PDA

Näytä tavallinen näkymä : Vuelta Vantaa -kuntoajo 2016

apatceh
28.12.2015, 19.16
Moi,

Vuelta Vantaan nettisivut on päivitetty vuodelle 2016 ja ilmoittautuminen on avattu. Tervetuloa

http://act.sporttisaitti.com/vuelta-vantaa-kuntotapahtuma/

euro
02.01.2016, 18.43
Moi,

Vuelta Vantaan nettisivut on päivitetty vuodelle 2016 ja ilmoittautuminen on avattu. Tervetuloa

Heti, kun sivut avattiin, niin ilmoittautumisia alkoi tulemaan. Vuelta on hieno tapahtuma.

lirkki
10.01.2016, 15.00
Vuelta Vantaa 2016 harmillisesti samana päivänä kuin Willimiesajojen kuntoajo Lappeenrannassa: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?54660-Willimiesajot-23-24-7-2016-Lappeenrannassa

euro
12.01.2016, 20.29
Vuelta Vantaa 2016 harmillisesti samana päivänä kuin Willimiesajojen kuntoajo Lappeenrannassa: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?54660-Willimiesajot-23-24-7-2016-Lappeenrannassa

Vuelta Vantaa-kuntoajoissa 2014 oli oheisohjelmana sambaesityksiä. Nyt tänään Suomen Urheilugaala aloitti tilaisuuden sambaesityksellä. Hienoa, että ottivat esimerkkiä pienestä, mutta upeasta pyöräilyseurasta. Meidän kuskit ovat upeita. Pyöräilymaailmaan ollaan annettu uutta positiivista ulottuvuutta. Näin meillä. Tehdään maantiepyöräilystä hieno laji :cool:.

CamoN
12.01.2016, 21.32
Lähdin äkkiä karkuun kun ilmassa alkoi olla selkeitä viitteitä sambaesityksestä. En ole palannut. Tokkopa on kaivattukaan.

PTM
16.01.2016, 22.01
Aika mielenkiintoinen ratkaisu tässä ketjussa modeilta... Keskustelut poistettu ja ei mitään muuta - välillä on kommentoitu hyvinkin laveasti näitä moderointeja. Meinaakos tämä, että voi huudella mitä vaan jatkossa vai saikohan taas kerran ala-arvoista tekstiä suoltanut nimimerkki esim. bannia? Katoaakohan tämäkin kommentti hiljaisuudessa roskikseen... Tai jopa koko käyttäjätunnukseni... 😁

VesaP
16.01.2016, 22.09
Joo, idiootit kommentit vain pois ja hlö saa jatkaa huuteluaan täällä. Oli niin ala-arvoista suun aukomista että ei mitään rajaa. Ja kun editoidaan pois, jengi on autuaan tietämätön minkälaiset "loistavat" taustavoimat tään kuntoajon taustalla on. :/

bucinebikers
16.01.2016, 22.12
Aika mielenkiintoinen ratkaisu tässä ketjussa modeilta... Keskustelut poistettu ja ei mitään muuta - välillä on kommentoitu hyvinkin laveasti näitä moderointeja. Meinaakos tämä, että voi huudella mitä vaan jatkossa vai saikohan taas kerran ala-arvoista tekstiä suoltanut nimimerkki esim. bannia? Katoaakohan tämäkin kommentti hiljaisuudessa roskikseen...

Eihän niissä keskusteluissa yleisellä foorumilla ollut mitään rakentavaa. Asianomainen kuitenkin luultavasti saa sitä mitä tilaa jatkossa. Toivottavasti ei ole pitkäkantoiset seurakset, ainakin sammakot luulisi pysyvän himassa. Tästä kuitenkin eteenpäin kukin yhdessä tai erikseen hienon lajin parissa.

rjrm
16.01.2016, 22.29
Tapahtuman järjestäjän sanallisia "ulosteita" siivotaan kaikessa hiljaisuudessa foorumilta pois, mutta asialliseen kysymykseen ei ylläpitokeskustelussa vastata mitään. TyNpeä politiikka on.

HC Andersen
16.01.2016, 22.31
Itse olisin jättänyt keskustelun ja bannannut euron, olen ennenkin ihmetellyt näitä ylläpidon ratkasuja. Tällä tavalla pyyhittiin pöytä ja annettiin anteeksi järjestävän seuran pääorganisaattorin todella alaarvioset lausunnot.

Tämä tapaus oli itselleni viimeinen naula arkkuun, lopetan kestotilaukseni tähän kauteen.

Katila
16.01.2016, 22.36
Ainakin olisi ollut ylläpidolta suotavaa kertoa mitä on tehty ja miksi ja ohjeistaa keskustelun pitämisessä hyvien tapojen mukaisena. Onko tuo euron banni ikuinen vai määräaikainen ja jos niin kuinka pitkään? Jotain perustelua olisi ollut hyvä esittää.

TunkkiPuolikas
16.01.2016, 23.10
Itse olisin jättänyt keskustelun ja bannannut euron, olen ennenkin ihmetellyt näitä ylläpidon ratkasuja. Tällä tavalla pyyhittiin pöytä ja annettiin anteeksi järjestävän seuran pääorganisaattorin todella alaarvioset lausunnot.

Tämä tapaus oli itselleni viimeinen naula arkkuun, lopetan kestotilaukseni tähän kauteen.

No joo. Tetysti asia on niin, että jos todella hölmöä laittaa, se kertoo enemmän laittajasta itsestään kuin kohteesta. Minä, eikä moni muukaan ei tiedä ratkaisun taustoja. Ehkä kuitenkin on parempi poistaa pahimmat ylilyönnit.
Ja koko tämä episodi on kyllä aiheuttanut monta puhelua ja asiaa on mietitty myös SPU ssa tämän illan aikana. Kyllä asia otetaan vakavasti. Eikä kerran tänne kirjoitettu maailmasta mihinkään lähde. Minullakin on siitä kopio. Kun joskus on käynyt jopa allekirjoittaneelle niin, ettei edes itse aina ole tietoinen, mitä on tullut perjantai-iltana kirjoitelleeksi tai höpisseeksi. Ja aina ei edes halua muistaa, jos oikein hurjaksi on homma mennyt ( Tosin olen oppinut jo. Nuoruutta muistelen) On hyvä olla ihmisiä, jotka tarpeen vaatiessa osaavat kertoa. Mutta katsotaan nyt.

Nana
16.01.2016, 23.47
Voihan se olla, että jonkinlaista selitystä tulee myöhemmin. Onhan tuo sinällään vähän vakavampi hommeli, kuin jos vaikka minä (tai joku muu) ei-minkään-kisan/tapahtuman-johtohahmo sanoisin jotain tosi loukkaavaa täällä. Tekisin itsestäni idiootin kyllä ja ennenpitkää saisin bannit, mutta sillä selvä, sitten se unohtuisi, mutta jos joku edustaa jotakin kisa/kuntotapahtumaa, on sen johtohahmo/ja ja sanoo jotakin todella ala-arvoisen typerää ja loukkaavaa hän saa paitsi itsensä, myös sen Vuelta Vantaan näyttämään idiootilta ja saattaa koko tapahtuman todella huonoon valoon, niinkuin nyt kävi. Varmaan senkin vuoksi joutuu ylläpitokin vähän keskivertoa enemmän miettimään mitähän tänne mahtaisi laittaa, jos jotakin (toivottavasti) laittavat.

