Näytä tavallinen näkymä : Soma Wolwerine Cyclocross
raphe scrotalis
03.12.2016, 22.36
Juu, eli ois tarkoituksena kasata eka krossari.
Runko: Soma Wolverine http://www.somafab.com/archives/product/wolverine
Haarukka: Soma Wolverine CrMohttps://hugbikeshop.fi/kauppa/soma-wolverine-etuhaarukka (https://hugbikeshop.fi/kauppa/soma-wolverine-etuhaarukka)
Ohjainlaakeri: IRD Techno Glide 1-1/8 https://hugbikeshop.fi/kauppa/ird-techno-glide-1-18-kierteeton-ohjainlaake (https://hugbikeshop.fi/kauppa/ird-techno-glide-1-18-kierteeton-ohjainlaakeri)
Ohjaustanko: Deda SuperZero Alloy 31,7 Handlebar - Team Finish https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=197419;menu=1000,4,133,31; backlink=108%7C%7C240%2C245%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7 C%7C (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=197419;menu=1000,4,133,31; backlink=108%7C%7C240%2C245%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7 C%7C)
Keskiö: Truvativ GXP Team England http://https://hugbikeshop.fi/kauppa/truvativ-gxp-keskiolaakeri
Voimansiirto: SRAM Rival 1 Groupset 1x11 Compact - GXP - with hydraulic Disc Brakes [kammen pituus 172,5 mm]
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=134246;menu=1000,4,26;pgc% 5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlink=10 8%7C%7C240%2C245%7C%7C%7C9910%3A%3A9915%3A1%7C%7C% 7C%7C2%7C2%7C
Vaihde-/jarru vaijerisetti:
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=49293;menu=1000,4,167;pgc% 5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlink=10 8%7C%7C240%2C245%7C91217%7C%7C9910%3A%3A9915%3A1%7 C%7C%7C%7C2%7C2%7C (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=49293;menu=1000,4,167;pgc% 5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlink=10 8%7C%7C240%2C245%7C91217%7C%7C9910%3A%3A9915%3A1%7 C%7C%7C%7C2%7C2%7C)
Kiekkopari: Hope Tech XC - Pro 4 29" Wheelset - FW: 15x100mm/QR | RW: 12x142mm/QR
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=91217;menu=1000,2,140,209; pgc%5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlin k=108%7C%7C240%2C245%7C134246%7C%7C9910%3A%3A9915% 3A1%7C%7C%7C%7C2%7C2%7C (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=91217;menu=1000,2,140,209; pgc%5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlin k=108%7C%7C240%2C245%7C134246%7C%7C9910%3A%3A9915% 3A1%7C%7C%7C%7C2%7C2%7C)
Renkaat: https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=123125;menu=1000,4,22,35;b acklink=108%7C%7C240%2C245%7C108192%7C%7C%7C%7C%7C %7C%7C%7C
Satulaputki: FSA Energy SB20 Seat Post https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=185938;menu=1000,4,9;backl ink=108%7C%7C240%2C245%7C197419%7C%7C%7C%7C%7C%7C% 7C%7C
Satula: Selle San Marco Regal Saddle - olive green https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=108192;menu=1000,4,37;back link=108%7C%7C240%2C245%7C185938%7C%7C%7C%7C%7C%7C %7C%7C
:cool:
Tukkasotka
04.12.2016, 01.54
Sopiiko tuo Sramin maantiepakka tuohon Hopen maastohubiin kivuttomasti?
raphe scrotalis
04.12.2016, 02.48
Kai se passaa, 11-speed freehub body now offers enough space for any Shimano and compatible 11-speed cassette. Noin siinä luki. Ja valikossa oli optio SRAM XD 11-speed, niin pakkohan sen on olla.
Blackborow
04.12.2016, 09.42
Kai se passaa, 11-speed freehub body now offers enough space for any Shimano and compatible 11-speed cassette. Noin siinä luki. Ja valikossa oli optio SRAM XD 11-speed, niin pakkohan sen on olla.
Sram XD on sitten Sramin 11-speed maastopakkoja varten, että jos aiot maantiepakkaa käyttää niin sitä ei tule valitseman.
Toi linkin osasarja on XD pakalla ja vaatii XD vapaarattaan toimiakseen.
