PDA

Näytä tavallinen näkymä : Vuoden Palstapersoona 2016 -äänestys • Årets Forumpersonlighet 2016 -omröstning

Sivut : [1] 2

LJL
13.05.2016, 18.58
Kannustavan palautteen johdosta avataan Fillarifoorumin suuri Vuoden Palstapersoona 2016 • Årets Forumpersonlighet 2016 -äänestys! Äänestys alkaa nyt, ja se päättyy 14.6.2016.

Äänestää saa tietysti ketä tahansa ehdokkaista. Vaalikarjaa kehotetaan kuitenkin painottamaan äänestäessään ehdokkaan kontribuutiota foorumin asia- ja/tai paskanjauhantaosastolla (erotuksena tosielämän urotöistä). Jokaisella on kuitenkin henkilökohtaiset syynsä äänestää jotakuta, joten ei lähdetä liikaa sanelemaan, millä perusteilla pitäisi äänestää. Demokratian esi-isää Ahti Karjalaista siteeratakseni: "minä juon nyt kaliaa"

Koska ehdokkaita voi teknisistä syistä olla maksimissaan vain 30 kpl, viikate heilahti ankaralla kädellä. Esim. kuukausia kestänyt passiviteetti johti automaagiseen diskaukseen. Muutoksenhakuohjauksena todettakoon, että ehdokasasettelusta voi valittaa kaverille, sekä bulgaarian alivaltiosihteerin sihteerille. Luonnollisestikaan en äänestyslistan laatijana ja kilpailun tuomarina voi itse olla kilpailussa ehdolla.

Idea tämän vuoden äänestyksestä oli alunperin Juntusen Uskon (ks. viimeisen ei-avaamasi topic), joten paalupaikka kuuluu Uskolle. Äänestys alkakoon - voittajalle luvassa kultaa ja kunniaa!!!

HUOM!! Nyt on mahdollista äänestää myös vapaavalintaista ehdokasta postaamalla ehdokkaan nimimerkki tähän topiciin.

LJL
13.05.2016, 19.38
Tästä se lähtee! Muita paremman lähdön kilpailuun ovat ottaneet izmo, tempokisu, nure ja nana.

Todettakoon vielä selvyyden vuoksi että äänestäminen ei ole vapaaehtoista

Iglumies
13.05.2016, 19.52
Nyt jännätään, pystyykö kukaan haastamaan edes välttävästi Palstapersoonaa, epäilen vahvasti.

LJL
13.05.2016, 19.54
Onkos se niin ettei tätä ole viimeiseen kymmeneen vuoteen järjestetty..? Eli tempokisu on toistaiseksi hallitseva palstapersoona (tosin eihän sitä 2006 titteliä tietenkään oteta pois)

tempokisu
13.05.2016, 20.27
höh, mä OLEN JO 1. palstapersoona, en voi olla 2. palstapersoona. ..ikuinen palstapersoona?
Ei tämä ole että "hallitseva" se on eka ja seuraava on sitten toka, koska tätä titteliä ei voi viedä pois. Seuraava voi vaan laittaa #2 palstapersoona, ja haluuko joku laittaa?

Sitähän minäkin.

Muuten ääni menisi ehdottomasti VesaP:lle :) ja tsemit kanssa.

ps. aika miesvoittoista toi lista...

Antti Salonen
13.05.2016, 20.28
Aiheellinen ja ansiokas avaus! Kuitenkin: Esimerkiksi nimimerkki "orc biker" puuttuu listasta? En sano että äänestäisin, mutta preesens on ollut vahva ja ansaitsisi paikan finalistien joukossa. Ymmärrän miksi esim. Euro ei ole listalla.

StantheMan
13.05.2016, 20.33
Minäkin äänestin Kisua kymmenen vuotta sitten. Syynä oli seksikkäät pin-up -kuvat, joita enää ei taida olla nähtävissä.

tempokisu
13.05.2016, 20.38
^ prkl, ne mitään s** ollut, s** ja mun välillä on jokunen valovuosi. Itsetunto-ongelmien ja oman minän etsimisen jälkeen voin todeta; iskä sanoi jo kun näki mun synnytyslaitoksella että oon menninkäinen. Näin oikein.
Ne jotkut kuvat on 18 vuotta vanhoja, joten kansis unohtaa :rolleyes: minäkin olen näin tehny.

StantheMan
13.05.2016, 20.40
Ei niitä voi unohtaa. Ovat hitsautuneet verkkokalvolle!

tempokisu
13.05.2016, 20.49
^ osanottoni.

LJL
13.05.2016, 20.53
En sano että äänestäisin, mutta preesens on ollut vahva ja ansaitsisi paikan finalistien joukossa.

Sieltä jäi monia ansioituneita foorumin kantavia voimia ulos. Jotakin karsintaa piti olla. Sukupuoliasioista totean sen verran että en tiedä pitävästi mitä sukupuolta kukakin edustaa.

tempokisu
13.05.2016, 21.03
^ no mulla on vahva ajatus, ja luultavasti on sinullakin. No, suurin osa palstan pölisijöistä on miespuolisia.
Vähän sama kun yhteislenkillä ( silloin kun niitä ajoin) - voi siellä pari naispuolista joskus olla.

LJL
13.05.2016, 21.06
Nana on 8/31 äänellä johdossa! Taivas varjele mitä sieltä vielä tuleekaan kuukauden mittaan

majis
13.05.2016, 21.35
Hieno homma. Voi olla että äänestän samoin kuin 10 sitten

rjrm
13.05.2016, 21.57
Missä voi äänestää? Olenko äänioikeutettu?

LJL
13.05.2016, 22.00
Äänioikeus on kaikilla foorumin alle 98-vuotiailla miehillä. Äänestys tapahtuu nappia painamalla

Jopo81
13.05.2016, 22.00
Ääni annettu. Tapatalkilla en saanut äänestettyä. Piti vaihtaa selaimelle niin onnistui.

LJL
13.05.2016, 22.06
Kuitenkin:

Jäin vielä tätä miettimään. Olisi ehkä ollut parasta perustaa oma topic ehdokasasettelulle, ja poimia sieltä mitä porukka ehdottaa. Sehän olisi ollut paljon humoristisempaa, jos olisi ollut euro, org biker ym. ehdokkaana.

Minkä kirjoitin, sen kirjoitin, voi vain tässä kohtaa todeta.

tempokisu
13.05.2016, 22.09
Nana on 8/31 äänellä johdossa! Taivas varjele mitä sieltä vielä tuleekaan kuukauden mittaan

No se menee sitten roskikseen ( hylky) se tulos.
Nyt aktiivisuutta hyvät herrat!

kmw
13.05.2016, 22.11
Nääh, demokratia on niin vanha keksintö että sen voi LJL hyvin hoitaa yksinkin.

Go Nana, go!

Iglumies
13.05.2016, 22.16
Kannattais varmaan kaivaa ne vanhat kuvat esiin, jos herroilta apuja kaipaa.

LJL
13.05.2016, 22.18
Nanalla jo huikeat 13/40 ääntä :cool: Tämähän on kuin euroviisuja seuraisi!

rjrm
14.05.2016, 07.22
Jep. Vaati aikaisen heräämisen, että ehti tietokoneelle ennen junioreiden heräämistä. Tapatalkilla äänestys ei onnistunut. Itse äänestys sujui nopeasti. Ei tarvinnut kuin lukea lista läpi ja valinta oli tehty.

Pekka L
14.05.2016, 08.26
höh, mä OLEN JO 1. palstapersoona, en voi olla 2. palstapersoona.
Tuota, tietääkseni olet palstapersoona 2006, tuo 1. on vain ja ainoastaan omaa keksintöäsi.
Ps. Äänestin silloin sinua, sillä perusteella että linja on ja pysyy. Samaa vinkumista ja napinaa topikista toiseen, ei koskaan mitään positiivista. Eli sanan persoona voi ymmärtää monella tapaa.

Sitä mä en ymmärrä miksi tällä listalla on ajoittain autotopikista kiinnostuva läski entinen pyöräilyn harrastaja.

LJL
14.05.2016, 08.36
Sitä mä en ymmärrä miksi tällä listalla on ajoittain autotopikista kiinnostuva läski entinen pyöräilyn harrastaja.

Valinnoissa on painotettu tänä vuonna pitkän linjan aktiivillisuutta (viestien määrä) sekä yleistä näkyvyyttä foorumin eri osa-alueilla vuosien mittaan. Jos on postannut foorumille omistamansa Range Roverin kuvia, ei siitä ole ainakaan ollut haittaa.

Tulee ihan liikaa selitettyä näitä valintoja. Sitä ei kumminkaan voi enää muuttaa. Ensi kerralla (10v päästä?) otetaan demokraattisempi ehdokasasettelu eli ns. esivaali.

Frosty
14.05.2016, 08.36
Tough call. Pitää vielä miettiä. Nurelle ehdottaisin kyllä jonkinnäköistä tunnustusta elämäntyöstä pomppukeppejä vastaan.

Tässä vielä yksi taidonnäyte listan ulkopuolelta.

Hieno tautologia: ettäkö ihan kypärä päässä pyöräilevät pyöräilevät? Sepä yllättävä paljastus. Mutta määriähän se voi vähentää heilläkin, jos ja kun joku ei koe turvalliseksi ajaa ilman kypärää, mutta toisaalta kokee sen kuljettaminen mukana esim. päivän aikana kaupungilla paikasta toiseen liikkuen hankalana tai epätrendikkäänä yms.

Se varsinainen asiahan on tässä se, että ajatus siitä, että pyöräily vaatii kypärän ollakseen turvallista, vähentää pyöräilyä, koska turvallisuushakuisemmat ihmiset eivät tietenkään halua kaatua asvalttiin edes kypärän kanssa. Ajatus pyöräilystä liikenteen seassa pelottaa muutenkin ihan riittävästi. Kypäräpropaganda perustuu kuitenkin lähes yksinomaan tuon ajatuksen myymiseen: "Usko jo, että kaatuminen on todellinen riski, joten sinä tarvitset kypärän!" Tuota ajatusta pahasta kaatumisesta tuputetaan melkein joka tuutista. On täysin epäloogista olettaa, että moinen ajatus ei tekisi pyöräilystä vähemmän houkuttelevamman vaihtoehdon muille kuin adrenaliinin jahtaajille.

Jossa kiistanalaisuus ei tarkoita vertaisarvioinnissa esitettyjä puutteita, vaan sitä, että sinä sanot niin, koska se sopii paremmin agendaasi.