Pate@
17.01.2016, 14.27
Voihan se olla, että jonkinlaista selitystä tulee myöhemmin. Onhan tuo sinällään vähän vakavampi hommeli, kuin jos vaikka minä (tai joku muu) ei-minkään-kisan/tapahtuman-johtohahmo sanoisin jotain tosi loukkaavaa täällä. Tekisin itsestäni idiootin kyllä ja ennenpitkää saisin bannit, mutta sillä selvä, sitten se unohtuisi, mutta jos joku edustaa jotakin kisa/kuntotapahtumaa, on sen johtohahmo/ja ja sanoo jotakin todella ala-arvoisen typerää ja loukkaavaa hän saa paitsi itsensä, myös sen Vuelta Vantaan näyttämään idiootilta ja saattaa koko tapahtuman todella huonoon valoon, niinkuin nyt kävi. Varmaan senkin vuoksi joutuu ylläpitokin vähän keskivertoa enemmän miettimään mitähän tänne mahtaisi laittaa, jos jotakin (toivottavasti) laittavat.

Suomen hienoin urheiluseura tässä hienoista hienoimmassa lajissa henkilöityy täysin tähän bannattuun törkyilijään. Myös se Suomen ylivoimaisesti hienoin kilpailutapahtuma on saman henkilön lempilapsi ja ainakin foorumikirjoitusten perusteella yksin hänen järjestämänsä. Suomen hienoimman urheiluseuran muu väki, jota on vähän, ei ole millään tavoin irtisanoitunut euron ala-arvoisista kirjoituksista. Näin ollen kärsikööt nahoissaan.

Fillarin linjaus on lievästi sanoen omituinen. Kriittiset kommentit ja kisaboikotti-ilmoitukset on tosta vaan poistettu. Fillari on siis puolensa valinnut.

Oatmeal Stout
17.01.2016, 18.12
Minusta euro hienosti tiivisti arvomaailmaansa ja arvostustaan pyöräilyä ja pyöräilijöitä kohtaan, kiitos siitä hänelle, poistetussa viestissä.

kolistelija
17.01.2016, 19.02
Ei nyt tarvitse niin pitkälle mennä, että laittaisi muun seuran väen euron sanomisten taakse. Syyttömiä ajajat ja talkooporukka tuohon ovat, eivätkä kaikki varmaankaan lue edes foorumia ollen edes tietoisia euron sanomisista.

TunkkiPuolikas
17.01.2016, 22.24
No tämä banni on kyllä kovan luokan juttu tässä tapauksessa. Veikkaanpa, että todella kova juttu ja viesti.

Antti Kuitto
18.01.2016, 10.24
Onneksi samaan aikaan on tarjolla entisessä kotikaupungissa ihan ihka uusi tapahtuma, eli Willimiesajot: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?54660-Willimiesajot-23-24-7-2016-Lappeenrannassa

Mitä reittikuvauksia lueskelin, niin hienoja reittejä on tarjolla, eli kannattaa ehdottomasti mennä mukaan. :)

kmw
18.01.2016, 11.57
^ tämä. Mun ilmo meni just. Vielä päättämättä vety vai atomi?

Antti Kuitto
18.01.2016, 21.53
Molempia saa syödä useampia jos meinaa että nälkä lähtee... ��

Grandi66
18.01.2016, 21.55
Enköhä mie vie kmw satamatorille syömään lauantaina, ku ollaan kattomassa korttelikisaa.

Katila
19.01.2016, 15.13

Sama.

TunkkiPuolikas
19.01.2016, 16.57
Älkääs ny. Sattumoisin tiedän, että tuo Banni on kova rangaistus. Kilpaileva tapahtuma samassa topiikissa saa hyvän vastaanoton, niin kuin ollaan nähty. Ja tämä ei voi jatkaa mainostustaan ainakaan tuolla nimimerkillä. :) Kyllä tuntuu :)

Oatmeal Stout
19.01.2016, 17.02
Sama.
Siis jättänyt herjaukset julkisiksi - eikö siinä tule syyllistettyä itsekin?
Palstan pitä on vastuussa palstan sisällöstä.

J T K
19.01.2016, 17.47
Mitäs tämä ajatusten Vantaa loitsusi niin, että häkki heilahti?

Grandi66
19.01.2016, 17.50
Ylläpito poisti suurimman osan viesteistä.

Nana
19.01.2016, 18.34
Kyllä herjaavat viestit pitää poistaa. Niiden jättäminen foorumille olisi sama kuin sen kaltaisen sisällön hyväksyminen foorumilla.

HC Andersen
19.01.2016, 18.57
Itse tarkoitin lähinnä että herjaukset olisi voitu moderoida pois ja jättää muu varsin asiallinen keskustelu.

Katila
19.01.2016, 23.16
Siis jättänyt herjaukset julkisiksi - eikö siinä tule syyllistettyä itsekin?
Palstan pitä on vastuussa palstan sisällöstä.
Ei. Olisi pitänyt poistaa tuon lainaamani viestin alku. Lopetin lehden kestotilaukseni.

apatceh
21.01.2016, 22.22
Sanottakoon tämän ketjun aloittaneena, että minulla ei ole enää mitään tekemistä tapahtuman, järjestävän seuran eikä aivopierujen kanssa. Viimeisenä työnä ko. seuralle päivitin Vuelta-sivut ja julkaisin linkin. Minun puolestani jatkakaa, olen jo kääntänyt uuden sivun. Hyvää kesän odotusta kaikille, se on kohta täällä.

Markku Liitiä
29.01.2016, 14.00
Tähän Vuelta Vantaa -caselle Fillarifoorumilla on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu. Euro tuskin pystyy ihan yksin järjestämään tuon kokoluokan tapahtumaa, vaan mukana täytyy olla muitakin - näin oletan. Jos Vuelta Vantaalla on tarvetta tiedottaa tapahtumasta tällä foorumilla, tiedotusvastuun voinee ottaa joku muu järjestävän ryhmän jäsenistä. Siis jos halua tai tarvetta on. Emme me Vuelta Vantaata ole bannanneet.

Muiden tapahtumien järjestäjiltä asiallinen tiedottaminen näyttää onnistuvan ilman sen suurempia ponnistuksia.

Markku Liitiä
04.02.2016, 16.17
Euro on nyt vapautettu bannista. Jos halua on, sopii jatkaa tiedottamista Vuelta Vantaasta, mutta asialinjalla!

TunkkiPuolikas
04.02.2016, 22.50
Euro on nyt vapautettu bannista. Jos halua on, sopii jatkaa tiedottamista Vuelta Vantaasta, mutta asialinjalla!

Toivotaan , että näin käy. Tosin kaveri on kyllä jatkanut samoilla linjoilla lähettämällä muuta kautta saman sisältöistä tekstiä. Asiaa myös pohditaan tulevana viikonloppuna spun tuomarivaliokunnassa.

Talisker
05.02.2016, 09.34
Hyvä Markku, annettakoon eurolle (ja Vueltalle!) mahdollisuus.

