PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pyöräilyhousut extra pitkillä lahkeilla

heimat
06.04.2017, 05.55
Mistä löytyisi housuja missä olisi extra pitkät lahkeet? Itse olen 188cm pitkä, hoikka ja inseam 93cm.

teeässä
06.04.2017, 06.52
Hieman tarkennusta? Oma inseam 96 cm ja ainakin castellilta löytyy bibsejä joissa pituus riittää ainakin minulle. Mutta jos etsit kuorihousuja niin sellaiset minäkin haluaisin löytää

H. Moilanen
06.04.2017, 07.53
Jos bibseistä kysymys, Urheiluareena Tampereella tekee housuja. Oman kokemuksen mukaan lahkeen mitan muokkaaminen ei ole ongelma.

esma
06.04.2017, 08.25
Kuorihousuina oon käyttänny Haglöfsin vandraa pitkällä lahjemallilla. Inseam on mulla 96cm ja kävellessä on vähän pitkänpuoleiset jopa mut satulassa kun istuu niin yltää kivasti kengän päälle notta ei nilikat kastu. Tosin ei oo pyöräily housut eikä kaposet lahkeet mut tavis sutkutteluun ihan hyvät. Sit kun klossien kanssa lähen niin on ihan eri setti käytössä eikä mulla itseasiassa oo aero mallisia kuori pöksyjä. [emoji51]

pätkä
06.04.2017, 09.40
Castelli ja Gore Bike Wear.

esma
06.04.2017, 13.12
Sivuhuomio: kun en oo kuivan kesän orava (<100kg) enkä kesken kasvuinen (<2m) niin jouduin toteemaan aikoinaan Castellin tamineet lasten vaatteiksi. Mutta alkuperäisen kysymyksen esittäjälle varmaan kyllä kokoa piisaa. GBW en oo vielä ehtiny katsastaa. Ehkä joku päivä kun kohalle sattuu.

PekkaL
06.04.2017, 13.55
Olemme avaamassa ensi viikolla verkkokaupan taller.fi. Nimensä mukaisesti ennen kaikkea liikunta- ja urheiluvaatteita pitkille pyöräilyyn, hiihtoon, juoksuun, vaellukseen jne. Pyöräilyyn on jo varastossa bibsejä kesään ja talveen sekä kuorihousua. Maksutapana on pankkimaksun lisäksi mm. lasku, jolloin tällaiselta tuoreeltakin yritykseltä uskaltaa ostaa. Voit jo ennakolta kysellä osoitteesta info ät taller piste fi mikäli kiinnostuit.

Toivottavasti kukaan ei koe tätä kaupallisena spämminä, vastasin vain kun sain vinkin tästä kysymyksestä (kiitos vain Olli). Itsekin olen näistä ongelmista kärsinyt aina ja päätin tehdä asialle jotakin.

esma
06.04.2017, 18.06
Olemme avaamassa ensi viikolla verkkokaupan taller.fi. Nimensä mukaisesti ennen kaikkea liikunta- ja urheiluvaatteita pitkille pyöräilyyn, hiihtoon, juoksuun, vaellukseen jne.

Ehdottomasti hyvä juttu! Kiitos tiedosta [emoji16]

heimat
20.04.2017, 16.58
Olemme avaamassa ensi viikolla verkkokaupan taller.fi. Nimensä mukaisesti ennen kaikkea liikunta- ja urheiluvaatteita pitkille pyöräilyyn, hiihtoon, juoksuun, vaellukseen jne. Pyöräilyyn on jo varastossa bibsejä kesään ja talveen sekä kuorihousua. Maksutapana on pankkimaksun lisäksi mm. lasku, jolloin tällaiselta tuoreeltakin yritykseltä uskaltaa ostaa. Voit jo ennakolta kysellä osoitteesta info ät taller piste fi mikäli kiinnostuit.

Toivottavasti kukaan ei koe tätä kaupallisena spämminä, vastasin vain kun sain vinkin tästä kysymyksestä (kiitos vain Olli). Itsekin olen näistä ongelmista kärsinyt aina ja päätin tehdä asialle jotakin.

Missä mennään avaamisen suhteen. Edelleen vailla sopivia housuja.

maalinni
21.04.2017, 07.06
Haglöfsilta saa tosiaan monet housut kolmella eri lahkeen pituudella.

PekkaL
22.04.2017, 10.05
Pahoittelen sitä, että verkkokaupan avaus viivästynyt mutta on se tulossa. En nyt oikein tiedä kuka on kysyjän "heimat" -nimimerkin takana, mutta olen nyt tehnyt eilen jo kolmet toimitukset eri ihmisille sähköpostitilauksien jälkeen. Ja nimenselvitys toimii sitten todennäköisesti niin, että vain www.taller.fi tulee toimimaan.

En aio enää tehdä jatkossakaan sissimainontaa, sillä tämä lähti liikkeelle täällä olleesta kyselystä:-)

hana79
27.04.2017, 16.37
https://www.rosebikes.fi/product/detail/aid:686389 tuollaset housut tilasin itselleni maastoon. Ainoa miinus tuli kun ei ole taskuja...
Olen n. 100kg 198cm ja inseam 98cm

heimat
28.04.2017, 05.10
Pahoittelen sitä, että verkkokaupan avaus viivästynyt mutta on se tulossa. En nyt oikein tiedä kuka on kysyjän "heimat" -nimimerkin takana, mutta olen nyt tehnyt eilen jo kolmet toimitukset eri ihmisille sähköpostitilauksien jälkeen. Ja nimenselvitys toimii sitten todennäköisesti niin, että vain www.taller.fi (http://www.taller.fi) tulee toimimaan.

En aio enää tehdä jatkossakaan sissimainontaa, sillä tämä lähti liikkeelle täällä olleesta kyselystä:-)

Kiitos kuorihousuista. Nyt on tarpeeksi pitkät lahkeet. Housut on ollut nyt viikon käytössä ja ei voi kun kehua.