Kyllä huomasin. Virkkeeni nimenomaan sisälsi implisiittisesti ajatuksen pyöräilyn lisääntymisestä, kun sanoin, että voisihan se lisääntyä enemmänkin. Jos sen sijaan tarkoitit, että se lisääntyykin enemmän, niin virkkeesi on järjetön tässä kontekstissa, koska ethän sinä jaa ajatustani siitä, että pyöräilykypärän vaatimuksella pelottelu karkottaa ihmisiä pyöräilyn parista.

Ei ole omaa päätelmääni, että rahaa on rajallinen määrä, jonka jälkeen mielikuvat pyöräilyä kohtaan eivät voi parantua infraa parantamalla, koska sitä ei olennaisesti enää paranneta mainitun rahan puutteen takia. Se on puhdasta logiikkaa. Jossain vaiheessa tulee raja vastaan, jonka jälkeen väylät eivät voi parantua, vaikka rahaakin olisi rajattomasti, joten sitten lopun ratkaisevat mielikuvat siitä, millaista se touhu niillä väylillä on.

Virkkeesi jälkimmäinen osa on aivan omituinen heitto vailla mitään sidosta mihinkään sanomaani. Minä puhuin mielikuvista eli pyöräilyn houkuttelevuudesta. Miten ihmeessä ilmaisemani huoli siitä, ettei pyöräily ole niin houkuttelevaa kuin se voisi olla, on muka ristiriidassa ajatukseni kanssa, että pyöräilijöiden määrän lisääntyminen lisää pyöräilyn turvallisuutta? Ei mitenkään. Sinä olet ihan eri aaltopituudella. Me emme tulisi toimeen palstan ulkopuolellakaan, vaan meidän olisi erittäin vaikea puhua yhtään mistään.

Aivopesu, jolla luodaan kuva pyöräilystä niin vaarallisena, että se vaatii kypärän, on edellä mainituin perusteluin negatiivista.

kuovipolku
14.05.2016, 09.51
Äänestyksen ehdokaslistan laatija on ilmeisestikin jäävännyt itsensä?

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että on ennenaikaista valita tämän vuoden palstapersoona, mutta olkoon. Persoonallisuuksia, jopa suuria persoonallisuuksiahan foorumilta löytyy - mikä on sikäli yllättävää että pyöräilijäthän tiedetään melko tylsiksi ihmisiksi - mutta tämmöinen titteli kuuluu sellaiselle persoonalle joka nimenomaan tänä vuonna on jollain tapaa tehnyt vaikutuksen persoonallaan.

Joudun kuitenkin toteamaan että oma ehdokkaani ei syystä tai toisesta ole päässyt listalle (eikä mahdollisuutta äänestää listan ulkopuolista persoonaa ilmeisesti ole annettu), joten joudun äänestämään tyhjää.

PS Ehdokkaani olisi tietysti ollut se muistaakseni oululainen pyöräilijä jonka persoona vain vahvistui siitä että hän katosi foorumilta alkuvuodesta (tai kenties jo viime vuoden puolella, en minä näitä muista).

tommi2
14.05.2016, 10.43
miten olisi jos tähän ketjuun saa äänestää listan ulkopuolelta? itse jo äänestin Nurea, mutta jos jotain hiertää ehdokasasettelu. se olisi kohtuu helppo kerätä tästä saiko joku esim. Nanaa enemmän ääniä. meinaan lista ihmetytti osittain.. siellä on nimiä joita en ole vuosi(kymmeniin?) nähnyt aktiivisena. tai sitten vaan luen liian vähän foorumia.

LJL
14.05.2016, 11.06
Tässä vielä yksi taidonnäyte listan ulkopuolelta.

Sanotaanko että jos sama meno jatkuu, erittäin vahvaa palstapersoona-ainesta tulevaisuudessa

LJL
14.05.2016, 11.10
miten olisi jos tähän ketjuun saa äänestää listan ulkopuolelta? itse jo äänestin Nurea, mutta jos jotain hiertää ehdokasasettelu. se olisi kohtuu helppo kerätä tästä saiko joku esim. Nanaa enemmän ääniä.

Tämä on loistavaa ajattelua!!

Muutetaan lennosta äänestyksen sääntöjä siten, että myös vapaa äänestys on mahdollista postaamalla oma ehdokas tähän topiciin. 14.6. mennessä ehtii varmasti antaa oman äänensä, jos ei listalta löydy sopivaa ehdokasta. Listan ulkopuolelta ääniä saaneiden pottia seurataan ja julkaistaan allekirjoittaneen toimesta säännöllisesti.

Ongelmanahan on tietysti se, että se mahdollistaa tupla- joskaan ei sentään triplaäänestämisen, mutta ihan kaikkea ei voi saada.

LJL
14.05.2016, 12.10
Mainittakoon vielä se, että ehdokasasettelun vapautumisen myötä täällä voi myös vapaasti tehdä vaalityötä, ja yrittää hankkia äänestäjiä itselleen. Kaikki keinot, kuten vastustajien mollaaminen, eroottiset kuvat ehdokkaasta yms ovat sallittuja.

Il ciclista di Roine
14.05.2016, 15.41
Alkoholfrei prost Zolan kirjalle.

oem
14.05.2016, 16.29
Listalta puuttuu käyttäjä CamoN. Olen kyllä jo äänestänyt ääniharavaa.;)

izmo
14.05.2016, 16.30
voi taivaan talikynttilät kun tämmösen bongasin vahinkossa... en äänestä edes itteeni vaikka entinen työtoveri teki kunnallisvaaleissa ja sai yhden äänen:eek:

LJL
14.05.2016, 17.29
Listalta puuttuu käyttäjä CamoN. Olen kyllä jo äänestänyt ääniharavaa.;)

Öö... Pitäisikö tämä tulkita Camonin lobbaamiseksi vai äänestämiseksi? Jos tunnustat että olet jo äänesi käyttänyt niin lienee paikallaan todeta että se oli sitten siinä :)

LJL
14.05.2016, 17.31
en äänestä edes itteeni vaikka entinen työtoveri teki kunnallisvaaleissa ja sai yhden äänen:eek:

Ei se mitään, koska minä äänestin ;)

LJL
14.05.2016, 20.47
Reilun vuorokauden jatkuneen äänestyksen myötä tilanne on kutkuttavan jännittävä!! Ääniä on tämän reportaasin kirjoittamisen hetkellä annettu mukavasti yhteensä jo 82 kpl, ja kannatusprosentit ovat jakautuneet kärjen osalta seuraavasti:

1. Nana 40,24%
Kerrassaan tyrmäävällä kannatuksella tässä kohtaa kärjessä. Menestys ei ole tullut ilmaiseksi, sillä viestit per päivä lukema on niinkin kova kuin 10,21. Jokainen viesti on luonnollisestikin ollut täyttä asiaa. Kilpailun johtajaa pyydetään tässä kohtaa kommentoimaan menestystään! Miltä nyt tuntuu??

2. StantheMan 15,85%
Luulisi satulassa vietettyjen uskomattomien kilometrien mahdollisesti hiljentämän verenkierron elpyvän tappiinsa näinkin vahvasta kakkossijasta! Peli ei ole vielä pelattu voiton osalta.

3. usko juntunen 7,32% ja mutanaama 7,32%
Jaettu pronssipallitila tällä hetkellä. Jos nämä tulokset jäävät voimaan, niin voi vaikka pidellä mitaliposeerauskuvassa toistensa palleja ristiin.

Palkintokorokesijojen ulkopuolelta voidaan nostaa esille mitalistikandidaatteja hiostava nure 6,10% kannatuksellaan, sekä kilpailun hienoinen ennakkosuosikki, vuoden 2006 palstapersoona tempokisu, joka on aloittanut kilpailun melko varovaisesti 4,88% kannatuksellaan. Mutta aikaa on vielä, ja kampanjointiin kannattaakin siis panostaa! Listan ulkopuolelta ei ole toistaiseksi äänestetty ketään - tähän vaihtoehtoon rohkaistaan ennakolliseen ehdokasasetteluun pettyneitä.

Fat Boy
14.05.2016, 21.49
Tuleeko toinen kierros jos ensimmäisen kierroksen voittajan kannatus jää alla 50%:n.. Onhan kyse kuitenkin melkoisen tähdellisestä äänestyksestä.

nih..

LJL
14.05.2016, 22.13
^ Minä en jaksa tehdä uutta ainakaan vuoteen :D

tempokisu
14.05.2016, 22.52
^ mä mitään kampanjoi, kun olen jo 1. palstapersoona. Nää on jämäkisat muille.
Onneksi mennee roskikseen koko kisa, kun en ole seurannu tiettyjä asioita.
Pidän koko juttua lähinnä LJL:n nöyryytysyrityksenä, aika selkee kuvio.

vrt. Trumpista tulee USA:n presidentti.

LJL
14.05.2016, 23.26
Nää on jämäkisat muille.

...Pidän koko juttua lähinnä LJL:n nöyryytysyrityksenä.

vrt. Trumpista tulee USA:n presidentti.

Kröhöm, oikaistaanpa hieman eli idea ei ollut alunperin minun, mutta kun tätä ääneen pohdiskelin tuolla ei avatuissa topiceissa niin sain ihan yksityisviestein rohkaisua äänestyksen avaamiseen. Joten näin vain mekaanisen vaivan ja pistin äänestyksen pystyyn. Ehdokasasettelu tapahtui suoraan jäsenlistalta, ja voi vain kuvitella mikä itku siitä olisi tullut, jos ei kisua olisi ollut mukana?

Siten en oikein pidä tätä äänestyksen perustajaan kohdistuvaa kritiikkiä kovin aiheellisena. Jos ei nyt jotain vuosien takaisia botoksijuttuja lasketa, niin minähän olen - jos en nyt aivan tempokisun paras ystävä - niin joka tapauksessa hyvin neutraali jäsen tuomaroimaan juuri tätä äänestystä. Ja äänestys on käynnissä vielä kuukauden, joten eipä nyt suotta hätäillä.

Jos ajatellaan näin että vuoden 2016 palstapersoonaäänestys on yhtä kuin jämä- ja nöyryytyskisat, niin mikä tekee vuoden 2006 vastaavasta valinnasta erilaisen..? :)

PK1
14.05.2016, 23.38
Sehän on silleen että ainoa oikea voittaja on se, joka voitti ensimmäiset missikisat, euroviisut, mm-kisat, olympialaiset, formulat jne. Kaikki seuraavien vuosien voittajat ovat jämävoittajia, because there can be only one :D

Iglumies
15.05.2016, 09.11
Ei tietysti ensimmäinen kerta, kun Tempokisun ajatuksenjuoksua ihmettelen, mutta nyt ei oikein aukene ajattelumalli :seko:

Mr_Garth
15.05.2016, 09.28
Tämä melkein on sen arvoista, että boottaan selaimen äänestääkseni!

