PDA

Näytä tavallinen näkymä : Fokus black raider

inkaliinuska
28.11.2015, 12.41
Moi.

Oon uusi täällä. ;)
Mulla on toi fillari ja siitä pöllittiin molemmat pyörät.
Ei aavistustakaan mihin joutuivat.
Otin rungon parvekkeelle ja puhdistin kaikki. öljytty ja säädetty kaikki mahdollinen nyt.
Nyt pitäs saada uudet renkaat tilalle.
Ajatellut laittaa laadukkaat mutta kohtalaisen edulliset. budjetti ois pari sataa. painoa 64kg
Mitä suosittelisitte? levyjarrulliset pitäisi olla...
Kumit, takaratas, vanteet... ei mitäänn pikalukituksia enää.
Shimano decor vaihteet...
yritin katsoa rataspakkojen hintoja mutta kun yritin tilata tuli outo kysymys. Kaksi vaihtoehtoa?
ilmaisesti ketjun jako oli kyseessä...
Kuinka noita voi tilata jos ei tiedä nykyisen jakoa? ovat uudenveroiset.
Vai oonko ihan pihalla?

Moska
28.11.2015, 18.30
Ketjuja on eri leveyksiä ja sen määrää vaihdemäärä pakkavaihteisessa pyörässä. Jako on sama

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

JiiÄm
28.11.2015, 19.37
Moi.
Shimano decor vaihteet...
yritin katsoa rataspakkojen hintoja mutta kun yritin tilata tuli outo kysymys. Kaksi vaihtoehtoa?
ilmaisesti ketjun jako oli kyseessä...
Kuinka noita voi tilata jos ei tiedä nykyisen jakoa? ovat uudenveroiset.

Ilmeisesti siis Deore. Seuraavaksi pitäisi selvittää tarvitsetko yhdeksän- vai kymmennenrattaisen takapakan. Jos et muista niin laske takavaihteenvalitsimen naksahdukset, että onko kahdeksan vai yhdeksän naksausta (olettaen että on ollut oikein säädetty), tai katso takavaihtajasta mallikoodi joka on yleensä meistetty takapuolelle (esim. RD-M610 =10spd Deore).

nure
28.11.2015, 23.10
26" ja kymppipakka ainakin 2013 mallissa oli...

inkaliinuska
30.11.2015, 07.30
Ketjuja on eri leveyksiä ja sen määrää vaihdemäärä pakkavaihteisessa pyörässä. Jako on sama

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Kiitos kaikille. :-)
Ongelma oli se etten tajua kumman pakan tilaan kun se esittää samasta 10 rattaisesta pakasta kahta vaihtoehtoa.

Kymmenhän tos on aina ollu takana aina ollut. :-)
Onko aavistusta mikä lebeys? Todennäköisesti kapeahan toi on mutta vaikka tilaisin ketjunkin uuden en tiedä mitä noi ihme numerosarja tarkoittaa... Siis kaivan kohta esimerkin...

:-)

anavee
30.11.2015, 08.14
Todennäköisesti nämä 2 eri vaihtoehtoa ovat 11-34 ja 11-36, jotka tarkoittavat eri jakoa rataskokojen välillä. 11-34:ssä 34 piikkinen isoin ratas, ja vastaavasti 11-36:ssa 36 piikkinen isoin ratas. Molemmat sopivat vaihteistoosi.

LISÄYS: Tälle pakalle 10spd ketju.

inkaliinuska
04.12.2015, 09.04
kiitos. nyt kolahti kunnolla. :-)
Senkin oon tajunnut et 200e budjetilla ei tee mitään.
mikä ois laadukas levyjarrullinen yhdistelmä eteen ja taakse?
vaihteet shimano deore lx ja jarrut hayes so1e
Runko on niin hyvä aina ollut mun vartalolle ja esteettisesti kaunis. Ei ollut halpa silloi joskus.
:-)