Näytä tavallinen näkymä : 18. Lattomeriajo 17.4.2016
Jari Wiksten
13.04.2016, 01.35
18. LATTOMERIAJO 17.4.2016 ULVILASSA
Sunnuntaina ajettavaan Lattomeriajoon on ilmoittautunut nyt 166 kilpailijaa.
Alustava osanottajalista, tekninen ohje ja huoltoauto-ohje ovat pdf-tiedostoina Koiviston Iskun -sivuilla. (Linkki allekirjoituksessa).
Muistakaa huolehtia lisenssin maksusta. Osanottajalistassa on X-merkki lisenssisarakkeessa, jos lisenssin maksu on kirjautunut SPU:lle. (Pyöräilyunionin sivuilla on tänään päivitetty lista lisenssin maksaneista.)
Jos ilmoittautuminen on unohtunut, ei hätää vielä pääsee mukaan jälki-ilmoittautumalla sähköpostilla: koivistonisku.pyoraily@gmail.com
Tämän hetken tilanne lähdöittäin:
M-elite 68
M-kilpa/kat2 58
N-elite, M-16, M-50 ja M-60 23
Kategoria 3 23
Tervetuloa kauden avauskilpailuun.
Suora linkki: http://www.koivistonisku.fi/pyrily/lattomeriajo/
Saisiko lähtölistan XLS-tiedostona PDF:n sijaan? Lajittelisin sen lähtökategorian ja joukkueen mukaan ja alkaisin miettimään strategioita. :D
Kat3 ikäjakauma ja sukupuolijakauma ainakin on sen verran laaja ettei pitäisi niistä syistä kenenkään olla uskaltamatta mukaan :)
Ja yksi tiimi on huolestuttavan iso.
Jari Wiksten
13.04.2016, 11.11
Suora linkki: http://www.koivistonisku.fi/pyrily/lattomeriajo/
Saisiko lähtölistan XLS-tiedostona PDF:n sijaan? Lajittelisin sen lähtökategorian ja joukkueen mukaan ja alkaisin miettimään strategioita. :D
Julkaistu osanottajalista on alustava ja se täydentyy tämän päivän aikana. Illalla julkaistaan lähtölista lähdöittäin sarja/seura -järjestyksessä.
Jari Wiksten
13.04.2016, 11.15
Kat3 ikäjakauma ja sukupuolijakauma ainakin on sen verran laaja ettei pitäisi niistä syistä kenenkään olla uskaltamatta mukaan :)
Ja yksi tiimi on huolestuttavan iso.
Vähän pettynyt kategoria 3:n osanottajamäärään olen. Viime vuonna meillä oli erillinen kuntosarjan lähtö (saman matka) ja siinä oli 21 osanottajaa. Nyt moni viime vuonna osallistuneista jäi pois.
Jos kovasti mieli tekee mukaan niin vielä ehtii jälkiilmoittautua samaan edulliseen 20 euron hintaan.
Ehkä se lisenssi karsii yksittäiseen ajoon osallistumista? (jos viime vuonna pääsi ilman kuntoryhmään)
Tai ehkä väki on katsonut sääennustetta.
MTBwannabe
13.04.2016, 12.08
Jos kovasti mieli tekee mukaan niin vielä ehtii jälkiilmoittautua samaan edulliseen 20 euron hintaan.
Mihin asti tuo jälki-ilmoittautuminen on voimassa?
jannevaro
13.04.2016, 12.46
Vähän pettynyt kategoria 3:n osanottajamäärään olen. Viime vuonna meillä oli erillinen kuntosarjan lähtö (saman matka) ja siinä oli 21 osanottajaa. Nyt moni viime vuonna osallistuneista jäi pois.
Aika monta viimevuotista on myös mukana ja osa M50-sarjassa... :)
Jari Wiksten
13.04.2016, 12.50
Huomenna pussitetaan numerot yms. joukkueittain/seuroittain, joten mielellään huomiseen iltapäivään mennessä jälki-ilmoittautumiset mutta eiköhän myöhemminkin mukaan pääse kun kauniisti pyytää.
Osanottajalista on aamun aikana vähän kasvanut. Nyt 173 nimeä listalla.
Vähän pettynyt kategoria 3:n osanottajamäärään olen. Viime vuonna meillä oli erillinen kuntosarjan lähtö (saman matka) ja siinä oli 21 osanottajaa.
