PDA

Näytä tavallinen näkymä : Porvoon Pyöräkeskus vai minne viedä DH-pyörä?

mephz
29.07.2016, 03.11
http://www.porvoonpyorakeskus.fi/

Onko kellään kokemusta kyseisestä liikkeestä? Hyvä palvelu? Kokeneet huoltomiehet ja osaavat alamäki pyöriä korjata hyvin ja valita laadukkaat osat asennettavaksi?

Mulla katkesi vaihtaja ja ketju puristui hammasrataiden ja pinnojen/navan väliin todella kovasti, hammasrataatkin taittui ihan paskaksi ja pari pinnaa meni ihan koukkuun samalla. Pitäis ainakin vaihtaja, hammasrataat, ketju ja pinnat saada kuntoon. En itse oikein tiedä sopivaa vaihtajaa perus freeride ajoon enkä osaa kyseisten osien kanssa itse oikein värkätä.. Tulee ajettua suht. kivisiä/juurisia reittejä välissä joten ja hypättyä suuremmista hyppyreistä/dropeista, että sellasta tärinää ja iskuja pitäisi kestää, en tiedä onko eri hintaisissa vaihtajissa eroja sen suhteen.. Minne olisi muuten hyvä viedä korjattavaksi, voin kyllä pk-seudulle viedä jos sieltä löytyy erittäin laadukasta palvelua hyvään hintaan.

Kiitos

:cool:

TemMeke
29.07.2016, 06.49
Hyviä kokemuksia, kun muutaman kerran olen asioinut. Harrastajia taitavat olla kaikki(?), vaikken DH-pyörää omistakaan, enkä tietty moista oo siellä käyttäny.

Käy juttelemassa, saat varmasti valkata just niin laadukasta osaa kun haluat. :)

nure
29.07.2016, 08.34
Tuskin vaatii mitään DH osaamista erikseen että sinne vaan huoltoon.

mehukatti
29.07.2016, 09.24
Fillariosa.fi Hki-Vantaan lentokentän kupeessa tai vaikka Hi5Bikes Herttoniemessä. Fillariosassa on myös asiantunteva keula/iskarihuolto sitten kun sellaista tarvii. Omasta mielestä kivempi ja luultavasti varmempi ratkaisu viedä freeride/DH -pyörä alan liikkeeseen kuin maantiemiehille (tietämättä tuosta Porvoon liikkeestä sen tarkemmin).

mephz
29.07.2016, 12.59
Joo sinne meni, hyvä palvelu oli.

(Porvooseen siis)