Näytä tavallinen näkymä : Cruiser pyörä
JardeJarde
05.09.2015, 00.23
Olen nyt innostunut aikalailla Electran cruiser malleista. Mitä mieltä väki on niistä ja ylipäätään ko. merkistä? Koeajossa vaikutti leppoisalta ja mukavalta minun käyttötarkoitukseeni, joka olisi lähinnä kauniilla säällä kiireetöntä huviajelua?
Onko muita merkkejä ehdottaa, jos cruiseri kiinnostaa? Feltillä oli myös malleja, olisko se parempi vaihtoehto?:seko:
Olen nyt innostunut aikalailla Electran cruiser malleista. Mitä mieltä väki on niistä ja ylipäätään ko. merkistä? Koeajossa vaikutti leppoisalta ja mukavalta minun käyttötarkoitukseeni, joka olisi lähinnä kauniilla säällä kiireetöntä huviajelua?
Onko muita merkkejä ehdottaa, jos cruiseri kiinnostaa? Feltillä oli myös malleja, olisko se parempi vaihtoehto?:seko:
Moro. Itselläni on Electran Straight 8 Nexus 3:lla ja vaimolla Felt Vivi samalla vaihteistolla.
Straight 8 on ylivoimaisesti miellyttävin (ja kenties kaunein) pyörä millä olen ajanut, lisäksi jalat yltävät maahan perse penkissä esim. Liikennevaloissa ja erilainen ajoasento treenaa meikäläisen "muhkeita" "lihaksia" ihan eri kohdasta kuin nämä muut pyörät mitä omistan. Ilm. toisesta polkimesta kuului aluksi napse mutta se hävisi itsestään? Lisäksi ne leveät slicksit (oikeasti slicksit) on mukavat pitävällä säällä ja helvetin hengenvaaralliset liukkaalla kelillä.
Vaimon Vivi on myös nätti ja erittäin tykätty pyörä, ajoasento on kyllä pystympi kuin Straight 8:ssa mutta silti vielä rennon nojatuolimainen. Ainut miinus mitä minä keksin on Feltin paino. Rullaa hyvin mutta alkaa kertautua käsittelyn raskautena kun on turvaistuinta jne 😊
Jännä kun ei ole vielä tullut muita kommentteja. Vaatii se vähän tietynlaista asennetta lähteä kruiserilla leppostelemaan mutta kyllähän se aikuiselta täyspäiseltä ihmiseltä vaatii asennetta ihan vakavalla naamalla ahtautua näihin kokovartalokortsuihin (joita siis täältäkin löytyy) joita ne kulmakarvansakin ajelevat ammattilaiset käyttää hinkatessaan kymmenyksiä pois lenkkiajoista 😉
perttime
06.09.2015, 22.35
http://www.chopperdome.nl/ tarjoaa aikamoista valikoimaa ei-urheilupyöriä ja osia. Epäilen mahtaako moniakaan löytyä Suomesta koeajettavaksi tai edes koeistuttavaksi.
JardeJarde
08.09.2015, 23.35
Tämä ei taida olla cruiser-pyörien palsta, kun vastauksia ei ainakaan tulvi. Tuo Electra Straigt 8 on hieno pyörä. Pidän tyylistä. Chopperdomen Basman on aika makea ilmestys sekin! On sillä näköjään ainakin yksi kotimainen jälleenmyyjäkin, koeajomahdollisuudesta en sitten tiedä. Saman liikkeen facebook sivuilla oli muuten kuvia ensivuoden mallisesta Electrasta, joka oli tooosi makea sekin leveine renkaineen :) Harvinaisia nämä curiserit ovat. En oikein keksi miksi. Mukavan persoonallisia ilmestyksiä, minulla ei ainakaan olisi minkäänlaista kynnystä ajella cruiserilla. Kunhan osaan päättää minkä hankkisin... Itse olen aika pitkä, ja en ole ihan varma, miten nämä kaikki minulle istuisivat.
Tank Driver
09.09.2015, 00.02
www.cruiserkauppa.fi
Tuolta löytyy 3G Bikes
perttime
09.09.2015, 09.23
Tämä ei taida olla cruiser-pyörien palsta...
Tänne on enempi kertynyt vähän urheilullisemman tyylisuunnan ystäviä.
Linkkejä seuraamalla löytyi foorumi, jolla on enempi cruiserien, customien, chopperien, yms. harrastajia:
http://www.kustompsycles.com/forum/
TheMiklu
10.09.2015, 09.11
Harvinaisia nämä curiserit ovat. En oikein keksi miksi.
Minusta taas maisemassa näkyy jatkuvasti cruisertyyppistä kulkinetta...nimittäin Jopo kopioineen!
Tietty ei taida olla puhtaasti määritelmän mukainen cruiser mutta samaa henkeä.
Cruiserit on kyllä mageita. Just myin pois suositun tuunauskohteen elikkäs biltsuruiserin. Yks runko jäi vielä pihan perälle :D
MarlenaMagdalena
11.09.2015, 00.07
Mie oon nyt viikon ajellut Feltin Luv cruiserilla, ja oon siihen aika rakastunut. Helvetin raskas sillä on kiivetä ylämäkiä, mutta muuten se on vallan ihana.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.