Miksei Nasse-täti ole listoilla?

-Garth

Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

LJL
15.05.2016, 09.33
Miksei Nasse-täti ole listoilla?

Nythän ei varsinaisesti ole lukittuja listoja, vaan jos haluaa nassetätiä äänestää, niin sen voi tehdä antamalla äänensä vapaamuotoisesti postaamaalla tähän ketjuun.

Mr_Garth
15.05.2016, 09.39
^
Teoreettinen kysymys.
Ääni menee kyllä johdonmukaista linjaa vetävälle Tempolle

-Garth

Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

izmo
15.05.2016, 15.55
vai nöyryytyskisa...:eek:

HC Andersen
15.05.2016, 16.07
Ehdotan voittajalle titteliksi #1 palstapersoona

LJL
15.05.2016, 17.47
vai nöyryytyskisa...:eek:

Jos sen niin haluaa ajatella, niin jokainen kisahan on "nöyryytyskisa".. Jos ei voitakaan

Hääppönen
15.05.2016, 18.55
Ehdottomasti näin! Kisan ehdokaslista kertoo kyllä laatijansa ______(lisää haluamasi) tilan. Jos autolistojen postailuillakin päätyy ehdolle... :D:D:D

LJL
15.05.2016, 19.02
Kisan ehdokaslista kertoo kyllä laatijansa ______(lisää haluamasi) tilan.

Yritetäänkös tässä halpamaisesti vihjailla että olisin näinkin laadukkaan äänestyksen tehnyt päihtyneenä..? Tai ei ihan auennut mistä tiloista tässä puhutaan. En tietääkseni ole ollut tiloissa

tommi2
15.05.2016, 19.25

hahahah... kannatan. eikai se voitettava titteli voi muuttua joka kerta?

izmo
15.05.2016, 20.23
Ehdottomasti näin! Kisan ehdokaslista kertoo kyllä laatijansa ______(lisää haluamasi) tilan. Jos autolistojen postailuillakin päätyy ehdolle... :D:D:D

en tiedä ketä tarkoitetaan mutta oon yrittänyt ajaa miljoona kilometriä melkein yksin... ja polkupyörällä:eek:

Hääppönen
15.05.2016, 20.41
en tiedä ketä tarkoitetaan mutta oon yrittänyt ajaa miljoona kilometriä melkein yksin... ja polkupyörällä:eek:
Ohi menit joka suhteessa. :)

kmw
15.05.2016, 20.43

Tämä, ugh.

Highlander
16.05.2016, 08.59
Taitaa joku setä elää siinä haaveessa, että Nana postaa pin up kuvia kun tulee valituksi :D:rolleyes:

VesaP
16.05.2016, 09.11
^Säkin vetäsit sixpäk-kuvan takaisin avatariin kun äänestys alkoi! :cool:

Highlander
16.05.2016, 09.24
^Säkin vetäsit sixpäk-kuvan takaisin avatariin kun äänestys alkoi! :cool:
Ei pidä paikkaansa :seko: Yritin saada vinkkejä käsipainoihin "kestävyysurheilun perusteet" topicissa painonnostajalta...epäonnistuin:o

Mutta eikös olisi kohtuullista, että seuraava palstapersoona olisi toista sukupuolta kuin edellinen? Nykyäänhän tosin ei voi olla kenestäkään varma vaikka olisi hame housujen sijaan päällä:rolleyes:

kmw
16.05.2016, 09.27
Titteliksi sukupuolineutraalipalstapersoon#1?

Ari H
16.05.2016, 09.34
Äänestin, mutta eihän tällä äänesyksellä ole lainvoimaa, sillä Tempokisu jo valittu palstapersoonaksi.
(Tempokisu, saako jo tällä postauksela ne pin pu -kuvat?)

HC Andersen
16.05.2016, 09.37
Mä odotan edelleen kmwn pinup kuvia.

p bonk
16.05.2016, 12.43
Onko syytä äänestää itseään, jotta ei jää ansaitusti nollille?

kmw
16.05.2016, 13.06
^^ Jos mää ekaks niin sitten Nana, jookosta?
@H.C tai joku kollega. Linkatkaa ku mulla isompi ATK-onkelma, plz.

Mut oikeasti; imho Nanan ilmestyminen foorumille on parasta mitä täällä on tapahtunut aikoihin.

LJL
16.05.2016, 13.09

Sanoisin alustavasti että rehellisesti sanottuna erittäin epätodennäköistä on että joku muukin sitä ei tekisi tilaisuuden niin salliessa

Highlander
16.05.2016, 13.30
Mietin koko päivän ja annoin viimein ääneni VesaPeelle koska: asuu Klaukkalassa, ajaa Volvolla, juo Ediä ja on kaikin puolin hieno mies:cool:

VesaP
16.05.2016, 13.38
^Kiitti! Jos joskus tarviit siili- tai vaimovahtia kun haluut itte lähtee rillustamaan, I am at your disposal vaimitenkäsemenikään!

tommi2
16.05.2016, 15.13
^^ Jos mää ekaks niin sitten Nana, jookosta?
@H.C tai joku kollega. Linkatkaa ku mulla isompi ATK-onkelma, plz.

Mut oikeasti; imho Nanan ilmestyminen foorumille on parasta mitä täällä on tapahtunut aikoihin.

mä vaan odotan koko ajan että paljastuu "catfish"-tyyliin että Nana onkin mies. mitäs sitten sanoisitte? ei vaan, hyvä tyyppi, hyviä neuvoja antoi "konkarillekin" (eli mulle..)

mpk
16.05.2016, 16.05
mä vaan odotan koko ajan että paljastuu "catfish"-tyyliin että Nana onkin mies. mitäs sitten sanoisitte? ei vaan, hyvä tyyppi, hyviä neuvoja antoi "konkarillekin" (eli mulle..)

Ei tartte pelätä, oon tavannut ja on ihan täysiverinen nainen!

tommi2
16.05.2016, 16.11
no nyt sä pilasit kaiken.

mpk
16.05.2016, 16.19
sorit siitä

Tank Driver
16.05.2016, 16.39
Mut oikeasti; Nanan ilmestyminen foorumille on parasta mitä täällä on tapahtunut aikoihin.

Olen täysin samaa mieltä. Otin tuosta imhonkin pois.

ilmora
16.05.2016, 17.06
^Kaikille herrakerhoille tekee hyvää tulla aina välillä vähän ravistelluiksi. :p

Smo
16.05.2016, 20.57

Jos ääneastät mua ja mä sua :D .. ei vaan pitää varmaan odottaa ja taktikoida ja antaa sitten se viimeinen ratkaiseva ääni jollekkin ääniharavista, saa lahjoa

Nana
16.05.2016, 22.55
Olen vielä ihan liian kipeänä lukeakseni kaikkia viestejä tässä(kään) topikissa, mutta palstapersoonista sen verran, että olen enemmän ja vähemmän "tutustunut" täällä lukuisiin mahtaviin persooniin, jotka kaikki tuovat tänne jotain tärkeää:
kuka tietoa + hyviä pointteja jakaen, omasta kokemuksestaan ammentaen, kuka taas vaikuttanut aktiivisella treenipäivitysten jaollaan/urheilullisella asenteellaan, kuka tuonut muuten vain hauskaa lisää keskusteluun, kuka intellektuellimpaa, kuka taas hassuttelevampaa, yhtä kaikki he ovat jokainen vaikuttaneet positiivisesti. Joitain heistä (täysin sattumanvaraisessa järjestyksessä) mainitakseni: Ohiampuja, Sledgehammer, Ilmora, Mutanaama, Miku80 (vai 82?), Orc Biker, Greycap, MPK, MK, KMW, Haedon, CamoN, Arctic Biker, Läskimasa, Tankdriver, Elasto, PK1, Kuovipolku, OJ, Frosty, Kolistelija, Oatmeal Stout, Antti Kuitto, VesaP, Markku Liitiä, Hääppönen, Tommi2.. noin niinkuin joitain mainitakseni.
Osan olen saanut kunnian tavata livenä (ja todeta tosi mahtaviksi tyypeiksi myös IRL), osaa en vielä. Näiden lisäksi on vielä täälläkin käyviä, joiden kanssa olen jutellut jossain muualla, mutta, jotka yhtälailla ovat tehneet vaikutuksen persoonallaan. En osaisi ketään heistä laittaa minkäänlaiseen järjestykseen, joten en edes yritä.

JackOja
17.05.2016, 09.12
Äänestysinnokkuudessa ei muuten päästä lähellekään Pohjois-Korean lukemia. Tai edes valtakunnan eu-vaalien normeja. Äänestysprosentti tällä hetkellä vaivaiset 0,46(!).

Nappulakenka
17.05.2016, 09.52

Tuo on kyllä totta! Myönnän kyllä, että en itse täällä enää juuri pyöri muiden kiireiden takia, en ole juuri satulassakaan ehtinyt istumaan. Minulle on siitä huolimatta jäänyt sellainen mielikuva, että Nana on tuonut positiivista energiaa ja sitä kautta tuonut eloa muuten hiljaiseksi muuttuneeseen foorumiin. Kiitos Nana jatka saman malliin :)

Oatmeal Stout
17.05.2016, 10.06
Jos ääneastät mua ja mä sua :D ..
Ajattelin myös samaa, jokaisella höpisijälle yksi säälipiste toiselta höpisijältä.
Toki äänestystuloksen olisi kaiketi saanut myös siten, että näkee ketä kukakin on äänestänyt.

LJL
17.05.2016, 11.36
Toki äänestystuloksen olisi kaiketi saanut myös siten, että näkee ketä kukakin on äänestänyt.

Tämmöistä vaihtoehtoa ei ollut

VesaP
17.05.2016, 11.38
^Miksi? On noissa äänestyksissä täppä "tee äänestyksestä julkinen"?

LJL
17.05.2016, 11.50
^Miksi? On noissa äänestyksissä täppä "tee äänestyksestä julkinen"?

En minä nähnyt mitään semmoista... Olisko Bauerin Jaska käynyt sabotoimassa??

VesaP
17.05.2016, 11.57
^Jaska on näköjään eläkkeellä. :( Jos ei tee Come Back 2.0:aa kuten Lance teki!!

