Näytä tavallinen näkymä : Willimiesajot 23.-24.7.2016 Lappeenrannassa
Järjestämme ensi kesänä uuden kaksipäiväisen maantiepyöräkisan Lappeenrannassa. Ensimmäisenä päivänä eliittikuskit ajavat keskustassa korttelikisan, toisena päivänä ajetaan kilpa-ja kuntosarjoina 135km maantieajo Etelä-Karjalan kauniissa maisemissa. Tapahtuman järjestäjää Lappeenrannan Pyöräilijät ry. Tervetuloa!
Lisätietoja http://willimiesajot.com ja https://www.facebook.com/willimiesajot/
Loistava tapahtuma tälle kulmalle Suomea!
Jep, ehdottomasti tervetullut lisäys kalenteriin.
Onkos tuo kortteli pelkästään elitekuskeille vai saako kilpalisenssillä tulla kokeilemaan pysyykö porukoissa? Aloituspostauksessa puhutaan elitestä mutta sivuilla lukee "Miehet yleinen, vain lisenssikuskeille"
Mielenkiintoiselta vaikuttava tapahtuma, maantiekisassa näköjään hiekkatietäkin mukana.
Korjaus: Ensimmäisenä päivänä lisenssikuskit ajavat keskustassa korttelikisan, toisena päivänä ajetaan kilpa-ja kuntosarjoina 135km maantieajo Etelä-Karjalan kauniissa maisemissa
Onkos tuo kortteli pelkästään elitekuskeille vai saako kilpalisenssillä tulla kokeilemaan pysyykö porukoissa? Aloituspostauksessa puhutaan elitestä mutta sivuilla lukee "Miehet yleinen, vain lisenssikuskeille"
Mielenkiintoiselta vaikuttava tapahtuma, maantiekisassa näköjään hiekkatietäkin mukana.
Kortteliajot on siis tarkoitettu kaikille ketkä omistavat kilpalisenssin. Uuden kaksipäiväisen tapahtuman järjestäminen on todella iso työ, joten lauantaina on ainoastaan yksi miesten lähtö. Tulevaisuudessa mietimme muita sarjoja myös lauantain korttelille. Tervetuloa mukaan, korttelireitti on todella hieno ja Suomen mittakaavassa ainutlaatuinen.
Grandi66
16.01.2016, 14.12
Nyt vain kaikki ilmoittautumaan tänne, eräs henkilö teki karhunpalveluksen samaan aikaan olevalle tapahtumalle.
Kuulostaa kivalta, etenkin verrattuna kotikaupunkini samaan aikaan olevaan ajotapahtumaan. Merkitsin kalenteriin :)
Ilmoittauduin mukaan kuntolenkkiä polkemaan. Lappeenranta on upea paikka erityisesti kesällä ja osa teistä on tuttuja lapsuudesta. Lämpimällä kelillä saatan polkaista lenkin jälkeen satamaan vedylle ja nauttimaan palautusjuoman Prinsessa Armaadan kannelle [emoji4].
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vahva ehkä. Hyvin vahva.
Profiilia tuijotin ja yritin ymmärtää. Tasaiset pätkät on aikas vähissa ja jatkuvaa ylösalas. Mää olen silleen kalustorajotteinen että mantielle ei mtn vaihteita, vapaaratas tarvittaessa. Kahtotaan rohkaistunko. Vaan voishan sitä torille vetyatomille lähteä :)
Grandi66
16.01.2016, 21.00
Kyl sitä uskaltaa sinkulalla lähteä, ei ne mäet niin jyrkkiä ole mitä se profiili kuva antaa ymmärtää. Viime kesänä 190 km ja toissa kesänä 210 km niissä maisemissa.
Vahva ehkä. Hyvin vahva.