Mutta nyt on 23, eli enemmän ja kategoria 2:ssakin on ilmottautuneita kourallinen enemmän, kuin viime vuonna. Ainakaan mitään dramaattista epäonnistumista sarjauudistuksella ei siis ole saatu aikaan (otanta luonnollisesti on varsin pieni). :D
Jari Wiksten
13.04.2016, 22.28
Nyt päivitettyjä listoja Koiviston Iskun sivuilla. Muutamia sarjamuutoksia/korjauksia tehty ja kilpailijoita lisätty.
Lähtö 1 68 osanottajaa
Lähtö 2 60 osanottajaa
Lähtö 3 25 osanottajaa
Lähtö 4 21 osanottajaa
Yhteensä 174 osanottajaa
jannevaro
14.04.2016, 10.48
PDF:ssä M16 osallistujat ovat 3. lähdössä vaikka heille on merkattu 55km. Onko tämä oikein?
Jari Wiksten
14.04.2016, 11.28
PDF:ssä M16 osallistujat ovat 3. lähdössä vaikka heille on merkattu 55km. Onko tämä oikein?
Kiitos viestistä.
Netti-ilmoittautumislomakkeessa on näköjään ollut tuossa kohtaa virhe, Matkan pitäisi olla sama 80km kuten muillakin 3. lähdön sarjoilla (N-elite, M-50 ja M-60). Vain kategoria 3 ajaa kaksi kierrosta eli 55km.
Korjaan matkat noihin tulosteisiin samalla kun lisään yhden kilpailijan lähtölistalle.
ilpokyllonen
14.04.2016, 22.04
Mihin asti tuo jälki-ilmoittautuminen on voimassa?
Kyllä mukaan pääsee järjestäjien puolesta vaikka kisa päivänä, kun on 20 eur rahaa ja lisenssi
t Koiviston Isku
Alkaa olla sääennuste aika lähellä lukittavaa versiota.
Jari Wiksten
15.04.2016, 10.57
Tiedoksi:
UCI on kieltänyt levyjarrujen käytön maantiekilpailuissa. Todennäköisesti kileto ei ole ongelma Lattomeriajossa.
http://www.pyoraily.fi/saannot_ja_tuomaritoiminta/saannot/
jaakko kontula
15.04.2016, 11.33
Oheisena UCI:n 14.4.2016 julkaisema päätös levyjarrujen käytöstä maantiepyöräilykilpailuissa:
The UCI suspends disc brake testing
14 April 2016
The Union Cycliste Internationale (UCI) today announces that it has decided to suspend, with immediate effect, the trial of disc brakes currently being carried out in road races.
This decision follows a request to do so made by the Association Internationale des Groupes Cyclistes Professionnels (AIGCP) – which represents all professional cycling teams – following the injuries suffered by Movistar Team rider Francisco Ventoso at Sunday’s Paris-Roubaix Classic. This request is supported by the Cyclistes Professionnels Associés (CPA), which represents riders.
The first tests of disc brakes were carried out in August and September 2015. UCI WorldTeams were given the possibility to test bikes mounted with these brakes at two events of their choice. After in-depth discussions with stakeholders, the UCI then decided to authorise riders from all categories of professional road teams to use disc brakes in 2016, and to closely monitor their use during the year.
The UCI will now continue its extensive consultations on this subject by way of its Equipment Commission, which is made up of representatives of teams, riders, mechanics, fans, commissaires and the bicycle industry – via the World Federation of the Sporting Goods Industry (WFSGI) –, all the while reaffirming that rider security has always been and will always remain its absolute priority.
sama vapaa käännös:
UCI keskeyttää levyjarrujen testauksen
14 huhtikuu 2016
Unionin Cycliste Internationale (UCI) ilmoitti tänään, että se on päättänyt välittömästi keskeyttää parhaillaan toteutettavana olevan levyjarrujen kokeilun maantiepyöräilykilpailuissa.
Tämä päätös noudattaa Association Internationale des Groupes Cyclistes PROFESSIONNELS (AIGCP), joka edustaa kaikkia ammattipyorailytalleja, pyyntöä tehdä niin seurauksena Movistar Teamin Francisco Ventoson vammoista sunnuntain Paris-Roubaix Classic -kilpailussa. Tätä pyyntöä tukee Cyclistes PROFESSIONNELS Associés (CPA), joka edustaa ammattilaispyöräilijöitä.