TunkkiPuolikas
06.02.2016, 22.27
Toivotaan , että näin käy. Tosin kaveri on kyllä jatkanut samoilla linjoilla lähettämällä muuta kautta saman sisältöistä tekstiä. Asiaa myös pohditaan tulevana viikonloppuna spun tuomarivaliokunnassa.
Asiaa käsitelty ja vaikka kukaan ei kirjoitusta hyväksynyt ( siitä oli kuvakaappaus) . Oli tuomareiden todettava, että Eurolla ei ole lisenssiä , tuomarikorttia eikä SPU ssa mitään virallista asemaa. Näin ei ole myöskään toimivaltaa . Tästä tulee väistämättä mieleen, miten sitten ne SM kisat annettiin ko seuralle ? No ollaan viisaampia, mutta tämä case on loppuun kaluttu . Ja toivottavasti Euro oppi jotain.
Eteenpäin siis katse nyt .

euro
06.02.2016, 23.39
Asiaa käsitelty ja vaikka kukaan ei kirjoitusta hyväksynyt ( siitä oli kuvakaappaus) . Oli tuomareiden todettava, että Eurolla ei ole lisenssiä , tuomarikorttia eikä SPU ssa mitään virallista asemaa. Näin ei ole myöskään toimivaltaa . Tästä tulee väistämättä mieleen, miten sitten ne SM kisat annettiin ko seuralle ? No ollaan viisaampia, mutta tämä case on loppuun kaluttu . Ja toivottavasti Euro oppi jotain.
Eteenpäin siis katse nyt .
Ei mulla ole lisennssiä. Ei mulla ole tuomarikorttia. Ei mulla ole SPU:ssa mitään asemaa. Ei mitään toimivaltaa. Kuitenkin SPU myönsi SM-kisat pienelle Vantaalaiselle seuralle, joka järjesti kaikkien aikojen upeimmat kisat. Jotenkin nyt Tunkin jutuista paistaa kateus. Uskomatonta.Ympäri Suomen on tullut kannatusviestejä. Ei se Tunkki ole mikään maailman napa.

euro
07.02.2016, 00.16
Ei mulla ole lisennssiä. Ei mulla ole tuomarikorttia. Ei mulla ole SPU:ssa mitään asemaa. Ei mitään toimivaltaa. Kuitenkin SPU myönsi SM-kisat pienelle Vantaalaiselle seuralle, joka järjesti kaikkien aikojen upeimmat kisat. Jotenkin nyt Tunkin jutuista paistaa kateus. Uskomatonta.Ympäri Suomen on tullut kannatusviestejä. Ei se Tunkki ole mikään maailman napa.

Ihan vaan neuvoksi. Kun nyt avaudut koko Suomen silmissä, niin koita laittaa näitä sammakoita ihan selvin päin. Ei kukaan usko sun vuodatuksiin pelkästään joidenkin hölmöilyjen piikkiin. Ei kukaan usko sun yhtä Suomen upeinta seuraa kohtaan tuntemaa vastenmielisyyttä. Ja ihan sama. Ei se meitä hetkauta. Me ollaan.:cool:.

karhile
07.02.2016, 03.42
Ihan vaan neuvoksi. Kun nyt avaudut koko Suomen silmissä, niin koita laittaa näitä sammakoita ihan selvin päin. Ei kukaan usko sun vuodatuksiin pelkästään joidenkin hölmöilyjen piikkiin.

Näin on. Eihän tätä voi selvemmin sanoa.

TunkkiPuolikas
07.02.2016, 07.05
No niin. Sanonpa tämä vielä kerran Euro. Se sinun kirjoituksesi sairaista ihmisistä oli ala-arvoinen tekele. Jos mulla olisi valta niin saisit kunnon mätkyt.Käännä asia nyt niin, että näiden korttien puuttumisen vuoksi pääsit kuin koira veräjästä .
Sinä sait jo bannit tänne foorumille ja moni seura ilmoitti ettei ole sun kisoihin tulossa. Multa löytyy se sun postaus ja jokainen joka haluaa saa sen nähtäväksi vaikka yv nä. Ja ihan tiedoksi. Kyllä täällä ihan selvin päin ollaan. Sen verran tekemistä , ettei lasiin ehdi tuijotella . Muutama sata kilsaa piti autollakin ajella näiden pyöräilyjuttujen vuoksi iltayöstä.
Ja noiden korttien puuttuminen selittää sen, miksi niistä säännöistä jouduttiin vääntämään ihan joka välissä SM kisoihin liittyen. Mekin kyllä Porissa töpättiin, mutta se oli inhimillinen erehdys ja tuomarirapirtissakin mainittu, mutta me sentään pyrittiin noudattamaan sääntöjä . Sulla oli niistä ihan oma käsitys , joista voi lukea tuolta toisesta topiikista.
Mutta mä jatkan nyt muihin aiheisiin.
Toivottavasti Vuelta Vantaa onnistuu ja talkoolaiset saavat hyvä tapahtuman aikaan. Annetaan Vueltalle mahdollisuus . Ja tarviiko kerran vielä antaa Eurollekin.
Jos olisit fiksu, pyytäisit Teemulta anteeksi. Ja ihan aikuisten oikeesti .!

CamoN
07.02.2016, 07.31
Jos olisit fiksu, pyytäisit Teemulta anteeksi. Ja ihan aikuisten oikeesti .!

Eikä julkinen pahoittelu omasta harkitsemattomasta toiminnasta olisi pahitteeksi. Mutta jokainen on tietysti vastuussa oman nimimerkkinsä maineesta, mitään ihmeitä en odota.

Oatmeal Stout
07.02.2016, 12.55
Ei mulla ole lisennssiä. Ei mulla ole tuomarikorttia. Ei mulla ole SPU:ssa mitään asemaa. Ei mitään toimivaltaa. Kuitenkin SPU myönsi SM-kisat pienelle Vantaalaiselle seuralle
Kuten itse todistat, ei Sinulle kisojamyönnetty ja jos Sinulla, kuten toteat, ei ole toimivaltaa, niin sitä ei ilmeisesti ole Vantaalaisen seuran onneksi siinäkään.

Dille Vallaton
09.02.2016, 17.39
Ei tanasaamari! Voiko joku olla noin sinnikäs (piip, sensuroitu). Dollarin on pakko olla trollin lapsi ellei ole aito trolli!!!! Pankaa nyt ihmeessä se ikuisesti bittiavaruuteen.
Itse panin sen tapahtuman jo toissa vuonna bannilistalle kirjoitusten takia.

kp63
11.02.2016, 08.46
Oma neuvo: jättäkää lukematta ja kommentoimatta. Sananvapauden rajoittamista en puolla, koska siinä puututaan jo perusoikeuksiin. Jokaisella meistä pitää olla oikeus mielipiteisiin, vaikka ne muiden mielestä olisivatkin ala-arvoisia. Kuka rajan saa päättää ? Mulle sitä mandaattia ei ainakaan ole annettu.

Blackborow
11.02.2016, 08.58
Sananvapauden rajoittamista en puolla, koska siinä puututaan jo perusoikeuksiin. Jokaisella meistä pitää olla oikeus mielipiteisiin, vaikka ne muiden mielestä olisivatkin ala-arvoisia. Kuka rajan saa päättää ? Mulle sitä mandaattia ei ainakaan ole annettu.
Sananvapaus ei oikeuta loukkaamaan ketään.

