daemonsultan
28.06.2016, 12.56
Pyöränä siis Cannondalen cyclocross 105-osilla vuodelta 2010. Tykkään rungosta ja sen ajo-ominaisuuksista, vaikka ei se mukavimmasta päästä olekaan. Ärhäkkä ja ketterä sekä - mikä tärkeintä - Made in USA. ☺
Tuo siis alustuksena sille miksi mieluummin remontti. Jos uuden ostaisin, hyppäisin pykälän ylemmäs ja puhuttaisiin ihan eri kustannuksista. Mutta remonttiin kaipaan neuvoja ja vinkkejä. Budjetti on noin 1ke.
Vaihdettavat osat:
- Kiekot menevät uusiksi ja vaatimuksena olisi noin 100kg kuskin kestävyys. Tämä olisi suurin yksittäinen menoerä, mutta korkeintaan noin 500e.
- Onnistuuko cantilever-jarrujen vaihto tavallisiin tuossa rungossa?
- Osasarjaa sinänsä en suunnitellut vaihtaa, vai näettekö tarvetta? Ja jos, niin mikä olisi paras vaihtoehto?
- Kampisarja menee ainakin vaihtoon, joten valitsenko 105:n vakion vai suositteletteko jotain muuta?
Tuo siis alustuksena sille miksi mieluummin remontti. Jos uuden ostaisin, hyppäisin pykälän ylemmäs ja puhuttaisiin ihan eri kustannuksista. Mutta remonttiin kaipaan neuvoja ja vinkkejä. Budjetti on noin 1ke.
Vaihdettavat osat:
- Kiekot menevät uusiksi ja vaatimuksena olisi noin 100kg kuskin kestävyys. Tämä olisi suurin yksittäinen menoerä, mutta korkeintaan noin 500e.
- Onnistuuko cantilever-jarrujen vaihto tavallisiin tuossa rungossa?
- Osasarjaa sinänsä en suunnitellut vaihtaa, vai näettekö tarvetta? Ja jos, niin mikä olisi paras vaihtoehto?
- Kampisarja menee ainakin vaihtoon, joten valitsenko 105:n vakion vai suositteletteko jotain muuta?