PDA

Näytä tavallinen näkymä : Hyvä kivijalkaliike pk-seudulla?

Anutäti
09.05.2016, 21.11
Olen selkäongelmainen nainen, menossa ostamaan laadukasta hybridiä (onko sellaista?) tai mukavaa cyclocrossia. Olen toisessa ketjussa kysellytkin neuvoja. Nyt kysyisin suositusta hyvästä pyöräliikkeestä pk seudulla. Tärkeintä on asiantuntevat, paneutuvat ja reilut myyjät. Pitäisi olla myös kohtuullisen hyvä hinta - laatusuhde ja sopivia pyöriä alle 1500E- hintaan. Aiempien ketjujen perusteella olisin suunnistamassa Hi5bikesiin. Onko järkeä? Muita suosituksia?

JackOja
09.05.2016, 22.21
iBike Larussa.

TERU
10.05.2016, 04.44
No se Velosport.

Anutäti
10.05.2016, 05.56
Kiitos! Molempiin olisi hyvä matkakin. Onko Velosportissa ok hinta-laatusuhe (kaupaksi)? Ymmärsin jostain, että se olisi hirmu kallis eliittiliike? Olen kyllä valmis maksamaan palvelusta kohtuullisesti.

TERU
10.05.2016, 06.15
Ovat tehneet kauppaa niin kauan, että ymmärtävät varmasti myös hinnoittelun merkityksen kaupan synnylle. Oma myönteinen kokemukseni poikani kautta. Monia vuosia sitten kasautti Olmon runkoon mittojensa mukaan maantiepyörän ja se edelleen hyvä niin koon kuin tekniikankin osalta. Osasivat oikean koon jo silloin, monet myyjät myivät silloin ja myöhemminkin yli-isoja.

Caad X pyöriä sujahtelee työmatkalaisilla runsaasti omilla reiteilläni vastaa, hyvän myyjän ohella pyöränkin täytyy olla kelpopeli. Minulla ei ole tuota merkkiä. Mitoitusta katselin, hyviltä luvut näyttivät, kun käyttöpyörää haetaan.

Nana
10.05.2016, 06.34
Bike Company. Olen ostanut sieltä 1 pyörän ja saanut lisäksi apua ja neuvoja 3 pyörän ja erilaisten huolto-ongelmien kanssa.

Anutäti
10.05.2016, 12.07
Kiitos! Bike Companylla näyttäisi olevan aika hyvä valikoima pyöriä. Muistatteko, onko joku noista cyclocrosseista Felt, genesis tai Specialized lyhytrunkoinen? Sellainen olisi paras.

Liikuttava
11.05.2016, 12.54
Kiitos! Molempiin olisi hyvä matkakin. Onko Velosportissa ok hinta-laatusuhe (kaupaksi)? Ymmärsin jostain, että se olisi hirmu kallis eliittiliike? Olen kyllä valmis maksamaan palvelusta kohtuullisesti.
Velosportista sain viime viikolla todella mukavaa ja ystävällistä palvelua, pyörää en tosin ole sieltä koskaan ostanut. Ostamani tuotteet olivat vähän kalliita, mutta sain niistä kuitenkin vähän alennusta pyytämättä. En tiedä pyörien hinnoista, mutta niistäkin saa varmasti alennusta kuten muissakin liikkeissä.

Tien toiselta puolelta Cycle Centeristä voi löytää pyöriä hyvin tarjoushinnoin. Muita hyviä liikkeitä aiemmin mainittujen lisäksi ovat huhujen mukaan Toni & Toni Sörnäisissä, Bike Planet ja Velo & Oxygen. Itselläni ei ole näistä liikkeistä vielä kokemusta.

VesaP
11.05.2016, 13.16
^Huhut pitävät paikkansa ainakin tuon T&T:n kohdalla. :)

Lue täältä "kaupat" osiosta arvosteluja noista yllämainituista. Voi olla että kierrät jonkun liikkeen ainakin kaukaa sen jälkeen kun arvostelut oot lukenut ja joihinkin toisiin voi tulla pakottava tarve vierailla.

Nana
11.05.2016, 13.22
Ainiin, tosiaan, Toni&Toni on myös hyvä liike. Ehdottomasti vierailun arvoinen.
Se on siis Bike Company ja T&T.

Anutäti
11.05.2016, 17.22
Kävin tänään kahdessa yllä mainituista liikkeistä. Ero asiakkaan kuuntelemisella oli kuin yöllä ja päivällä. Voin erittäin lämpimästi suositella Bike Companya. En ole vielä edes koeajanut pyörää, mutta uskoisin, että myyjän ammattitaidolla löytyy hyvä. ☺

Anutäti
11.05.2016, 17.49
Toni & tonissa ei ole ainakaan cyclocrosseja minun budjetilleni.

Nana
11.05.2016, 17.55
^^
Se on kyllä mukava liike. Palvelu on aina ystävällistä ja apua on saanut yhtälailla menee sitten hybridin, cyclon tai maasturin kanssa sitä hakemaan tai jotain niistä sieltä ostamaan.

JPK-works
11.05.2016, 18.16
T&T ja Velosport valikoimat laajoja (tosin halpismalleja ei juuri ole) ja palvelu osaavaa ja ystävällistä.

Elofillari
11.05.2016, 22.08
Pitää myös kehua Ride Morea Konalassa. Siellä jaksettiin kuunnella kärsivällisesti tyhmiä kysymyksiä. Siellä on kovasti kalliimpiakin pyöriä, mutta taitaa tuohonkin rajaan löytyä.

Sotanorsu666
13.05.2016, 14.05
Omat kokemukset puoltavat: Toni&Toni ja Fillariosa