Edit: Vai oliko se 1.0 Lancella, no, anyway. Naiset jyrää äänestyksessä, viimeksi tempokisu ja nyt Nana voittaa rinnan mitalla! Tai siis enemmänkin! Täähän on jo selvä peli. Tosin tässähän on mahdollisuus vaikka mihinkä vielä jos äänestämättä on mitätön 99.55% jäsenistä! Tosin liekö 0.45% jäsenistä vain aktiivisia täällä. :D

Pekka L
17.05.2016, 12.13
Mä säästän ääneni ihan loppuun jos näyttää siltä että saan pelattua mutikselle ja Juntus-Uskolle tasapelin. Haluan nähdä sen LJL:n näppäämän kuvan.

Smo
17.05.2016, 14.37
Ajattelin myös samaa, jokaisella höpisijälle yksi säälipiste toiselta höpisijältä.

Tai sit masinoidaan kaikki höpisijät äänestämään samaa ehdokasta

mutanaama
17.05.2016, 15.26
Tai sit masinoidaan kaikki höpisijät äänestämään samaa ehdokasta
Laitoin omani KMW:lle.

Kuntoilija
17.05.2016, 15.54
Mää äänestän ekaa, joka vetää sen pin up kuvan esille.

OKS
17.05.2016, 17.42
Äänestysinnokkuudessa ei muuten päästä lähellekään Pohjois-Korean lukemia. Äänestysprosentti tällä hetkellä vaivaiset 0,46(!).

Pohjois-Koreassa taitaa olla vain yksi ehdokas sekä äänestämispakko, joten 100% täyttyy vaivattomasti. ;)

Katila
17.05.2016, 17.54
Sama. Kmw, tuo salomaiden lonely nightrider, kitaravirtuooseista virtuoosein sekä höpisijöistä höpisijöin :)

Smo
17.05.2016, 21.04
Mää äänestän ekaa, joka vetää sen pin up kuvan esille.

Laitetaanko rinatakarvat vai perskarvat? :D

Iglumies
17.05.2016, 21.05
Koita saada samaan kuvaan molemmat.

LJL
17.05.2016, 21.11
Laitetaanko rinatakarvat vai perskarvat? :D

Esim. Ilkka Sysimetsällähän ei ole helppo erottaa kummista on kyse

Kuntoilija
17.05.2016, 21.18
Karva kun karva, kunhan on eroottinen pläjäys niin ääni on sun.

Nana
17.05.2016, 22.15
No olen mä vähän kipeänä, kun olen näemmä eilen onnistunut lukemaan vain puolet otsikosta. Siis äänestys ja äänestyksen tilanne: OHO :eek:
#pähkäilee voiko kortisoni aikaansaada harha-aistimuksia vai onko tämä todellista#

Iglumies
18.05.2016, 10.40
Karva kun karva, kunhan on eroottinen pläjäys niin ääni on sun.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160518/31965c6992cd98b753b4b3539d05d17e.jpg

Kuinkas tämä, on vähän nipukkaa näkyvillä ja tuuhea pehko?

Greycap
18.05.2016, 11.17
#pähkäilee voiko kortisoni aikaansaada harha-aistimuksia vai onko tämä todellista#

Olen tässä kohta kuukauden vetänyt kortisonia itsekin ja nyt on kaksi vaihtoehtoa, joko a) se aiheuttaa mainitunlaisia harhoja koska minä näen ihan saman tai b) tuo on todellista. Se parhaiten nauraa kenellä on vahvin lääkitys?

Kuntoilija
18.05.2016, 11.25
Onneksi oli tuo korva mukana kuvassa, mutten olisi hra Liitiä joutunut antamaan banaania mahdollisesta epäsiveästä materiaalista.:)

Tuo ei musta kyllä ihan pinup-kuva ole, joten ei ääntä.

kmw
18.05.2016, 11.52
Pinuppia, kö? Olkaa hyviä kumminkin.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160518/5b1b3792c59010463ce12fec55f42b82.jpg

Jäämme odottamaan Nanan vastausta.

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Iglumies
18.05.2016, 11.59
[emoji12] ääniharava ajelulla.

LJL
18.05.2016, 12.55
Pinuppia, kö? Olkaa hyviä kumminkin.

Onkos fiksikiekko takakäytössä..? Jos alamäessä jalat vispaa lujaa niin voi tulla myös vispausta myös muulla osastolla

Nana
18.05.2016, 13.29
b) tuo on todellista. Se parhaiten nauraa kenellä on vahvin lääkitys?

A on ainakin varma valinta. Se parhaiten nauraa jolla on rankin lääkitys :D

KMW, häikäistyneenä raa'asta mieskomeudesta en voi kuin Mertarannan sanoin todeta, että: Hellurei, hellurei,
mahtava meininki,
hellurei, hellurei,
vääntö on hurjaa KMW laukoo
ja se on sitten MAALI!
Lisää, kiitos. :cool:

Kuntoilija
18.05.2016, 13.47
Kai se on sitten pakko antaa tuolle jäntevälle nuorukaiselle KMW:lle ääni. Olisin kyllä paljon mielummin nähnyt Nanan tuossa kuvassa.

Tank Driver
18.05.2016, 13.47
Jaa, munat...

stenu
18.05.2016, 14.54
@kmw, ooks kadottanut lättypannun, kun on tainnut lähteä kiloja sitten viime näkemisen..?

mutanaama
18.05.2016, 15.02
Nyt alotti KMW julman kirin, ja öhöm!!! mä niin tiesin tän ennen muita.

usko juntunen
18.05.2016, 15.06
Jaahas, panokset kovenee :D

Seuraavana on kyllä ääniharavan vuoro esittäytyä. Foorumin yleisö vaatii :p

Kyllä Nana on voittonsa ansainnut asiallisilla postauksilla. Koskaan ei Hän ole sortunut kenenkään suorituksien/tekemisten vähättelyyn, eikä ole provosoitunut muiden kirjoituksista.
Tuloshan on varsinainen Jytky jo tässä vaiheessa.

https://lh3.googleusercontent.com/-3I7eoONknKY/TclgX26LWFI/AAAAAAAAMEI/EtTI6D1mBJweqoOdTd5p5dHt17M17iLvQCCo/s640/HOSSAN%2BKEV%25C3%2584TKIRMAUS%2B2011%2B159.jpg

LJL
18.05.2016, 16.10
^ Uskomaton hiippalakki

JackOja
18.05.2016, 16.12
Haluan äänestää uudestaan

Tank Driver
18.05.2016, 16.20
Nyt alotti KMW julman kirin, ja öhöm!!! mä niin tiesin tän ennen muita.

Määrittele muut.

haedon
18.05.2016, 16.36
Topikki sen kun paranee:). Täytyy jäädä vielä odottelemaan Iglumiähen, kmw:n ja Uskon tyylisiä ulostuloja myös äänestyksen naarailta ennen oman äänen antamista.

mpk
18.05.2016, 16.36
Jaahas, panokset kovenee :D

Seuraavana on kyllä ääniharavan vuoro esittäytyä. Foorumin yleisö vaatii :p

En lainaa kuvaa uudelleen, mutta onko se otettu Nuuksiossa Holma-Saarijärven pohjoispuolen nuotiopaikalta vai näyttääkö se vain siltä?

haedon
18.05.2016, 16.40
:rolleyes:Luulen että Usko viuhahtelee enempi tuolla Hossan suunnalla. Siellä alaston mies on luonnollisempi ilmestys kuin täällä eteläisessä Suomessa, jossa kyseisestä toiminnasta saattaa seurata jopa valtakunnallinen vaaratiedote.

Nana
18.05.2016, 16.40
^^^^^^^
Eikös jotkin reilun pelin säännöt kiellä miesvaltaisilla foorumeilla naisellisten avujen hyödyntämisen valokuvien tms muodossa kilpailutilanteessa arveluttavina keinoina? :rolleyes:
Pakko siis pitää Pin up-kuvat piilossa. Rohkaisen silti lukuisia mahtavia miespuolisia osanottajiamme postaamaan omia vastavetojaan KMWn eittämättä tiukalle kirille.
Uskolle, sivallus silloin tällöin pitää mielen virkeänä vai miten se meni.
Tässähän ihan hämmentyy. Ootte te ihania, ihanan kamalia, nyt menee jo senat sakaisin, huultenpunaustauko.

mutanaama
18.05.2016, 16.44
Määrittele muut.

En Minä=Muut

TemMeke
18.05.2016, 17.23
Eikös jotkin reilun pelin säännöt kiellä miesvaltaisilla foorumeilla naisellisten avujen hyödyntämisen valokuvien tms muodossa kilpailutilanteessa arveluttavina keinoina? :rolleyes:
Pakko siis pitää Pin up-kuvat piilossa.

Tokihan ne voi lähettää kisan jälkeen uskollisille äänestäjille? :D

Tank Driver
18.05.2016, 17.36
En Minä=Muut

Haa! Valehtelit vaalipaneelissa.

tempokisu
18.05.2016, 18.22
Hyvä on, kerta kiellon päälle tällä ilmeellä:
Se Kuva on tässä:

http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/kisakuvia%20ja%20lenkkimaisemia/saunassa67a.jpg?img=smaller

t. järjestyksessään monesko? palstan kylähullu

LJL
18.05.2016, 18.37
Haluan äänestää uudestaan

Ei käy

mutanaama
18.05.2016, 19.17
Haa! Valehtelit vaalipaneelissa.

Entäs sitten, tai siis enpäs-

Nana
18.05.2016, 19.18
Tokihan ne voi lähettää kisan jälkeen uskollisille äänestäjille? :D

Heh, epäilemättä. Toivossa on hyvä elää. 😃
Mahtava kiri muuten Uskolta! Kova veto. Tilanne taitaa olla tasan.
Täällä on niin monta mainiota ehdokasta, että säästän omaa ääntäni loppumetreille.

Hääppönen
18.05.2016, 19.21
Onko tämä nyt sitä paljon puhuttua sissimarkkinointia?