Markku Liitiä
11.02.2016, 09.00
^^
Ei kaikenlaisen tuuban työntäminen nettiin ole sananvapautta eikä varsinkaan jokaisen perusoikeus. Jos foorumeilla toimittaisiin kp63:n näkemyksen mukaan, sieltä ei ilmeisesti voisi moderoida mitään.

Joku toinen valitteli, ettei euron viestejä moderoitu nopeammin. Emme me nyt sentään öitämme valvo koneen ääressä vahtimassa, mitä foorumille kirjoitetaan. Euron viesti, josta tämä uusin kalabaliikki sai alkunsa, oli kirjoitettu eilen illalla klo 22.07.

Euro on bannattu uudelleen.

Terv. moderointiryhmän puolesta, Markku

kp63
11.02.2016, 09.24
Olen tästä eri mieltä, mutta toki Foorumin ylläpitäjällä tämä oikeus on. Bannauksestahan seuraa se, ettei mahdollista osallistumista pohdiskeleva näe kilpailun puuhamiehen arvomailmaa. Noudatan omaa ohjettani ja lopetan tähän.

TunkkiPuolikas
11.02.2016, 11.10
Onhan Fillari tässä hankalassa välikädessä. Toisaalla hieno tapahtuma , josta porukka haluaa tietoa ja päätoimija voisi tiedottaa . Ja sitten se menee tämmöiseksi. Sääli, sillä viime kesänä ilolla katselin ACT tulemista naisten kisoihin. Fiksua porukkaa , mutta yksi nyt ampuu kaiken alas .
Eli puun ja kuoren välissä on moderaattorikin.
Mutta sen sanon, että tän päivän tauot menee siihen, että soitan jokaisen päättävän kaverin läpi SPUssa ja Koitan saada tähän lopun. Onnistun tai en.

Frosty
11.02.2016, 11.40
TunkkiPuolikas, pistin sulle privaa.

Moderaattoreita ei käy kateeksi tässä sopassa. Itse ehkä toimisin siinä toisin, etten poistaisi asialliseen sävyyn kirjoitettuja vastausviestejä. Nyt jää vähän sensuroitu kuva.

Pitää tässä kuitenkin ottaa kantaa otsikon aiheeseen. Olen ollut kaikilla kerroilla mukana, ja kyseessä on aina ollut mukava tapahtuma. Hyvää ajoseuraa harrastajille, ja ilmeisesti ihan hyvää kilvanajoa myös. Järjestelyt eivät todellakaan ole olleet mikään yhden miehen show, vaan oikein toimiva hieno kokonaisuus. Olisi sääli, jos yksi näkyvän häiritsevästi käyttäytyvä ihminen saisi ajettua puheillaan koko tapahtuman alas. Pk-seudulla on paljon potentiaalista harrastajapohjaa, ja etenkin kuntoajopuolella on varmasti lähivuosina enemmänkin kysyntää. Vaikka puhtaasti kaupallisetkin tapahtumat lisäävät lajin suosiota ja näkyvyyttä, toivoisin että eritysesti pyöräilyseurat pysyisivät aktiivisina kuntotapahtumien järjestäjinä. Näin saadaan osallistumismaksuilla tuettua mm. tärkeää junioritoimintaa ja vietyä tätä pienehköä lajia myös kilpailutoiminnan suhteen konkreettisesti eteenpäin.

J.Kottenberg
11.02.2016, 11.45
^^
Ei kaikenlaisen tuuban työntäminen nettiin ole sananvapautta eikä varsinkaan jokaisen perusoikeus.

Näinhän se menee. Ei tässä asiassa voi olla muita tulkintoja.

Nana
11.02.2016, 11.51
Sananvapaus ei ole lyömäase.

Hän sai mahdollisuuden korjata asian ja pahoitella sanomisiaan, mikä tällaisessa tilanteessa ihan hyvä, vaikkei se tässä tapauksessa valitettavasti tuottanutkaan tulosta vaan banni piti uusia.

ja komppaan Frostya, ei käy modeja kateeksi. Itse en pidä niin merkityksellisenä siivotaanko vain törky vai muitakin siihen liittyviä asiallisempaan sävyyn kirjoitettuja, pääasia, että siivotaan.

kuovipolku
11.02.2016, 12.47
(...)
Pitää tässä kuitenkin ottaa kantaa otsikon aiheeseen. Olen ollut kaikilla kerroilla mukana, ja kyseessä on aina ollut mukava tapahtuma. Hyvää ajoseuraa harrastajille, ja ilmeisesti ihan hyvää kilvanajoa myös. Järjestelyt eivät todellakaan ole olleet mikään yhden miehen show, vaan oikein toimiva hieno kokonaisuus. Olisi sääli, jos yksi näkyvän häiritsevästi käyttäytyvä ihminen saisi ajettua puheillaan koko tapahtuman alas.(...)

Tämä onkin saanut minut vakavasti harkitsemaan osallistumista tähän kuntoajoon. Mutta vasta kun olen liittynyt IBD Cyclingin kannattajajäseneksi. Jotenkin minua miellyttää enemmän ajatus osoittaa mieltään ajopaidan valinnalla eikä boikotilla (josta viime kädessä kärsivät muut kuin kalabaliikkiin syyllinen).

Oatmeal Stout
11.02.2016, 13.04
Emme me nyt sentään öitämme valvo koneen ääressä vahtimassa, mitä foorumille kirjoitetaan. Euron viesti, josta tämä uusin kalabaliikki sai alkunsa, oli kirjoitettu eilen illalla klo 22.07.
Ja palstan hyvä puoli on, ettei viestejä sensuroida ennakkoon, jolloin ajankotaisten asioiden kommentointi jäisi kovin hitaaksi.
Iso plussa siitä koko moderointiryhmälle.

TunkkiPuolikas
11.02.2016, 14.54
Tämä onkin saanut minut vakavasti harkitsemaan osallistumista tähän kuntoajoon. Mutta vasta kun olen liittynyt IBD Cyclingin kannattajajäseneksi. Jotenkin minua miellyttää enemmän ajatus osoittaa mieltään ajopaidan valinnalla eikä boikotilla (josta viime kädessä kärsivät muut kuin kalabaliikkiin syyllinen).

:)

iivari
11.02.2016, 17.27
Tämä on kyllä ikävä juttu. Kahtena vuonna olen osallistunut mutta molempina vuosina kyllä miettinyt Euron kirjoitusten takia että viitsinkö osallistua. Onhan siellä varmasti iso joukko jotka tämän järjestää eikä pelkkä euro. Harmittaa vaan tuon seuran puolesta kun yksi pilaa maineen. No ehkä kirjoittelu loppuu ja joku fiksumpi jatkaa tiedottamista...ja eiköhän sitä viivalla taas kesällä olla

Miha
11.02.2016, 19.03
Nyt sitten keskustelu asialinjalle, kiitos. Mukana olen ollut Vueltassa lähes joka kerta eikä tämä ulkopuoliselle kiusallisen nololta vaikuttava kirjoittelu muuta suunnitelmaa osallistua myös tänä vuonna.