Ensimmäiset testit levyjarruista maantiepyöräilykilpailuissa tehtiin elokuussa ja syyskuussa 2015. UCI World Teameille annettiin mahdollisuus testata levyjarrullisia kilpapyöriä kahdessa heidän valitsemassa kilpailussa. Sen jälkeen, käytyään perusteelliset keskustelut eri sidosryhmien kanssa, UCI päätti valtuuttaa ammatilaisjoukkueiden kilpapyöräilijät kaikissa kilpailuluokissa käyttää levyjarrua vuonna 2016 ja tiiviisti niiden käytön seurantaa vuoden 2016 aikana.
UCI jatkaa nyt Equipment Comission laajaa kuulemista tästä aiheesta. Se koostuu ammattilaisjoukkueiden edustajista, kilpapyöräilijöistä, mekaanikoista, faneista, kommissaareista ja World Federation of Sporting Goods Industry (WFSGI) polkupyöräteollisuuden edustajista. Kilpapyöräilijöiden turvallisuus on aina ollut ja tulee aina olemaan ehdottomasti etusijalla.
Eli toistaiseksi levyjarrut eivät ole sallittuja maantiepyöräilykilpailuissa.
Ja tuossa vielä UCI:n kilpailusääntö:
Chapter III EQUIPMENT(sections 1 and 2 introduced on 1.01.00).Section 1: general provisions§ 1 Principles1.3.001 Each licence holder shall ensure that his equipment (bicycle with accessories and otherdevices fitted, headgear, clothing, etc.) does not, by virtue of its quality, materials ordesign, constitute any danger to himself or to others.
sama vielä SPU:n säännöissä:
Luku III VÄLINEETKAPPALE 1 YLEISET SÄÄNNÖT§ 1 Periaatteet1.3.001 Jokaisen lisenssin haltijan on varmistuttava että hänen varusteensa (pyörävarusteineen ja muut asennetut laitteet, kypärät, asut jne.) eivät laadun,materiaalin tai rakenteen osalta aiheuta vaaraa hänelle itselleen tai muille.
Asiaan ei liene juurikaan lisättävää.
Kuntoajoissa, jos kuntopyöräilytapahtuman järjestäjä ei ole käytettävää ajoneuvoa tapahtuman säännöissä rajoittanut, voi tapahtumaan osallistua TLL:n mukaisella polkupyörällä. SPU:n alaisissa pyöräilykilpailuissa noudatetaan SPU:n sääntöjä ja myös TLL.
Turvallisuus on ykkösasia, mikään muu asia ei voi poistaa turvallisuusvaatimuksia.
Jari Wiksten
15.04.2016, 16.32
Muistutan vielä, jos lisenssi on maksamatta niin hoitakaa asia kuntoon,
http://www.pyoraily.fi/lisenssi/
(http://www.pyoraily.fi/lisenssi/)
Jos olet maksanut/maksat lisenssin loppuviikon aikana niin ota maksukuitti mukaan. Tuomarit saattavat kysyä sitä.
Kiitosta järjestäjille ja Kilvan kuskeille. Tuttua kuranaamalattoa. Tosi siistiä ajoa ekaksi kisaksi, mutta toistan yhden miinuksen, vastaantulevalla kaistalla ns sijoituksen parantaminen matkalla ilman mitään tarkoitusta varten aiheuttaa ihan turhaan riskejä. Aina auton kohdalla pitää kaventaa. Aika monta kasaa olen tollaisesta nähnyt. Jos ei ole aikomustakaan yrittää hatkaa, ajaa hatkaa kiinni tai joku muu tiimitaktiikkaan kuuluva mänööveri, niin ryntäily on turhaa. Toki jos pystyt sen tekemään omalla kaistalla niin siitä vaan. Kohti turkua...
Jari Wiksten
17.04.2016, 21.53
Nyt on saatu pukuhuoneista hiekat siivottua ja piha-alueen roskat poimittua, liikennemerkit yms. kerätty. Huomiselle jäi vielä peräkärryn tyhjennys. Nyt kun koiratkin on ulkoilutettu taitaa olla vuorossa yksi kylmä olut.
Kiitokset kaikille kilpailijoille, huoltajille, tuomareille. liikenteenohjaajille, autokuskeille ym. talkooväelle. Vaikka sää ei suosinut kilpailut onnistuivat hyvin. Tällä kertaa voi lähettää myös kiitokset Ulvilan ja Nakkilan autoilijoille, jotka ainakin M-eliteryhmää vastaantullessa melkein kaikki pysähtyivät tiensivuun ja loputkin hidastivat vauhtia. Näin ainakin 2. etuautosta nähtynä.