Profiilia tuijotin ja yritin ymmärtää. Tasaiset pätkät on aikas vähissa ja jatkuvaa ylösalas. Mää olen silleen kalustorajotteinen että mantielle ei mtn vaihteita, vapaaratas tarvittaessa. Kahtotaan rohkaistunko. Vaan voishan sitä torille vetyatomille lähteä :)
Ollos huoleti, profiili vähän vääristää mielikuvaa sillä reitillä on tasaisia osuuksia.
Korjaus: Ensimmäisenä päivänä lisenssikuskit ajavat keskustassa korttelikisan, toisena päivänä ajetaan kilpa-ja kuntosarjoina 135km maantieajo Etelä-Karjalan kauniissa maisemissa
Saisko suomeksi noi webbisivut? Nyt siellä on molemmista starteista sanottu "only for licensed riders" eli onko se nyt "kilpa-luokan lisenssi" vai "elite-luokan lisenssi" vai ylipäätään SPU:n kilpailulisenssi?"
Saisko suomeksi noi webbisivut? Nyt siellä on molemmista starteista sanottu "only for licensed riders" eli onko se nyt "kilpa-luokan lisenssi" vai "elite-luokan lisenssi" vai ylipäätään SPU:n kilpailulisenssi?"
Sivut löytyvät suomeksi kun vaihdat ylä- tai alapalkista Language -> Suomi. SPU:n kilpa-luokan lisenssi riittää, eli EI tarvita elite-luokan lisenssiä. Pahoittelen, että ensimmäiseen viestiin tuli vahingossa laitettua tuo "eliittikuskit".
TunkkiPuolikas
19.01.2016, 17.37
Lisäsin tuonne
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1556654141292769&id=1419079735050211¬if_t=like
Mukana täällä! Myös viime vuonna hyväksi todetut Pirkan Pyöräily, Royal-Pyöräily ja Auran Pyöräily.
1.5 saakka aikaa ilmoittautua hintaan 30€!
Reitistä on nyt video! https://www.youtube.com/watch?v=ciCfdcEgMlA
Viimeinen päivä ilmoittautua 40€ hinnalla sunnuntain kuntoajoon!
Kaikki lisenssikuskit lähtee ilmeisesti samaan aikaan?
Onko tämä etappikisa vai kaksi erillistä?
Jaetaankohan täällä 3. kategorian pisteitä, ilmeisesti jaetaan jos kerran mastercup pisteitäkin jaetaan?
Paljonko lisenssikuskeja ilmoittautunut?
Terve ja pahoittelut viipyneestä vastauksesta: Kaikki lisenssikuskit lähtee samaan aikaan. Kisat ovat kaksi erillistä. Kategoria- ja mastercup-pisteistä en osaa sanoa. Lisenssikuskeja on tällä hetkellä osallistujalistalla 28, listan näet tapahtuman nettisivuilta ilmoittaudu-nappulan vierestä.
http://willimiesajot.com/language/fi/etusivu/#registration
Vielä tarkennus: kisassa jaetaan kategoria 3 ja mastercup pisteitä. Lisenssikuskeja on nyt yhteensä n. 53 (Kortteli 39, maantie 52).
Jälki-ilmoittautuminen paikanpäällä. Osallistujalista on nyt tässä linkissä http://willimiesajot.com/language/fi/lahtolista/
(http://willimiesajot.com/language/fi/lahtolista/)
Missä vaiheessa liputetaan ulos korttelissa?
Onko siinä vaiheessa, kun ajetaan kierroksella kiinni, vai saako ajaa koko matkan?
Kilpailuohjeessa sanotaan, että tuomarit voivat liputtaa pois, mutta ei siis ehdoton sääntö.
Tasoerot tulee olemaan korttelissa isot, kun vain yksi lähtö, joten pudonneita varmaan riittää
Missä vaiheessa liputetaan ulos korttelissa?
Onko siinä vaiheessa, kun ajetaan kierroksella kiinni, vai saako ajaa koko matkan?
