PDA

Näytä tavallinen näkymä : Morvélo

Pahamontes
10.02.2016, 23.17
Löytyykö foorumilta Morvélon ajovaatteiden käyttäjiä? Jos on, millaisia kokemuksia paidoista ja ajohousuista on aktiivisessa käytössä?

Itse tilasin juuri päättyneestä talvialesta välikaudelle pitkähihaisen Morvélo Clasica Thermoactive -ajopaidan ja se vaikuttaa sovituksen perusteella laadukkaalta tuotteelta. Käytössä se ei ole sattuneesta syystä vielä ehtinyt olla, joten jää nähtäväksi miten hyvin täyttää tehtävänsä. Mikään kauhean piukea leikkaus tuossa ei kyllä ole, mutta ihan ok omalle hoikalle ruumiinrakenteelle.

Morvelo.comiin on päivitetty jo tulevan kevään ja kesän mallisto. Tyylikkään näköisiä paitoja — Fuoriclasse, Chasseur de Cols ja Melon farmer omaan makuun ehkä potentiaalisimmat.
Tossa miesten mallistoa: http://www.morvelo.com/men

JohannesP
11.02.2016, 00.12
Perinteisiin sporttisiin fillarikuteisiin nähden kivan erilaisia. Täytyy ihan itsekkin kattoa jos noita saisi kohtuu hinnalla jostakin. Castellia tullut käytettyä viime vuodet, koska ostaminen ollut helppoa ja saanut hyvään hintaan. Nykymallistot ovat tosin todella tylsän näköisiä.

Joskus 2-3 vuotta sit tilasin Morvelon hupparin, että sain ilmaiset postit ja pakko myöntää etten ole yhtä laadukasta hupparia nähnyt. Ei edes pahasti kulahtanut vaikka käyttö ollut aktiivisesti käytössä alusta asti vapaa-ajalla, juoksulenkeillä, työpaitana ja viimeksi tänään koko päivän päällä. Pesujakin takana reippaasti (40-50?) ja painokuvakin on vielä ehjä, joistakin vaatteista kun se tuppaa alkaan hapertuun 5 pesun jälkeen. Ainoastaan väristä huomaa ettei ole enään ihan yhtä tumman sininen kuin alunperin. Tämän takia voisin ilomielin testata ajovaatteita jos nekin olisi yhtä laadukasta tekoa.

Lare
11.02.2016, 08.57
Tilasin viime viikolla Wigglestä pari Morvelon paitaa, ainakin sillon paljon merkin vaatetta -40% alessa.

JuHa1983
16.05.2016, 12.18
Mulla on muutamat Morvelon ajohousut ja paidat. Tykkään todella paljon itse asuista. Ostin ne housut ja paidat yhdeltä kaverilta.

jone1
16.05.2016, 23.18
Tilasin itse UK:sta Morvelon lyhyet ajohousut ja paidan.
Ovat parhaat ajohousut mitä mulla on. Kaapista löytyy Castellia, Pearl Izumia ja DHP,tä. Paita on myös hyvä.