Että silleen...

Viol
11.02.2016, 20.12
Euro on aikuinen ihminen, tiwtääkseni eläkkeelle jäänyt. Aivan käsittämättömän typerää käytöstä. En ymmärrä miten joku voi ja kehtaa käyttäytyä tuolla tavalla. Vielä enemmän ihmettelen sitä miten yksikään ACT-jäsen ei puutu tuollaiseen käytökseen. Itse boikotoi tapahtumaa kaikin mahdollisin keinoin ja varmasti levitän sanaa että kannattaa kiertää kaukaa!

Warlord
11.02.2016, 20.38
Muakin tässä sopassa häiritsee ehkä eniten se, että euron annetaan edustaa organisaatiota täällä. Eikö tästä pitäisi ACT:n irtisanoutua täysin ja antaa muiden tiedottaa?

rjrm
11.02.2016, 20.43
Eurolla on organisaation tuki , jos ei muuta ilmoiteta. Sille se näyttää tämmöisen turhanpolkijan näkökulmasta.

FP3
11.02.2016, 22.23
Eurolla on organisaation tuki , jos ei muuta ilmoiteta. Sille se näyttää tämmöisen turhanpolkijan näkökulmasta.

Voi hyvänen aika. Miten jos kukaan ei sanoisi enempää. (tasapuolisuuden nimissä moderoidaan tämäkin) "Vuelta Vantaa" , koominen juttu koko ajelu. Mutta kaikki tyylillään ja tavoillaan.

P.S. XXL on ihan perseestä

justus6969
11.02.2016, 22.45
Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. Vuotuinen fillaripalstan vuelta-kokoontumisajo on paljon mielenkiintoisempi tapahtuma kuin yksikään kuntoajo. Kohtuu suoritus tänä vuonna, yhdet otbbannut*2 paskapuheista, ensi vuotta odotellessa👍

jeijei
12.02.2016, 11.03
Vaikkakin keskustelu on poikkeillut mihin tahansa, niin ei kai nyt kukaan täysjärkinen ole viitsinyt yhden hourupään takia jättää tapahtumaa väliin?
Allekirjoittanut ainakin harkitsee vakavasti osallistumista...

kolistelija
12.02.2016, 11.38
Vaikkakin keskustelu on poikkeillut mihin tahansa, niin ei kai nyt kukaan täysjärkinen ole viitsinyt yhden hourupään takia jättää tapahtumaa väliin?
Olin ajatellut pysyä hiljaa aiheesta, mutta kai sitä joutuu vähän avautumaan ettei vähemmän täysjärkisenä pidetä...

Pidän itseäni vallan tervemielisenä. Silti koen vähän ongelmalliseksi osallistua tapahtumaan kun euro teki jo toisen melko suoran henkilökohtaisen hyökkäyksen tällä palstalla. Syitä hyökkäyksiin en osaa sanoa, mutta kummasti on tykännyt tuota tehdä. Minun käsittääkseni meillä ei ollut mitään skismaa missään vaiheessa, joten sikäli aika mielenkiintoisia ulostuloja. Aika vähän on kukaan ACT:n puolelta pahoitellut varapuheenjohtajansa puolesta.

Terveisin,
Entinen ACT:n jäsen, nykyinen IBD-cycling elitetiimin jäsen ja colitis ulcerosaa sairastava kolistelija

TunkkiPuolikas
12.02.2016, 12.10
Olin ajatellut pysyä hiljaa aiheesta, mutta kai sitä joutuu vähän avautumaan ettei vähemmän täysjärkisenä pidetä...

Pidän itseäni vallan tervemielisenä. Silti koen vähän ongelmalliseksi osallistua tapahtumaan kun euro teki jo toisen melko suoran henkilökohtaisen hyökkäyksen tällä palstalla. Syitä hyökkäyksiin en osaa sanoa, mutta kummasti on tykännyt tuota tehdä. Minun käsittääkseni meillä ei ollut mitään skismaa missään vaiheessa, joten sikäli aika mielenkiintoisia ulostuloja. Aika vähän on kukaan ACT:n puolelta pahoitellut varapuheenjohtajansa puolesta.

Terveisin,
Entinen ACT:n jäsen, nykyinen IBD-cycling elitetiimin jäsen ja colitis ulcerosaa sairastava kolistelija

Niin, mulle ei ole koskaan selvinnyt , miksi Teemun tai IBD porukan kimppuun piti käydä ? Okei, osa on ollut ACTn jäsen aikaisemmin. Sitten on lähdetty jonkun uuden perään. Entäs sitten ?
Meiltä Tarmosta lähtee lähes 100% varmuudella kuski, koka haluaa eteenpäin. Osa menee jopa kilpailevaan seuraan Iskuun. Viimeksi, kun Matti Manninen karisti tomut seuramme jaloista, hän fiksuna kysyi, mitä mieltä olen. Sanoin, että jos et itse olisi ymmärtänyt, olisin kehottanut siihen.
Jos seura saa jonkun tekemään jotain erilaista ja kaikki hyötyy , on kyseessä Win Win.

Ei tulisi mieleenkään alkaa jotain "sotaa" toista seuraa kohtaan. No, on tämän ymmärtämiseen mennyt aikansa mullakin. -90 luvulla olisi kiukutellut , mutta jos oikeasti on pyörämies, ymmärtää päästää irti.
Sama juttu oli tyttären kanssa. Kun älysin sen ja kehiin tuli toinen valmentaja, tulokset parani paljon .
No, olin mä tehny pohjat . Järki loppu siihen, mutta oon mä siitäkin ylpeä :)

Markku Liitiä
12.02.2016, 12.12
Kun euro on nyt joka tapauksessa bannissa, lopetettaisiinko hänen ominaisuuksiensa ruotiminen tähän?

Kuten taannoin kirjoitin, joku muu Vuelta Vantaan organisaatioon kuuluva voi kaikin mokomin jatkaa tapahtumasta tiedottamista täällä.

Edit: Tämä ei siis ole nootti TunkkiPuolikkaalle. Aloitin viestini kirjoittamisen ennen kuin Tunkki lähetti omansa.

TunkkiPuolikas
12.02.2016, 13.10
Olisiko viisasta lukita tämä ja alkaa puhtaalta pöydältä uudella ketjulla ?

VesaP
12.02.2016, 13.20
^Sitten kun eräs banni loppuu, menee sekin ketju piloille? :rolleyes: Ja täältähän on jo suurin osa viesteistä anyway editoitu pois joten ketjun tärkein sisältö on jo poissa.

TunkkiPuolikas
12.02.2016, 13.32
^Sitten kun eräs banni loppuu, menee sekin ketju piloille? :rolleyes: Ja täältähän on jo suurin osa viesteistä anyway editoitu pois joten ketjun tärkein sisältö on jo poissa.

Mietin tätä tapahtuman js ACT n kannalta. Uusi alku ja olis se tapahtuma se puheenaihe. Voin olla väärässäkin . Tuo oli vain ajatus.