Kilpailuohjeessa sanotaan, että tuomarit voivat liputtaa pois, mutta ei siis ehdoton sääntö.
Tasoerot tulee olemaan korttelissa isot, kun vain yksi lähtö, joten pudonneita varmaan riittää
Jep, olisi hienoa, että saisi ajaa koko kisan ajan, vaikka jäisikin pääjoukosta. Jos järjestelyt liikenteen osalta vaan suinkin sallivat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Moro,
Kyselin tätä tuomariporukalta ja kisan johtajalta ja vastasivat näin: "kun todennäköistä, että seuraavalla kierroksella kärki ajaa tippuneen kuskin kiinni, niin silloin liputetaan pois".
t.Matti
Kiitos vastauksesta!
Moro,
Kyselin tätä tuomariporukalta ja kisan johtajalta ja vastasivat näin: "kun todennäköistä, että seuraavalla kierroksella kärki ajaa tippuneen kuskin kiinni, niin silloin liputetaan pois".
t.Matti
Ou jee. Iso kiitos järjestävälle organisaatiolle. Toosi hienon tapahtuman ootta järkännyt. Kuntoajon reitti ihaparasta A1 luokkaa ja 25keskariryhmän vetureille erikois papukaijamerkki hyvästä vauhdinpidosta. Jos vaan viititte puuhastella samanmoista niin tulen varmasti ensi vuonna uuwestaan.
Kiitos kisoista, oli hyvät karkelot! Lauantaina Liisankadun mäessä oli porukkaa kuin suuremmassakin kisassa, hieno fiilis! Sunnuntaina oma ajo oli pientä kärsimysnäytelmää alusta asti, mutta eihän se nyt järjestäjän vika ole, että oma kunto ei kovin miellyttävää reissua noin mäkisellä reitillä salli... :eek:
Lähdin kilparyhmän lähdössä, vaikka tiedossa oli, että putoan kuin kivi heti vapaan vauhdin alettua. Kisaohjeissa luki, että saattoajo kohtaan x asti noin 25 km/h etuauton perässä, jonka jälkeen tuomari antaa lähtömerkin hyväksi katsomassaan kohdassa. En tiedä koskiko tuo nopeus kuitenkin vain kuntoajon lähtöä, sillä vajaa kilometri lähdön jälkeen katua vedettiin viiskymppiä lasissa ja kun yritin vetää eroa edellä meneviin tasaisella kiinni noin vauhtia 39 km/h niin totesin, että parempi luovuttaa nyt jo. Kymmenen minuutin ajon jälkeen oma keskari oli 36 km/h ja sanomattakin selvää, että muu porukka oli siinä vaiheessa jo hävinnyt horisonttiin.
Että jos nyt jotain rakentavaa kritiikkiä pitäisi antaa, niin tätä saattoauton kuskin innokkuutta voisi ehkä hieman hillitä, etenkin jos on etukäteen ilmoitettu saattoajon vauhdista. Tosin tuo noin-sana tuossa kyllä sen verran antaa siimaa, että eiköhän sellainen vajaa 40 km/h mene vielä haarukkaan "noin 25 km/h".... :D
Uittu. Hävetkää kaikki muut kilpailunjärjestäjät. Menkää Lappeenrannasta kysymään, kuinka homma hoidetaan. Kiitos.
Erinomaisen hieno viikonloppu, kiitoksia! Reitit la ja su erinomaiset, järjestelyt oli toimivat ja tunnelma kuin suuremmassakin urheilujuhlassa. Paras kelikin oli muistettu tilata - sateella kortteli olisi ollut aika erilainen ajaa suojatiemaalausten takia.
Kerrankin oli riittävän ripeä saattoajo maantielähdössä - joukko eteni luonnollista mutta hallittua vauhtia, ei pumppausta tai nykäyksiä jotka on aika tyypillisiä.