Elite- ja kilpalähdöt olivat sen verran suuria, että helposti mennään vastaaantulevien kaistalle.
rstone75
17.04.2016, 23.46
Kiitoksia järjestäjille! ehdottoman hyvä ratkaisu erottaa yleisen sarjan lähtö omiin luokkiinsa, ei tainnut tänään juurikaan kolista.
Nyt on saatu pukuhuoneista hiekat siivottua ja piha-alueen roskat poimittua, liikennemerkit yms. kerätty. Huomiselle jäi vielä peräkärryn tyhjennys. Nyt kun koiratkin on ulkoilutettu taitaa olla vuorossa yksi kylmä olut.
Kiitokset kaikille kilpailijoille, huoltajille, tuomareille. liikenteenohjaajille, autokuskeille ym. talkooväelle. Vaikka sää ei suosinut kilpailut onnistuivat hyvin. Tällä kertaa voi lähettää myös kiitokset Ulvilan ja Nakkilan autoilijoille, jotka ainakin M-eliteryhmää vastaantullessa melkein kaikki pysähtyivät tiensivuun ja loputkin hidastivat vauhtia. Näin ainakin 2. etuautosta nähtynä.
Elite- ja kilpalähdöt olivat sen verran suuria, että helposti mennään vastaaantulevien kaistalle.
lynxlynx
17.04.2016, 23.52
Hyvät kapinat oli, ja siivoa ajoa kilvassa. Paljon "Auto" huuteluita kuului, mutta kyllä ne siivosti pientareelle väistivät. Olisin lopussa odottanut IK-32 ajavan hatkan kiinni, mutta ei tällä kertaa. Pajanne käski kirissä mennä pois edestä, tein aavistuksen tilaa ja sain vetomiehen :)
Antti Salonen
18.04.2016, 03.03
Hienot kisat, hyvät järjestelyt, siistiä ajoa ja komeat klassikkokelit!
Suuret kiitokset Koiviston Iskun väelle omasta, seuran ja jaoston puolesta! Kategorialähdöissä oli kivasti väkeä, ja mieli on muikea omasta sijoituksesta riippumatta.
tempokisu
18.04.2016, 09.25
Harmillisuus, että Aamulehdessä ei näemmä ole enää naisten tuloksia, koska tamperelaisia naisia ei ole mukana. No, ihan uusia nimiä nämä mukana olleet oli..
Mutta kategoria 3:sta löytyi mielenkiintoinen nimi, Nigel Perrin. Kuka tämä herra on?
( syy: mun kolmen nuken mm. avatar-kuvani nuken, sukunimi on Perrin, että onkohan sukua) joka tapauksessa toivotamme hänelle oikein mukavaa kesää :)
Hienot kisat ja järjestelyt erinomaiset. Hienosti Porilaiset autoilijat malttoivat ajaa tiensivuun. Ainut mikä oli huono oli keli :D
jannevaro
18.04.2016, 09.58
Hyvät kisat oli! Mitenkohän sen naiskuskin kävi joka kaatui maalimäessä kun sitä toisen kerran ajettiin kolmoskategorian ryhmässä? Toivottavasti selvisi henkisillä vahingoilla, mutta olisi ihan kiva saada tieto miten kävi ja vaikka mitä siinä sattui. Itse en havainnut mitää vaaratilanteita mutta kuulin että ryhmän sisällä oli joitan äkillisiä kuopan väistöjä tms.
Hyvät kisat oli! Mitenkohän sen naiskuskin kävi joka kaatui maalimäessä kun sitä toisen kerran ajettiin kolmoskategorian ryhmässä? Toivottavasti selvisi henkisillä vahingoilla, mutta olisi ihan kiva saada tieto miten kävi ja vaikka mitä siinä sattui. Itse en havainnut mitää vaaratilanteita mutta kuulin että ryhmän sisällä oli joitan äkillisiä kuopan väistöjä tms.
Eri lähdössä ajaneena voin kommentoida vaan, mitä kotimatkalla juteltiin: etuviistossa ajanut teki ilmeisesti äkillisen ohjausliikkeen, jolloin takavaihtajansa meni etukiekon pinnoihin. Kaatuminen penkan puolelle.
Polvi otti osumaa ja etukiekko meni vaihtoon (1 pinnan nippeli korkkasi kehästä).
Polvi tarkastettu sairaalassa illalla ja kyseessä ilmeisesti venähtänyt nivelside.