Nappulakenka
18.05.2016, 19.33
Ei käy
c'mon! Mä voisin kanssa haluta

LJL
18.05.2016, 19.40
c'mon! Mä voisin kanssa haluta

Se ei kertakaikkiaan käy

http://youtu.be/J5Wehj8Z6Zc

Kemizti
18.05.2016, 19.42
@kmw, ooks kadottanut lättypannun, kun on tainnut lähteä kiloja sitten viime näkemisen..?
Ihan äänstykseen liittymättömänä sivuhuomiona; ei ole: https://www.instagram.com/p/BFfxlYsmR44/

usko juntunen
18.05.2016, 19.48
Tunnustan piileskelleeni perunakellarissa siitä saakka kun LJL pystytti tämän topikin, ja paljasti lainanneensa ideaa mun viimeisin ei-aloitetusta topicista. Vaikka eihän sellaista pitäis edes olla olemassa.:seko:
Pakko tulla ulos- myös sieltä perunakellarista, kun potut alako itämään. Ei vaan, nythän tämä näyttää varsin hyvältä=huumoritopikki kiitos muutaman G-klupilaisen ansiosta:)

Stanthen selfieltä tässä vähän oottanu sekä pelänny. Jo pelkkä ajatus talvisesta kuvasta jostain Teboililta, kun Stan tunkee servettäjä ja sanomalehtiä perhekalleuksien suojaksi aiheuttaisi kohahduksen kotikatsomoissa sekä äänivyöryn täällä.

pinohiiri
18.05.2016, 21.29
Äänioikeus käytetty. Mistä saa vaalikahvin ja -pullan?

LJL
18.05.2016, 22.01
Mistä saa vaalikahvin ja -pullan?

Vaalivilppikahvilasta. Siellä on näin rattoisa tunnelma:

https://youtu.be/G1D78HczwPE

bici74
18.05.2016, 23.47
No vaalivilppikahvilaan minunkin tieni sitten käy!

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Highlander
19.05.2016, 08.03
Se Kuva on tässä:

Kantsisko poistaa? tissit näkyy :rolleyes:

http://cartman.naurunappula.com/200x200/d8/4b/d84b2eb3ef190a7b/0/879509.jpg

Highlander
19.05.2016, 08.17
Lobbaan tässä samalla kuvakollaasilla omaa ehdokastani eli VesaP :cool:

Luonnonkaunis Klaukkala josta VesaP ammentaa voimansa...
http://www.nurmijarvi.fi/filebank/1884-klaukkala_ilmasta.jpg?fb_bfn=824-klaukkala_ilmasta.jpg

...aivan kuten Volvokin joka viestittää vahvasti merkillään "minä pyörin"
http://static1.squarespace.com/static/5168233de4b0f45e71bf5669/5168277ce4b03d1c46ef922e/5168277de4b03d1c46ef93d8/1365780357963/1979_volvo_love_adjpg.jpg

...dyynaaminen VesaP ei myökään sammaloidu eikä hyydy koska nauttii vihreää Ediä
http://www.vasynytlanssari.net/kuvat/ED_Green_Light.jpg

Ari H
19.05.2016, 11.20
Se Kuva on tässä:

http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/kisakuvia%20ja%20lenkkimaisemia/saunassa67a.jpg?img=smaller

puffe
19.05.2016, 18.39
^
On sen verran karun näköinen kakara, että tolla ei kyllä minun ääntä osteta.

tommi2
19.05.2016, 19.05
hyvä kakkonen tällä hetkellä, StantheMan... mikä mies? aivan tuntematon minulle, vaikka tällä foorumilla tovin olen viettänyt.

arctic biker
20.05.2016, 21.30
Huomaan kun katsoin jotta minuakin on äänestetty, lämmin kiitos.

Jami2003
20.05.2016, 21.48
hyvä kakkonen tällä hetkellä, StantheMan... mikä mies? aivan tuntematon minulle, vaikka tällä foorumilla tovin olen viettänyt.
Pitkien matkojen erikoismies.

HiMa
22.05.2016, 07.11
Pihtaan ääntäni.

izmo
22.05.2016, 07.53
Pihtaan ääntäni.

niin mäkin enkä oo äänestänyt itteeni niin kuin Birkalan kunnallisvaalejen ehdokas joka äänesti itteensä ja työtoverilta kiristi yhden äänen kun kuljetti sitä autolla töihin niin sai kaksi ääntä:eek:

Farina
23.05.2016, 08.08
Menikö läpi?

Hippo04
23.05.2016, 08.26
Ei näytä olevan blondille vastusta miesvaltaisella palstalla. Itse myös pähkäilin että kummalla mennään, 4000+ postausta vuoteen vai 200km vuoden jokaisena kuukautena. Vaikka tää on palstapyöräilyä niin parisataa kilsaa lumessa tunkattuna ansaitsi arvostukseni ja ääneni.

tommi2
23.05.2016, 09.26
^eikös tämä kuitenkin ollut palstapersoona äänestys? voihan tuon tulkita eri tavalla, itse ajattelin kuitenkin toimintaa keskusteluissa, en muita saavutuksia.

Nana
23.05.2016, 10.29
Ja sitäpaitsi multitasking on naisille toinen luonto, joten ajaa-TAI-puhuu-tyyppiset vertaukset eivät heihin istu, mutta ääni on vapaa, äänestää saa ketä vain ja äänestäkää hyvät ihmiset muitakin.
Hyviä ehdokkaita on pilvin pimein.
Minun tekisi mieli antaa ääneni vähän yhdelle jos toisellekin.

LJL
23.05.2016, 11.33
^eikös tämä kuitenkin ollut palstapersoona äänestys? voihan tuon tulkita eri tavalla, itse ajattelin kuitenkin toimintaa keskusteluissa, en muita saavutuksia.

Viitaten avausviestiin, äänestyksessä kehotetaan painottamaan saavutuksia palstapyöräilyn saralla. Mutta ei ole pakko perustella valintaansa mitenkään, eli voi äänestää vaikka jos ehdokkaalla on tosielämässä maagiset reidet tms.

izmo
23.05.2016, 11.50
Tosi elämässä yksi ehdokas ajaa hassusti satulan nokassa istuen :eek:

mgcc
23.05.2016, 11.56
Ja sitäpaitsi multitasking on naisille toinen luonto, joten ajaa-TAI-puhuu-tyyppiset vertaukset eivät heihin istu, mutta ääni on vapaa, äänestää saa ketä vain ja äänestäkää hyvät ihmiset muitakin.
Hyviä ehdokkaita on pilvin pimein.
Minun tekisi mieli antaa ääneni vähän yhdelle jos toisellekin.

Tässä muutama vuosi sitten olin yhdessä työprojektissa jossa yksi porukan naisista kehui kuinka naiset pystyvät tekemään monta asiaa samaan aikaan. Tokaisin siihen, olis parempi jos yksi asia hoidettaisiin kunnolla. Hyvä ettei akka tirvaissut.

Naisten multitasking on kyllä samantapaista kuin windouksessa eli kun yksi taski on suorituksessa niin muut seisovat.

piis

Dr TuKo
23.05.2016, 12.08
ilmora mahtuisi vielä sujuvasti ehdokkaiden joukkoon. Lopullinen äänestyspäätökseni tulee muodostumaan lahjuksien tasoa vertaillessani.

Farina
23.05.2016, 12.53
Tosi elämässä yksi ehdokas ajaa hassusti satulan nokassa istuen :eek: Joo, on kyllä aika mieleenpainuva ajotyyli.

kauris
23.05.2016, 20.31

Suosittelen todellakin lukaisemaan 200 km vuoden jokaisena kuukautena otsaketta.

tommi2
23.05.2016, 21.07
joo, luin jo ennen tuota kysymystä. ei palstapersoonaa avannut sen kummemmin. siksi kysyin.

bici74
23.05.2016, 22.41
ilmora mahtuisi vielä sujuvasti ehdokkaiden joukkoon. Lopullinen äänestyspäätökseni tulee muodostumaan lahjuksien tasoa vertaillessani.

Samoilla linjoilla molempien virkkeiden suhteen ellen jo olisi kerennyt lahjuksetta äänestämään. Oli helppo valinta, vaikka takuulla jonkun mielestä täysin väärä.

pätkä
26.05.2016, 14.55
Jäsen Cwa? ajoi umpihangessa 45° nousuja ja söi pelkkää kaurapuuroa ja perunoita:eek:. Olisin ehkä äänestänyt.

izmo
26.05.2016, 20.45
Jäsen Cwa? ajoi umpihangessa 45° nousuja ja söi pelkkää kaurapuuroa ja perunoita:eek:. Olisin ehkä äänestänyt.

Muistan myös työtoverin kun oli kovakuntonen ja meni 45 asteen nousuja Lamminpäässä reppu selässä...:eek:

(joku Mustavuoren laskettelurinne taitaa olla keskimäärin noin 14 astetta)

LJL
26.05.2016, 22.05

Haluatko äänestää? Se on täysin mahdollista vastaamalla kysymykseen esim. "Tahdon"

pätkä
26.05.2016, 22.12
Haluatko äänestää? Se on täysin mahdollista vastaamalla kysymykseen esim. "Tahdon"

En, kyllä tosipyöräilijä ajaa pelkillä perunoilla:eek:.

LJL
26.05.2016, 22.28
Jahas. No ei kukaan nyt sitten ole vieläkään äänestänyt listan ulkopuolelta, vaikka se mahdollisuus on ja edelleen riittää ehdokasasettelusta huomauttelijoita. Loogillisuutta löydä en tästä.

tommi2
27.05.2016, 07.51
ehkä huomautukset ovat enemmän "miksi hän ei ole listalla" koska on joku kunnia-asia olla listalla?

Iglumies
27.05.2016, 08.16
Eli voisin käyttää allekirjoituksena

kunniajäsen #5 (alhaalta laskien)

Katila
27.05.2016, 11.41
Rrrepsss :D

Nana
27.05.2016, 12.55
^^
Haha, mitä minä sitten laitan?

izmo
27.05.2016, 13.05
^^
Haha, mitä minä sitten laitan?

Voitto näyttää nyt varmalta niin voi laittaa "ylivoimanen palstapersoona" :eek:

(mutta ei kannata nuolasta ennen kuin tipahtaa)

Nana
27.05.2016, 13.13
^ Juu, ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa. Hetkellinen listahittiyskin on jo niin hämmentävää, että siitä yksin riittäisi riemua toviksi.

