PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mainosvideot

mutanaama
21.03.2017, 10.00
Tehtiin meille mcarbonille tämmöinen informatiivinen video fillariporukalla. Pääasiassa tietysti nastojen myynti, mutta sopii myös kenen nastoille hyvänsä.
Kun video oli tehty, meinattiin tehdä toinen suomeksi, mutta päätin kokeilla tekstitystä. Onko suomennoksesta mitään iloa, tai onko se ymmärrettävää kieltä. nimim. "Ihan ite tein ja tuli semmoista kun sattui tulemaan."

Nastavideo (https://www.youtube.com/watch?v=iNSr0sHheG0)

JK-
21.03.2017, 10.04
Videosta alkuun kehut, hyvän pätkän olette saaneet aikaiseksi👍

Lontoo oli selkeää ja helposti ymmärrettävää, sinänsä itse en kaivannut tekstejä/suomiversiota. Rallienglannin puuttuminen vähän häiritsi [emoji23]

Tekstit toimi myös hyvin, ehkä muuttaisin tuon valkoisen mustalla taustalla joksikin muuksi: makuasioita tosin tuokin

Tekstien kanssa pelatessa lienee helpompi kohdentaa maittain jos tarvetta, helpompaa kuin saksan/venäjän/ranskan/muun englantia ymmärtämättömän kielialueen mongertaminen[emoji6]

Iglumies
21.03.2017, 11.15
Jos kotimaisen version tekee, niin kannattaa panostaa asentajiin, esim. Izmo ja Ju$$i olis aika hyvä pari.

VesaP
21.03.2017, 11.32
Hyvä ja cool video oli. Ison maailman meininkiä ku hommattu siihen jopa pitkätukka-maastohippi ja kaikki! :)

Onnistuuko samalla kaavalla jonkun cyclocross-tuubin nastoitus omin avuin?

Edit: Vai nastoittaako joku pyydettäessä ettei omat sormet paskaannu? :)

kuovipolku
21.03.2017, 12.10
Mykistettynä kuuntelin varmuuden vuoksti. Tekstitys selkeää, suomenkieltä oli käytetty oikeassa tyylilajissa, asia tuli selväksi. Muutenkin oli löydetty hyvä balanssi asiallisuuden ja ns. meiningin välille; tällaista vanhaa pieruakaan ei ärsyttänyt mikään.

PS Kun ymmärtääkseni myös vanhoja valmisnastarenkaita uudelleennastoitetaan, niin ehkä kenties sellaisestakin voisi täydentävän videopätkän tehdä? Miten poistaa vanhat, miten tarkistaa renkaan kelpoisuus ja mitä näitä mahdollisesti askarruttavia kysymyksiä

mutanaama
21.03.2017, 17.37
Tekstin tausta tulee googlesta, en löytänyt sille parempaa asetusta. Täytyy tutustua enemmän aiheeseen.
Mä luulen, että cyclocrossin renkaat on niin matalat, ettei meidän nastat niihin mahdu, tai siis mahtuu, mutta tulee aika ulos.

Kiitos kaikille rohkaisusta, jatkoa seuraa...

Pekka L
21.03.2017, 18.04
Toimiva postaus, en ollut mcarbonista ikinä kuullutkaan:)

KJP
21.03.2017, 19.41
hyvä video, mutta oletteko kokeilleet tätä liimaa http://tuotteet.etra.fi/fi/g2316621/loctite-480-musta-kumilla-sitkostettu-pikaliima ?

Smo
21.03.2017, 20.10
Vähäpukeiset naiset ja huonot vitsit puuttuu

mutanaama
21.03.2017, 20.16
Joo oon, ja älyttömän hyvää liimaa onkin. Nappulasta irtoo paloja ennenkuin nasta irtoaa.

Mutulla testattua:

Loctite 480: Todella luja, nopea. Purkista riittää noin 1000 nastalle, purkilla hintaa noin 40€. Saa teknisistä myymälöistä vaihtelevasti
Liquisole: tajuttoman luja, täyttää koloja, mutta hidas kuivumaan. Sopivan kokoinen suht edullinen tuubi 12€. Myynnissä yleisesti.
Tiptop SC2000: Aivan älyttömän luja ja vähän nopeampi kuin liquisole. Iso pänikkä, joku 50€, riittää varmaan sadalle renkaalle. Saa teknisistä myymälöistä.
Bostik kontaktiliima: Ei hirveen luja, mutta helpottaa asennusta ja ajettavissa muutaman tunnin päästä. Riittoisa, halpa 3€. Käy myös renkaan tiivistämiseen vanteelle tietyin varauksin. Myynnissä melkein joka paikassa
Loctite 60s: Ei erityisen luja, lähtee irti ennenkuin nappula hajoaa, ajettavissa heti. Suht edullinen 10€ riittoisa tuubi. Uusi tuote, hyvin yleisesti saatavilla.

Valmiiseen renkaaseen en menisi laittamaan kuin hiukan vettä liukasteeksi. Jäällä ja lumella ajettaessa mulla kesti DIY-nastarenkaassa 60s liima riittävän hyvin, mutta joku 150km asfalttia irroitti niistä varmasti 15%.