PDA

Näytä tavallinen näkymä : Ei osto- ja myyntipalstaa ?!?

sorrii
21.11.2016, 11.19
Mitäs järkeä tuollaisessa säännössä on?!
Itselleni se oli tärkein syy tulla tähän foorumiin ... En yksinkertaisesti tiedä luotettavaa paikkaa kysellä käytettyjä pyöriä. Huuto-netissä myydään paskaa ja Tori.fi'ssä on huijareita. (Sisäpiiritietona olen kuullut, että Tori.fi on yksi suurimpia yksittäisiä poliisin "työllistäjiä")

Oman kokemukseni mukaan harrastusfoorumeiden yksi pääasiallinen tahtävä on välineiden vaihtaminen, ostaminen, myyminen. Uteliaana kysyn miksi ihmeessä se on säännöissä kielletty???
Mistä aloittelevan harrastajan kannattaa pyöriä kysellä. Liikkeissä uudet pyörät menevät budjetissa niin moninkertaisesti yli, ettei pal kiinnosta.

Kemizti
21.11.2016, 11.21
fillaritori.com sen parempaa ei oikein ole..

SSGT-92
21.11.2016, 11.24
Kemizti jo kerkesi sen laittaakin,tossa linkki sinne ; http://www.fillaritori.com/

JackOja
21.11.2016, 11.39
Kemizti ja SSGT-92 ehtivätkin jo kertoa olennaisen. Siellä on lisäksi keskustelufoorumikin (Fillarikeskustelu.com) jos tuntuu, että täällä ollaan mänttejä.

paaton
21.11.2016, 11.41
Olen kyllä samaa mieltä myyntipalstan puuttumisesta. Typerää.

brilleaux
21.11.2016, 11.45
Onhan tää palsta kuulemma myyntimiehiä täynnä. Sissejäkin.

Sen päivän mä haluaisin nähdä kun tänne jotain oikeasti myyntiin laitettais.
Vittuilua ja narinaa jo nytkin ihan riittämiin. ;)

Markku Liitiä
21.11.2016, 11.52
Fillarifoorumin osto- ja myyntipalstaan pääsee käsiksi tilaamalla Fillari-lehden. Silloin saa tilaajatunnuksen, jonka avulla voi käydä kauppa www.fillari-lehti.fi:stä löytyvässä tori-osiossa. Tavara menee ymmärtääksemme kaupaksi oikein hyvin eikä huijaustapauksista ainakaan meille ole viime aikoina valitettu.

paaton
21.11.2016, 11.58
Fillarifoorumin osto- ja myyntipalstaan pääsee käsiksi tilaamalla Fillari-lehden. Silloin saa tilaajatunnuksen, jonka avulla voi käydä kauppa www.fillari-lehti.fi:stä löytyvässä tori-osiossa. Tavara menee ymmärtääksemme kaupaksi oikein hyvin eikä huijaustapauksista ainakaan meille ole viime aikoina valitettu.

Miettikää miten paljon menetätte foorumilla vierailijoita fillaritorille. Yleensä myyntipalstat ovat eniten käytettyjä osioita. Tämän taas luulisi näkyvän suoraan foorumin mainostuloissa.

Typerää.

tommi2
21.11.2016, 11.59
ei siellä kyllä kauheasti ole tavaraa myynnissä.. tai tarkoitan siis että päivittymistahti on aika hidasta. asiahan ei minulle kuulu, mutta itse sallisin keskustelun lomassa kaupankäynnin. näköjään tuota jonkin verran onkin katsottu läpi sormien. esimerkiksi henkeen "mulla saattaisi löytyä, pistä yv"

ellmeri
21.11.2016, 17.32
Enxtäs kilauta kawerille kun tarvitset osaa tai muuta sellaista,tietysti kaveripiiristä on hyötyä ja tulee halvemmax.

paternoster
21.11.2016, 17.51
Eii helvatassa mitään kaupankäyntivirityksiä tänne. Fillaritori on ja toimii. Täällä riittävät paremmin kuin hyvin nämä "löysin vanhan raadon, saanko paljon rahhoo myydessä jos varustan vanhoilla rojuilla" -kyselijät.

nure
22.11.2016, 22.01
^Just noin, on jo myyntipalsta erikseen!

Lanssi
30.12.2016, 19.19
Toimiikos muilla fillaritori tapatalkin kautta? Multa se vaan katosi yhtäkkiä. Jos

CamoN
30.12.2016, 19.48
Toimiikos muilla fillaritori tapatalkin kautta? Multa se vaan katosi yhtäkkiä. Jos

Fillaritorin TapaTalk-tuki on päättynyt.

Lanssi
30.12.2016, 19.50
Fillaritorin TapaTalk-tuki on päättynyt.
No sehän selittää sen, kiitos infosta.

arpiies
06.01.2017, 09.22
Siis eihän tossa oo mitään järkeä, fillaritori o paljon muutakin kuin myyntipalsta ja jos tolle linjalle lähetään niin blokataan kaikki palstat pois joissa on myynti osio, sen jälkeen talk on tapa ja kuollut , njääh, poistan tän jo nyt.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

JackOja
06.01.2017, 10.00
Siis eihän tossa oo mitään järkeä...

Nii-i, samaa mieltä, mutta kannattaa ehkä purnata siellä Fillaritorin puolella sen ylläpitäjälle.

Jami2003
06.01.2017, 10.10
Säästyy rahaa kun ei pääse enää helposti lueskelemaan fillaritoria ja tekeen heräte ostoksia :)

Jopotuinen
06.01.2017, 10.26
Kemizti ja SSGT-92 ehtivätkin jo kertoa olennaisen. Siellä on lisäksi keskustelufoorumikin (Fillarikeskustelu.com) jos tuntuu, että täällä ollaan mänttejä.

Meissä jokaisessa asuu mäntti. Mäntit ovat rikkautemme, ilman sitä kaikki olisi kuolettavan asiallista eikä mistään kinaa. No go.

wanhus
06.01.2017, 10.55
Meissä jokaisessa asuu mäntti. Mäntit ovat rikkautemme, ilman sitä kaikki olisi kuolettavan asiallista eikä mistään kinaa. No go.

Olet väärässä. Mäntit ovat mänttejä, eikä mäntin ja sen punkkupullon kanssa argumentointi ole millään tavalla kehittävää saati sitten hauskaa, edes sivustaseuraajille.

Itse asiaan,

http://www.fillari-lehti.fi/Tori.aspx

Tori on jo. Tämähän on siis fillari-lehden foorumi, mikäli tätä ei nyt joku tosiaan tiennyt. Sieltä ylhäältä valikosta voi klikata "foorumi" linkkiä jolloin päätyy tänne.

Jopotuinen
06.01.2017, 19.55
Pedantti mäntti :D

tempokisu
06.01.2017, 20.37
Meillä on nukkefoorumeilla erikseen kirppis-topicci.
Sellainen voisi toki täälläkin olla.