The flying Chocobo
12.02.2016, 13.36
Minä koen asian niin, että kukin saa yksityishenkilönä ajatella ihan niinkuin itse haluaa. Mutta tässä tapauksessa on otettu kuitenkin minun silmissäni rooli ikään kuin tapahtuman edustajana. Niinpä sitten kun kirjoitellaan loukkaavasti, minun silmissäni myöskin tapahtuma sallii siis moisen, ellei sieltä selvästi irtisanouduta tällaisista puheista. Kun on kyse yleisistä kuntotapahtumista, joilla samalla haetaan näkyvyyttä hienolle harrastukselle, pitäisin riman hyvin korkealla sen suhteen miten asioita tuodaan julki. Itse tapahtuma on varmasti oikein hyvä, mutta minä koen asian niin, että osallistumalla hyväksyn myöskin kaikenlaisen julkisen loanheiton tai sellaisen vähättelyn. Sen vuoksi toivoisin tapahtuman järjestävältä taholta asianmukaista kommenttia tähänkin ketjuun. Minä en ole muiden 'virallisten tai epävirallisten' (kuntolenkkimäisten) tapahtumien osalta törmännyt mihinkään vastaavaan (tosin kokemukseni ei ole hirveän laaja) - vaan pikemminkin aina kannustavaan ja osallistavaan ilmapiiriin. Siihen taustaan nähden tämä episodi tuntuu hyvin kummalliselta ja järkyttävältäkin.

karhile
12.02.2016, 14.09
Tämähän jatkuu korkeatasoisena. Eiköhän se riitä miten ajojen puhemies on suhtautunut muihin ihmisiin ja tiimeihin. Tuon seurauksena useampikin on ilmoittanut jättävänsä ajot väliin ja tällaiseen boikotoimiseen ei muka täysjärkinen ihminen ryhtyisi.

Itse olen ollut maksavana asiakkaana mukana Vueltassa kaikkina vuosina, vaikka itse ajo onkin kerran jäänyt säästä johtuen väliin. Ainakin jo viime vuonna kirjoitukset täällä oli sen tyylisiä, että tuli varmasti useamman muun ohella miettineeksi ajoon osallistumista, mutta silloin vielä selkäranka jousti osallistumisen puolesta. Nyt selkärangan venymiskyky on käytetty loppuun muutamien ala-arvoisten kirjoitusten seurauksena ja omalla kohdallani moraali tai sen riippeet puuttuu peliin. Rahoillani en enää tue tätä ajoa tänä vuonna enkä vastaisuudessakaan tilanteen pysyessä ennallaan.

ACT:n kannalta tilanne on tietysti ikävä ja ymmärrän hyvin, ettei moni/kukaan (tämän ketjun aloittajaa lukuunottamatta ja hänkään ei ole enää seuran toiminnassa mukana) sieltä suunnasta uskalla korottaa ääntänsä, vaikka halua irtisanoutua varapuheenjohtajan mielipiteistä olisikin. Mutta vaikka eriäviä kantoja ei uskalletakaan esittää, niin muita toimintakeinojahan jokaisella itsenäisellä ihmisellä on vapaassa maassa, joten en syyllistä itseäni siitä, etten enää tue rahoillani pohjimmiltaan hyvää harrastusta kyseisessä seurassa.

iivari
12.02.2016, 18.24
Itselle ei kyseisen seuran edustajan "ansiosta" tulisi ensimmäiseksi mieleen liittyä kyseiseen seuraan. Enkä varsinkaan lapsiani tuonne ajaisi. Mutta onneksi pääkaupunkiseudulla on muitakin seuroja.
Eli mitä haluan sanoa on se että seuran kannattaisi miettiä kyseisen kaverin roolia seurassa..

karhile
12.02.2016, 18.38
Eli mitä haluan sanoa on se että seuran kannattaisi miettiä kyseisen kaverin roolia seurassa..
Seuran sivuilta yhteystieto osion nimilistaa katsomalla voi hyvinkin epäillä, ettei mitään tule tapahtumaan. Voin toki olla väärässä, mutta itse en usko tässä asiassa ihmeisiin.

Miha
12.02.2016, 19.47
Ei ole ihme että suomalaisen pyöräily on kehnolla tasolla kun ne vähät energiat käytetään tämänmoiseen lajiharrastajien välisiin lapselliseen mälväilyyn...

J.Kottenberg
12.02.2016, 19.59
^No ei kyllä jonkun yksilön syystä tai toisesta johtuvan kyseenalaisen toiminnan perusteella voi mitenkään koko lajia kaikkine toimijoineen alkaa syyllistämään.

asb
12.02.2016, 20.23
^No ei kyllä jonkun yksilön syystä tai toisesta johtuvan kyseenalaisen toiminnan perusteella voi mitenkään koko lajia kaikkine toimijoineen alkaa syyllistämään.

Just näin. Eihän me leimata kaikkia pakolaisiakaan yhden yksilön takia.

Miha
12.02.2016, 20.29
Hope so... maantiepyöräily ei tule ikinä nousemaan tästä nykyisestä alennustilasta jos ei toiminta löydä vielä parempaa yhdessä tekemisen meininkiä tulevaisuudessa.

FP3
12.02.2016, 22.08
Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. Vuotuinen fillaripalstan vuelta-kokoontumisajo on paljon mielenkiintoisempi tapahtuma kuin yksikään kuntoajo. Kohtuu suoritus tänä vuonna, yhdet otbbannut*2 paskapuheista, ensi vuotta odotellessa👍

Tää on hyvä, siis loistava kommentti, ajetaan paperilla niin ei tarvitse lähteä mihinkään "Vueltoihin" ajamaan:)

En minäkään lähde oikeastin ajamaan , korkeintaan foorumilla :D

hai_suli
24.02.2016, 19.25
Ilmottauduttu!

TunkkiPuolikas
23.03.2016, 11.02
http://www.pyoraily.fi/uutiset/hallitus/

"Eero Väisäsen kirjoittelusta sosiaalisessa mediassa on tehty valitus. Eero Väisäselle on annettu sääntö- ja tuomarivaliokunnan esittämä kirjallinen varoitus."

Jatketaan eteenpäin.

ACT
23.03.2016, 20.40
Kelit paranee ja maantiet aukenee!

Pääsiäisen pyöräilyjen lomassa on hyvää aikaa ilmoittautua tämän vuoden Vuelta Vantaaseen. Tarjolla on kolme matkavaihtoehtoa: 102km, 52km ja perhematka 27km, joka soveltuu hyvin myös perheen pienemmille.

Ilmoittautuminen seuramme sivuilla osoitteessa:

Muistathan, että vielä kerkiät ilmoittautua toiseksi huokeimmassa maksuportaassa 31.3. saakka.

Teemu Törmälä
Sihteeri,
Aviapolis Cycling Team

ACT
31.03.2016, 08.32
Viimeinen tilaisuus ilmoittautua tällä maksuportaalla, huomenna hinta nousee. Tästä hyvää treenimotivaatiota kevään yhteislenkeille!

Äkkiä osoitteeseen:

Teemu Törmälä
Sihteeri,
Aviapolis Cycling Team ry.

ACT
11.04.2016, 20.47
Ensi viikonloppuna maantiekausi avataan Lattomeri ajoilla Ulvilassa, jos kunto ei vielä ole huipussaan niin Vuelta Vantaaseen on vielä hieman yli kolme kuukautta aikaa.

