Näytä tavallinen näkymä : cannondale caad5 ar500 osien päivitys
2wheelfever
20.08.2016, 08.41
Tarjolla olisi jo iäkäs otsikossa mainittu maantiepyörä. Osasarja tiagra 9-speed en tiedä onko 4400 vai 4500. Samaten fillarin valmistusvuosi ei tiedossa.
Onkohan tuohon mahdollista upgreidata 105 tai jopa ultegraa jos into ja rahat riittää? Vai onko järkevämpää katsella 10 pykäläistä tiagraa?
Vapaarattaseen ei taida sopia 11- lehtinen pakka, se rajoittaa päivitystä. Tosin esim. 5700- sarjan 10- vaihteista 105:stakin saanee jo melko edukkaasti.
Hyvin voi päivittää 105/10 ja nousee ylös, kun vaijerit menee teipin alle, mutta jos nykyiset osat ovat jääneet vähälle käytölle, on ihan hyvä ratkaisu huoltaa ne ja ajaa loppuun. Samalla voi funtsia noita päivitysjuttuja. Onko pyörä riittävän sopiva kooltaan?
2wheelfever
20.08.2016, 10.29
kokotaulukon mukaan seka inseam etta ukon pituus piisais. Kayn tanaan koettamassa. Ajattelin vaan tatakin selvitella etukateen. Kiitoksia nopeista vastauksista :)
105 aivan riittävän laadukas kymppinä mutta jos muuten toimivat niin huoltoa vaan... Toisaaltaan saattaa tulla muutakin vaihdon tarvetta kuten kiekot ja tod.näk. rattaat ja ketjut joutuu uusimaan jos kilometrejä paljon takana.
Tai 10 vaihteinen tiagrakin varmaan olisi hyvä vaihtoehto
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
105:n ja Tiagran hintaero ei ole huima joten kannattaa panostaa hieman laadukkaampaan jos haluaa päivittää.
Olen vaan kuullut väitettävän että uusi tiagra olisi parempi kuin vanha 105. Uusi 105 taitaa olla 11s ja kysyjällä ilmeisesti max 10s vapari.
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Tarjolla olisi jo iäkäs otsikossa mainittu maantiepyörä. Osasarja tiagra 9-speed en tiedä onko 4400 vai 4500. Samaten fillarin valmistusvuosi ei tiedossa.
Onkohan tuohon mahdollista upgreidata 105 tai jopa ultegraa jos into ja rahat riittää? Vai onko järkevämpää katsella 10 pykäläistä tiagraa?
Nyt tässä mieli herkkänä odotetaan miltä pyörä vaikutti, oliko vielä hyvässä iskussa. Uutena ainakin ollut oikein kelpopyörä rungoltaan, siis hyvä lähtökohtaisesti, jos ei ollut poljettu loppuun tai rutattu.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.