva vaihtajan korvake poikki. Eli uus vaihtaja ei vielä pelasta pääsiäistä.
Juu jos korvake on oikea termi niin sitä tarvitsen
Merkkiliikkeitä löytyy http://www.nishiki.fi/jalleenmyyjat/
Ainakin Lundberg Keravalla ja Velosport ovat auki la (pikaisella vilkaisulla). Ja voihan tuo löytyä Intersportistakin. Selvitä pyörän malli ja vuosimalli.
jmjlaine
14.04.2017, 15.58
Täytyy soitella aamulla paikalliset liikkeet läpi. Muuten sitten täytyy suunnata velosporttiin päin jos auki. Niillä ainakin verkkokaupassa olisi. Ei tullut mieleen, että olisi rungon osa, aina oppii uutta. Kiitos
eki_boomer
14.04.2017, 19.13
Tän takia mulla on molempiin pyöriin varakorvake aina repussa. Eli osta heti kaksi.
Mä en saa selvää tosta kuvasta eli oliko toi korvake ruuvilla kiinni vai kiinteästi kiinni rungossa? Kun omaan silmään näyttää, että kiinteästi, niin että eikö se tee tota hommaa vähän hankalammaksi?
Mä en saa selvää tosta kuvasta eli oliko toi korvake ruuvilla kiinni vai kiinteästi kiinni rungossa? Kun omaan silmään näyttää, että kiinteästi, niin että eikö se tee tota hommaa vähän hankalammaksi?
Kovin on likainen tuo haarukanpää, mutta näyttäisi siellä ruuvi olevan. Jos ei löydy Nishikin omaa korvaketta, niin aika usein noissa on ns. H-korvake jota käyttää moni muukin merkki. Eli ota se vanha irti vaihtajasta ja rungosta ja mallin kanssa kaupoille.
eki_boomer
14.04.2017, 19.40
Mun mielestä pikalinkun alla näkyy ristipääruuvinkanta, eiköhän se oo korvakkeen ruuvi.
jmjlaine
14.04.2017, 19.43
On kiinni linkulla ja ruuvilla rungossa
jmjlaine
16.04.2017, 00.44
Bikeplanetista löytyi sopiva. Tosin viimeinen kappale. Täytyy hankkia varastoon muutamia kappaleita kun rouvalla sama pyörä. Ihmettelin tuota kestävyyttä, kun pojan pyörässä, trek, tuo on vääntynyt monta kertaa ja se on tullut suoristettua kädellä ja ruuvipenkissä. Ei mitään ongelmia. Tuo nishikin osa ei kestänyt mitään vääntöä vaan heti poikki. Melkoiset materiaali erot.
Tuon kuuluukin toimia sulakkeena, mutta pitäisi sen silti jotain kestää.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.