Näytä tavallinen näkymä : Ketjun katkaisija
Mikä tuosta minun työkalusta puuttuu ja saako siitä enää ehyttä? Tuon varren olen ottanut irti jotta mahtuu pieneen tilaan.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160402/5587979f76fc27899860f1f6959055e7.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Näyttäisi se tappi puuttuvan, joka työntää ketjun liitintapin ulos ja katkaisee sen ketjun? En tiedä saako tuohon PRO:n vehkeeseen varatappeja. Park Toolissa pysynyt tappi ehjänä jo pitkään. Bilteman kalulla saa yhden ketjun katkaistua ja sen jälkeen on tappi vinossa.
arctic biker
02.04.2016, 17.50
Minusta Protoolit on hyvässä maineessa, mitä nyt on käynyt niinnen tiedä.Aina ketjutyökalua ostaessa , varatappeja pitää löytyä ja nykyään tää 11spd kelpoisuus ei paha. Toisaalta jos käyttää pikalukkoja niin ketjutyövälineellä vain katkaistaan jolloin sen kelpoisuus liitoksen tekemiseen ei niin tärkeää ole, miinus nää Campaketjujen käyttäjät, en tiijä moisista.
Parkin CT-5 on ykköskaluna, ynnä ainakin yksi varapiikki miljuunalootassa.
Kerran olen tuota käyttänyt ja oli paljon parempi verrattuna bilteman työkaluun. Nyt se ollut repussa ja ilmeisesti siinä tippunut, ei ainakaan käytössä tippunut. Pikalukkoja käytän nykyään paitsi yhdessä pyörässä vielä ei pikalukollinen. Katkaista kuitenkin pitäisi jos sattuu esim. ketju katkeamaan. Ei nyt tarvetta, mutta aloin varmistelemaan niin huomasin tuon. Pitää käydä pyöräliikkeessä kyselemässä varatappeja.
Taitaa olla helpoin ottaa pikalukollinen varaketju mukaan ja käyttää katkaisinta vain kotona
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Parkin CT-5 on ykköskaluna
Komppaan. On niin pieni ja kevytkin, että hyvin jaksaa kuljettaa mukana. Muutaman kerran on pöpeliköissä ketjut poikki napsahtaneet ja tämä + pikaliitin ovat yhdessä reissun saaneet jatkumaan
Jos käypi niinku itelle kerran,et risu pinnojen välissä pasko vaihtajankorvakkeen (ei uutta sillon mukana),sain sinkuloitua filon ketjun lyhentämisellä ja vietyä aiotun lenkin loppuun.
Lyhentämätön ketju ei ois tossa toiminu...
Työkalut oon pakannu salpalukittavaan pussiin,pysyy pikku osatkin (ehkä) paremmin mukana...
Mikä tuosta minun työkalusta puuttuu ja saako siitä enää ehyttä? Tuon varren olen ottanut irti jotta mahtuu pieneen tilaan.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160402/5587979f76fc27899860f1f6959055e7.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tuon irroittamasi varren päästä löytynee 4mm kuusiokoloruuvi jonka alla lokero jossa varatappi jos sitä ei vielä ole käytetty.
Näin ainakin omassani joka samannäköinen Pro:n laite.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.