Jari Wiksten
18.04.2016, 17.39
MAALIKAMERAKUVAT LÄHDÖITTÄIN LATTOMERIAJOSTA:
http://www.aika-bussi.fi/
(http://www.aika-bussi.fi/)
Osalla kilpailijoista numerot näkyy todella hyvin ja osalla numeron kiinnitys ja sijainti ovat sellaisia, että eivät näy kunnolla kamerassa ja osalla sade/tuuliliivi numeron päällä. Myös selän suoristaminen ennen maaliviivaa piilottaa numerot tehokkaasti. Tulosten teon nopeuteen vaikutta aika paljon, jos on useita kilpailijoita, joiden numerot eivät näy ja heti ei ole tiedossa kaikki keskeyttäneetkään. Tällöin maalikamerakuvia joudutaan kelaamaan moneen kertaan kun yritetään tunnistaa ajajia.
Tässä muutama pyöräilijä poimittu Eliten maalikamerakuvasta:
https://lh3.googleusercontent.com/zJBWGKGkPIxLlAmUqwezUKkT_oP0WMJK2gVjJi8mpx_sI6pGpy M38sEv9fukG8yJkqDP2u9MF1uW_GZIZXEhh4B6CY8-0y5cF3K-UPQKwJZtxCOeOaTNXRm5g4PLJPGfqvljsIH5FdI6e53_bLbiLz gUiSskA-Ww6DcSdSDGQEedXJ3Xwpuro721rvQ1Zcwb-tUjMl37USn2gg8U6WJi6hnbJwN19D-KXkJ5GENlzuJnT_QOjvl9tY28pnWhZ6p_bO1XU7qlBKNR1HAyu 1lT7J-kaPHb08MH8YGe_gvQUrINgrlzTvEDZaQLTOhIZbfUQABaYyHRM RuequolsBNOs7RCaWBwKO2alaRF7a6GiLOixs-nhyhgJBlh3gsmuABBMgX9pir97dwsXT30kdM9zjvcfuLZYl1_6 NcKVSZtIeAGs_230xvUzlEhVb0Tv4YtOolKbyjZ8gCQFmKAVIG s2n1AAL5HOXrTm3a5H4S6023-U1L7SCJcWN2Tud7jITe9anSqwepHQd7noQYjCzL3RLuudLl3uM TLs5L5cWEG9BWFV16VGHi5GWrXFJ-hCVBoeyZFyw=w534-h418-no
Selkä pystyyn ennen maaliviivaa.
https://lh3.googleusercontent.com/dorq4W_y3eTv4Mmm26-HPGMWVBbqilfuYx-JCJFczgdVZ9GHjygqdd1OV0yukhcQYoDqWTIoXpvr3QPWPKo06 rcUz8xsK-BcE10jecLGHC7lnp2Md0nZH4zlshl82vNMOyZaGK08hyb4mjbo INW0jOO3lBakH2C5qVt7BdcWDnul2PJMRxCiH8LnUTsO7yOwGl ArPJt6h_gHUVFee9L9in7EWyM3HOdIQPMwi8mJexNeEivi25k8 rE2XwHAn_qCPkO-Rby1PG7VQ1KIysqQa3bVJ7eem6FwOMysvvqtzkpxmwbBikqznS 82MXzxcln7ASnRVb3Kclp7C0KVtL-W_FiKRnPtCrH4EyrAhDADO87-WF4JIeOqjc41ix3Ze1_DHfNk44btkhPT1EDBG2BfHwAZOZdwCX 1qKxcXg3lldWvDWfe2s8IMAAhPccXMgw2NRK0Hj75OHy2A61Ds SQ7RMuwx-6fjS1_XjCC-L-b-YnqTtkUeeecRskWUr4JVvAbYZcneOa-89JdWj5JslQkMbl_6yhQG1UujPxqbt2icHCl_0kBDZmhRCEs_b 150-2KYCuZ6NLA=w928-h484-no
Tuuli- ja sadeliiveissä on eroja.
