PDA

Näytä tavallinen näkymä : Ensimmäinen Suomalainen Ranskan ympäriajon "Kunniastarttiin!

Laroute
01.04.2017, 09.27
Olen saanut kutsun ja kunnian osallistua ensimmäisenä suomalaisena vuoden 2017 Ranskan ympäriajon Kunniastarttiin. Kansainvälinen kuntopyöräilijöistä koostuva ryhmä avaa tämän vuoden Ranskan ympäriajon ajamalla Kunniastartissa pääjoukon edellä.

Ranskan ympäriajon järjestäjäorganisaatio halua antaa tunnustusta kuntopyöräilylle ja siksi tänä vuonna järjestetään poikkeuksellinen Kunniastartti. Kunniastartin pituus on pidennetty 100 km pitkäksi. Siksi varsinainen kisa alkaa vasta arviolta kuuden tunnin päästä lähdöstä, kun pääjoukko on peesannut ryhmäämme sadan kilometrin ajan.

Kunniastartin aikana on kaksi kahvitaukoa ja tarvittava määrä ns. prostata taukoja.

Odotan innolla kesää ja Ranskan ympäriajoa.

Varsinainen lehdistötiedote toimitetaan järjestäjäorganisaation toimesta myöhemmin.

Pahoittelen sitä, että tämä suoritus saattaa viedä Lotta Lepistöltä Vuoden 2017 pyöräilijä tittelin.

Sanna04
01.04.2017, 09.31
Aika hieno homma, kun suomalainen on päässyt mukaan! Ja ihan uusi juttu koko kunniastartti, koskaan kuullutkaan, mutta ei se varmaan televisiossa ole niin näkynytkään kun harvoin nuo etapit näytetään ihan alusta asti. Mutta ei se silti tarkoita ettei tämä voisi totta ollakaan... ;)

villef
01.04.2017, 10.43
Aika hieno homma, kun suomalainen on päässyt mukaan! Ja ihan uusi juttu koko kunniastartti, koskaan kuullutkaan, mutta ei se varmaan televisiossa ole niin näkynytkään kun harvoin nuo etapit näytetään ihan alusta asti. Mutta ei se silti tarkoita ettei tämä voisi totta ollakaan... ;)
Tai sitten vuodenajan mukaan laskien voi olla ettei olekaan :)
Mutta onneksi olkoon kuitenkin :D

Olen saanut kutsun ja kunnian osallistua ensimmäisenä suomalaisena vuoden 2017 Ranskan ympäriajon Kunniastarttiin. Kansainvälinen kuntopyöräilijöistä koostuva ryhmä avaa tämän vuoden Ranskan ympäriajon ajamalla Kunniastartissa pääjoukon edellä.

Ranskan ympäriajon järjestäjäorganisaatio halua antaa tunnustusta kuntopyöräilylle ja siksi tänä vuonna järjestetään poikkeuksellinen Kunniastartti. Kunniastartin pituus on pidennetty 100 km pitkäksi. Siksi varsinainen kisa alkaa vasta arviolta kuuden tunnin päästä lähdöstä, kun pääjoukko on peesannut ryhmäämme sadan kilometrin ajan.

Kunniastartin aikana on kaksi kahvitaukoa ja tarvittava määrä ns. prostata taukoja.

Varsinainen lehdistötiedote toimitetaan järjestäjäorganisaation toimesta myöhemmin.

Pahoittelen sitä, että tämä suoritus saattaa viedä Lotta Lepistöltä Vuoden 2017 pyöräilijä tittelin.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

villef
01.04.2017, 10.44
Olipa hämärä että tuo Larouten teksti tuli tähän kans vaikken sitä siihen koittanut lisätä..

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Teemu H
01.04.2017, 10.49
Mahtavaa :D

Juha Jokila
01.04.2017, 11.34
Mää olen taas kuullut, että yksi TdF:n aika-ajo tullaan korvaamaan DH-pätkällä sorareittiä alas Mont Ventouxilta. Tällä yritetään vauhdittaa ns. gravelgrinder tyyppisten pyörien tunnettavuutta pysähtyneillä tiepyörämarkkinoilla.

buhvalo
01.04.2017, 13.57

Onko startti ihan maantiellä? Kuulin huhuina että tuo 100km tunkattaisi SSCX sähköläskiä lumihangessa ylämäkeen suolla, samalla testaten eri FTP protokollat ja mittarin kalibroinnit ja nollaukset.

Jami2003
01.04.2017, 14.28
Käsittääkseni TdF formaatti on kyllä myyty Zwiftille ja tämän vuoden kisat poljetaan virtuaalisesti Watopian ympäri.

Laroute
01.04.2017, 15.10
Te laskette nyt lekkeriksi vuoden pyöräilyuutisen!

Munarello
01.04.2017, 18.55
Minä taas kuulin, että huomiseen Flanderin Kierrokseen osallistuvilla täytyy olla tuuheat viikset.

telipyörä
01.04.2017, 19.24
Lehdistötiedote asiasta löytyy Turun Sanomista http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3456498/Tanaan+kaveria+saa+taas+puijata+luvan+kanssa