JPK-works
29.01.2016, 23.11
Haussa uudet kengät, käyttö hybridillä lenkkeily, satunnainen maastoajelu (teknisesti helppoa xc:tä). Käytän näitä myös spinningissä. Kengillä pitää voida kävellä lyhyitä matkoja (maantiekengillä en kävele kuin välttämättömän) ja pohjissa saisi olla vähän pitoa. Nykyiset ovat 1900-luvulta, John Luck:n Silver. Niillä voi vaikka juosta, mutta nyt kaipaan vähän jäykempää. En hae ihan kisakenkää, vaan hieman rennompaan ajoon. Klossina SPD.
Olen miettinyt Sidin Cape tai Buvel, miksei Dominatorkin. Maantiekenkänä Wire ja olen niihin tyytyväinen.
XXL:ssä sovitin Diadoran x-tornado kenkää, ei vain ollut kokoa hyllyssä - kokemuksia näistä?
Muistakin kuulen mielelläni suosituksia, tärkeää on saatavuus eli pitää päästä kokeilemaan (hesa ja tampere). Samoin jos on kokemuksia näisten vastaavista, kerro.
Olen miettinyt Sidin Cape tai Buvel, miksei Dominatorkin. Maantiekenkänä Wire ja olen niihin tyytyväinen.
XXL:ssä sovitin Diadoran x-tornado kenkää, ei vain ollut kokoa hyllyssä - kokemuksia näistä?
Muistakin kuulen mielelläni suosituksia, tärkeää on saatavuus eli pitää päästä kokeilemaan (hesa ja tampere). Samoin jos on kokemuksia näisten vastaavista, kerro.