Matkoja löytyy kaikille tasoille:

102km(2 kierrosta)

52km(1 kierros)

Sekä perhesarjan 27km.

Osallistuminen osoitteessa:

http://act.sporttisaitti.com/vuelta-...untotapahtuma/

Tulethan mukaan tukemaan Suomalaista pyöräilyä ja tekemään tapahtumasta kesän hienoin kuntoajo!

Teemu Törmälä
Sihteeri,
Aviapolis Cycling Team ry.

ACT
19.04.2016, 15.50
Vueltaan on nyt jo yli 50 ilmoittautunutta. Vantaan klassikkoon osallistujaennätystä?

Osallistujaluettelot julkaistaan kesäkuussa, kun suurin ilmoittautuneiden ruuhka saadaan rekisteröityä. Vielä reilu 3 kk. aikaa ilmoittautua. Mitä aikaisemmin ilmoittautuu, sitä edullisemmin pääsee osallistumaan hienoon tapahtumaan.

Teemu Törmälä
Sihteeri
Aviapolis Cycling Team

ACT
03.06.2016, 22.29
Kesä on päässyt jo hyvään vauhtiin, mutta kesän paras kuntoajo on vielä edessä. Kesäkuun puoleen väliin on siis vielä aikaa ilmoittautua tällä maksuportaalla. Uutta maustetta Vueltan reittiin, lisätietoja seuraa myöhemmin.

Aiempien vuosien tapaan Vartiokylän Pyörä(http://www.vartiokylanpyora.fi/) hoitaa tänäkin vuonna pyörähuoltoa reitillä.

Ilmoittautumismaksun jo maksaneille aletaan postittaa numeroita kesäkuun aikana.

Ilmoittautuminen ja tarkemmat tapahtumatiedot osoitteessa:

Seuraa tapahtumaa myös Facebookissa:
https://fi-fi.facebook.com/vueltavantaa/

Teemu Törmälä
Sihteeri
Aviapolis Cycling Team

ACT
13.06.2016, 21.44
Ensimmäisiä numerolappuja on jo alettu postittaa, joten nyt on hyvä hetki ilmoittautua 5. kerran järjestettävään Vuelta Vantaaseen. Keskiviikkoon 15.6. aikaa ilmoittautua 45€ hintaan.

Reittiä on muutettu tietöiden takia. Vueltan uusittu reitti on julkaistu ja se löytyy osoitteesta:
https://ridewithgps.com/routes/14281476

Seuraa tapahtumaa myös Facebookissa:

Teemu Törmälä
Sihteeri
Aviapolis Cycling Team

Harvis
19.06.2016, 21.31
Jos kiinnostaa nähdä minkälaista oli ensimmäisessä Vueltassa vuonna 2012 niin video kyseiseltä vuodelta https://youtu.be/x4T5-CQV7VM
Reilu kuukausi vielä aikaa kotikunnan omaan tapahtumaan, ja näillä näkymin kyseessä on myös pk-seudun viimeinen kuntoajo kun nähtävästi TdH:ta ei valitettavasti tänä vuonna järjestetä.

ACT
23.06.2016, 19.24
Jos kiinnostaa nähdä minkälaista oli ensimmäisessä Vueltassa vuonna 2012 niin video kyseiseltä vuodelta https://youtu.be/x4T5-CQV7VM
Reilu kuukausi vielä aikaa kotikunnan omaan tapahtumaan, ja näillä näkymin kyseessä on myös pk-seudun viimeinen kuntoajo kun nähtävästi TdH:ta ei valitettavasti tänä vuonna järjestetä.

Valitettavasti joka vuotinen klassikko, Tour de Helsinki jäi määrittelemättömän pituiselle tauolle. Vuelta Vantaa on siis näillä näkymin PK-seudun viimeinen kuntoajo tälle vuodelle.

Lähestymme jo 100. ilmoittautuneen rajapyykkiä, tule mukaan tekemään tapahtumasta ikimuistoinen!

Vuelta Vantaan huoltopaikoilla tarjoillaan Dexalin urheilujuomia ja energiageelejä.

Ilmoittautuminen auki osoitteessa:

Tapahtumaa voi myös seurata Facebookissa:

Teemu Törmälä
Sihteeri
Aviapolis Cycling Team

Vehmaan Nummi
23.06.2016, 19.57
Kiitos videosta, naurun sai aikaan naisten kakkosen seura :D

Birling
24.06.2016, 00.10
Kuvia vuodelta 2013. Eka kuva on yksi parhaista kuvista, joka minusta viime aikoina otettu. Ottaja Vehmaan Nummi. http://jaribirling.kuvat.fi/kuvat/2013+Vantaa+Vuelta+100+km+21.7./

Birling
24.06.2016, 00.11
2013 ajoin itse. 2014 kuvasin: http://jaribirling.kuvat.fi/kuvat/2014+Vuelta+Vantaa+100+km+kuntoajo+20.7/

ACT
04.07.2016, 20.08
Toivottavasti näemme tämän vuoden Vuelta Vantaassa hra Birlingin ajamassa tai ottamassa upeita kuvia, sekä Vehmaan Nummen huoltamassa jälkikasvuaan.

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu vajaan kahden viikon kuluttua perjantaina, joten vielä on hyvää aikaa kerätä joukkue kokoon ja hioa taktiikat kuntoon.

Jo perinteeksi muodostuneen Bianchi Cupin osakilpailun Kråkössä voi käydä ajamassa 19.7. valmistavana harjoituksena Vueltaan.

Ilmoittautuminen auki osoitteessa:
http://act.sporttisaitti.com/vuelta-...untotapahtuma/ (http://act.sporttisaitti.com/vuelta-vantaa-kuntotapahtuma/)

Tapahtumaa voi myös seurata Facebookissa:

Teemu Törmälä
Sihteeri
Aviapolis Cycling Team

Birling
05.07.2016, 21.57
Valitettavasti järjestän tuolloin Vähänkyrön kotiseutuviikolla vanhojen valokuvien näyttelyn.

Vehmaan Nummi
05.07.2016, 22.28
Kiitos kutsusta! Tarkoituksenani on tulla kannustamaan, jälkikasvu on valitettavasti töissä.

Vehmaan Nummi
24.07.2016, 15.36
Käytiin flunssaisen esikoisen kanssa Palojoen mäessä ottamassa muutama räpsy

http://suberpolkijat.kuvat.fi/kuvat/VueltaVantaa+24.7.2016/

(http://suberpolkijat.kuvat.fi/kuvat/VueltaVantaa+24.7.2016/)

Miha
24.07.2016, 17.06
Kiitokset järjestäjille, kaikki toimi vallan mainiosti! Mukavaa oli polkea hyvässä seurassa & kerrankin kuivassa kelissä ;)

hai_suli
24.07.2016, 17.46
Hyvin hoidettu ja mahtava keli osu kohdalle. Ensvuonna mahdollisesti uudestaan!

