Näytä tavallinen näkymä : Satulatolppa (31,6), jossa on toimiva ja helppokäyttöinen satulan kiinnitys ja säätö
Satulatolppaa ccrossariin kaipailen, kun nykyisessä on setbackkia ja optimi olis sitä ilman. Hinta ei sinänsä oo kriteeri vaan tolpan toimivuus ja satulan helppo säätö. Crank Brothersin Cobalt 3 ei ainakaan tarjonnut hinta-laatusuhdetta, jota siltä odotin. Satula ei oikein pysy paikoillaan (Brooks 17 N) vaikka sen tiukkaa hampaat irvessä kiinni. Samaahan tuolla kerrotaan sen arvosteluissa, joten olis taas pitäny tutkia arvioita tarkemmin, ennenkuin meni lankaan...
joten käännyn puoleenne ja suosituksia saa antaa ja se on jopa toivottavaa. Näin olis jotain osviittaa siitä, mitä kannattaisi kokeilla.
Siinä näyttäis olevan asiallinen satulankiinnityssysteemi. Eikä oo paha hintakaan. Huomenna teen vielä treenin Cobalt 3:sella ja jos ongelmat jatkuu, niin lähtekööt se kiertoon ja jotain muuta tilalle, vaikka juuri tuota Thomsonia.
...vaikka sen tiukkaa hampaat irvessä kiinni....
Mulla oli joskus Ritcheyn tolppa, jonka kanssa oli ongelmia vaikka kuinka väänsi pultit venäläiseen momenttiin.
Sitten hankin momenttiavaimen ja löysäsin(!) pultit ohjearvoon 16Nm ja kas, ongelmat loppuivat siihen.
Ei se tiukin mahdollinen kiritys välttämättä ole oikea tie ratkaisuun.
Nykyisin toki Thomsonia aina kun hankkii tai uusii tolppia.
Kiovan Dynamo
22.10.2015, 09.01
Thomson on toki aina varma. Myös Eastonin tolpissa on melkein yhtä hyvä kiinnitys.
Mutkaton
22.10.2015, 15.32
Syntace P6 tulkoon mainituksi.
Mulla oli joskus Ritcheyn tolppa, jonka kanssa oli ongelmia vaikka kuinka väänsi pultit venäläiseen momenttiin.
Sitten hankin momenttiavaimen ja löysäsin(!) pultit ohjearvoon 16Nm ja kas, ongelmat loppuivat siihen.
Ei se tiukin mahdollinen kiritys välttämättä ole oikea tie ratkaisuun.
Nykyisin toki Thomsonia aina kun hankkii tai uusii tolppia.
Tänks, man. Olihan tossa Crank Brothersissakin momenttisuositukset, kun tarkaan katsoi. Sitten vaan löysäys ja momenttiavaimella oikeaan tiukkuuteen ja tänään pysy puolentoista tunnin intervallitreenit penkki ihan tukusasti paikallaan, vaikka korkeemmilla kadensseilla (>130) mulla alkaa vielä persus penkissä pomppimaan. Ei oo vielä pyöritys ihan kohillaan. Mutta katellaan nyt, pysyykö penkki paikoillaan jatkossakin.
Tulleista suosituksista täytyy sanoa, Thomson taitaa jatkossa olla SE mun tolppa. Kiitos kaikille vastanneille.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.