Vielä voi tulla yllättäjiä. Esim ihana Ilmora on ehdottomasti listoilla ja muutkin luettelemani ja luetteloon tuolloin kädenväsymisen vuoksi päätymättömät, kuten Bici74 ja vaikka ketä, äänestäkää. On kyllä vaikea päättää ketä äänestäisi, kun on niin mahdottoman monta hyvää ehdokasta.

oem
29.05.2016, 12.22
Sääntöjen muuttaminen kesken kisan on väärin mutta ehkä ensi kerralla voisi harkita mahdollisuutta muuttaa valintaa äänestyksen loppuun asti, jos se on teknisesti toteutettavissa.
Jännitysmomentti säilyisi taatummin loppuun asti.

tempokisu
29.05.2016, 14.05
No voisihan tästä tehdä jokavuotisen rituaalin, kun kyseessä kuitenkin on aikalailla sama kun Vesilahden Kylähullun valinta. Ja siittä tuloksesta saa olla iloinen, ei kai kukaan ole tosissaan ajatellut että äänestyksen voittaja on jotekin palstan fiksuin tai jotenkin ansioitunein? Ihme tyyppi paremminkin :D itteni kohdalla ajattelin että olen ehkä "erilainen" ja oman tieni kulkija - ja sitä kyllä edelleenkin olen, ehkä enempi kuin ennen kun toi palstalaisten pepunnuoleminen ei kuulu, eikä tule kuulumaan, tapoihini.

Kunhan muistette sen äänestyksen järjestysluvun, nyt on kyseessä toinen äänestys.

LJL
29.05.2016, 17.47
Sääntöjen muuttaminen kesken kisan on väärin mutta ehkä ensi kerralla voisi harkita mahdollisuutta muuttaa valintaa äänestyksen loppuun asti, jos se on teknisesti toteutettavissa.
Jännitysmomentti säilyisi taatummin loppuun asti.

Ei ole teknisesti toteutettavissa

JackOja
29.05.2016, 22.04
Muutetaan sääntöjä kuitenkin jotenkin, jooko? Vois olla kivaa.

LJL
29.05.2016, 22.45
Muutetaan sääntöjä kuitenkin jotenkin, jooko? Vois olla kivaa.

http://youtu.be/J5Wehj8Z6Zc

ilmora
29.05.2016, 23.05
Olisipas hyvä jos sitä ehdokasvalintaa voisi uudelleentarkistaa eduskuntavaaleissakin vaikka ensimmäisen vuoden jälkeen.

VeloGirl
30.05.2016, 01.31
Meinas menna vuoden vaalitapahtuma ihan ohi.
Mutta kansalaisvelvollisuus on nyt suoritettu ja voin hyvilla mielin laittaa "olen aanestanyt"-tarran ajopaitaani.

LJL
31.05.2016, 19.18
On kyllä äänestysprosentti sen verran kädestä että nyt kohta voisivat ne tuhannet jäsenet, jotka eivät ole vielä äänestäneet, antaa äänensä. Ei tämä vaali ikuisesti kestä. No kaksi viikkoa vielä, mutta ei ikuisesti.

Tank Driver
31.05.2016, 20.26
Ei ole teknisesti toteutettavissa

Onpa. Kosmoskynä, ruutupaperia ja pientä tarkkaavaisuutta säikeen aloittajalta.

kmw
31.05.2016, 21.27
Mikäslaiset kruunajaisfestivaaliseremoniat on LJL:llä mietittynä?

LJL
31.05.2016, 21.32
Mikäslaiset kruunajaisfestivaaliseremoniat on LJL:llä mietittynä?

Palkinnot jaetaan jonakin sateisena syysiltana Aidalla siten, että joku (se en ole minä) laulaa voittajan kunniaksi aikuista naista ja tanssii ripaskaa. Muut paikallaolijat seisovat ja katsovat vaivaantuneena maahan. Kun performanssi on ohi, kätellään ja lähdetään kotiin.

Katila
31.05.2016, 23.34
^ Kuulostaa varsin helposti vältettävältä spektaakkelilta 😄

Iglumies
01.06.2016, 06.13
Seremonia kuullostaa ihan samalta, minkä mutis esittää joka tapahtumassa aamuyön tunteina.

The flying Chocobo
01.06.2016, 06.50
Nyt täytyy todeta, että onpa vaikea valita. Kyllä valtiollisissa vaaleissa on ollut paljon helpompaa.

HC Andersen
01.06.2016, 08.02
Eli mutiksesta tehtiin kruunajaisten seremoniamestari.

izmo
01.06.2016, 08.10
Huolto ukko(nimi voi olla muutettu) sai nyt äänen kun kerta suostui korjaan mun pyörän kesken ylioppilas lakituksen:eek:

Iglumies
01.06.2016, 10.13
Tätä ääntä voi kutsua työvoitoksi.

Highlander
01.06.2016, 10.48
Tuskin noita ääniä enää kauheasti tulee lisää kun kaikki foorumin hekkalit ovat jo osallistuneet ketjuun ;) VesaP, miten me vedetään tämä kampanja loppuun? pitäiskö tehdä joku flyeri ja jakaa ilmaista Ediä Klaukkalan torilla?

izmo
01.06.2016, 21.32
en oo ihan tarkasti selvillä säännöistä mutta jos joku vaikka matti möttönen(nimi voi olla muutettu) haluais perua äänen ja antaa toiselle niin miten pitäis menetellä ?

LJL
01.06.2016, 21.49
...jos joku vaikka matti möttönen(nimi voi olla muutettu) haluais perua äänen ja antaa toiselle niin miten pitäis menetellä ?

https://youtu.be/J5Wehj8Z6Zc

izmo
01.06.2016, 21.53
Sateet saapuu aikanaan ja ihminen polkee paikallaan sanoo myös Lapparit

Iglumies
01.06.2016, 22.13
Se ei ole huolto ukon (nimi muutettu) vika, jos moottoriturpa (nimi muutettu ettei tunnista izmoksi) tuo epäsopivan ohjurin pajalle.

Highlander
02.06.2016, 07.33
Sateet saapuu aikanaan ja ihminen polkee paikallaan sanoo myös Lapparit
Sain salaista tietoa koskien erästä ehdokasta listalla. Lyöttäydyin eilen henkilön X peesiin Ylöjärven suunnalla. Henkilö X kertoi olevansa ehdokkaan X työkaveri. Siinä jutellessa työkaveri X mainitsi mm. ehdokkaan X vetäneen kirkkaasti kaikkien ohi loppusuoralla työpaikan 2 km kävelytestissä ;)

izmo
02.06.2016, 07.47
Sain salaista tietoa koskien erästä ehdokasta listalla. Lyöttäydyin eilen henkilön X peesiin Ylöjärven suunnalla. Henkilö X kertoi olevansa ehdokkaan X työkaveri. Siinä jutellessa työkaveri X mainitsi mm. ehdokkaan X vetäneen kirkkaasti kaikkien ohi loppusuoralla työpaikan 2 km kävelytestissä ;)

mutta matti möttönen(nimi voi olla muutettu) otti muutaman ripeemmän askeleen takasuoralla pajupuskan takana saadakseen jäniksen kiinni:eek:

JackOja
02.06.2016, 07.54
Tuleeko muuten toinen kierros jos kukaan ehdokkaista ei saa yli 50% äänistä ekalla kierroksella? Niinkuin presidentivaaleissakin.

LJL
02.06.2016, 08.04
Tuleeko muuten toinen kierros jos kukaan ehdokkaista ei saa yli 50% äänistä ekalla kierroksella? Niinkuin presidentivaaleissakin.

No kysytään yleisön mielipidettä, että halutaanko tämmöistä? Voisihan sitä ottaa vaikka kolme tai viisi "toiselle kierrokselle" jos oikein halutaan mehustaa tätä. Toisaalta äänestäjät ovat jo antaneet äänensä luullen, että niillä on suoraan merkitys palstapersoonan valinnassa. Voi tulla mellakoita ja ryöstelyä

puffe
02.06.2016, 09.01
Mitäs velvollisuuksia ja edustustilaisuuksia äänestyksen voittajalla sitten on?
Ehkä maakuntakierros tai paakkelssi ja PepsiMax tarjoilu kaikille foorumilaisille (tai ainakin niille jotka väittävät äänestäneensä voittajaa)?

TemMeke
02.06.2016, 10.11
No kysytään yleisön mielipidettä, että halutaanko tämmöistä? Voisihan sitä ottaa vaikka kolme tai viisi "toiselle kierrokselle" jos oikein halutaan mehustaa tätä. Toisaalta äänestäjät ovat jo antaneet äänensä luullen, että niillä on suoraan merkitys palstapersoonan valinnassa. Voi tulla mellakoita ja ryöstelyä

Ei kai tästä nyt mitään Pik Protheria tartte tehrä, missä joka kierroksella äänestetään osa ulos. Voittaja voittakoon ja muille ens vuodeks parempaa onnea. :)

Highlander
02.06.2016, 10.33
Ei kai tästä nyt mitään Pik Protheria tartte tehrä, missä joka kierroksella äänestetään osa ulos. Voittaja voittakoon ja muille ens vuodeks parempaa onnea. :)
Meinaatko, että seuraavan kerran 10 vuoden päästä on aikaa äänestää jossain senioritalon taukotuvassa? :rolleyes:

TemMeke
02.06.2016, 10.42
Meinaatko, että seuraavan kerran 10 vuoden päästä on aikaa äänestää jossain senioritalon taukotuvassa? :rolleyes:

Mä jätän aikataulupaineet äänestyksen järjestäjälle. :)

LJL
02.06.2016, 11.13
Mä jätän aikataulupaineet äänestyksen järjestäjälle. :)

Mitä. Minulla ei ole mitään paineita, paitsi jos on vessahätä.

Ei tule mitään toista kierrosta. Kerta ja laaki.

Katila
02.06.2016, 14.16
Mitä. Minulla ei ole mitään paineita, paitsi jos on vessahätä.

Kyllä verenpaineita on hyvä olla, edes matalia.

Samaa mieltä: kertaäänestys ja se on siinä. Ei saa huijata pientä äänestäjää kesken prosessin.

Tank Driver
04.06.2016, 21.45
Piti oikein kirjautua tietokoneelta foorumille, että pääsi äänestämään. Vaihdoin samalla sigun.

haedon
04.06.2016, 22.37
:rolleyes:Myös. Meinasin ensin antaa ääneni jollekin kuka on nollilla, mutta sitten ajattelin että ei ne kaipaa menestystä tässä äänestyksessä sen enempää kuin itsekään kaipaisin:D.

HC Andersen
04.06.2016, 22.39
Tankilla hieno sigu <3

kmw
05.06.2016, 05.55
Oih&iiik. Tankki on niiin runollisromantillinen. Varppina sais mun ääneni jos ei Nana olis jo sitä vienyt.

Grandi66
05.06.2016, 07.56
Laaki ja kerta hyvä, 10 vuoden päästä uudestaan ni tiedä sitte onko Suomessa vai missä.

Odottakaa
06.06.2016, 19.38
Pinuppia, kö? Olkaa hyviä kumminkin.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160518/5b1b3792c59010463ce12fec55f42b82.jpg

Jäämme odottamaan Nanan vastausta.