Miksi toi kiekkosetti? Ei ainakaan itsellä noilla spekseillä ja hinnalla aiheuta mitään riemunkiljahduksia. Tuota vaijerisettiä et tarvii mihinkään, yleensä kahvojen mukana tulee tarvittavat vaijerit. Voit toki varmuuden vuoksi ottaa vaijerin (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=53018;menu=1000,4,167;mid% 5B224%5D=1;pgc%5B5%5D=38;orderby=2) ja kuoren (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=23010;menu=1000,4,167;mid% 5B931%5D=1;pgc%5B5%5D=0;pgc%5B3451%5D=6397;orderby =2). Ohjainlaakereita löytynee halvempiakin, mutta jos ehdottomasti tuon haluat niin mikäs siinä.
Yleisesti ottaen noi linkkaamasi tavarat on aika lailla kalliimmasta päästä. Muutaman vastaavan projektin tehneenä, kannattaa vetää tavarat ja hinnat exceliin ja todeta, että aika paljon extraa pääsee itse kokoamalla maksamaan pyörästä verrattuna kompliittiin. Varsinkin jos ostaa kaikki osat ovh:lla. Nyt kun nopeasti laskin, niin tuon läjän hinta on n. 2400€, ja vielä puuttuu kaiken maailman pikkusälää (stemmi, pikalinkut, kaapelien kiinnikkeet, spacerit, tankoteipit, polkimet, sisurit, pullotelineet yms. ). Ja sit tarvii vielä läjän työkaluja ainakin lainaan.
Mutta on se siis tosi kivaa puuhaa.
Blackborow
04.12.2016, 10.47
Toi linkin osasarja on XD pakalla ja vaatii XD vapaarattaan toimiakseen.Aa totta. Oletin, että normaalia maantiepakkaa oltiin sovittamassa, mutta tosiaan 1x11 maantiesarjatkin on XD-vaparilla.
Kugelschreiber
04.12.2016, 12.19
Eikö kukaan vielä maininnut, että läpiakselikiekot ei pelitä Ahmassa eli: jos alkuperäistä keulaa käyttää niin eteen 9x100 qr ja taakse 10x135 qr.
Jos kaipaa lisäideoita Wolverinen rakenteluun, niin yksivaihteesta löytyy jo 72 sivua ansiokasta pohdintaa kyseisestä pyörästä ;)
Käykää peremmälle, ystävät! (http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=26837)
Just olinkin laahustamassa tänne kertomaan, että yv:ssä on vallan laadukas Wolverine-lanka. Ei sillä, etteikö sinänsä hauskasta rungosta vois täälläkin jorista. Mut tuolla näkee valmiita erilaisia rakennelmia :)
Eikö kukaan vielä maininnut, että läpiakselikiekot ei pelitä Ahmassa eli: jos alkuperäistä keulaa käyttää niin eteen 9x100 qr ja taakse 10x135 qr.
FW: 15x100mm/QR | RW: 12x142mm/QR
Eikös toi nyt vähän sitä meinaa? Kiekkosetin kuvissakin on normi pikalinkut, ja erikseen maininta että läpiakselien adapterit tulee mukaan.
Kugelschreiber
04.12.2016, 13.08
FW: 15x100mm/QR | RW: 12x142mm/QR
Eikös toi nyt vähän sitä meinaa? Kiekkosetin kuvissakin on normi pikalinkut, ja erikseen maininta että läpiakselien adapterit tulee mukaan.
NO hittolainen, niinhän siinä seisoo. Epäilen ns. ninjaeditointia, koska aamulla olin lukevinani toista :p
Oli miten oli, mäkin luulen että vastaavan laatuisen kiekkosetin sais vähemmälläkin rahalla. Mullahan on noi Hope Tech XC:t (tosin pari vuotta vanhat eli esim. pro evo 2 -navoilla) eikä niissä mitään vikaa oo ollut: siedettävän painoiset, ja kestävätkin ovat olleetv - tosin takavanteeseen sain syksyllä kunnon dingin kun ajelin maastossa 32 mm slikseillä liian alhaisilla paineilla mut iteppä väärin ajoin >.<
Rakentaminen on hauskaa aina mutta jos valmis luokkaa 3000€ niin kannattaa miettiä kun vastaavien hinta pyörii alle kahdessa tonnissa... Runkokaan ei ole edes mitään huippuputkea.
Osasarja kyllä erinomainen valinta, samoin vaijerisarja edullinen valinta ja saa mieleisensä värisetkin.
