Näytä tavallinen näkymä : 24H etu-ja 28H levyjarrunavat hakusessa
twentyniner
04.04.2017, 14.38
Tervehdys pitkästä aikaa...Otsikon mukaiset navat hakusessa eli 24h eteen ja 28h taakse, perus pikalinkku tai 9mm/10mm, 100/135mm leveydellä ja mielellään 6-pulttiset levykiinnikkeet. Itse löytänyt lähinnä kalliimmasta päästä noin 300e pari hintaan(Hope, NoTubes) Löytyykö fiksuja huokeammalla? Älkääkä kysykö miksi ei perus 32h käy :) Linkkejä ja vinkkejä, Kiitos etukäteen.
BB Holland
04.04.2017, 14.58
Harkitsin välillä Crossmaxin purkamista leveämmälle vanteelle, mutta ei ollut vannevaihtoehtoja 26:een. Olisko 27-tuumaisia?
Tuolta aikakin Novatecia edullisesti
https://www.cnc-bike.de/index.php?cPath=25_106_755_210
twentyniner
04.04.2017, 21.53
Tuolta aikakin Novatecia edullisesti
https://www.cnc-bike.de/index.php?cPath=25_106_755_210
Thanks . Näitä Ebaystä tiirailin, mutta kunnon liike on aina parempi.
24h edessä levareiden kanssa alkaa lipsumaan pelottavalle alueelle mummiälestä ellei ole kevyt ja vähemmän vihainen kuski.
twentyniner
05.04.2017, 21.17
24h edessä levareiden kanssa alkaa lipsumaan pelottavalle alueelle mummiälestä ellei ole kevyt ja vähemmän vihainen kuski.
Vakiona esim. Spessun 27.5+ pyörissä. Onneksi olen lihava ja leppoinen 😉
Onhan noita ollut maastokiekoissakin, esimerkiksi Mavic Crossmax SLR:t on 20H edessä ja takana. Toki nuo on muutenkin vähän erikoiset. Ainoana suoraan puolattuna vetopuoli takana, kaikki muut ristiin aika jyrkillä kulmilla.
Mulla on täpärissä 24/28 -kiekot, joilla ei edes ole kuskin painorajoitusta. Niinku Arnold sanoisi: "nou probleemo"
twentyniner
05.04.2017, 22.43
Oma valinta olisi ollut perinteinen 32h mutta sattuman kautta kulkeutuu 24/28 vanteet boostinavoilla minulle ja noihin pitää sitten löytää sopivat "normi" navat . Aina ei ole helppo olla Sulo Vilen :)
Tiedän, että noita on olemassa, mutta siitäkin huolimatta lipsuvat arveluttavalle alueelle. Tai minä en lähtisi rakentamaan isoa levyjarrukiekkoa alle 28 pinnalla ellei tule melko köykäiseen käyttöön, eli ei ainakaan allekirjoittaneelle.
Sun Ringlen Black Flag kiekkosetissä on 28 pinnaiset navat mutta takanapa ei ole kovin kaksinen ja sitten oliskohan se ollut FSA:n "300" -kiekkosetti jossa oli 24 pinnaiset navat. Vuosituhannen alussa Trekeissä oli jotain Rolfin settiä mutta en muista pinnojen määrää. CRC:ssä oli joskus 28 napoja tyrkyllä edukkaasti mutta jäi tilaamatta.
Yllä oleva siis pohdintaa sillä ajatuksella että Hra Vileeni yrittäisi jostain löytää käytetyt navat halvalla. Kiireinen tilaa jotkut ebay-ihmeet. :)
twentyniner
06.04.2017, 18.09
Sulolla ollut XXL: n 185e Black Flag Prot, kestivät kyllä perusajelun. Napa ongelma ratkaistu A.M avulla, kiitos kaikille kannanotoista.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.