Näytä tavallinen näkymä : Kysymyksiä konkeleista
Noniin morjesta kaikille täälä föörymillä asuville. Tässä eka viestini ko.foorumille. Tiedän hieman pyöristä mutta tietty lisätieto ei olisi pahitteeksi. Olen siis 17v. Pyöränä tällä hetkellä 26" Crescent Njord. Paljon tollasesta kehtais pyytää? Vuosimallia en muista(kait joku -12/-14). Tätä oon miettinyt seuraavaksi pyöräksi 19" rungolla http://www.bike-discount.de/en/buy/cube-aim-pro-black-n-green-456110/wg_id-117 (paskat shimanon tourneyt ja altukset tossa cubessa kylläkin). Auttajana fillarihommissa faija joka tietää kyllä fillareista almost kaiken. Nykynen Crescent ei ainakaan hirveen hyvä, taaai sitten olen pilannut sen :P Anteeksi pitkästä viestistä, mutta toivottavasti ymmärrätte yskäni.
Jos faija tietää kaiken niin ei ehkä hyvä vaihtoehto tuo ole...
orc biker
18.08.2016, 07.27
Ei noissa halvoissa Cubeissa ole nykyisin mitään järkeä. Tämä on parempi: http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-zr-team-29-5.0-463427
Tuo Radon näyttää hyvältä. Huonot shimanot noissa on mutta halvat pyörät kyseessä ni ei voi mitään. Mites tosta mun vanhasta Crescentistä paljoko kehtaa pyytää? Onkohan 250€ liikaa?
orc biker
18.08.2016, 08.54
Tuo Radon näyttää hyvältä. Huonot shimanot noissa on mutta halvat pyörät kyseessä ni ei voi mitään. Mites tosta mun vanhasta Crescentistä paljoko kehtaa pyytää? Onkohan 250€ liikaa?
Ei noissa Shimanoissa ole mitään vikaa, vaan ne toimivat ihan hyvin. Suurin vika on keulassa, mutta sille ei tuossa hintaluokassa voi mitään. En osaa sanoa vanhojen hinnoista. Katso jostain myyntipalstalta mallia.
Aika hyvä mittari on se, olisitko itse valmis sellaisen rahasumman pöytään iskemään jos sellaisen ostaisit. Jos et niin ei juuri kukaan muukaan olisi.
Tuollaisilla pyörillä on yleensä lähinnä käyttöarvoa ja hinnat liikkuvat satasen ja reilun parin sadan välillä.
Olennaisimmat osat pyörässä ovat runko, kiekot ja keula. Loput halpoja päivitettäviä. Itse ensi sijaisesti valitsisin pyörän missä nuo seikat kunnossa ja loput päivittäisin tarvittaessa... Kysy vaikka iskältä!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.