Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Tanko

oppes
22.03.2017, 18.22
Tietty turha kysyä HiFi-foorumilla patteriradioiden ominaisuuksista mutta kunhan lämpimikseni ;) Tuli osteltua työmatkapyöräksi XXL:n syystarjouoksesta Cyclo-krossari ajatuksella, jotta kohtuullinen peruspyörä, mutta sydän ei murru, jos tuon joku pöllii. Soran (2*9) tekniikkaa, , joka minulle jo Spessun fitness-pyörästä on tuttu ja toimii ihan hyvin, Shimpan vaijeri-levyt. Nyt kuitenkin törmäsin fysiikkani rajoihin. Runko tuntuu ihan sopivan kokoiselta, mutta vanha ruoto vaan ei taivu noihin kippurasarviin. Noi monitoimi-jarru-vaihde-kahvat tuntuu myös kömpelömmiltä kuin erilliset vaihtajat (siis minun käytössäni). Eli päätös tehty: Vaihdan suoraan tankoon ja sen mukaisiin vaihtajiin & jarrukahvoihin (jotka hyllystä jo löytyvätkin). Vaihtajat ajattelin hakea Motonetistä. Tankoa aloin etsiä. Nyt tulee sitten se kysymys: Onkos kenelläkään kokemusta tai muuten ehdotonta mielipidettä Bilteman tangoista. Siellä näkyisi olevan 31,8mm tankoja tarjolla ja meinasin tuollaista vajaan kympin Flatbar (tai) Risebar-tankoa

http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Polkupyorat/Varaosat/Ohjaustangot-ja-ohjauspylvaat/

Eli tätä tavista ei kiinnosta painaako se 84g enemmän kuin 30€ enemmän verkkokaupassa maksava merkkituote. Mutta jos jollakulla on a) kokemuksia b) perusteltuja näkemyksiä puolesta/vastaan...

Jsavilaa
22.03.2017, 20.23
Paino kai nuissa isoin miinus on. Perus noname/bulkki-osia, liekkö nuokin tulee samalta pajalta kuin tolpat, Kalloylta. Nuita aikasempia 25.4mm kirkkaita tankoja on tullut lätkittyä aika paljon budjettiprojekteihin ja retroihin eikä oo koskaan ollu mitään ongelmia. Pitääpä ostaa kokeeksi nuita 31.8 millisiäkin kun käy B-sopissa...

kmw
22.03.2017, 22.47
Mulla Piantsissa Sport n.50cm leviänä. On ihana.