PDA

Näytä tavallinen näkymä : Matalat jarrupalat maantiepyörään

steelmän
30.01.2017, 07.13
Hankin aika-ajopyörääni ( QR CD 0.1) uudet leveämmät aika-ajokiekot ja on niin vanteen leveyden kuin sen leveämmän/korkeamman renkaan kanssakin ongelmaa, suoraan kun heitän esim. etuvanteen paikalle niin on täysin jumissa, laahaa niin palat vanetta kuin itse rengaskin ottaa länkiin kiinni ( länget menee ristiin siinä renkaan päällä), meinasin jo alkaa teettämään ilmavammat länget kun niitä räpeltäessäni huomasin että kun otan palat pois niin rengas ei enää otakaan kiinni kun voin löystää vaijeria mikä sama funktio saataisiin aikaan matalammilla jarrupaloilla. Yksi keino olisi ottaa 1-2-3 mm pois siitä jarrupalan kiinnityspinnasta mutta ikäväkseni materiaali on vedetty jo niin ohueksi että tätäkään varaa ei ole.

Onkohan tuommoisia matalempia hiilarille sopivia jarrupaloja ?

Warlord
30.01.2017, 08.24
Mulla on SRAMin Forcet jarruina ja Swissstopin black princet paloina. Vaihdoin kiekoiksi Zipp 303 Firecrestit ja samalla vaihdoin siis jarrupalat. Olin vahingossa tilannut nuo uudet palat kasetteineen ja ne on TRP:n valmistamat. Swissstopin kaseteilla kävi juuri noin, mutta SRAMin orgiksilla mahtui hyvin. Eli pointti on se että eroja on myös jarrupalakaseteissa, ei pelkästään paloissa.

steelmän
31.01.2017, 11.17
No tuota runko-osan korkeutta tarkoitinkin kun ne itse palat ovat yleensä niitä irtomalleja.