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Tuli tääkin sitten nähtyä. Onneksi sulla ei ollut toi ajoasu eilen päällä, kun sun takana ajelin :D

tempokisu
06.06.2016, 19.48

Tämän minä halusinkin lukea.

Ja sitten sä perustat oman Toisen Kierroksen...tässä ei nyt selkeesti ole ajateltu, vaan menty vaan kun halutaan.
Tulos on Kakkonen, valitettavasti.

Aflakorppi
06.06.2016, 20.01
Äänestin nanaa, koska nana on niin ihana ja mun tuleva vaimoke ja reilut 10 viestiä päivässä yli vuoden ajan ei voi olla väärässä!

Nana
06.06.2016, 20.58
^Aha, se taitaa olla sitten päätetty homma. Toivottavasti kerkeän vähän nukkua ennen niitä häitä. "Tuleva" antaisi ymmärtää, ettei olla ihan vielä karattu Vegasiin pikavihille, kai.

Tank Driverilla on mahtava sigu!

LJL
06.06.2016, 21.02
Tämän minä halusinkin lukea.

Ja sitten sä perustat oman Toisen Kierroksen...tässä ei nyt selkeesti ole ajateltu, vaan menty vaan kun halutaan.
Tulos on Kakkonen, valitettavasti.

Tunnustan avoimesti että tätä luvalla sanoen moniselitteistä lausumaa en osaa ollenkaan tulkita

Pekka L
06.06.2016, 21.15
https://media.riemurasia.net/albumit/m33836/500131750.jpg

mutanaama
06.06.2016, 21.26
Että tää osaakin kaivertaa ton yhden mieltä :eek:.

HC Andersen
06.06.2016, 21.33
Miten ihmeessä VesaP:llä voi olla vähemmän ääniä kuin kisulla?

haedon
06.06.2016, 21.38
Jospa Tempokisu on äänestänyt itseään eikä VesaP:tä?

Iglumies
07.06.2016, 06.06
Nokun mää äänestin kisua.

usko juntunen
07.06.2016, 15.01
Äänestin nanaa, koska nana on niin ihana ja mun tuleva vaimoke ja reilut 10 viestiä päivässä yli vuoden ajan ei voi olla väärässä!

^Aha, se taitaa olla sitten päätetty homma. Toivottavasti kerkeän vähän nukkua ennen niitä häitä. "Tuleva" antaisi ymmärtää, ettei olla ihan vielä karattu Vegasiin pikavihille, kai.

Tank Driverilla on mahtava sigu!
Eikös hääjuhlan vois viettää samoilla tulilla, kuin tämän kisan voittojuhlatkin. Paikkahan on tietenkin Aida. StantheMan= bestman, Tankki lausuu runoja ja kmw soittaa kitaraa.
G-klubilaisilta löytynee Poika, joten tarjoilu turvattu. Mitä muuta tarvii?
Niin ja onnittelut! Lienee eka pari joka Aidalla vihitään, vai muistanko väärin?
Jaa, servettejä pittää varata riittävästi. Stanthe kuitenkin tunkee niitä housuihinsa vanhalta muistilta (se talvisessa viimassa ajettu 200km;))
Samaten eedeetä riittävästi!!

Katila
07.06.2016, 21.09
Kyllä Aidalta on yksi hääkuvakin raportoitu. Tiedä sitten oliko itse vihkiminen jossain muualla.

p bonk
09.06.2016, 21.58
Jos joku vihitään Aidalla, tuon tai toimitan sinne pullon shampanjaa.

Iglumies
14.06.2016, 08.12
Noniin, viimeiset äänet jakoon ja allekirjoituksia vaihteleen.

Smo
14.06.2016, 08.36
Kiitos muistutuksesta, lahjuksia / kuvia otetaan vastaan

VesaP
14.06.2016, 09.17
Palkintopalli alkaa olla jo aikalailla bookattu. Onnea voittajille! :)

(sorry allaolevan kuvan muu mainostus, googlella etsin kuvan ja oli sen verran osuva tuo pallikuva niin teksteistä huolimatta laitan tähän)

http://www.seppo.net/piirrokset/albums/piirrokset/ymparisto/ekotehokkuus/ekotehokkuus_sm_kisa_fi.jpg

jurpo
14.06.2016, 10.52
Noniin, viimeiset äänet jakoon ja allekirjoituksia vaihteleen. Kas tässä, ollos hyvä.

LJL
14.06.2016, 11.51
227 ääntä - vielä kahdeksaan asti aikaa!!!

Kannustusmusiikkia: *frederikin Titanic-melodialla* Äänestää, sormet verillä / äänestää, voitele näppis Edillä / tulos kauas kantautuu, se 10 vuodeksi sementoituu

tommi2
14.06.2016, 13.55
ens vuodeks (tai koska tää nyt uusitaan) olis hupaisa vaihtoehto että saisi ottaa joltain äänen pois.

JackOja
14.06.2016, 13.57
ens vuodeks (tai koska tää nyt uusitaan)...

Eiks 10 vuoden välein riitä niinkuin tähänkin asti?

Smo
14.06.2016, 14.17
Jos äijien äänet laskee yhteen pystyy just laittaa Nanalle kampoihin :) .. yhden äänen saaneet äänestäneet itseään? :D .. onnellisesti nollilla

mpk
14.06.2016, 14.27
äänestetty

Oatmeal Stout
14.06.2016, 14.51
Jos äijien äänet laskee yhteen pystyy just laittaa Nanalle kampoihin :) .. yhden äänen saaneet äänestäneet itseään? :D .. onnellisesti nollilla
Tässä on käynyt kuin entiselle eduskuntavaaliehdokkaalle, äänesti itseää, vaimo ja täysikäiset lapsetkin äänestivät ja sai yhteensä yhden äänen - epäili ääntenlaskijoiden rehellisyyttä julkisesti.

StantheMan
14.06.2016, 16.40
Tässähän on ihan häkeltynyt suosiosta. Tämäkin menestys pakkaa jo hävettämään, kun pyöräilemällä pärjää palstapyöräilykisassa. Itse äänestin, totta kai, Nurea. Tylyn asiallista tekstiä sopivan harvoin, eikä mitään empatialässytystä. Lienee joskus jopa ajanut pyörällä, vaikka epäilen hänen olevan elämäänsä kyllästynyt kotirouva.

LJL
14.06.2016, 17.29
Hat-hat-hat, vielä on aikaa äänestää

Nana
14.06.2016, 19.05
Jos äijien äänet laskee yhteen pystyy just laittaa Nanalle kampoihin :)

Vähintäänkin hämilläni olen tilanteesta, mutta minkäs teet, jos menee hyvin niin antaa mennä vaan!
Ääneni meni muuten KMWlle. Oli niin häikäisevä pelinaloitus.
Queenin sanoin (ei tarvitse kuin vaihtaa sanan man paikalle woman ja niin poispäin)
Don't Stop Me Now https://youtu.be/HgzGwKwLmgM?t=12s
ja
I Want It All
https://youtu.be/hFDcoX7s6rE

oem
14.06.2016, 19.16
Persoonapa hyvinkin.:D

Aflakorppi
14.06.2016, 19.51
Nanan pepputreenivideot olivat avain voittoon*vinkvink*, toki ei viestimäärääkään voi vähätellä; yli 10 viestiä vuoden ajan on huikea suoritus.

LJL
14.06.2016, 20.05
Vuoden Palstapersoona 2016 -äänestys • Årets Forumpersonlighet 2016 -omröstning on päättynyt! Äänestysprosentti jäi valitettavasti niinkin alhaiseksi kuin 9,1‰. Kaikkia 238 äänensä antanutta kiitetään. Vastaavasti jokaista 25.812 äänestämättä jättänyttä jäsentä paheksutaan - hyyyi.

Yleisön pyynnöstä voittajaksi julistettava ehdokas saa palkinnoksi oikeuden käyttää nimitystä Palstapersoona #1 (erotuksena jo varatusta vuoden 2006 äänestyksen perusteella valitusta #1 Palstapersoonasta), jota voi käyttää vapaasti esim. allekirjoituksessa tai jopa pyytää Liitiää vaihtamaan se avatar-titteliksi. Sama koskee luonnollisesti himmeämmille sijoituksille jääneitä. Kilpailussa nimetään viisi eniten ääniä saanutta Palstapersoonaa. Kaikkia muita ehdokkaita kiitetään lämpimästi ehdolla olosta.

Äänestyksen tulokset:

Palstapersoona #1
Nana 77 (32,35%)
Karkeasti kolmanneksen kaikista annetuista äänistä vei ylivoimainen voittaja, fillarifoorumin kenties kaikkien aikojen aktiivisin jäsen Nana, joka kruunataan täten VUODEN PALSTAPERSOONAKSI 2016!!! TÖTTÖRÖÖ! Suurimmat onnittelut! On syytä muistaa, että yli 10 viestiä/pv tarkoittaa viiden vuoden kuluessa noin 20.000 viestiä ja 10 vuoden kuluessa (jos foorumi on vielä pystyssä) lähes 40.000 viestiä. Siihen ei moni yli 10 vuotta foorumilla ollut kykene! Voittoa voidaan pitää kovalla työllä ansaittuna.

Palstapersoona #2
StantheMan 40 (16,81%)
Toiselle sijalle nousi varsin kunnioitettavalla äänisaaliilla StantheMan. Hämmästyttävät kilometrit tosielämässä, hämmästyttävä suoritus palstapyöräilyn saralla, hämmästyttävä Palstapersoona #2 -titteli! Onnea kakkoselle, joka on joidenkin, esim. tempokisun, kertoman mukaan ykkönen.

Palstapersoona #3
mutanaama 22 (9,24%)
Kaikkien aikojen jäätävimmällä avatarilla liikenteessä oleva yrittäjä, joka ei lakannut yrittämästä edes jeesustelutopikin masentamana. Armoton ryökäle, joka pitää hevosista mutta syö niitä salaa lounaaksi ja aitaa iltapalaksi. Näin muodoin pronssi ei ole häpeä.

Palstapersoona #4
usko juntunen 15 (6,30%)
Niukasti mutta kuitenkin selvästi palkintopallisijan ulkopuolelle jäi paalupaikalta äänestykseen lähtenyt vaalin henkinen isä, myös roiseilla alastonkuvilla kampanjoinut juntusen usko. Nyt ei voi todeta kuin että kymmenen vuoden päästä uusiksi.