HC Andersen
24.07.2016, 22.34
Uittu. Hävetkää kaikki muut kilpailunjärjestäjät. Menkää Lappeenrannasta kysymään, kuinka homma hoidetaan. Kiitos.
Helppohan se on voittajan huudella :rolleyes:
Grandi66
25.07.2016, 03.21
Kiitokset, hyvä reitti. Suolakurkkuja ensi vuonna juomapaikkoihin niin sitten melkein täydellinen.
lynxlynx
25.07.2016, 04.18
Yeah. Oli komiat kapinat. Korttelissa oltiin sen verran mukana et ehti todeta että kovat on kovia. Meidän dataa purettaessa selkis että saattoajo vitonen ajettiin 39,4 keskarilla ja seuraavat 2x vitosen pätkää karvan päälle 45 kyytiä. kyllä siinä heräs, tai ainakin ois pitänyt :)
Tuossa olisi muuta kuva lauantain korttelista.
https://drive.google.com/open?id=0B_sMVW42qaDmOE9sVnJxWmZVZEE
humppakuutio
25.07.2016, 10.02
Tuossa olisi muuta kuva lauantain korttelista.
https://drive.google.com/open?id=0B_sMVW42qaDmOE9sVnJxWmZVZEE
Saako kuvia linkata esim. omalle/seuran Facebook-seinälle?
Oli muuten hienosti järjestetyt kisat!
Saako kuvia linkata esim. omalle/seuran Facebook-seinälle?
Oli muuten hienosti järjestetyt kisat!
Saa käyttää.
Tuli uskaltauduttua itsekin ensimmäistä kertaa kisaamaan, kun oli tutut reitit. Ihan hyvinhän se lopulta menikin ja jalat jaksoi melkein loppuun asti. Viimesellä kymmenellä kilsalla alkoi kramppailemaan, mutta meni onneksi ohi ja pääsi vielä iskemään vikaan mäkeenkin ihan kunnolla.
Vielä kun saisi päättäjiltä vähän rahoitusta tiestöön. Pahimpia koloja olikin paikkailtu mm. Kopinsalmen sillalta, mutta jossain Uimintiellä tuli kyllä paukautettua aika pahaan monttuun. Onneksi ei käynyt mitään. Takana tulevalta taisi sarvet kääntyä väärään asentoon siinä.
Kiitoksia vielä kisajärjestelijöille!
Huh! Järjestäjää tuli kiiteltyä jo paikanpäällä, mutta kertauksena vielä isot kiitokset. Oiva esimerkki siitä, kun johonkin hommaan ryhdytään niin tehdään se kerralla kunnolla.
Liikenteenohjaus teki ainakin kuntoryhmän edessä hyvää työtä, joten kuntoryhmän pääjoukossa oli mukava ajella. Telaketjuveto saatiin pienen opettelun jälkeen toimimaan aika hyvin, kunnes saatiin kilparyhmästä tippuneita kiinni. Hiekkatieosuudet oli hyvä mauste hienolle reitille.
Ja ensivuonna uudelleen? No totta hitossa!
Yeah. Oli komiat kapinat. Korttelissa oltiin sen verran mukana et ehti todeta että kovat on kovia. Meidän dataa purettaessa selkis että saattoajo vitonen ajettiin 39,4 keskarilla ja seuraavat 2x vitosen pätkää karvan päälle 45 kyytiä. kyllä siinä heräs, tai ainakin ois pitänyt :)
En ole ihan varma oman datan liukuvien keskiarvojen oikeellisuudesta, mutta joka tapauksessa nopein 10km näyttää menneen @ 44,3km/h ja nopein 40km @ 42,8km/h. Ensimmäiset 75km sinne tien 377 varteen taisi tulla @ 41,1km/h. Sen verran ilma vaihtui ettei paahtava keli juuri haitannut.
Upean kisan hyvät fiilikset tarttui myöskin tänne katsomon puolelle!
