PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pelago

gzmi
09.06.2016, 12.14
Muistin tämänkin merkin pitkästä aikaa. Kyllähän tämmöinen retrohenkinen hyvä pyörä kiinnostaa talliin aivan kruisailufillariksi. Tässä on tämä Bristol, siitä ilman vaihteita. Parasta kun olisi pelkillä käsijarruilla ilman jalkajarrua. Hinta on tämmöisenäänkin mitä kuvassa ihan linjassa. Eikös tämä ole suomalainen merkki. Mites on kokemuksia Pelagoista, kertokaa mitä mieleen juolahtaa?

https://www.pelagobicycles.com/bicycles/bristol.html

jopoaja
09.06.2016, 12.50
Pelago Hanko ollut nyt pari vuotta ajossa kaupunkipyöränä ja hyvin se kulkee. Uutena pyörässä oli jotain ihmeellistä naksuntaa/ketjun hyppimistä polkiessa ja kärsivällisesti Pelagon kaverit vikaa tutkivat useampaan otteeseen kun jaksoin siitä useamman kerran valittaa, vaikka vian aiheuttajaa ei heti löytynyt. Nyt fillari on rullannut pehmeästi jo joitakin tuhansia kilometrejä.

Sellainen homma jäi kyllä mieleen, että yhtään eivät suostuneet pyörän hinnasta tinkimään kun sen kävin ostamassa. Itse olen tottunut, että pyörien hinnassa on aina ilmaa jos kivijalasta ostaa mutta ainakaan omalle pärstäkertoimelle alennusta ei Pelagolta herunut yhtään vaikka jotain lisäoptioitakin tuli samalla hankittua ja siitä jäi vähän ylpeä vaikutelma ko. puljusta. Ehkä vika tässä kohtaa oli kuitenkin asiakkaassa sitten :)

gzmi
09.06.2016, 14.21
Kiitti! Olisko bisnes niin pientä, että siitä alennuksen antamisesta on haittaa, että sen eteen tarttis myydä enemmän ja enemmän. Minua kiehtoo tässä tyyli, suomalaisuus, helppous, yksinkertaisuus ja mielestäni tuo Bristol perusmallisena on ihan hinnaltaan ihan linjassa. Voi olla, että CX kuume vaihtuu tuommoiseen, ei tarvi miettiä kertaa eikä kahta niin tulisi 4.s pyörä talliin museohybridin, maantie- ja maasturipyörien rinnalle.