Mik@
24.07.2016, 17.51
Mukava tapahtuma, kiitos järjestäjille ja muille ketjunpyörittäjille. Niin ja Vehmaan Nummelle erityiskiitos kuvista. Vaikka tuo Palojoen mäki vei hetkellisesti allekirjoittaneen todeeella hapoille niin näköjään hymy ei hyytynyt [emoji38]

Miklos
24.07.2016, 18.36
Kiitos järjestäjille hyvästä tapahtumasta. Ensi vuonna uudestaan!
Ohessa pääryhmän maaliintulo: https://www.youtube.com/watch?v=2LrpAtckjdA&feature=youtu.be

OtZuke
24.07.2016, 18.53
Ei nyt mikään hyvä maku jäänyt tästä reissusta.
Tööttäileviä ja keskisormea heiluttavia autoilijoita(jo toinen vuosi peräkkäin).
Puolimatkalla harhaan ajo(Ei itsellä)opastuksessa ilmeisesti parannettavaa.
Seuraavaa vuotta ajatellen ja kaikkiin kuntoajoihin olisi kuulemani ja näkemäni perusteella syytä kieltää kuulokkeet.
Ajat jäi hieman vaivaamaan oman ajanoton perusteella olisi pitänyt olla hieman huonompi aika, mutta ei se aika ole kovin tärkeä itselle.

Kiitos hyvästä kanakeitosta se maistui.

-Tommi

TiiKei
24.07.2016, 20.08
Mistä tulokset löytyy??

Ei nyt mikään hyvä maku jäänyt tästä reissusta.
Tööttäileviä ja keskisormea heiluttavia autoilijoita(jo toinen vuosi peräkkäin).
Puolimatkalla harhaan ajo(Ei itsellä)opastuksessa ilmeisesti parannettavaa.
Seuraavaa vuotta ajatellen ja kaikkiin kuntoajoihin olisi kuulemani ja näkemäni perusteella syytä kieltää kuulokkeet.
Ajat jäi hieman vaivaamaan oman ajanoton perusteella olisi pitänyt olla hieman huonompi aika, mutta ei se aika ole kovin tärkeä itselle.

Kiitos hyvästä kanakeitosta se maistui.

-Tommi

partsi
24.07.2016, 20.12
Täältä:

http://www.tulospalvelu.profiili.fi/SIRA_Files/downloads/SAAPUNEET/2016/vantaa_vueltta_24.7.htm

Mistä tulokset löytyy??

mmyohane
24.07.2016, 20.18
Kiitokset järjestäjille, hyvin toimi hommat. Onnistuin väistämään ryhmäpannutuksessa ojaan toisen kaverin kanssa. Vasen keskisormi murtui mutta muuten kunnossa. Kiukutin rundin loppuun jahka pahemmin kaatuneille saatiin apua ja antoivat luvan jatkaa matkaa. Kuulokkeet olisi tosiaan ihan hyvä kirjallisesti kieltää.. niistä ei taida varsinaista apua ainakaan kanssa-ajajille olla. Ensi vuonna uudestaan!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Miha
24.07.2016, 20.52
Kuulokkeet olisi tosiaan ihan hyvä kirjallisesti kieltää.. niistä ei taida varsinaista apua ainakaan kanssa-ajajille olla.

Aika-ajotangot, korvatulpat ja vaikkapa ensi vuonna mahdollisesti muotiin tulevat silmälaput pitää kyllä kirjata kiellettäviin asioihin pikaisesti. Kaikki mikä vaarantaa turvallisuutta pitää selkeästi rajata ulos - vaikka kuntoajossa ollaankin.

HC Andersen
24.07.2016, 21.36
Löysikö joku Pokemoneja?

lynxlynx
25.07.2016, 03.48
Löysikö joku Pokemoneja?

Ilmeisesti useitakin. Samilla solisluu päreinä. Miten se laulu menikään, lähde Lappeenrantaan.. Oli hyvät ajot siellä.

Frosty
25.07.2016, 14.14
Kiitos vielä järjestäjille, muille osallistujille ja Vehmaa Nummelle kuvista! Järjestelyt pelasivat hyvin, ja ihan siistiä oli pääjoukon meno noin keskimäärin. Ikävä kyllä, se yksi kasa ainakin pääsi syntymään vähän jotenkin outoon paikkaan ensimmäisellä kierroksella, heti Katriinantielle tultaessa. Toivottavasti en itse toisella kierroksella aiheuttanut liikaa hämminkiä reisikramppieni kanssa.

Matt Svart
28.07.2016, 17.35
Kiitokset järjestäjille, hyvin toimi hommat. Onnistuin väistämään ryhmäpannutuksessa ojaan toisen kaverin kanssa. Vasen keskisormi murtui mutta muuten kunnossa. Kiukutin rundin loppuun jahka pahemmin kaatuneille saatiin apua ja antoivat luvan jatkaa matkaa. Kuulokkeet olisi tosiaan ihan hyvä kirjallisesti kieltää.. niistä ei taida varsinaista apua ainakaan kanssa-ajajille olla. Ensi vuonna uudestaan!

Mulla murtui värttinäluu, mutta miten kävi sen nuoren tytön, joka jäi kasan alimmaksi ?

fiber
28.07.2016, 18.06
Avatkaa nyt mukana olleet vähän mitä ihmettä tapahtui ja oliko kyseessä kärki vai taaempi porukka. Entä mikä osuus kuulokkeilla on tässä... tässähän on suuren tarinan ainekset :)

WetWillie
28.07.2016, 19.55
Avatkaa nyt mukana olleet vähän mitä ihmettä tapahtui ja oliko kyseessä kärki vai taaempi porukka. Entä mikä osuus kuulokkeilla on tässä... tässähän on suuren tarinan ainekset :)
Kärjessä en nähnyt pannutuksia, jaksoin hullussa kyydissä(60km keskari 35.8km/h), sitten oli pakko himmata.

Aika-ajotangot, korvatulpat ja vaikkapa ensi vuonna mahdollisesti muotiin tulevat silmälaput pitää kyllä kirjata kiellettäviin asioihin pikaisesti. Kaikki mikä vaarantaa turvallisuutta pitää selkeästi rajata ulos - vaikka kuntoajossa ollaankin.

Mistä tulokset löytyy??

Ilmeisesti useitakin. Samilla solisluu päreinä. Miten se laulu menikään, lähde Lappeenrantaan.. Oli hyvät ajot siellä.

Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla

OtZuke
28.07.2016, 20.56
Kaatuminen oli tapahtunut taaempana. Itsekkään en tilannetta nähnyt.
Tulin paikalle kun kaveri istui keskellä tietä ja piteli kättään. Tilanteessa oli jo muita pyöräilijöitä, mutta jäin siihen ohjaamaan liikennettä vastaantulevien kaistalle ja kehotin soittamaan suoraan hätäkeskukseen.
Siinä maassa istuva kaveri vaan sanoi että oli porukassa jollain ollut jonkin näköiset kuulokkeet ja oli niitä säätäessään aiheuttanut tämän tilanteen.
Kyllä hippasen harmitti siinä sivussakin, kun Ilmeiseti Isä ja tytär olivat samassa kasassa.
Toivottavasti paranevat pian.

-Tommi

Harvis
31.07.2016, 22.13
Vihdoin ja viimein tuli laitettua pari kuvaa tämän vuoden Vueltasta nettiin https://goo.gl/photos/t5Yk7pNTRPByBmwA9 :)