Näytä tavallinen näkymä : ukbikesdepot.com
http://www.ukbikesdepot.com/ aka Cycle Gear
Katsotaas mitä ja milloin tulee... foorumilla kuitenkin pari hyvää kokemusta tästä kaupasta.
Halpa punta jne sai tilaamaan Cuben hiilarijäykkiksen (n. 400 halvempi kuin Saksassa).
Jarrut tuskin ovat *oikeakätiset*
Sähköpostitse lähestyttiin ennakkoinfona, että postittavat huomenna. Ilmoittivat, että kasaavat ensin pyörän avaamattomasta laatikosta tarkastamiseksi ja laittavat sitten postiin. Jarrut kuulemma euro-standardit. Toistaiseksi vaikuttaa lupaavalta.
Itse olin yhteydessä samaan firmaan koskien Cube Nutraileja jotka yli 250e halvemmalla kuin Saksassa ja vastasivat sähköpostiin nopeasti.
Lupasivat myös laittaa jarrut niin kuin asiakas haluaa maksutta.
Itsellä tilaaminen kuitenkin peruuntui koska pitääkin olosuhteiden pakosta (työt muuttui 120km päähän) hommata auto...
Positiivinen vaikutelma kuitenkin jäi paikasta!
Jes...DHL toi uuden ja ehjän pyörän. Lasku vaan ei ollut laatikossa mukana. Pyysin lähettämään laskun perästä.
Lasku tuli sähköpostina. Toistaiseksi voi suositella ja cuben ja monen muunkin virallinen diileri tämä näyttää olevan.
Orbeaa pojalle tuolta katselin. Hyvä tietää että toimii.
Nyt kyllä varmaan lähtee huomenissa tilaukseen, sen verran on hyvä hinta ja houkutus.
https://www.ukbikesdepot.com/products.php?show=16736
Mulla on tuo fillari, olen 186-187cm ja otin 22".
Aika monesta paikasta lukenu, go up one size. Tuossa on suht korkea standoveri. Hyvältä peliltä tuntunu. Enemmän aiheesta tuolla oikeassa ketjussa.
Mulla on tuo fillari, olen 186-187cm ja otin 22".
Aika monesta paikasta lukenu, go up one size. Tuossa on suht korkea standoveri. Hyvältä peliltä tuntunu. Enemmän aiheesta tuolla oikeassa ketjussa.
Joo itte aattelin tilata 20". Pituutta 181/86.
Moi!
Onko teillä mennyt kauankin, kun olette tuolta pyörän saaneet tilauksen jälkeen? Itsellä tilauksesta reilu kaksi viikkoa, ja nyt parin kyselysähköpostin jälkeen näyttäisi odottelevan kuriiria pakattuna.
Moi!
Onko teillä mennyt kauankin, kun olette tuolta pyörän saaneet tilauksen jälkeen? Itsellä tilauksesta reilu kaksi viikkoa, ja nyt parin kyselysähköpostin jälkeen näyttäisi odottelevan kuriiria pakattuna.
Mulla meni tilauksesta viikko että filo oli paketissa ja lähti eteenpäin. Matka kotiovelle melkein toinen viikko lontoon ja belgian kautta. Hyvää kannatti oottaa.
Muutenhan palvelu oli excellent; meileihin vastasivat nopeimmillaan tunnin sisällä.
Mulla meni tilauksesta viikko että filo oli paketissa ja lähti eteenpäin. Matka kotiovelle melkein toinen viikko lontoon ja belgian kautta. Hyvää kannatti oottaa.
Muutenhan palvelu oli excellent; meileihin vastasivat nopeimmillaan tunnin sisällä.
Muutama päivä taas vierähti, eikä postia kyseisestä kaupasta. DHL lähetti kuitenkin puhelimeen viestin, että paketti olis tulossa. Koodi seurantaan ja sieltähän selvisi että Halifaxin suunnasta ovat poimineet jotain kyytiin. :) Sitten vilkaisu kaupan sivulle, jossa oli kuin olikin "order completed" teksti. Ihmetyttää vaan ettei sieltä laitettu seurantakoodia niinkuin luvattiin.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.