PDA

Näytä tavallinen näkymä : Suunto Traverse

Aslak
21.12.2016, 12.12
Hei

Onko kenelläkään kokemuksia Suunto Traversen käytöstä pyöräillessä?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

maalinni
21.12.2016, 18.49
Toimii kuten ambit3. Traversesta taitaa lähinnä puuttua moniurheilutila eli triathlon. Itse ostin traversen hinnan ja ulkonäön takia ja olen ollut tyytyväinen. Ainoa ärsyttävä seikka ambittiin verrattuna on, että treeni alkaa heti kun gps/glonas on löytyny, ambit kysyy vielä erikseen että aloitetaanko.

edit: en sitten tiedä toimiiko traversessa bikepodit yms. Itse käytän sitä vain matkamittarina.

nure
21.12.2016, 19.29
Omat Suunnot lähinnä olleet brassailukelloja, tyylikkäämpiä kuin joku M400 ranteessa...

amyggs
21.12.2016, 22.22
Bikepodit eivät ole tuettuja traversessa valitettavasti. Sykevyö tuki löytyy toki. Akku kestää hyvin ja on ihan fiksun oloinen laitos kun oppii sitä käyttämään. Itse hommasin 2 kk sitten ja olen ollut tyytyväinen. Samalla hinnalla tai halvemmallakin saa varmasti monipuolisempia urheilukelloja. Mutta ei ehkä noin tyylikästä.

Lähetetty minun Nexus 6P laitteesta Tapatalkilla

nure
21.12.2016, 23.16
^Niinpä, ulkonäkö ratkaisee, ei välttämättä ominaisuudet, samoin itsekin ajattelen (joskus/usein).

himo_kaappoo
20.02.2017, 15.10
Tekeekö täällä maastos mitään? En tarvii bikebodia. Onko toi reitin tallennus oikeesti käytännöllinen?

Alan Classic
27.07.2017, 09.16
Reittitallennus toimii hyvin. Samoin reittien suunnittelu ja niiden seuraaminen maastossa ja teillä. Traverse on voimakkaasti painottunut navigointiin, tosin suoritusten seuranta sykkeineen onnistuu podia lukuunottamatta täysin. Olen nyt käyttänyt Traversea reilu kuukauden ja käyttänyt sitä sykekellona myös ja se tekee samat asiat kuin vaikkapa Polar M400. Johon verrattuna Traversessa on tuo navigointi lisänä.

maalinni
27.07.2017, 12.39
Akku kestää paaaaljon kauemmin kuin m400:ssa. Vaimolla on m400.

Alan Classic
27.07.2017, 15.56
Aivan, akun kesto kuuluu käytettävyyteen pyöräillessä. Se on Traversessa erittäin hyvä. Sijoittamalla enemmän rahaa, löytyy muutama malli joissa on vieläkin parempi akunkesto. Mutta tän hetken hinnoilla Traverse on erittäin hyvä.

maalinni
27.07.2017, 16.03
Itse ostin Traversen Gigantin outletista 219e (ilman sykevyötä). Reilu vuosi sitten.