https://lh3.googleusercontent.com/XXAG4rMtmqPucYumeOVzFRovq_lFfZQRyxZ1dBgq2j5dXEi9wE lGW12lUX_wC7u324OvEvtKBrrhTLQ_fHYPPN5hEau-irJXHmHwhDxLxRzazbqQGDM-o3aIdSzv_0E9UEavWV3TVPer8EMnJq7zUlUPWUqM0MtWn571Ju dMXUNkk6j3CAOyUoxCje7lD4qOZv_hNbG-wz6_HgVJIhkrWMGcGwQOwlKlJKDqFiQcJ5_AXOBcWYP7dvTQ4u KAfa6YiPhPiyp4kXsO1OkuWLl3VHlTKVVoUIs2NndFsRleVXYs rn3rNhf6FYg31A7P9PvmHB8fwR9hBo5aiv9Hf3PwmMeWhjRHMu 1ntOvzy5gvtWiTAumeVmmH1bqzAx6DF6eZe_VLGBy7-X6m99AyI-qD5IZiA_ryOGAB-U92V10azfTAPY3jsjRTgYcleWY5kCypZxHs9OzBPyibzqSSOUe gG_196xnEvvZ1iTFtEn5vVBqd2QWKe7479ZNi3ECSnUUm1lpCY noJHamjSXuKaCWMeibdNhF7RphuF_TIuZGdfYikEBZvSLCyjlz W_im8t9C_h-O-Eg=w392-h327-no
Numero ei näy liivin alta.
https://lh3.googleusercontent.com/2n6Yh7CkgdS0TnOXhHAxHXjrUDRppnlkGfS1ck2cQJpq6xjgXk ht7_EEJy6rrUmRn7o7kjEh14s9cBXLg8HZw3Mvh7KnCMscEh98 ZxUTS4F0D56mkac0-0-TRvYE_QE0WcXMtKjCm8EechqZIC9LtWqOiTugYXPhK5YwxFiQG izmaUtyieaZi34KJUKXdldJxO7gvnJxmkkL0iX-sLs3uLDPE5RbxTDjdELcWtXtud7s9ETF0TQ1hXv21WNdVBB3tL l29NC7a0_a7K0oYBmUhayx644hfOLf1nSPyu_-pP9HprSjDgG1okSczTcFhsc_jU3WD-Ur88bsq8LuEYtfGPQWtSLyfE2ORtnAN13K8ZaMBv5BgD1WOtR0 nNoV596rJAKF8RQIuqQEAACz3gTuKXRrRz7c17JnvrTWVwAMF4 uDkzVN2kq3eQL-f3BUQjBR2Co9NHa-jKfzrVbjjp4Xqz7YpGPJt27toFZUfJF-pmC8GiAanae44Jygmx6_qVu5jNQmN-mowiBO-E3pG4QcjM8Ph3yg0Wrnhc3szeCZwN2F5YXGVLG-UvzQLSgkMNFT1PdlNw=w1036-h347-no
Tässä esimerkki miten hyvin kiinnitetyt numrot näkyvät.
Vain kuvasi Pökälästä näkyy. muut eivät.
Jari Wiksten
18.04.2016, 21.53
Näkyykö nyt?
Mr. Kape
18.04.2016, 23.19
Näkyykö nyt?
Ei. Olisiko ongelmia lukuoikeuksista sisältöön?! Avatessa kuvaa linkin kautta, sivu ohjataan Googlen sisään kirjautumis sivulle.
Pete Riemu
19.04.2016, 09.09
Kyllä potutti odotella Imatralla tuloksia... siis tarkoitan nykyisenä tietokoneaikana kun ei ole kukaan sitoutunut pitämään kisaseurantaa tai edes lopputuloksia kärjen osalta. Tuntuu ikuisuudelta kun tietää, että nyt on tultu maaliin, mutta tuloksia saa odotella parikin tuntia. Ymmärrän, että virallisten tulosten selvittely vie aikaa, mutta yleensä jokainen katsojakin näkee ketkä tulee kärjessä maaliin. Joku voisi laittaa vaikka fillarifoorumille tilanteita ja maaliintuloja suorana! Tai jos sellainen palsta on jo olemassa, niin vihjatkaa missä:0
Galleriaan lisätty lopppun 4 rapanaamakuvaa, jotka olivat kännykässä. Sillä juniorilla ei ole sukkahousuja...
http://jaribirling.kuvat.fi/kuvat/2016+Lattomeri+mt+kilpailu+17.4/
Ajoin huoltoautoa nr 10, joten vain yksi ajotilannnekuva.
Hienot kilpailut, kiitokset kaikille. PS Niki oli hienosti 10.
Kirjoittelin vähän Poljentoon alkukauden kisoista, parempi myöhään kun ei milloinkaan...
http://poljento.com/pyoran-viikko-kauniissa-kevatsaassa
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.