Muutamia kuvia kisoista:
https://plus.google.com/114946025798258466005/posts/D833chWadWe
https://plus.google.com/114946025798258466005/posts/Ywkvn9aNLu7
Valitettavasti toinen muistikortti päätti irtisanoutua tehtävästään kameran toimintahäiriöden seurauksena ja vaikuttaa tällä hetkellä siltä,
että ne kuvat on kadonneet.
Oli kyllä parhaiten järjestetty pyöräilytapahtuma mihin olen osallistunut. Hiekkatiepätkät mukava lisä reittiin. Ei mitään moitteita, hieno juomapullo ja hyvää perusruokaa maalissa. Paljonko tuli nousumetrejä reitille?
Oli kyllä parhaiten järjestetty pyöräilytapahtuma mihin olen osallistunut. Hiekkatiepätkät mukava lisä reittiin. Ei mitään moitteita, hieno juomapullo ja hyvää perusruokaa maalissa. Paljonko tuli nousumetrejä reitille?
Reittikuvauksessa lukee 1200, mutta oman mittarin mukaan tuli 1028 m.
Kiitos kisoista, oli hyvät karkelot! Lauantaina Liisankadun mäessä oli porukkaa kuin suuremmassakin kisassa, hieno fiilis! Sunnuntaina oma ajo oli pientä kärsimysnäytelmää alusta asti, mutta eihän se nyt järjestäjän vika ole, että oma kunto ei kovin miellyttävää reissua noin mäkisellä reitillä salli... :eek:
Lähdin kilparyhmän lähdössä, vaikka tiedossa oli, että putoan kuin kivi heti vapaan vauhdin alettua. Kisaohjeissa luki, että saattoajo kohtaan x asti noin 25 km/h etuauton perässä, jonka jälkeen tuomari antaa lähtömerkin hyväksi katsomassaan kohdassa. En tiedä koskiko tuo nopeus kuitenkin vain kuntoajon lähtöä, sillä vajaa kilometri lähdön jälkeen katua vedettiin viiskymppiä lasissa ja kun yritin vetää eroa edellä meneviin tasaisella kiinni noin vauhtia 39 km/h niin totesin, että parempi luovuttaa nyt jo. Kymmenen minuutin ajon jälkeen oma keskari oli 36 km/h ja sanomattakin selvää, että muu porukka oli siinä vaiheessa jo hävinnyt horisonttiin.
Että jos nyt jotain rakentavaa kritiikkiä pitäisi antaa, niin tätä saattoauton kuskin innokkuutta voisi ehkä hieman hillitä, etenkin jos on etukäteen ilmoitettu saattoajon vauhdista. Tosin tuo noin-sana tuossa kyllä sen verran antaa siimaa, että eiköhän sellainen vajaa 40 km/h mene vielä haarukkaan "noin 25 km/h".... :D
Moi Sanna ja kiitoksia palautteestasi, se oli hyvinkin aiheellinen. Alkuperäinen tarkoitus oli johtaa koko porukka yhdessä ensimmäiset 4km Helsingintien valoristeyksen yli yhtenä porukkana, jotta tuo liikennevaloristeyksen ylitys kävisi mahdollisimman pienellä aikaikkunalla. Tästä johtui teknisessä oppaassa lukenut 25km/h, sillä sen vauhdin oli oltava riittävän hidas, että jokainen pysyy mukana.
Saimme kuitenkin mukavasti resursseja liikenteenohjaukseen (9 siviilimoottoripyörää, 2 poliisiautoa ja 1 moottoripyöräpoliisi+muut autot) mukaan turvaamaan kilpailijoita, joten päätettiin viimeisinä päivinä tehdä reilu ero kilpa- ja kuntoryhmän välille jo saattoajon aikana. Ideanan oli se, ettei kuntoryhmästä kukaan vaan pääse mukaan kilpasarjan matkaan ja omaan tasoonsa liian kovaan vauhtiin.