Minkälaiseen käyttöön aloittaja pyöräänsä on ajatellut?
samoin vaijerisarja edullinen valinta ja saa mieleisensä värisetkin.
Jos tarvii tasan takavaihtajan vaijerin ja sille kuoren, niin kannattaakohan ostaa tuollaista sarjaa...
^Miksipä ei, ei lainkaan paha että jotain aina löytyy varastosta. Itse olen aina panostanut laadukkaisiin vaijereihin yhtenä tärkeänä osana varsinkin voimansiirtoa. Jagwire ollut suosikki viimeaikoina ja esim. tuo täyssetti maantiepyörille on edullinen, erikseen ostettuna vaihde/jarrut melkein tuplahintaiset.
Kas perskules, en huomannut tuota hydraulijuttua, sitten pelkkä vaihdesetti riittää joka kylläkin maksaa saman verran kuin tuo setti mutta voihan kaiken kaupata eteenpäin.
Tuossahan on tosiaan nestelevarit, joten hieman kallis/turha hankinta tuollainen setti, jossa tulee vaijerit sekä jarruille, että vaihtajille.
Hopen sivut kertovat keikkosetistä seuraavaa, mielestäni nämä on hieman epäselvästi ilmaistu tuolla bike24 tuotetiedoissa.
Front wheels supplied with QR and 15mm conversions for 100mm front
Standard rear wheels come supplied with 135mm QR and 142x12 conversions
Upea tuo runko kyllä ja vaikuttaa todella monipuoliselta. Itse saattaisin tuollaiseen runkoon lähteä tosin rakentameen hihnavetoista Alfine 11 kokoonpano, toki kyllä tuo rivalin settikin toiminnallisesti vähintään yhtä hyvä jossain mielessä jopa parempi. Kannattaa tosiaan varautua siihen, että kun tuollaisen kokoo itse hyvistä osista niin rahaa mene 2500€ ja hihnavatoiseen sitten 3000€. Samalla rahalla saisi esim. 2kpl seuraavia titaanirunkoisia kompliitteja.
http://www.on-one.co.uk/i/q/CBUBOOPICAPEX1/on-one-pickenflick-sram-apex-1-hydraulic-cyclocross-bike-(special-build)
^Ehkä kysyjä kaipasi tuollaista vanhahtavaa teräsrunkoa ja haarukkaa? Noissa titaaneissa tosiaan ideaa, taas kirjoittamaan joulupukille!
raphe scrotalis
04.12.2016, 15.35
Minkälaiseen ajoon olen suunnittelemassa pyörää, no loputtomaan seikkailuun. Pyörällä pitää päästä pitkiä maantiepätkiä, mutta sitten tie voi muuttua soratieksi ja sieltä metsäpoluille, 5-7 h ajoa kelillä kuin kelillä. Eli vehje millä pääsee missä vaan. Liikun pyörällä jokapaikkaan aina. Mulla on kuitunen maantiepyörä, jolla hoituu kesän lenkit, mutta sillä ei paljoo maastossa poljeta.
raphe scrotalis
04.12.2016, 15.53
Juu, eli miksi nuo kiekot ? Siksi, että vanteen sisäleveys on 19,5 mm ja siihen menee 28-44 mm leveät renkaat. Toiseksi noiden vanteiden pitäisi laadun puolesta kestää vähän kovempaakin menoa. Leveillä 44mm renkailla pärjään hyvin maastossa ja metsiköissä, hieman ohuemmilla vaikka 33mm menee hyvin kaupunki ja kevyemmillä traileilla.
Sitten tuo yhteensopivuus aattelin tollasta https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=22288;menu=1000,2,98 , Sitten mullahan on jo CrankBrotherssin vispilät, KNCN pikalinkut ja Brooksin sinistä tankonauhaa https://static.bike24.com/i/p/8/2/170528_05_d.jpg?_ga=1.20118909.454552883.148085351 4
Ajelen melkein päivittäin ympärivuoden 1-2h satulan päällä + lenkit ja muut seikkailut päälle. Jos teen kunnollisen pyörän niin sen pitäs kestää mulla ainakin sen 10 vuotta. 10x356 / 3000 = 1,18 € /pvä näin mä sen ajattelen. Ja kai sitä nyt vähän pitää kiinnittää huomiota pyörän ulkonäköönkin. Juu, mutta pitää lukea noi yksivaihteen jutut. Ja kiitos kommenteista!!!
