PDA

Näytä tavallinen näkymä : torpedo 5 v rumpu vaihde pitäs saada huollettua

ari kantola
15.04.2016, 12.38
Pyörä on helkama torpedo 5 v vm 94 Pitäs löytää hajoitus kuva en ole löytänyt mistään.

Osat on jo rivissä pöydällä.

Vävy poika purki jo oma aloitteisesti laakereita oli tippunut kasauksen jälken ajo yrityksessä

Siirtäjä jousi on entinen. Sen verran on minulla on kokemusta huolsin oman terässiipi 3.v rumpu

vaihteen. Hyvin pelaa.

kiitos jo valmiiksi avusta.

Matti Heikkinen
15.04.2016, 19.24
kokoaminen voi olla hankalaa,planeettapyörien asennuksessa pitäisi olla kokoonpanotuki että ne saat paikalleen,paikkakuntasi mainitsemisesta olisi apua,kolmisen viikkoa Riihimäen kierrätyskeskuksessa oli pari kpl uusia ko napoja,helpointa olisi asentaa uudet sisäosat vanhaan kuoreen

ari kantola
15.04.2016, 20.06
Asuin paikka savonlinna

ari kantola
16.04.2016, 11.23
Tuo edellä ehdottamasi ratkaisu varmasti paras !! Olisinkin valmis ostamaan rummun mistä vain sopivimmin saisi. Eiköhän tuo kusti polje sen verran vielä postia. Kaunis päivä tehdä muutakin kuin surffata netissä tunti tolkulla. Löytämättä vanhoihin romuihin osia.

Matti Heikkinen
16.04.2016, 19.05
pieni hankaluus voi olla etteivät taida lähettää,helpoin ratkaisu olisi jos saat jonkun tutun lähiseudulta hakemaan ja postittamaan,eiköhän ne sieltä hyllystä vielä löydy muistaakseni olleet siellä ainakin vuoden,hintakaan ei ollut paha,alle kympin kappale

viivi
18.04.2016, 19.57
kokoaminen voi olla hankalaa,planeettapyörien asennuksessa pitäisi olla kokoonpanotuki että ne saat paikalleen

Planeettapyörissä on sellaiset kohdistusmerkit. Itse sain sen kasaan ilman sitä kokoonpanotukea ehkä kolmannella yrittämällä.

muoks: olisiko tästä hyötyä
http://www.scheunenfun.de/f+s_h5111.htm

ari kantola
19.04.2016, 13.30
KIITOS JA PALJON !! Olen viettänyt tunti kausia etsien kuvia mitään en ole löytänyt. On se hyvä kun on Mualimassa vielä tuollaisia tyyppejä Jotka viitsii nähdä vaivaa. Ilmoittelen Miten homma jalostuu............