Osa etuautokuskeistamme oli pyöräilykilpailussa ensimmäistä kertaa ja järjestelyporukasta suurin osa oli kyllä ollut tutustumassa kisoihin, mutta käytännön toiminnan oppii tekemällä. Etuautokuskien kanssa käytiin kyllä asiat tarkkaan läpi koulutuksessa, mutta tuo saattoajon nopeus oli tarkoitus suorittaa noin 35km/h tai vähän alle. Tuo yli 41km/h oli jo reilua nopeutta kenelle vaan. Joten tämä saattoajonopeus meni kokemattomuuden piikkiin, mutta ensi vuonna olemme viisaampia.
-Valtterin sanoja välitti Matti
humppakuutio
25.07.2016, 20.03
Reipas vauhti saattoajossa (kilparyhmässä) on minun mielestäni vain plussaa. Ajaminen on usein harmillisen levotonta, jos saattoajo on kovin rauhallinen (vrt. edesmennyt TdH).
Willimiesajoista tuli kertaheitolla mittapuu muille kisajärjestäjille! Kuka pystyy vastaavaan? Ainakaan itse en ole vastaavia kisajärjestelyitä ennen nähnyt.
Kaikki oli mietitty ja ajajien turvallisuuteen oli todella panostettu. Tapahtumaa oli myös mainostettu ja ihmisiä oli saatu paikalle. Lauantain korttelissa oli melko hienoa kiivetä mäkeä ylös, kun katsojia tie täynnä molemmin puolin ja lehmänkellot soivat. Järjestäjien tarkkuudesta kertonee jotain se, että hotelliinkin oli varattu yksi kokoushuone pyörien säilytystä varten.
Tuo saattoajo oli mielestäni onnistunut. Ymmärrän toki että harmittaa, jos siinä ei pysy mukana. Mutta jos ei pysy mukana saattoajossa, niin ei varmasti tule pysymään mukana saattoajon jälkeen. Kuten edellinen kirjoittaja totesi, niin liian hiljainen saattoajo aiheuttaa vain levottomuutta. Eli tässä kohdin vauhti luo turvallisuutta.
Oli muuten hyvät ruoat tarjolla sunnuntain kisan jälkeen, kiitos!
Hannes -60
26.07.2016, 08.56
Itselläni oli vaikeuksia löytää kisakansliaa, kun mielestäni opasteet ohjasivat kokoajan lähtöalueelle. Löytyihän sieltä lopulta viitta myös kisakansliaan pienen etsinnän jälkeen, oli vaan joku punaisen auton kuljettaja pysäköinyt autonsa suoraan kyltin eteen. Hieno tapahtuma, kiitokset järjestäjille ja talkoolaisille. Kanssa pyöräilijöille noottia sen verran, että roskat voisi kuljettaa mukanaan maaliin saakka eikä heitellä niitä pitkin maita ja mantuja.
petentic
26.07.2016, 15.37
Samat kehut järjestelyistä kuin edellä :) Kuntoryhmässä ajaneen näkökulmasta saattoauton reilumpi vauhti sunnuntaina oli myöskin vain plussaa. Oikein tarkkana jos on, niin jonkin alamäen jälkeen tasamaalle auto hiljensi jolloin piti mennä jarruille, mutta siitäkin huolimatta oli paras saattoajo missä olen kuunaan ollut! Lauantaina katsojana kortteliajossa, ja tunnelma oli kyllä hieno. Karjalaiset ovat selkeästi osallistuvampia ja iloisempia kuin muut suomalaiset :)
Oma ajo sujui hyvin kuntoryhmän kärkiryhmässä aina Savitaipaleen huollolle saakka, jossa oli pakko pysähtyä täyttämään tyhjäksi juodut pullot. Josko olisi siellä ollut valmiina täysiä pulloja, niin olisin ehkä ehtinyt vielä ryhmään takaisin. Nyt meni loppumatka pitkäksi tempoksi. Tavoitteeni, neljän tunnin alitus, onnistui kuitenkin! Hieno päivä! Ensi vuonna taas!