StringBet
04.12.2016, 18.41
Ajelen melkein päivittäin ympärivuoden 1-2h satulan päällä + lenkit ja muut seikkailut päälle. Jos teen kunnollisen pyörän niin sen pitäs kestää mulla ainakin sen 10 vuotta. 10x356 / 3000 = 1,18 € /pvä näin mä sen ajattelen. Ja kai sitä nyt vähän pitää kiinnittää huomiota pyörän ulkonäköönkin. Juu, mutta pitää lukea noi yksivaihteen jutut. Ja kiitos kommenteista!!!
Sorry nollapostaus, mut sun jakolasku on päivää per euro nyt.
3000/3650=0.82 tjsp
Sent from my XT1092 using Tapatalk
raphe scrotalis
04.12.2016, 19.14
Kappas vaan ;D
Kannattaa nyt tarkistaa vaikka suoraan tuolta bike24 supportista, että mitä adaptereja tuossa Hopen kiekkosetissä tulee mukana, tuolta Hopen omilta sivuilta sain tosiaan sellaisen käsityksen, että tuossa tulee mukana sekä nuo modernimmat läpiakseliadapterit sekä nuo perinteiset QR-adapterit, jotka sinä tarvit tuohon runkoon.
Bike24 supportti osaa myös varmasti vastata siihen, että tuleeko tuossa groupsetissä mukana tuo takavaihtajan vaijeri ja/tai kuori. Jarruletkun noissa seteissä tulee käsittääkseni aina mukana. Kannattaa muuten tilata samalla jarrunestettä, ilmaustyökalut sekä letkujen lyhentämiseen tarvittavat tarvikkeet, noita jarruletkua joutuu lähes poikkeuksetta lyhentämään, jotta ne saa istumaan runkoon nätistä.
Itse pidän tuollaista 3k€ pyörää ja itse rakentelua kyllä ihan fiksuna sijoituksena, omanlaiseen/näköiseen fillariin panostaminen kannattaa kuitenkin aina ja itse rakentaminen on hauskaa ja kehittävää puuhaa. Heitin vain tuon valmiin esimerkin, jotta pyörää kasatessa ei sitten tule yllätyksenä, että "oho tämähän tuleee vähän kalliiksi". Itse kokosin aikoinaa tuon allekirjoituksessa mainitun maantiepyörän ja se sujui kyllä mukavasti. Tein homman siten, että kopion ensiksi valmistajan sivuilta lähes mieleisen kopliitin osat exceliin ja tein sitten viereen toisen sarakkeen, johon listasin kaikki haluami osat/hinnat, tällöin varmistuu siitä, että ainakin lähes kaikki osat ja nippelit saa tilattua kerrasta.
Itse en myöskään näe tuossa kiekkosetissä mitään erityistä vikaa, tosin en ole noihin lähiaikoina juuri perehnyt. Oletko muuten miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että ottaisit etukiekon jossa olisi suoraan napadynamo? Tuollaisen napadynamon avulla ei tarvitsisi pidemmilläkään lenkeillä tai kommutteri ajossa huolehtia lamppun akuista ja samalla saisi myös kännykkät yms. ladattua. Napadynamo olisi mielestäni avain omiaan juuri tuollaisella yleiskäyttö/seikkailu fillarissa.
Minkälaiseen ajoon olen suunnittelemassa pyörää, no loputtomaan seikkailuun. Pyörällä pitää päästä pitkiä maantiepätkiä, mutta sitten tie voi muuttua soratieksi ja sieltä metsäpoluille, 5-7 h ajoa kelillä kuin kelillä. Eli vehje millä pääsee missä vaan. Liikun pyörällä jokapaikkaan aina. Mulla on kuitunen maantiepyörä, jolla hoituu kesän lenkit, mutta sillä ei paljoo maastossa poljeta.
