PDA

Näytä tavallinen näkymä : Speedplay Syzr?

jarit
05.07.2016, 08.09
Onko kenelläkään kokemusta näistä polkimista? Kiinnostaisi niiden käyttökelpoisuus maantiepyörässä ja touring käytössä. Olen ajanut vuoden Speedplay Zeroilla eikä ole paluuta Shimanon klossiin, koska Speedplayn vapaaliike on useaan kertaan operoiduille polville sopiva. Kaapissa on kahdet samanlaiset kengät sekä SL että SPD kiinnityksellä, joten SPD kengän käveltävyyden vuoksi olisi haussa jokin maantielle sopiva poljin.

Mikko
06.07.2016, 08.10
Mä ajan noilla ja tuntuma on hyvin samanlainen kuin maantieversioissa. Onhan toimintaperiaate molemmissa sama.

Ovat myös tukevat ja koska polkimesta itsestään on tehty klappaamaton, kengän pohjakumi ei ota polkimen runkoon eikä sen tarvitse ottaa. Se hinkkaushan tekee monista muista polkimista niin nihkeän tuntuiset.

jarit
07.07.2016, 10.09
Kiitos tiedosta. Tuo Speedplayn vapaaliike on se jota muutaman kerran operoidut polveni arvostavat. Minulla on speedplayt sekä Madonessa että autotalli Tunturi-kuntopyörässä. Jos Syzr:n poljin tuntuma on vastaava kun Zero-mallissa, niin kyllä ne sitten on hankittava kokeeksi.