Palstapersoonat #5
tempokisu 14 (5,88%)
VesaP 14 (5,88%)
Kutkuttavaan tasatulokseen päätyivät vituttaako-ketjun hengessä (”kisu kiukuttelee..., vesa kuittailee”) vuoden 2006 palstapersoona tempokisu sekä ED- ja Volvon pakokaasuhuuruissaan ilakoiva VesaP. On vaikea sanoa, lievittääkö vai pahentaako jaettu viitostila sitä tosiasiaa, että nyt kävi näin. Itse olisin erittäin iloinen näinkin massiivisesta kannatuksesta.

Se on nimittäin paljon paremmin, kuin viimeiseksi jääneillä. Jotta heille ei tulisi paha mieli, lopuksi myönnetään viidelle ehdokkaalle tsempparipalkinto siitä, etteivät he äänestäneet edes itseään:
Oatmeal Stout 0 (0%)
Smo 0 (0%)
Archie 0 (0%)
Pekka L 0 (0%)
Juha Lehtinen 0 (0%)

Äänestys on vaiennut, mutta vain hetkeksi. Seuraava Vuoden Palstapersoona valitaan niinkin pian kuin vuonna 2026.

Matijas
14.06.2016, 20.10
Vuoden Palstapersoona 2016 -äänestys • Årets Forumpersonlighet 2016 -omröstning on päättynyt! Äänestysprosentti jäi valitettavasti niinkin alhaiseksi kuin 9,1‰. Kaikkia 238 äänensä antanutta kiitetään. Vastaavasti jokaista 25.812 äänestämättä jättänyttä jäsentä paheksutaan - hyyyi.

Äänestys on vaiennut, mutta vain hetkeksi. Seuraava Vuoden Palstapersoona valitaan niinkin pian kuin vuonna 2026.

Mitähän me teemme siinä väliajalla? Jeesustelemme, galluppeja ja kyselyjä vai vain vaikeinta eli palstapyöräilyä, jossa pirukaan ei pysy pystyssä. Aina kopsahtaa.

bici74
14.06.2016, 20.11
^tuskin maltan odottaa vuoden 2026 äänestystä, mulla on 10 vuotta aikaa virittää pakarat timmeiksi ja videoida niiden treenaamista. Varokaa vaan!

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

usko juntunen
14.06.2016, 20.11
Elä mittää, kyllä pyöree nolla on paaljon parempi(rehellinen tulos, kun siinä ei näy se ittelle annettu ääni) kuin neljäs, eli just podiumilta tipahtaneen kohtalo.
Kuvan ilme kertonee tunnelmat. Peukut tarkoitettu tasapuolisesti kaikille podiumille päässeille.:D
https://lh3.googleusercontent.com/-nyB8s-4MjFw/UZj_DRE18MI/AAAAAAAAWZY/nHobuXvxnnwxNtjduuDioe9JmtaX1x-QwCCo/s640/P1010111.JPGhttps://lh3.googleusercontent.com/-R0-A8wr7PQU/U7wdAjTIxiI/AAAAAAAAbUY/PsiZkYGjdO0O7uCEK21J_BG1uk8cP7ylwCCo/s640/P1040904.JPG

izmo
14.06.2016, 20.15
Onnea voittajille... Sipilän ja Stubbin tapaan häviön kärsineet puhkeevat kyyneliin niin tais sanoo Iltalehti:eek:

kmw
14.06.2016, 20.21
Paras voittaa ja karavaani kulkee. Joku seremonia Aidalla olisi imho paikallaan. Stan voi kiertää Kittilän kautta niin saa edes vähän lenkkiä ittellensä. Nyt on ihmiset lomillansa jne, mut syyskuun ensimmäinen sunnuntai kl. 12.00. Saako ehdotelmani kannatusta?

Iglumies
14.06.2016, 20.41
Kyllä kansa tietää.

Irocci
14.06.2016, 20.44
Nanan pepputreenivideot olivat avain voittoon*vinkvink*, toki ei viestimäärääkään voi vähätellä; yli 10 viestiä vuoden ajan on huikea suoritus.

Ai tämmösiikin on :) :D Tosin ääni meni Nanalle ilman videoitakin.

Tank Driver
14.06.2016, 20.45
Odotan malttamattomana välietappia, joka on Joulun suuri runorace 2019. Iloitkaa nyt siihen asti.

mpk
14.06.2016, 21.03
Hauskaa onnea voittajille!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nana
14.06.2016, 21.30
Hehe, vai pepputreenivideot. :D En edes tiennyt mulla sellaisia olevan.
Kiitos ja kumarrus vaan kaikille äänestäneille. Olen edelleen osin siinä uskossa, että tämän täytyy olla jokin allergialääkkeen päälle jäänyt sivuvaikutus tai valvomisesta johtuvaa ja kuvittelen kaiken, mutta sen verta hauskaata on, että jatkukoon vaan. Kiitos kaikille ja onnittelut sijoittuneille sekä myös niille, jotka eivät sijoittuneet. Foorumihan koostuu persoonista ja voi olla toimiva vain, kun monta sellaista vääntää juurta irti jutusta, tekee tikusta asiaa ja kun juttu on saatu luistamaan suistaa sen yhdessä tuumin raiteiltaan, tappelee siitä kuka ohjaa ja minne, kunnes hirrveiden banaaninkatkuisten katastrofien kautta päästään takaisin raiteille, huokaistaan, hengitetään syvään ja aloitetaan homma taas leppoisasti alusta. Jaettu ilo on siis paras ilo, jaettu kauhu on, no kauhua sekin on, mutta ainakaan ei tarvitse pelätä yksin. Kaikkia siis tarvitaan!

Markku Liitiä
15.06.2016, 08.07
Onko kenelläkään viidestä uudesta palstapersoonasta mitään sitä vastaan, että heidän avatar-tittelikseen pistetään Palstapersoona #1, #2 jne.?

VesaP
15.06.2016, 08.22
^Mul on jo oma titteli. :)

LJL
15.06.2016, 08.27
Onko kenelläkään viidestä uudesta palstapersoonasta mitään sitä vastaan, että heidän avatar-tittelikseen pistetään Palstapersoona #1, #2 jne.?

Tämä olisi todellinen kulttuuriteko

LJL
15.06.2016, 08.28
...syyskuun ensimmäinen sunnuntai kl. 12.00. Saako ehdotelmani kannatusta?

Lupaan saapua paikalle

fiber
15.06.2016, 08.37
Tasapuolisuuden nimissä vaadin, että meille hajuttomille harmaaherneille järjestetään 2026 myös Vuoden palstapersoonaton Årets forumopersonlighet -äänestys.
Lisätään vielä, että jos tästä ei synny päätöstä vuoteen 2024 mennessä, aion floodata foorumin niin, että aktiivisuuteni kantaa vähintäänkin pistesijoille.

JackOja
15.06.2016, 08.56
...seremonia Aidalla... syyskuun ensimmäinen sunnuntai kl. 12.00. Saako ehdotelmani kannatusta?

Mä olen Lapissa, mut eihän sota yhtä miestä kaipaa :rolleyes:

Jos mä olisin mutis tai VesaP pitäisin nykyiset. Mutta itsehän toki vastaavat.

edit: jaa VesaPa jo vastasikin.

Jami2003
15.06.2016, 10.19
Nyt kun on spekuloitu nanan peppuvideon vaikutuksesta äänestystulokseen niin mikä vaikutus on ollut stanthemanin talvisilla räkäkuvilla?

tommi2
15.06.2016, 10.21
Lupaan saapua paikalle

menis harkitaan, jos pyörä on vapaaehtoinen (ei viitsi junassa kuskata). mä voisin olla "peittää viinan hajua"-osastossa :D

TemMeke
15.06.2016, 10.29
Nyt kun on spekuloitu nanan peppuvideon vaikutuksesta äänestystulokseen niin mikä vaikutus on ollut stanthemanin talvisilla räkäkuvilla?

Missä nämä eroottiset materiaalit on? En ole nähnyt kumpaakaan. :(

kolistelija
15.06.2016, 10.31
Mitäs mitäs? Ai että joku on muakin äänestänyt.. arvostan, itse en osaisi tuosta listasta valita suosikkia, kun kaikki ovat niin kauniita ja mahtavia!

Katila
15.06.2016, 12.37
Onnittelut kaikille sijoittuneille, sijoittumattomille, mukana eläneille tahi kuolleille :)

Paras voittaa ja karavaani kulkee. Joku seremonia Aidalla olisi imho paikallaan. Stan voi kiertää Kittilän kautta niin saa edes vähän lenkkiä ittellensä. Nyt on ihmiset lomillansa jne, mut syyskuun ensimmäinen sunnuntai kl. 12.00. Saako ehdotelmani kannatusta?

Vain, jos Kmw esiintyy The Aidalla samassa asussa kuin misterkuvassaan mittelöön osallistuessaan :)

Kyllä kansa tietää.
Muikenen kuin vaari. Vaarilla on saari.

StantheMan
15.06.2016, 13.41

Nykyinen on ok!

Nana
15.06.2016, 13.54

Leikkimielinen kisailu on hauskaa ja tämä oli, etenkin kuvamateriaaleineen (joita olisi tosin saanut olla enemmänkin) viihdyttävä, mutta totta puhuakseni en kaipaa titteleitä, nautin itse reissusta ja se riittää minulle paremmin kuin hyvin. Olen sitäpaitsi aika pikkuruinen kantamaan noin hienoja titteleitä, sehän varmaan painaakin.
Jos minulle jonkinmoinen titteli pitää väsätä niin istuvampi lienee jokin hupaisa #Porrashöpöilijä, #Porraspelleilijä, #Porraspelleilystittelijä

Markku Liitiä
15.06.2016, 13.59
Noo, saat pitää tittelisi nyt pari päivää tuloksen kunniaksi! Tai siis tittelin saat pitää 10 vuotta, mutta avatarin vierestä voin vaihtaa sen kyllä mieleiseksesi, sanotaan nyt perjantaina.

VesaP
15.06.2016, 14.07
^Suosisin ennemmin Nanalle tuota #1:stä kuin mitään porrasvariaatiota. Toki puhunkin nyt en tavisten ominaisuudessa. :D:p

Toki hää saa #1:sena kyllä KÄSKEÄ mitä laitetaan, ja muut vikisee! :cool:

Oatmeal Stout
15.06.2016, 14.44
Toki hää saa #1:sena kyllä KÄSKEÄ mitä laitetaan, ja muut vikisee! :cool:
Nettä nollakerholaisille: #0/238 palstasuosiossa :D