Näiden speksien mukaan suosittelin titaanista/hiilikuitusta satulatolppaa, joka yhdessä teräsrungon kanssa toisi vielä lisää sitä mukavuutta, jota varmasti osaa arvostaa noilla 5-7h pitkillä seikkailuilla. Alutolppahan taitaa sopivissa olosuhteissa myös hitsautua aika kovaan kiinni tuollaiseen teräsrunkoon, joten tässäkin mielessä joku toinen materiaali voisi olla fiksumpi.
raphe scrotalis
04.12.2016, 20.55
Juu, kun mähän oon täysin noviisi pyörän kasaus hommissa, mutta mä luulen Prologin säätämölta ja HUGin DIY-pajalta saa hyvät eväät noihin puuhiin. Laitoin kyselyt Bike24 tukeen kyseisistä seikoista. Toi napadynamo oli hyvä vinkki, thanks. Laitan tänne jatkossa tietoo miten projekti etenee.
raphe scrotalis
04.12.2016, 21.15
Mä jo hylkäsin alkuperäsestä suunnitelmasta olevan satulatolpan ja ohjaintangon. Stemmiäkin pitää miettiä.
raphe scrotalis
04.12.2016, 21.20
Hylkäsin myös ton kaapelisetin.
Näiden speksien mukaan suosittelin titaanista/hiilikuitusta satulatolppaa, joka yhdessä teräsrungon kanssa toisi vielä lisää sitä mukavuutta, jota varmasti osaa arvostaa noilla 5-7h pitkillä seikkailuilla. Alutolppahan taitaa sopivissa olosuhteissa myös hitsautua aika kovaan kiinni tuollaiseen teräsrunkoon, joten tässäkin mielessä joku toinen materiaali voisi olla fiksumpi.
Teräsrunko tykkää siitä, että tolpan ja rungon välistä löytyy vaseliinia. Kuitutolpat taas ei oikein tykkää vaseliinista.
Teräsrunko tykkää siitä, että tolpan ja rungon välistä löytyy vaseliinia. Kuitutolpat taas ei oikein tykkää vaseliinista.
Eikös kuitutolpan myötä poistu myös tuo alu-tolppien kanssa tapahtuva "kylmähitsaantumisongelma", joten sen puoleen rasvausta ei tarvitse samaan tapaan suorittaa? Mulla oli ainakin All-Cityn teräsrungossa kuitutolppa kiinni hiiliritahnan kera jonkin aikaa, enkä ainkaan itse kokenut tuon yhdistelmän kanssa mitään ongelmia.
Vaseliini siellä välissä estää kosteuden pääsyn istuinputkeen muutenkin eli ehkäisee istuinputken ja keskiön seudun ruosteongelmia. Kuitutolpankin saa jumiin teräsrunkoon (on omakohtaista kokemusta ja sen kokemuksen perusteella ainakin osa kitkatahnoista on sellaisia, että ne saattaa jopa edesauttaa korroosion syntymistä). All Cityn runkoputkien sisäpinnalla on se ed-käsittely, joka vähentää korroosiota eli eivät varmaan ole yhtä herkkiä kuin sellaiset rungot, joita ei ole käsitelty samalla tapaa.
Tuon tolppien hitsautumisen ehkäisee aivan helposti kun 1-2 kertaa vuodessa avaa ja liikauttaa hieman.
Itse käytin tuota Ritceyn LIQUID TORQUE -pastaa, jonka tuotetiedoissa luvataan seuraavaa (kts. lainaus), tuollaista siis melkein uskaltaisin suositella. Jos kosteussuojaa haluaa vielä lisää niin voihan sen satulaputken clampin vielä "tiivistää" sähkömiehenteipillä ja/tai heittää vielä tolpan/clampin juureen pienen kerroksen vaseliinia tiivisteeksi. Kaikki tolpat siis toimivat kyllä teräsrungonkin kanssa, niitä vaan pitää osata käsitellä sopivalla tavalla.
https://ritcheylogic.com/ritchey-liquid-torque
Approved for use with carbon, steel, alloy and titanium surfaces
Ritsi tuskin on testannut töhnänsä korroosiokestävyyttä Hesan suolakelveillä. Mä lopetin kuitutolppien käyttämisen terärungoissa joskus viisi-kuusi vuotta sitten, koska koin sen hankalaksi yhdistelmäksi saatuani ensin yhdessä rungossa tolpan halki, koska tolppa ei kestänyt sellaista momenttia, joka olisi vaadittu, että se pysyy krossirynkytyksessä luisumatta paikoillaan ja sen jälkeen toisessa rungossa tolppa tosiaan jumittui koska tolpan ja rungon väliin oli kehittynyt ruostetta, joka toimi niin tehokkaana kitkatahnana, että tolppa ei enää liikkunut lainkaan. Ja tämä oli siis ennen Hesan suolakelviaikoja. Mutta kukin saa toki speksata omien tarpeidensa mukaan.