Reittikuvauksessa lukee 1200, mutta oman mittarin mukaan tuli 1028 m.
Oma EDGE näyttää 1200 m kokonaisnousua ja reitin olen ajanut läpi samalla tuloksella kolme kertaa, joten uskoisin että tuo järjestäjän ilmoittamat metrit pitävät tässä kohtaa aika hyvin paikkansa.
Oma EDGE näyttää 1200 m kokonaisnousua ja reitin olen ajanut läpi samalla tuloksella kolme kertaa, joten uskoisin että tuo järjestäjän ilmoittamat metrit pitävät tässä kohtaa aika hyvin paikkansa.
Mullakin näemmä näyttää testilenkille tasan 1200 m. Silloin tosin ajelin pyöräteitä pitkin, jos sellainen oli vieressä ja lopussa tein koukkauksen Tyysterniemessä missä alkuperäinen reittisuunnitelma teki pienen koukeron. Kummallakin kerralla mittarina Edge 1000. Tosin eri yksilö.
Samat kehut järjestelyistä kuin edellä :) Kuntoryhmässä ajaneen näkökulmasta saattoauton reilumpi vauhti sunnuntaina oli myöskin vain plussaa. Oikein tarkkana jos on, niin jonkin alamäen jälkeen tasamaalle auto hiljensi jolloin piti mennä jarruille, mutta siitäkin huolimatta oli paras saattoajo missä olen kuunaan ollut! Lauantaina katsojana kortteliajossa, ja tunnelma oli kyllä hieno. Karjalaiset ovat selkeästi osallistuvampia ja iloisempia kuin muut suomalaiset :)
Oma ajo sujui hyvin kuntoryhmän kärkiryhmässä aina Savitaipaleen huollolle saakka, jossa oli pakko pysähtyä täyttämään tyhjäksi juodut pullot. Josko olisi siellä ollut valmiina täysiä pulloja, niin olisin ehkä ehtinyt vielä ryhmään takaisin. Nyt meni loppumatka pitkäksi tempoksi. Tavoitteeni, neljän tunnin alitus, onnistui kuitenkin! Hieno päivä! Ensi vuonna taas!
Kiitos hyvästä palautteestasi.
Willimiesajojen ensimmäinen maksuporras oli 30€ ja toinen 40€. Näiden mukaan laskettiin budjetti, eikä tämän vuoden osallistumismaksuilla kateta lähellekään kilpailun kuluja ensimmäisenä vuonna. Juomapullot kun eivät ole ilmaisia, niin niitä varattiin 1kpl per osallistuja. Kilparyhmään varattiin lisäksi pieni määrä tarjottavakasi suoraan vauhdista. Jos olisimme lisäksi kuntoryhmälle tarjonneet täysiä juomapulloja, niin olisimme joutuneet nostamaan osallistumismaksua.
Ideasi on kuitenkin hyvä kuntosarjan kärkeen, sillä suurimmalla osalla kuntosarjalaisista on reilummin aikaa pysähtyä huoltopisteellä ja käyttää omaa pulloaan. Pyrimme ensi vuodeksi saamaan esim. tukijan logolla varustettuja pulloja täysinä jaettaviksi. Vauhdista emme ala kuntoryhmään pulloja jakamaan, sillä tielle lentelevät pullot ovat merkittävä turvallisuusriski kokemattomimpien pyöräilijöiden joukossa.
Nähdään jälleen ensi vuonna!
-jälleen Valtterin tulkkina Matti
Hep. Ensi kesän ilmoittautuminen näköjään avattu. Näyttää, ainakin tapahtumasivujen perusteella, olevan järjestäjillä sama hyvä pöhinä päällä, ku viime vuonna. Mukana.
http://willimiesajot.com/2017/
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.