...Samalla rahalla saisi esim. 2kpl seuraavia titaanirunkoisia kompliitteja.
http://www.on-one.co.uk/i/q/CBUBOOPICAPEX1/on-one-pickenflick-sram-apex-1-hydraulic-cyclocross-bike-(special-build)
Olin vähän suunnitellut että vuoden parin päästä alkaisin kasailemaan wolverinea tai vastaavaa, ja sen takia tämän ketjunkin avasin.
No, tuo on-one muutti suunnitelmia ja foorumin lukeminen tuli kalliiksi.
"Kiitti"[emoji2]
raphe scrotalis
09.12.2016, 00.13
Juu, eli ois tarkoituksena kasata eka krossari.
Runko: Soma Wolverine http://www.somafab.com/archives/product/wolverine
Haarukka: Soma Wolverine CrMo https://hugbikeshop.fi/kauppa/soma-wolverine-etuhaarukka (https://hugbikeshop.fi/kauppa/soma-wolverine-etuhaarukka)
Ohjainlaakeri: IRD Techno Glide 1-1/8 https://hugbikeshop.fi/kauppa/ird-techno-glide-1-18-kierteeton-ohjainlaake (https://hugbikeshop.fi/kauppa/ird-techno-glide-1-18-kierteeton-ohjainlaakeri)
Ohjaustanko: Salsa Cowbell 2 Bar http://www.somafab.com/archives/product/wolverine [Reach 76mm][Drop 126mm]
Stemmi: Salsa Guide Stem http://www.foxcomp.fi/salsa-guide-stem [80mm][7°]
Keskiö: Truvativ GXP Team England http://https://hugbikeshop.fi/kaupp...-keskiolaakeri (http://https//hugbikeshop.fi/kauppa/truvativ-gxp-keskiolaakeri)
Voimansiirto: SRAM Rival 1 Groupset 1x11 Compact - GXP - with hydraulic Disc Brakes [kammen pituus 172,5 mm][142 eturattaan hammastus]
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=134246;menu=1000,4,26;pgc% 5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlink=10 8%7C%7C240%2C245%7C%7C%7C9910%3A%3A9915%3A1%7C%7C% 7C%7C2%7C2%7C
Kiekkopari: Hope Tech XC - Pro 4 29" Wheelset - FW: 15x100mm/QR | RW: 12x142mm/QR [Setti sisältää QR adapterit]
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=91217;menu=1000,2,140,209; pgc%5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlin k=108%7C%7C240%2C245%7C134246%7C%7C9910%3A%3A9915% 3A1%7C%7C%7C%7C2%7C2%7C (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=91217;menu=1000,2,140,209; pgc%5B9910%5D%5B9915%5D=1;page=2;orderby=2;backlin k=108%7C%7C240%2C245%7C134246%7C%7C9910%3A%3A9915% 3A1%7C%7C%7C%7C2%7C2%7C)
Renkaat: Bontrager CX0 TLR Cyclocross Folding Tire - 700x33C https://www.bike24.com/1.php?content...7C%7C%7C%7C%7C (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=123125;menu=1000,4,22,35;b acklink=108%7C%7C240%2C245%7C108192%7C%7C%7C%7C%7C %7C%7C%7C)
Satulaputki: KCNC Ti Pro Lite AL75 Seatpost 27,2mm https://www.bike24.de/p1122714.html?_ga=1.3028210.319076856.1481229900
Satula: Selle San Marco Regal Saddle - olive green https://www.bike24.com/1.php?content...7C%7C%7C%7C%7C (https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=108192;menu=1000,4,37;back link=108%7C%7C240%2C245%7C185938%7C%7C%7C%7C%7C%7C %7C%7C)
:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::c ool::cool::cool:
Kamat tilattu, runkoa saa ootella tammikuuhun saakka. Soma Wolverinen runkoa on myös saatavilla läpiakselin mallina. Mutta saatavuus on vähän ??? Itse en loppujen lopuksi lähtenyt siihen, vaikka läpiakseleilla on etunsa. Laittelen jatkossa lisää juttua ja kuvia kunhan pääsen rakentelemaan.
T: HazeMaze:cool:
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.